Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорій «Б» та «В» у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

23
листопада п'ятница
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648) у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби:

  • завідувача сектору інформаційного та аналітичного забезпечення (категорія «Б») , тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею  трирічного віку, основного працівника – 1 посада;
  • головного спеціаліста відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (категорія «В») – 1 посада.

Оголошення на сайті Нацдержслужби розміщено 05.11.18 за №110492,110491.

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця -завідувача сектору інформаційного та аналітичного забезпечення  Департаменту  з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),тимчасово,  на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, основного працівника, (категорія «Б»)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- організовує та здійснює контроль за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), доручень Київського міського голови та станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради, запитів на інформацію та звернень громадян.

- готує та надає аналітичні та інформаційні матеріали директору Департаменту про хід і результати виконання контрольних документів та звернень громадян, а також аналітичні матеріали щодо рівня виконавської дисципліни у структурних підрозділах.

- опрацьовує проекти розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та рішень Київської міської ради, що належать до компетенції Департаменту з питань реєстрації.

- здійснює контроль за своєчасним розглядом службових документів, звернень громадян, адвокатських запитів та запитів на інформацію у Департаменті з питань реєстрації та щодня проводить моніторинг виконання документів, у разі проведення службового розслідування – аналіз причин несвоєчасного розгляду.

- організовує перевірки стану виконання контрольних документів структурними підрозділами Департаменту в частині здійснення ними своїх повноважень.

- організовує проведення нарад за результатами розгляду звернень громадян, проводить здійснення їх моніторингу та ведення протоколів нарад.

- надає методологічну допомогу структурним підрозділам районних адміністрацій та працівникам Департаменту з питань організації роботи в уніфікованій системі організаційно-розпорядчої документації, та консультує з питань, які відносяться до компетенції сектору.

- здійснює контроль за дотриманням порядку здійснення відбору, обліку, зберігання документів, що створюються під час діяльності Департаменту та передачі їх на державне зберігання.

- складає зведену номенклатуру справ Департаменту з питань реєстрації та номенклатуру справ сектору, контролює та надає методичну допомогу у складанні номенклатури справ в окремих підрозділах Департаменту.

- забезпечує організацію та проведення нарад, особистого прийому громадян керівництвом Департаменту з питань реєстрації, здійснює їх моніторинг, забезпечує ведення протоколів нарад, які проводяться за результатами розгляду звернень громадян.

- здійснює попередній розгляд вхідної кореспонденції та підготовку до неї проектів доручень керівництва.

- здійснює оперативний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян (в тому числі електронними зверненнями та електронними петиціями), запитами на інформацію відповідно до вимог чинного законодавства України;

- здійснює контроль за підготовкою та оформленням документів, за їх своєчасним виконанням в Департаменті, вживає заходів до скорочення термінів проходження і виконання документів, здійснює узагальнення та аналіз даних про хід і результати цієї роботи.

- регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами Департаменту, Київською міською радою, структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальними підприємствами, установами та організаціями.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 5400,00 гривень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24);

2) інші надбавки, доплати та премії – відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, основного працівника.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання;

4) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

5) копію (копії) документа (документів) про освіту;

6) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

7) заповнену особову картку встановленого зразка;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 16.00  години  20.11.2018

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 23.11.2018 о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бондирєва Наталія Юріївна

489-87-82

kadrydpr@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища  освіта за освітнім ступенем не нижче магістра.

2.    Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та  організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення.

2. Ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’язання проблем

3. Особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- надійність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

 «Про звернення громадян»;

«Про статус депутатів місцевих рад»;

«Про статус народного депутата України»;

«Про адвокатуру та адвокатську діяльність»;

«Про доступ до публічної інформації»:

«Про електронні документи та електронний документообіг»»;

«Про електронний цифровий підпис».

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про затвердження Класифікатора звернень громадян»;

«Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»;

«Про деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних»;

«Про проведення експертизи цінності документів»;

«Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади».

       

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – головного спеціаліста відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

(категорія «В»)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу:

 -приймає в установленому порядку реєстраційні справи, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційні справи або документи для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на  нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

-забезпечує в установленому порядку облік та зберігання реєстраційних справ, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на  нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

-забезпечує ведення журналу обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ;

-забезпечує доступ до документів реєстраційної справи в паперовому та електронному вигляді відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

-головний спеціаліст відділу є посадовою особою із зберігання реєстраційних справ.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 4800,00 гривень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24);

2) інші надбавки, доплати та премії – відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 16.00 години 20.11.2018 року

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх,

кабінет №14 (сектор управління персоналом).

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 23.11. 2018 р. о 1000 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бондирєва Наталія Юріївна

489-87-82

kadrydpr@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2.    Досвід роботи

Не обов’язково

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2. Необхідні ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’язання проблем

3. Необхідні особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- надійність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером:(044) 366-80-13