Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу формування Національного архівного фонду та діловодства Державного архіву м. Києва КМДА (категорія «В»)

11
грудня вівторок
час проведення 10:00

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу формування Національного архівного фонду та діловодства Державного архіву м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

веде державний облік профільних документів НАФ незалежно від місця зберігання і форми власності на них, здійснює контроль за їх збереженістю;

проводить в установленому порядку облік, обстеження, аналіз діяльності архівних установ, закріплених за ним, незалежно від форми власності та підпорядкування, веде їх реєстр;

2.3. організовує роботу, пов’язану з внесенням профільних документів до Національного архівного фонду, або вилученням документів з нього незалежно від місця зберігання і форм власності на них;

вносить пропозиції щодо визначення та уточнення джерел формування та комплектування архіву документами НАФ, у встановленому порядку і відповідно до нормативних вимог організовує приймання документів від джерел комплектування архіву на постійне зберігання після закінчення термінів їх тимчасового зберігання в архівних підрозділах зазначених джерел комплектування або в інших місцевих державних архівних установах відповідно до закріплених за ним установ;

2.7. контролює стан розробки установами інструкцій з діловодства, номенклатур справ, положень про архівні відділи, підрозділи, служби, експертні комісії, надає організаційну, консультативну та методичну допомогу у їх розробці архівним і діловодним службам закріплених за ним установ;

2.9. у межах чинного законодавства та нормативно-правових актів надає методичну допомогу юридичним і фізичним особам з питань архівної справи та діловодства та інших питань, що належать до повноважень архіву;

2.10. у межах закріплених за ним установ перевіряє та контролює діяльність та роботу архівних підрозділів, ведення діловодства в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування з метою здійснення контролю за дотриманням строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберіганні документів, веде їх реєстри, картотеки та наглядові справи;

бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів для начальників архівних відділів районних у м. Києві державних адміністрацій, архівних підрозділів, ЕК підприємств, установ, організацій зони комплектування архіву;

формує пропозиції,  організує роботу зі створення фондів особового походження архіву;

у межах регламентованих архівом завдань надає допомогу власникам документів НАФ у покращенні умов їх зберігання, реставрації документів та створенні фондів їх користування;

вносить пропозиції щодо створення архівних установ для централізованого тимчасового зберігання архівних документів нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на відповідній території міста та інших архівних документів, що не належать до НАФ, надає методичну допомогу в організації діяльності цих установ, розробленні їх нормативно-правових актів.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад 4800,00 гривень відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24),

2) надбавки, доплати та премії передбачені Законом України „Про державну службу”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України „Про державну службу” призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частини другої та третьої статті 35 Закону України „Про державну службу” при призначенні на посаду державної служби  вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 16.30 07 грудня 2018 року.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

 м. Київ, вул. О.Теліги, 23, 11 грудня 2018 року о 10.00

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Крот Ніна Іванівна,

+38(044)4406296

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта ступеня бакалавра, молодшого бакалавра

2.

Досвід роботи

не  обов’язково

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати  з комп’ютером

  • досвідчений користувач Міcrosoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережіІнтернет;
  • знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2.

Ділові якості

  • уміння працювати в команді;
  • аналітичні здібності;
  • виваженість;
  • уміння дотримуватись субординації;
  • стійкість;
  • оперативність;
  • вміння аргументовано доводити власну точку зору;
  • організаторські здібності;

3.

Особистісні якості

  • дисциплінованість;
  • відповідальність;
  • ініціативність;
  • комунікабельність;
  • емоційна стабільність;
  • порядність;
  • тактовність;

 

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

 Знання законодавства

 Знання:

Конституції України;

законів України:

„Про державну службу”;

„Про  запобігання корупції”;

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 Знання:

 законів України:

„Про Національний архівний фонд та архівні  установи”;

 „Про місцеві державні адміністрації”;

 „Про службу в органах місцевого самоврядування”;

 „Про доступ до публічної інформації”;

 „Про захист персональних даних”.

Правила роботи архівних установ України,     Правила організації діловодства і архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях;

Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів та галузеві переліки документів;

Положення про Державний архів м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 червня 2003 року № 1136 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29 листопада 2013 року № 2186);

Положення про відділ формування Національного архівного фонду та діловодства Державного архіву м. Києва затвердженого наказом директора Державного архіву м. Києва від 24 травня 2016 року № 35.

Інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері архівної справи та діловодства.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]