Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу управління персоналом та фінансів правоохоронних органів Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

15
березня п'ятниця

Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) запрошує на співбесіду претендентів на посаду головного спеціаліста відділу управління персоналом та фінансів правоохоронних органів (категорія «В»).

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу управління персоналом та фінансів правоохоронних органів

Код посади – 24-VII-2

Основні посадові обов’язки:

  • Забезпечення документального оформлення вступу на державну службу, ії проходження та припинення, здійснення організаційної роботи з кадрового менеджменту. Здійснення роботи, пов'язаної з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників державного органу.
  • Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка звітності з кадрових питань.
  • Аналіз кількісного та якісного складу персоналу у департаменті, вивчення поточної потреби в такому персоналі, прогнозування перспективної потреби в персоналі з урахуванням довгострокових цілей.
  • Подання до Пенсійного фонду України відомостей про трудову діяльність працівників в електронній формі.
  • Організація та проведення конкурсних відборів на заміщення вакантних посад державної служби в Департаменті фінансів.

Умови оплати праці

Умови оплати праці визначені ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу», п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».

Інформація про строковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

Обовязкові вимоги:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

Буде перевагою для кандидата:

  • вміння працювати в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» на базі системи електронного діловодства «АСКОД»;
  • вміння працювати в «Єдиній інформаційній системі управління бюджетом» (ЄІСУБ).

Також вітається наявність таких ділових якостей: уміння працювати в команді, аналітичні здібності, навички ділового спілкування (письмового та усного), вимогливість, оперативність, здатність визначати пріоритети, аргументовано доводити власну точку зору, навички розв’язання проблем, стресостійкість. Цінуються відповідальність, дисциплінованість, ініціативність, неупередженість, порядність, комунікабельність, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня.

Резюме кандидатів приймають до 15 березня 2024 року включно на електронну адресу: [email protected]

За результатами опрацювання будуть відібрані ті резюме, що відповідають запиту. Відповідних претендентів запросять на співбесіду, за результатами якої буде призначено кандидата строково на період дії воєнного стану в Україні.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]