Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Вакансія на зайняття посади державної служби у Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

21
травня вівторок

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу підготовки та видачі кадастрової інформації служби містобудівного кадастру

Код посади 9-VIII-2

Посадові обов’язки

Опрацювання запитів користувачів на видачу з бази даних містобудівного кадастру кадастрових документів, довідок та їх копій, іншої формалізованої інформації.

Формування кадастрових документів та їх видача за запитами користувачів, в тому числі:

  • довідок (витягів) з містобудівного кадастру;
  • витягів з містобудівної документації;
  • кадастрових довідок з містобудівного кадастру та їх копій;
  • інших формалізованих документів, що містять інформацію, внесену до містобудівного кадастру.

Опрацювання та підготовка відповідей на запити та звернення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, громадських об’єднань, народних депутатів та депутатів місцевих рад, адвокатів, фізичних та юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців з питань, що відносяться до повноважень відділу.

Своєчасна передача з питань повноважень відділу публічної інформації для подальшого оприлюднення на Порталі відкритих даних та на офіційному веб-сайті Департаменту.

Моніторинг повноти та своєчасності оприлюдненої публічної інформації з питань повноважень відділу на Порталі відкритих даних та на офіційному веб-сайті Департаменту.

Надання інформації наявної у відділі при проведенні перевірок, виїмок та обшуків правоохоронними органами.

Підготовка документів та інформації наявної у відділі для складання відзивів, позовних заяв та пояснювальних до суду.

Виконання інших доручень керівництва, в межах компетенції відділу.

Умови оплати праці

Посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2023 № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році», інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

Строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Відповідно до пункту 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05 2022 № 2259-IX, особа, яка претендує на зайняття посади має подати:

  • заяву;
  • заповнену особову картку встановленого зразка;
  • копії документів, що підтверджують наявність у неї громадянства України;
  • копії документів про освіту та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства.

Документи приймаються до 21 травня 2024 року на електронну пошту: [email protected]

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Єсипенко Галина Юхимівна, (044)2786127, (044)2781985

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Досвід роботи не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]