Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Вакансія на зайняття посади головного спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану правобережний управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

21
серпня понеділок

УМОВИ
на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу державної реєстрації актів
цивільного стану правобережний управління державної реєстрації актів цивільного стану
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
 (категорія «В», підкатегорія «В1») – 2 посади

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст:

  • Забезпечення проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті відповідно до вимог законодавства;
  • формування та ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян шляхом складання актових записів цивільного стану про народження фізичної особи, шлюб, смерть, додержання таємниці державної реєстрації актів цивільного стану;
  • підготовка проєктів службових документів, звітів, інформацій, аналітичних матеріалів з питань діяльності Відділу;
  • забезпечення  з дотриманням вимог законодавства належного обліку та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
  • забезпечення ведення звітності та складання відповідних її форм, складання звітів про витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
  • забезпечення належного використання обліку та зберігання печаток;
  • забезпечення постійної взаємодії і  співпраці з відповідними органами реєстрації актів цивільного стану;
  • організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 5800,00 гривень на місяць;

2) надбавки,  доплати,  премії  та  компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Відповідно до пункту 5 статті 10 Закону України

«Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2022 № 2259-ІХ особа, яка претендує на заняття посади, подає документи:

1) заява;

2) резюме*/ або заповнену особову картку встановленого зразка, де обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) копії документів про освіту та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства.

* за формою передбаченою Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 (зі змінами) «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»

Документи приймаються до 21 серпня 2023 року

на електронну пошту: [email protected]

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бондирєва Наталія Юріївна
489-87-82

Кваліфікаційні вимоги

1.     Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра за спеціальністю - правознавство

2.     Досвід роботи

У сфері державної реєстрації актів цивільного стану – від 6 місяців (бажано)

3.     Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]