Версія для людей із вадами зору

Як стати на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов?

Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов здійснюється відділами обліку і розподілу житлової площі через Центри надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій безкоштовно протягом 30 календарних днів.

Детальний опис послуги можна знайти на порталі адміністративних послуг, де можна ознайомитись з інформаційними картками постановки на облік залежно від району.

За консультацією звертайтесь за номером служби підтримки центру (044)2026039.

Необхідні документи:

  • акт обстеження житлових умов (видає організація, яка обслуговує будинок);

  • копія поверхового плану квартири, на приватну квартиру – копія технічного паспорта (в разі необхідності);

  • довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрації;

  • довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрації (для будинків, які обслуговують житлово-експлуатаційні організації не комунальної форми власності);

  • довідки з місця роботи (для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення);

  • заява про взяття на квартирний облік, яка підписується членами сім'ї, що разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік;

  • копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства;

  • копії паспортів членів родини, які зараховуються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію);

  • копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків;

  • копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;

  • копія свідоцтва про укладання чи розірвання шлюбу;

  • правоустановчий документ на займану житлову площу (завірена копія ордера на займане приміщення, копія свідоцтва про право власності, копія договору купівлі - продажу, копія договору дарування, договір міни, договір піднайму жилого приміщення, договір найму жилого приміщення тощо).

Контакти центрів надання адміністративних послуг:

Центр надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м. Києві

Проспект Голосіївський,42. Телефон (044)2816626, (044)2816664

Центр надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві

Вул. С. Олійника, 21. Телефон (044)5649026, 5720440

Центр надання адміністративних послуг Деснянської РДА в м. Києві

Проспект Маяковського, 29. Телефон (044)5469900

Проспект Лісовий, 39-а, Телефон (044)5180476, 5180479, 5180462

Центр надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві

Вул. Бажова, 11/8. Телефон (044)5597378, 5593025

Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві

Вул. Маршала Тимошенка, 16. Телефон (044)4265665, 4280300, 4264400

Проспект Героїв Сталінграда, 57. Телефон (044)4852274

Центр надання адміністративних послуг Печерської РДА в м. Києві

Вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15. Телефон (044)2804197

Центр надання адміністративних послуг Подільської РДА в м. Києві

Вул. Костянтинівська 9/6. Телефон (044)4254244

Центр надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві

Проспект Перемоги, 97. Телефон (044)4512761

Центр надання адміністративних послуг Солом'янської РДА в м. Києві

Проспект Повітрофлотський, 41. Телефон (044)2070968

Центр надання адміністративних послуг Шевченківської РДА в м. Києві

Бульвар Т. Шевченка, 26/4. Телефон (044)2882262

Вул. Б. Хмельницького, 24 Телефон (044)2787160, 2263197



 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua