Версія для людей із вадами зору

Члени Громадської ради ознайомились з роботою комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва»

Директор Контактного центру міста Києва Лариса Жукова провела екскурсію та розповіла членам Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) про організацію роботи установи. Усі присутні отримали шанс спробувати себе у якості оператора Контактного центру.

Щодня по телефону 15-51 оператори комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" приймають скарги і пропозиції від мешканців міста з метою покращення якості життя у столиці. Щоб надати компетентну та розгорнуту відповідь, усі звернення заявників оперативно потрапляють до відповідних структурних підрозділів адміністрації м. Києва. У короткий термін співробітники «Контактного центру» надають якісну інформацію кожному, хто її потребує.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua