Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Нові функції вебпорталу ПФУ

ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ: ЯК ГРАМОТНО НИМИ КОРИСТУВАТИСЬ

Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві спільно з цифровим виданням «Експертус» регулярно проводить вебінари, теми що стосуються послуг, які надає Пенсійний фонду України. Цифровізація – важливий аспект роботи, тому важливо доступно і вчасно надавати роз’яснення користувачам послуг Пенсійного фонду України щодо роботи з сервісами вебпорталу електронних послуг. Portal.pfu.gov.ua постійно модернізується: додаються нові сервіси можливості, які оптимізують роботу та спрощують громадянам процес отримання послуг.

Питанням роботи вебпорталу був присвячений вебінар, який відбувся на платформі цифрового видавництва. На питання дописувачів відповідала Юлія Борачук, заступниця начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду у м. Києві.

Пані Юлія дала роз’яснення щодо роботи з сервісами порталу як для роботодавців так і для пересічних громадян. Зокрема детально розповіла як користуватись кабінетом страхувальника, як правильно вносити дані стосовно медоглядів та профспілок, як самостійно перевірити страховий стаж тощо.

Більш детально з матеріалами вебінару можна ознайомитись, переглянувши його на нашому You Tube каналі https://youtu.be/LF1iQhnekC4

Для зручності пошуку відповідей в першому коментарі до відео розміщенотаймінг і перелік питань.


Вебпортал Пенсійного фонду України давно користується популярністю серед громадян. У зв’язку з розширенням функцій Пенсійного фонду України, наданням нових послуг громадянам, доопрацьовано  програмне забезпечення. Зокрема розроблено режим формування та подання наступних нових типів заяв застрахованими особами:

  • про призначення / перерахунок / продовження / виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
  • про призначення / перерахунок / продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
  • про призначення / перерахунок / продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
  • про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг;
  • про здійснення страхової виплати;
  • про компенсацію витрат;
  • про призначення щомісячної грошової виплати деяким категоріям громадян;
  • формування та подання звернення щодо припинення виплати субсидії або пільги.

В кабінеті страхувальника також активовано нову функцію – розроблено режим формування та подачі заяви про приєднання до Договору про надання доступу до кабінету управителя, об’єднання, виконавця комунальних послуг.

Оновлені сервісні можливості вебпорталу https://portal.pfu.gov.ua/ дозволяють користувачу вирішити нагальні питання оперативно.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]