Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Ветерани та їхні рідні можуть отримати 20 000 грн на свій бізнес

20000

Проєкт Українського ветеранського фонду із мікрофінансування ветеранського бізнесу та бізнесу родин ветеранів у розмірі до 20000 гривень у період дії воєнного стану. Старт проєкту з мікрофінансування відбувся 30 травня і до Українського ветеранського фонду уже надійшли перші заявки, і було проведено перші виплати по відшкодуванню.

Хто має право на відшкодування?

  • Категорія А: члени сімей ветеранів війни, які беруть участь у відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, у тому числі у складі добровольчих формувань територіальних громад, в період дії воєнного стану;

Фінансування можуть отримати ВПО з таких областей: Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська області та місто Київ.

Фондом відшкодовуються витрати за таких умов:

  • заявник є ветераном війни або членом сім’ї ветерана війни;
  • ветеран війни та/або члени його сім’ї є самозайнятими особами – фізичними особами-підприємцями (далі – ФОП) першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або здійснюють незалежну професійну діяльність;
  • заявник є ВПО;
  • витрати, які заявник просить відшкодувати, повʼязані із закупівлею предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;
  • придбані предмети та товари безпосередньо пов’язані із видом економічної (підприємницької) або незалежної професійної діяльності, яку здійснює заявник. Але! Фонд не відшкодовує оплату оренди чи послуг;;
  • витрати на придбання предметів та товарів понесені заявником після 24 лютого 2022 року;
  • підтвердження понесення заявником фактичних витрат на придбання предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;
  • заповнення аплікаційної заявки у розділі Мікрофінансування бізнесу на сайті https://veteranfund.com.ua/

Яка сума відшкодування?

Граничний розмір на одноразове відшкодування витрат становить 20000 (двадцять тисяч) гривень 00 копійок.

Фонд відшкодовує витрати, які заявник здійснив декількома шляхами або в деяких місцях (наприклад, перший товар у магазині придбано за готівку, а другий – безготівково в онлайн-магазині). У такому випадку заявник повинен надати підтвердження на кожний товар і вказати у заявці загальну суму відшкодування.

Фондом відшкодовуються витрати одноразово.

Перелік документів для оформлення заявки:

  1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+ прописка або ID-картка+прописка;
  2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи;
  3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни;
  4. Якщо заявка подається членом сім’ї ветерана чи ветеранки, то подаються документи, що це підтверджують;
  5. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  6. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
  • договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
  • документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
  • документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Якщо я дружина/чоловік ветерана, потрібно надати такий пакет документів:

  1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+ прописка або ID-картка+прописка;
  2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
  3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни чоловіка/дружини;
  4. Скан свідоцтва про одруження;
  5. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  6. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
  • договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
  • документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
  • документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Якщо я дитина ветерана, потрібно надати такий пакет документів:

  1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;
  2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
  3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;
  4. Скан свідоцтва про народження;
  5. Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;
  6. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  7. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
  • договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
  • документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
  • документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Якщо я мати/батько ветерана, потрібно надати такий пакет документів:

  1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;
  2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
  3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;
  4. Скан свідоцтва про народження;
  5. Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;
  6. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  7. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
  • договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
  • документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
  • документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Якщо я ветеран, потрібно надати такий пакет документів:

Увага! Ветеран може бути заявником, якщо він/вона на сьогодні НЕ воює. Відповідно до законодавства України, військову службу не можна поєднувати з підприємницькою діяльністю.

  1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;
  2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
  3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;
  4. Скан свідоцтва про народження;
  5. Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;
  6. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  7. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
  • договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
  • документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
  • документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Як довго чекати на відповідь?

➔ Ті, хто правильно заповнить заявку, завантажить увесь пакет документів, зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днів.

➔ Якщо заявник не відповідає категорії осіб, які можуть отримати фінансування, заявка отримує статус “нецільова аудиторія”. Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.

➔ Якщо у заявці не вистачає документів, або додано неправильний документ, то заявка отримує статус “неповний пакет документів”. Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.

➔ Якщо вичерпались кошти і очікуються додаткове фінансування, то

заявка отримує статус “особа у черзі, очікуються кошти”. Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.

Яка тривалість проєкту?

Заявки приймаються до завершення воєнного стану.

Якщо у ході заповнення аплікаційної форми у вас виникатимуть питання, надсилайте їх на офіційну пошту Фонду: [email protected]

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]