Ветерани та їхні рідні можуть отримати 20 000 грн на свій бізнес
20000
Проєкт Українського ветеранського фонду із мікрофінансування ветеранського бізнесу та бізнесу родин ветеранів у розмірі до 20000 гривень у період дії воєнного стану. Старт проєкту з мікрофінансування відбувся 30 травня і до Українського ветеранського фонду уже надійшли перші заявки, і було проведено перші виплати по відшкодуванню.
Хто має право на відшкодування?
- Категорія А: члени сімей ветеранів війни, які беруть участь у відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, у тому числі у складі добровольчих формувань територіальних громад, в період дії воєнного стану;
- Категорія Б: ветерани війни та члени їх сімей, діяльність яких, як самозайнятих осіб, тимчасово зупинена внаслідок проведення бойових дій на території адміністративно-територіальних одиниць, перелік яких затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 204 «Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми «єПідтримка»».
Фінансування можуть отримати ВПО з таких областей: Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська області та місто Київ.
Фондом відшкодовуються витрати за таких умов:
- заявник є ветераном війни або членом сім’ї ветерана війни;
- ветеран війни та/або члени його сім’ї є самозайнятими особами – фізичними особами-підприємцями (далі – ФОП) першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або здійснюють незалежну професійну діяльність;
- заявник є ВПО;
- витрати, які заявник просить відшкодувати, повʼязані із закупівлею предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;
- придбані предмети та товари безпосередньо пов’язані із видом економічної (підприємницької) або незалежної професійної діяльності, яку здійснює заявник. Але! Фонд не відшкодовує оплату оренди чи послуг;;
- витрати на придбання предметів та товарів понесені заявником після 24 лютого 2022 року;
- підтвердження понесення заявником фактичних витрат на придбання предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;
- заповнення аплікаційної заявки у розділі Мікрофінансування бізнесу на сайті https://veteranfund.com.ua/
Яка сума відшкодування?
Граничний розмір на одноразове відшкодування витрат становить 20000 (двадцять тисяч) гривень 00 копійок.
Фонд відшкодовує витрати, які заявник здійснив декількома шляхами або в деяких місцях (наприклад, перший товар у магазині придбано за готівку, а другий – безготівково в онлайн-магазині). У такому випадку заявник повинен надати підтвердження на кожний товар і вказати у заявці загальну суму відшкодування.
Фондом відшкодовуються витрати одноразово.
Перелік документів для оформлення заявки:
- Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+ прописка або ID-картка+прописка;
- Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи;
- Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни;
- Якщо заявка подається членом сім’ї ветерана чи ветеранки, то подаються документи, що це підтверджують;
- Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).
Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.
Якщо я дружина/чоловік ветерана, потрібно надати такий пакет документів:
- Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+ прописка або ID-картка+прописка;
- Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
- Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни чоловіка/дружини;
- Скан свідоцтва про одруження;
- Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).
Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.
Якщо я дитина ветерана, потрібно надати такий пакет документів:
- Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;
- Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
- Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;
- Скан свідоцтва про народження;
- Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;
- Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).
Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.
Якщо я мати/батько ветерана, потрібно надати такий пакет документів:
- Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;
- Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
- Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;
- Скан свідоцтва про народження;
- Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;
- Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).
Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.
Якщо я ветеран, потрібно надати такий пакет документів:
Увага! Ветеран може бути заявником, якщо він/вона на сьогодні НЕ воює. Відповідно до законодавства України, військову службу не можна поєднувати з підприємницькою діяльністю.
- Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;
- Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
- Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;
- Скан свідоцтва про народження;
- Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;
- Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:
- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).
Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.
Як довго чекати на відповідь?
➔ Ті, хто правильно заповнить заявку, завантажить увесь пакет документів, зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днів.
➔ Якщо заявник не відповідає категорії осіб, які можуть отримати фінансування, заявка отримує статус “нецільова аудиторія”. Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.
➔ Якщо у заявці не вистачає документів, або додано неправильний документ, то заявка отримує статус “неповний пакет документів”. Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.
➔ Якщо вичерпались кошти і очікуються додаткове фінансування, то
заявка отримує статус “особа у черзі, очікуються кошти”. Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.
Яка тривалість проєкту?
Заявки приймаються до завершення воєнного стану.
Якщо у ході заповнення аплікаційної форми у вас виникатимуть питання, надсилайте їх на офіційну пошту Фонду: [email protected]
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]