Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності»
16 січня 2019 року
Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності».
Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» 16.01.2019 р. розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.
Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 16.01.2019 по 16.02.2019):
Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поштовою адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, тел. 366 86 70 або на електронну адресу [email protected].
Проект
Відповідно до підпункту 102 пункту «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини дев’ятої статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», частини четвертої статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів влади», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 квітня 2018 року № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», з метою вирішення питань щодо визначення вартості послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності:
1. Доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, новим абзацом такого змісту:
«Вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.»
2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Голова В. Кличко
Аналіз регуляторного впливу
І. Визначення проблеми
Ефективне функціонування міського пасажирського транспорту є однією з найважливіших умов розвитку соціальної та виробничо-економічної сфери міста. У зв'язку з розвитком міста збільшується навантаження на громадський транспорт, неминуче виникають проблеми, пов'язані з наданням транспортних послуг населенню.
Міський пасажирський транспорт традиційно є дотаційною галуззю і компенсація надається транспортним підприємствам за перевезення пасажирів пільгових категорій і за регульований тариф вартості проїзду.
Обрахунок величини компенсацій з бюджету здійснюється на основі розрахункових методик, які не в повній мірі відповідають реальній кількості наданих пільгових послуг, що приводить до неврахування фінансових можливостей відповідних бюджетів. Чіткого механізму обрахунку кількості та структури перевезених пасажирів пільгових категорій не існує і відповідно органи влади не мають можливості адекватно компенсувати підприємствам пов'язані з цим витрати.
Крім того, зростає невдоволеність серед громадян через необхідність місцевими органами влади вдаватися до небажаного для населення збільшення вартості проїзду у міському транспорті (тобто фінансування пільговиків за рахунок інших громадян). Все це зумовлено несвоєчасною та неповною компенсацією грошового еквіваленту за фактично надані послуги транспортним підприємствам.
Також однією з принципових проблем організації роботи громадського транспорту в місті є те, що фінансово-економічні результати діяльності перевізників, перш за все обсяг виручки, залежать від кількісних показників їх роботи - кількості перевезених пасажирів.
В існуючих умовах майже відсутній реальний контроль фактичної кількості перевезених пасажирів як платних, так і пільгових.
Крім того, ігноруються якісні показники роботи перевізників - кількість виїздів у розрізі маршрутів, вимоги до класу, пасажиромісткості рухомого складу, дотримання графіків і розкладів руху, а також порушень швидкісного режиму, правил дорожнього руху.
Потреба в поліпшенні якості послуг, що надаються всіма видами громадського транспорту міста, необхідність розвантаження пасажиропотоків у місцях з інтенсивним рухом транспорту вимагає зміни концепції подальшого розвитку міського транспорту з орієнтацією на європейські принципи і стандарти.
Ефективна організація управління міським пасажирським транспортом повинна бути орієнтована на врахування інтересів пасажирів, підприємств перевізників і підвищення рівня якості транспортних послуг.
У звˈязку з цим, виникла необхідність створення загального процессінгового центру з обробки даних, управління, розрахунків, формування фінансової звітності, електронного квитка та системи його продажу і поповнення.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» (далі – Закон) передбачена можливість запровадження органами місцевого самоврядування автоматизованої системи обліку оплати проїзду.
Відповідні положення передбачені такими актами:
підпунктом 102 пункту «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
частиною дев’ятою статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
частиною четвертою статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт».
На виконання вимог зазначених актів прийнято розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 квітня 2018 року № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», від 26 жовтня 2018 року № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» та від 22 жовтня 2018 року № 1887 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069.
Під час практичної реалізації зазначених розпоряджень виникла необхідність врегулювати процедуру визначення вартості послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – АСОП), що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП.
Проектом розпорядження передбачено доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.
До дослідження та розробки методів вирішення цих проблем були залучені суб’єкти підприємництва, які здійснюють діяльність у цій сфері. Ними надано інформацію про показники господарської діяльності та пропозиції щодо удосконалення методів регулювання.
На підставі всебічного аналізу обставин, які склались у галузі пасажирських перевезень у місті, та пропозицій учасників ринку було запропоновано зазначений регуляторний акт.
Основні групи (підгрупи), на які проблема має вплив:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | - | Так |
Держава | Так | - |
Суб’єкти господарювання | Так | - |
у тому числі суб’єкти малого підприємництва | Так | - |
Врегулювання зазначених проблемних питань не може бути здійснено за допомогою:
ринкових механізмів, оскільки такі питання регулюються виключно нормативно-правовими актами;
діючих регуляторних актів, оскільки чинним законодавством порушені питання не врегульовані.
ІІ. Цілі державного регулювання
Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблем, визначених у першому розділі аналізу регуляторного впливу.
Метою проекту регуляторного акта є вирішення питань щодо визначення суб’єкта, що визначатиме вартість послуг в АСОП .
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 Залишення чинного регулювання без змін | Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання суперечитиме актам вищої юридичної сили, зокрема діючій редакції Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті. Залишення існуючої ситуації без змін призведе до відсутності врегульованих дій в частині підписання договорів між перевізниками та оператором АСОП. |
Альтернатива 2 Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 | Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання є недоцільним способом, оскільки приведення у відповідність до законодавства положень Програми побудови автоматизованої системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва з урахуванням громадян пільгових категорій "Соціально-транспортна картка киянина" на 2007 - 2009 роки, затвердженої до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 (далі – рішення) потребуватиме внесення великої кількості змін, а саме: положення рішення необхідно привести у відповідність до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті»; затвердити вимоги до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів; передбачити права та обов’язки учасників зазначеної системи, а також їх відповідальність; затвердити вимоги до центрів обслуговування пасажирів; передбачити контроль за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо здійснення розрахунків з використанням електронних платіжних засобів, тощо. Внесення таких змін істотно вплине на зміст рішення.
|
Альтернатива 3 Внесення змін до порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності | Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання є найбільш прийнятним та ефективним способом, оскільки цей проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) базується на нормах законодавства, зокрема на положеннях Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті». Проектом розпорядження передбачено доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор. |
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави:
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 Залишення чинного регулювання без змін | Ситуація залишиться на існуючому рівні.
| Витрати залишаться на існуючому рівні.
|
Альтернатива 2 Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 | здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах; оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку; реалізація гнучкої тарифної політики; здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; підвищення обсягів збору виручки; організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів; підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту.
| Не передбачаються
|
Альтернатива 3 Внесення змін порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності | здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах; оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку; реалізація гнучкої тарифної політики; здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; підвищення обсягів збору виручки; організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів; підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту.
| Не передбачаються
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян відсутня.
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання*:
Показник | Великі | Середні* | Малі | Мікро | Разом* |
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
| 3 | 9 | 8 | 1 | 21 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків | 14.28 % | 42.85 % | 38.09 % | 4.76 % | 100% |
*За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 Залишення чинного регулювання без змін
| Ситуація залишиться на існуючому рівні.
| Витрати залишаться на існуючому рівні. |
Альтернатива 2 Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 | Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів.
| Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання, складатимуть: для суб’єктів господарювання великого підприємництва: КП «Київпастранс» - 58 304 984,41 грн КП «Київський метрополітен» - 147 089 181, 88 грн ТОВ «Кийтранс-2005» - 2 579 673, 21 грн витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва – 1 074 777,5 грн. витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва – 412 342, 41 грн
|
Альтернатива 3 затвердження порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності | Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів. | Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання, складатимуть: для суб’єктів господарювання великого підприємництва: КП «Київпастранс» - 58 304 984,41 грн КП «Київський метрополітен» - 147 089 181, 88 грн ТОВ «Кийтранс-2005» - 2 579 673, 21 грн витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва – 1 074 777,5 грн. витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва – 412 342, 41 грн
|
*середня ціна договору про надання послуг в АСОП
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, грн. | |
Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”) | Витрати залишаються на існуючому рівні | |
| Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”) | 209 048 617,0 |
| Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”) | 209 048 617,0 |
ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 Залишення чинного регулювання без змін | 1 | Збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути мети державного регулювання, визначеної у пункті 2 цього аналізу регуляторного впливу. |
Альтернатива 2 Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 | 3 | Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання є недоцільним способом, оскільки не відповідає регламентним вимогам та нормопроектувальній техніці. |
Альтернатива 3 Внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності | 4 | Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який і дозволить досягти мети державного регулювання, визначеної у пункті 2 цього аналізу регуляторного впливу. Проектом розпорядження передбачено доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор. Також проект розпорядження надасть можливість скоротити операційні затрати суб’єктів господарювання (зокрема на послуги з інкасації, утримання кондукторів).
|
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 Залишення чинного регулювання без змін | Для держави: Ситуація залишиться на існуючому рівні. Для суб’єктів господарювання: Ситуація залишиться на існуючому рівні.
| Для держави: Витрати залишаться на існуючому рівні. Для суб’єктів господарювання: Витрати залишаться на існуючому рівні. | Є найгіршою з альтернатив, оскільки не дає змоги досягнути поставлених цілей державного регулювання та не відповідатиме вимогам діючого законодавства.
|
Альтернатива 2 Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 | Для держави: здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах; оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку; реалізація гнучкої тарифної політики; здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; підвищення обсягів збору виручки; організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів; підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту. Для суб’єктів господарювання: Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів.
| Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання, складатимуть: для суб’єктів господарювання великого підприємництва: КП «Київпастранс» - 58 304 984,41 грн КП «Київський метрополітен» - 147 089 181, 88 грн ТОВ «Кийтранс-2005» - 2 579 673, 21 грн витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва – 1 074 777,5 грн. витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва – 412 342, 41 грн
|
Є недоцільною альтернативо, оскільки дає змогу досягнути поставлених цілей державного регулювання, але суперечить регламентним вимогам.
|
Альтернатива 3 Внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності | Для держави: здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах; оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку; реалізація гнучкої тарифної політики; здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; підвищення обсягів збору виручки; організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті; здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів; підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту. Для суб’єктів господарювання: Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів.
| Для держави: Не передбачаються Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання, складатимуть: для суб’єктів господарювання великого підприємництва: КП «Київпастранс» - 58 304 984,41 грн КП «Київський метрополітен» - 147 089 181, 88 грн ТОВ «Кийтранс-2005» - 2 579 673, 21 грн витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва – 1 074 777,5 грн. витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва – 412 342, 41 грн
| Є найбільш оптимальною серед запропонованих альтернатив, оскільки дає змогу повністю досягнути поставлених цілей державного регулювання та відповідатиме вимогам діючого законодавства. |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 Залишення чинного регулювання без змін | Х | Х |
Альтернатива 2 Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 | Відмова, обрана альтернатива не відповідає нормопроектувальній техніці, визначеною актами законодавства.
| Відсутні. |
Альтернатива 3 Внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності | Причини для відмови відсутні, обрана альтернатива забезпечить виконання вимог законодавства, зокрема вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті», а також пункту 14.19 статті 14 Закону України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” та забезпечить права споживачів щодо вільного використання електронних платіжних засобів.
| Відсутні. |
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
ТОВ «Кийтранс-2005»
Порядковий № | Витрати | За перший рік | За п’ять років * |
1 | Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн
| 2 579 547,56 грн
| 2 579 547,56 × 5 = 12 897 737,8 грн
|
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн . | 0 | 0 |
3 | Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн | 0 | 0 |
4 | Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн | 0 | 0 |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн.
| 0 | 0 |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн | 0 | 0 |
7 | Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн
| 0 | 0 |
8 | Інше (уточнити), грн Процедури організації виконання вимог регулювання – Укладання договору приєднання до АСОП із Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта великого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта великого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
| 5 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур в місяць (за результатами консультацій)) Х 25,13 грн. Х 1 процедура ( підготовка документів та укладання договору) = 125,65 грн.
| 0 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн | 2 579 673, 21
| 12 897 737,8 |
10 | Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць | 1 | 1 |
11 | Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн | 2 579 673, 21
| 12 897 737,8 |
*Розрахунки надані КП ГІОЦ щодо ТОВ «Кийтранс-2005»
№ маршруту | Назва маршруту | К-ть РС | Перевезено пасаж. в рік | Вартість проїзду (грн) | Загальний обсяг коштів за день, грн. | Витрати на е- квіток |
202 | ст. м. "Святошин" - вул. Булаховського | 10 | 321200 | 6 | 1 927 200,00 | 95 010,96 |
203 | ст. м. "Святошин" - кінотеатр "Лейпціг" | 6 | 192720 | 6 | 1 156 320,00 | 57 006,58 |
219 | Контрактова площа - Діагностичний центр | 8 | 256960 | 6 | 1 541 760,00 | 76 008,77 |
222 | ст. м. “Лівобережна” – просп. Маяковського | 8 | 256960 | 6 | 1 541 760,00 | 76 008,77 |
223 | вул. Туполєва – з/в "Південний" | 16 | 513920 | 6 | 3 083 520,00 | 152 017,54 |
239 | ст. м. "Либідська" - ст. м. "Шулявська" | 12 | 385440 | 6 | 2 312 640,00 | 114 013,15 |
242 | ст. м. "Лісова" - вул. Гарматна | 18 | 578160 | 8 | 4 625 280,00 | 228 026,30 |
411 | вул. Симиренка – ст. м. "Палац спорту" | 12 | 385440 | 7 | 2 698 080,00 | 133 015,34 |
417 | вул. Підлісна – Контрактова площа | 18 | 578160 | 6 | 3 468 960,00 | 171 019,73 |
421 | вул. Симиренка – ст. м. “Почайна” | 13 | 417560 | 7 | 2 922 920,00 | 144 099,96 |
422 | вул. Маршальська – Рембаза | 13 | 417560 | 7 | 2 922 920,00 | 144 099,96 |
429 | вул. Тулузи - вул.Терещенківська | 13 | 417560 | 6 | 2 505 360,00 | 123 514,25 |
439 | Ж/м Виноградар – пл.Перемоги | 12 | 385440 | 7 | 2 698 080,00 | 133 015,34 |
461 | ст. м. "Святошин" – ст. м. "Виставковий центр" | 18 | 578160 | 6 | 3 468 960,00 | 171 019,73 |
477 | ст. м. "Шулявська" – Деміївська площа | 14 | 449680 | 6 | 2 698 080,00 | 133 015,34 |
503 | ст.м. "Червоний хутір" - вул. Митрополита Андрея Шептицького | 10 | 321200 | 6 | 1 927 200,00 | 95 010,96 |
508 | Просп. Перемоги – вул. Якубовського | 4 | 128480 | 6 | 770 880,00 | 38 004,38 |
510 | вул. Ірпінська - вул. Булгакова | 13 | 417560 | 7 | 2 922 920,00 | 144 099,96 |
558 | Пр. Свободи – З/в "Центральний" | 15 | 481800 | 6 | 2 890 800,00 | 142 516,44 |
566 | ст. м. "Лукۥянівська" - просп. Відрадний (до ЗЗБК-3) | 7 | 224840 | 6 | 1 349 040,00 | 66 507,67 |
581 | Площа Т. Шевченка - ст. м. "Святошин" | 15 | 481800 | 6 | 2 890 800,00 | 142 516,44 |
всього |
| 255 | 8190600 |
| 52 323 480,00 | 2 579 547,56 |
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
КП «Київський метрополітен»
Порядковий № | Витрати | За перший рік | За п’ять років * |
1 | Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн
| 147 089 056,23
| 735 445 281, 15 |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн . | 0 | 0 |
3 | Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн | 0 | 0 |
4 | Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн | 0 | 0 |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн. | 0 | 0 |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн | 0 | 0 |
7 | Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн | 0 | 0 |
8 | Інше (уточнити), грн Процедури організації виконання вимог регулювання – Укладання договору приєднання до АСОП із Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта великого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта великого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
| 5 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур в місяць (за результатами консультацій)) Х 25,13 грн. Х 1 процедура ( підготовка документів та укладання договору) = 125,65 грн.
| 0 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн | 147 089 181, 88
| 735 445 281, 15 |
10 | Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць | 1 | 1 |
11 | Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн | 147 089 181, 88
| 735 445 281, 15 |
* Примітка: за інформацією КП ГІОЦ щодо КП «Київський метрополітен». Інформація надана за 11 місяців 2018 року.
№ п/п | Назва маршруту | К-ть РС | Перевезено пасаж. за 11 міс. |
|
| Середнє за 1 міс. ПЛАТНІ перевезення | Вартість проїзду (грн) | Загальний обсяг коштів за рік ПЛАТНІ перевезення, грн. | Витрати на е- квіток |
1 | Академмістечко -Лісова | 50 | 187 717 500 | 141 286 700 | 46 430 800 | 12 844 245,5 | 8 | 1 233 047 563,64 | 60 789 244,89 |
2 | Героїв Дніпра -Теремки | 43 | 158 067 400 | 118 249 800 | 39 817 600 | 10 749 981,8 | 8 | 1 031 998 254,55 | 50 877 513,95 |
3 | Сирець - Червоний хутір | 39 | 108 718 500 | 82 328 700 | 26 389 800 | 7 484 427,3 | 8 | 718 505 018,18 | 35 422 297,40 |
|
| 229 | 454 503 400 | 341 865 200 | 112 638 200 |
|
| 2 983 550 836,36 | 147 089 056,23 |
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
КП «Київпастранс»
Порядковий № | Витрати | За перший рік | За п’ять років * |
1 | Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн | 58 304 858,76
| 291 524 293, 8 |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн . | 0 | 0 |
3 | Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн | 0 | 0 |
4 | Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн | 0 | 0 |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн. | 0 | 0 |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн | 0 | 0 |
7 | Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн | 0 | 0 |
8 | Інше (уточнити), грн Процедури організації виконання вимог регулювання – укладання договору про надання послуг в АСОП Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта великого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта великого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
| 5 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур в місяць (за результатами консультацій)) Х 25,13 грн. Х 1 процедура ( підготовка документів та укладання договору) = 125,65 грн.
| 0 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн |
58 304 984,41 |
291 524 293, 8 |
10 | Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць | 1 | 1
|
11 | Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн | 58 304 984,41 | 291 524 293, 8 |
*Інформація надана КП ГІОЦ щодо КП «Київпастранс»
Кількість маршрутів | Номер маршруту | Кількість рухомого складу на кожному із маршрутів | Загальний обсяг перевезень (пасажирів/рік), в т.ч. платні перевезення та пільгові перевезенняпо кожному маршруту | Загальний обсяг коштів за рік, грн. | Витрати на е- квіток | |
Автобусних маршрутів у звичайному режимі руху | платні перевезення | пільгові перевезення | ПЛАТНІ |
| ||
78 | 1 | 1 | 35 488 | 45 780 | 283 904 | 13 996,47 |
| 2 | 2 | 60 560 | 78 123 | 484 480 | 23 884,86 |
| 5 | 1 | 27 118 | 34 983 | 216 944 | 10 695,34 |
| 6 | 2 | 107 817 | 139 083 | 862 536 | 42 523,02 |
| 7 | 1 | 59 240 | 76 419 | 473 920 | 23 364,26 |
| 9 | 5 | 324 628 | 418 771 | 2 597 024 | 128 033,28 |
| 11 | 2 | 249 502 | 321 857 | 1 996 016 | 98 403,59 |
| 11тр | 1 | 51 118 | 66 002 | 408 944 | 20 160,94 |
| 12 | 3 | 100 113 | 129 145 | 800 904 | 39 484,57 |
| 14 | 3 | 308 591 | 398 082 | 2 468 728 | 121 708,29 |
| 17 | 4 | 623 803 | 804 706 | 4 990 424 | 246 027,90 |
| 18 | 4 | 510 366 | 658 373 | 4 082 928 | 201 288,35 |
| 19 | 1 | 112 602 | 145 257 | 900 816 | 44 410,23 |
| 20 | 8 | 901 796 | 1 163 317 | 7 214 368 | 355 668,34 |
| 21 | 11 | 1 101 054 | 1 420 360 | 8 808 432 | 434 255,70 |
| 23 | 5 | 540 721 | 697 530 | 4 325 768 | 213 260,36 |
| 24 | 3 | 240 838 | 310 681 | 1 926 704 | 94 986,51 |
| 27 | 3 | 93 143 | 120 155 | 745 144 | 36 735,60 |
| 28 | 1 | 53 279 | 68 729 | 426 232 | 21 013,24 |
| 30 | 4 | 347 585 | 448 385 | 2 780 680 | 137 087,52 |
| 31 | 6 | 824 022 | 1 062 989 | 6 592 176 | 324 994,28 |
| 32 | 5 | 747 518 | 964 298 | 5 980 144 | 294 821,10 |
| 33 | 3 | 285 709 | 368 565 | 2 285 672 | 112 683,63 |
| 33тк | 2 | 517 026 | 666 964 | 4 136 208 | 203 915,05 |
| 33т | 8 | 80 382 | 103 693 | 643 056 | 31 702,66 |
| 35 | 3 | 164 206 | 211 826 | 1 313 648 | 64 762,85 |
| 37 | 7 | 1 123 154 | 1 448 869 | 8 985 232 | 442 971,94 |
| 37а | 4 | 681 478 | 879 106 | 5 451 824 | 268 774,92 |
| 39 | 1 | 31 138 | 40 169 | 249 104 | 12 280,83 |
| 41 | 2 | 459 768 | 593 101 | 3 678 144 | 181 332,50 |
| 42 | 5 | 283 192 | 365 318 | 2 265 536 | 111 690,92 |
| 43 | 2 | 325 323 | 419 667 | 2 602 584 | 128 307,39 |
| 43к | 3 | 216 630 | 279 453 | 1 733 040 | 85 438,87 |
| 45 | 7 | 436 924 | 563 632 | 3 495 392 | 172 322,83 |
| 46 | 8 | 1 217 857 | 1 571 036 | 9 742 856 | 480 322,80 |
| 47 | 2 | 123 966 | 159 917 | 991 728 | 48 892,19 |
| 48 | 5 | 749 511 | 966 870 | 5 996 088 | 295 607,14 |
| 49 | 3 | 129 419 | 166 951 | 1 035 352 | 51 042,85 |
| 51 | 9 | 1 615 208 | 2 083 618 | 12 921 664 | 637 038,04 |
| 52 | 1 | 97 226 | 125 422 | 777 808 | 38 345,93 |
| 53 | 4 | 487 338 | 628 666 | 3 898 704 | 192 206,11 |
| 54 | 1 | 108 071 | 139 411 | 864 568 | 42 623,20 |
| 55 | 9 | 1 021 235 | 1 317 394 | 8 169 880 | 402 775,08 |
| 56 | 7 | 95 581 | 123 300 | 764 648 | 37 697,15 |
| 59 | 1 | 19 789 | 25 528 | 158 312 | 7 804,78 |
| 61 | 2 | 28 521 | 36 792 | 228 168 | 11 248,68 |
| 62 | 6 | 744 728 | 960 699 | 5 957 824 | 293 720,72 |
| 62к | 1 | 12 496 | 16 120 | 99 968 | 4 928,42 |
| 63 | 8 | 1 237 619 | 1 596 529 | 9 900 952 | 488 116,93 |
| 64 | 2 | 167 913 | 216 608 | 1 343 304 | 66 224,89 |
| 69 | 13 | 1 619 835 | 2 089 587 | 12 958 680 | 638 862,92 |
| 70 | 2 | 116 569 | 150 374 | 932 552 | 45 974,81 |
| 72 | 5 | 539 920 | 696 497 | 4 319 360 | 212 944,45 |
| 73 | 8 | 654 566 | 844 390 | 5 236 528 | 258 160,83 |
| 75 | 1 | 67 896 | 87 585 | 543 168 | 26 778,18 |
| 77 | 1 | 7 472 | 9 638 | 59 776 | 2 946,96 |
| 78 | 2 | 95 608 | 123 334 | 764 864 | 37 707,80 |
| 79 | 1 | 18 523 | 23 894 | 148 184 | 7 305,47 |
| 81 | 3 | 404 602 | 521 936 | 3 236 816 | 159 575,03 |
| 87 | 4 | 322 038 | 415 429 | 2 576 304 | 127 011,79 |
| 88 | 1 | 17 610 | 22 717 | 140 880 | 6 945,38 |
| 90 | 6 | 273 789 | 353 188 | 2 190 312 | 107 982,38 |
| 91 | 3 | 214 683 | 276 941 | 1 717 464 | 84 670,98 |
| 95 | 2 | 142 689 | 184 069 | 1 141 512 | 56 276,54 |
| 97 | 2 | 112 305 | 144 873 | 898 440 | 44 293,09 |
| 97к | 2 | 38 397 | 49 532 | 307 176 | 15 143,78 |
| 98 | 1 | 341 860 | 441 000 | 2 734 880 | 134 829,58 |
| 99 | 15 | 4 630 637 | 5 973 598 | 37 045 096 | 1 826 323,23 |
| 100 | 2 | 118 836 | 153 298 | 950 688 | 46 868,92 |
| 101 | 11 | 1 340 946 | 1 729 820 | 10 727 568 | 528 869,10 |
| 102 | 12 | 1 683 009 | 2 171 081 | 13 464 072 | 663 778,75 |
| 104 | 5 | 270 227 | 348 592 | 2 161 816 | 106 577,53 |
| 108 | 6 | 273 994 | 353 452 | 2 191 952 | 108 063,23 |
| 114 | 16 | 5 228 | 6 744 | 41 824 | 2 061,92 |
| 115 | 6 | 704 425 | 908 709 | 5 635 400 | 277 825,22 |
| 117 | 1 | 46 485 | 59 966 | 371 880 | 18 333,68 |
| 118 | 7 | 1 164 868 | 1 502 680 | 9 318 944 | 459 423,94 |
| 119 | 9 | 940 434 | 1 213 159 | 7 523 472 | 370 907,17 |
Автобусних маршрутів у звичайному режимі руху |
|
| 36 049 761 | 46 504 332 | 288 398 088 | 14 218 025,74 |
Автобусних маршрутів у режимі маршрутного таксі |
|
|
|
|
|
|
24 | 150 | 12 | 1 128 196 | 230 223 | 9 025 568 | 444 960,50 |
| 154 | 1 | 7 020 | 1 432 | 56 160 | 2 768,69 |
| 155 | 8 | 751 167 | 153 238 | 6 009 336 | 296 260,26 |
| 157 | 7 | 745 374 | 152 090 | 5 962 992 | 293 975,51 |
| 165 | 1 | 129 421 | 26 402 | 1 035 368 | 51 043,64 |
| 166 | 8 | 990 333 | 202 060 | 7 922 664 | 390 587,34 |
| 181 | 8 | 1 206 708 | 246 169 | 9 653 664 | 475 925,64 |
| 182 | 4 | 821 310 | 167 533 | 6 570 480 | 323 924,66 |
| 183 | 8 | 1 029 499 | 210 018 | 8 235 992 | 406 034,41 |
| 208 | 4 | 370 801 | 75 627 | 2 966 408 | 146 243,91 |
| 215 | 1 | 42 651 | 8 701 | 341 208 | 16 821,55 |
| 220 | 20 | 2 145 811 | 437 746 | 17 166 488 | 846 307,86 |
| 228 | 4 | 176 340 | 35 973 | 1 410 720 | 69 548,50 |
| 234 | 2 | 157 079 | 32 044 | 1 256 632 | 61 951,96 |
| 433 | 6 | 768 918 | 156 859 | 6 151 344 | 303 261,26 |
| 457 | 3 | 418 882 | 85 452 | 3 351 056 | 165 207,06 |
| 500 | 4 | 261 489 | 53 344 | 2 091 912 | 103 131,26 |
| 502 | 4 | 373 424 | 76 178 | 2 987 392 | 147 278,43 |
| 516 | 6 | 504 399 | 102 898 | 4 035 192 | 198 934,97 |
| 530 | 9 | 1 373 701 | 280 235 | 10 989 608 | 541 787,67 |
| 537 | 3 | 312 521 | 63 754 | 2 500 168 | 123 258,28 |
| 550 | 8 | 625 347 | 127 571 | 5 002 776 | 246 636,86 |
| 137 | 2 | 2 843 | 580 | 22 744 | 1 121,28 |
| 586 | 7 | 1 016 738 | 207 415 | 8 133 904 | 401 001,47 |
Автобусних маршрутів у режимі маршрутного таксі |
|
| 15 359 972 | 85 218 133 | 122 879 776 | 6 057 973 |
Тролейбусних маршрутів |
|
|
|
|
|
|
48 | 1 | 3 | 217 532 | 280 616 | 1 740 256 | 85 794,62 |
| 3 | 8 | 1 506 607 | 1 943 524 | 12 052 856 | 594 205,80 |
| 5 | 11 | 2 020 439 | 2 606 367 | 16 163 512 | 796 861,14 |
| 6 | 5 | 918 313 | 1 184 624 | 7 346 504 | 362 182,65 |
| 7 | 8 | 1 081 700 | 1 395 393 | 8 653 600 | 426 622,48 |
| 8 | 9 | 1 373 619 | 1 771 968 | 10 988 952 | 541 755,33 |
| 9 | 3 | 459 941 | 593 324 | 3 679 528 | 181 400,73 |
| 11 | 5 | 693 695 | 894 866 | 5 549 560 | 273 593,31 |
| 12 | 12 | 1 325 673 | 1 710 118 | 10 605 384 | 522 845,43 |
| 14 | 12 | 1 508 196 | 1 945 572 | 12 065 568 | 594 832,50 |
| 15 | 2 | 116 877 | 150 771 | 935 016 | 46 096,29 |
| 16 | 6 | 1 311 386 | 1 691 688 | 10 491 088 | 517 210,64 |
| 17 | 6 | 1 058 450 | 1 365 400 | 8 467 600 | 417 452,68 |
| 18 | 18 | 3 956 805 | 5 104 279 | 31 654 440 | 1 560 563,89 |
| 19 | 4 | 448 782 | 578 929 | 3 590 256 | 176 999,62 |
| 19д | 2 | 146 062 | 188 420 | 1 168 496 | 57 606,85 |
| 22 | 5 | 524 118 | 676 113 | 4 192 944 | 206 712,14 |
| 23 | 7 | 902 341 | 1 164 019 | 7 218 728 | 355 883,29 |
| 24 | 12 | 2 196 381 | 2 833 332 | 17 571 048 | 866 252,67 |
| 25 | 5 | 637 850 | 822 826 | 5 102 800 | 251 568,04 |
| 26 | 8 | 570 495 | 735 939 | 4 563 960 | 225 003,23 |
| 27 | 25 | 4 513 833 | 5 822 844 | 36 110 664 | 1 780 255,74 |
| 28 | 5 | 596 749 | 769 806 | 4 773 992 | 235 357,81 |
| 29 | 6 | 407 514 | 525 692 | 3 260 112 | 160 723,52 |
| 30 | 25 | 2 689 929 | 3 470 008 | 21 519 432 | 1 060 908,00 |
| 31 | 10 | 770 394 | 993 808 | 6 163 152 | 303 843,39 |
| 32 | 5 | 1 167 086 | 1 505 541 | 9 336 688 | 460 298,72 |
| 33 | 7 | 981 054 | 1 265 560 | 7 848 432 | 386 927,70 |
| 34 | 2 | 93 779 | 120 974 | 750 232 | 36 986,44 |
| 35 | 4 | 94 676 | 122 132 | 757 408 | 37 340,21 |
| 37 | 14 | 2 543 666 | 3 281 329 | 20 349 328 | 1 003 221,87 |
| 37а | 6 | 300 375 | 387 484 | 2 403 000 | 118 467,90 |
| 38 | 15 | 2 414 422 | 3 114 604 | 19 315 376 | 952 248,04 |
| 39 | 2 | 82 133 | 105 951 | 657 064 | 32 393,26 |
| 40 | 10 | 2 046 861 | 2 640 451 | 16 374 888 | 807 281,98 |
| 40к | 8 | 1 022 349 | 1 318 830 | 8 178 792 | 403 214,45 |
| 41 | 11 | 1 416 589 | 1 827 400 | 11 332 712 | 558 702,70 |
| 42 | 15 | 1 763 221 | 2 274 555 | 14 105 768 | 695 414,36 |
| 43 | 8 | 488 149 | 629 712 | 3 905 192 | 192 525,97 |
| 44 | 4 | 156 351 | 201 692 | 1 250 808 | 61 664,83 |
| 45 | 6 | 854 636 | 1 102 481 | 6 837 088 | 337 068,44 |
| 47 | 6 | 745 128 | 961 216 | 5 961 024 | 293 878,48 |
| 50 | 14 | 3 135 347 | 4 044 598 | 25 082 776 | 1 236 580,86 |
| 50к | 14 | 1 671 834 | 2 156 676 | 13 374 672 | 659 371,33 |
| 91Н | 2 | 70 254 | 90 627 | 562 032 | 27 708,18 |
| 92Н | 2 | 41 063 | 52 971 | 328 504 | 16 195,25 |
| 93Н | 2 | 8 107 | 10 457 | 64 856 | 3 197,40 |
| 94Н | 1 | 2 787 | 3 596 | 22 296 | 1 099,19 |
Тролейбусних маршрутів |
|
| 53 053 548 | 68 439 083 | 424 428 384 | 20 924 319 |
Трамвайних маршрутів |
|
|
|
|
|
|
22 | 1 | 37 | 16 083 118 | 20 747 223 | 128 664 944 | 6 343 181,74 |
| 2 | 4 | 42 947 | 55 402 | 343 576 | 16 938,30 |
| 3 | 18 | 400 776 | 517 001 | 3 206 208 | 158 066,05 |
| 4 | 15 | 1 027 333 | 1 325 259 | 8 218 664 | 405 180,14 |
| 5 | 6 | 615 899 | 794 510 | 4 927 192 | 242 910,57 |
| 8 | 22 | 2 658 482 | 3 429 442 | 21 267 856 | 1 048 505,30 |
| 11 | 5 | 710 175 | 916 125 | 5 681 400 | 280 093,02 |
| 12 | 12 | 1 457 105 | 1 879 666 | 11 656 840 | 574 682,21 |
| 14 | 20 | 3 215 228 | 4 147 644 | 25 721 824 | 1 268 085,92 |
| 15 | 19 | 3 076 463 | 3 968 638 | 24 611 704 | 1 213 357,01 |
| 16 | 8 | 1 195 231 | 1 541 848 | 9 561 848 | 471 399,11 |
| 17 | 7 | 467 729 | 603 370 | 3 741 832 | 184 472,32 |
| 18 | 9 | 1 467 392 | 1 892 935 | 11 739 136 | 578 739,40 |
| 19 | 5 | 659 989 | 851 386 | 5 279 912 | 260 299,66 |
| 22 | 13 | 1 920 820 | 2 477 858 | 15 366 560 | 757 571,41 |
| 23 | 5 | 530 769 | 684 692 | 4 246 152 | 209 335,29 |
| 28 | 33 | 4 097 142 | 5 285 214 | 32 777 136 | 1 615 912,80 |
| 29 | 8 | 1 024 208 | 1 321 228 | 8 193 664 | 403 947,64 |
| 32 | 1 | 47 608 | 61 414 | 380 864 | 18 776,60 |
| 33 | 6 | 1 397 995 | 1 803 414 | 11 183 960 | 551 369,23 |
| 33к | 9 | 338 032 | 436 062 | 2 704 256 | 133 319,82 |
| 35 | 10 | 934 070 | 1 204 950 | 7 472 560 | 368 397,21 |
Трамвайних маршрутів |
|
| 43 368 511 | 55 945 281 | 346 948 088,00 | 17 104 540,74 |
Всі транспортні засоби |
|
| 147 831 792 | 256 106 829 | 1 182 654 336,00 | 58 304 858,76 |
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
Порядковий № | Витрати | За перший рік | За п’ять років * |
1 | Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн
| 1 074 239,66 | 1 074 239,66×5= 5 371 198,30 |
1.1. | Еквівалент витраченого часу на підготовку договору– Підготовка необхідних документів, укладання договору
| 3 робочі дні (24 години) - час, необхідний для узгодження умов договору Х 22,41 грн. (вартість робочого часу на 2018 рiк)4 = 537,84 грн. (Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік установлено, що у 2019 році мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 січня - 4173 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня – 25,13 гривні.) | 537,84 грн.+ 0.00 грн.
|
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн . | 0 | 0 |
3 | Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн | 0 | 0 |
4 | Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн | 0 | 0 |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн. | 0 | 0 |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн | 0 | 0 |
7 | Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн | 0 | 0 |
8 | Інше (уточнити), грн
|
|
|
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн | 1 074 777,5
| 5 371 198,30 |
10 | Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць | 9 | 9 |
11 | Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн | 9 672 997, 5 | 48 340 784,7 |
Орієнтовний розрахунок показників субˈєктів господарювання середнього підприємництва
№ | Назва перевізника | К-ть РС | Перевезено пасаж. в рік | Загальний обсяг коштів за день, грн. | Витрати на е- квіток |
1 | ТОВ "Ярославь-Авто" | 35 | 15682590 | 5 733 420,00 | 282 657,61 |
2 | ПП "ТАНДЕМ" | 76 | 1830840 | 12 550 890,00 | 618 758,88 |
3 | ТОВ "Транс Групп" | 87 | 2095830 | 13 827 660,00 | 681 703,64 |
4 | ПП "Універсал-Транс" | 224 | 5396160 | 39 676 230,00 | 1 956 038,14 |
5 | ТОВ "Д-М Київтранс" | 55 | 1324950 | 8 648 310,00 | 426 361,68 |
6 | ПП "Парк" | 70 | 1686300 | 11 587 290,00 | 571 253,40 |
7 | ПрАТ "АТАСС-БОРИСПІЛЬ" | 25 | 401500 | 40 150 000,00 | 1 979 395,00 |
8 | ПП "Базальт" | 82 | 1975380 | 14 478 090,00 | 713 769,84 |
9 | ТОВ "Союз-Авто" | 267 | 6432030 | 49 456 770,00 | 2 438 218,76 |
| разом | 921 |
|
| 9 668 156, 95 |
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Для розв’язання проблеми, визначеної у пункті 1 цього аналізу регуляторного впливу, передбачається доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, які надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Реалізація регуляторного акта не потребуватиме додаткових бюджетних витрат і ресурсів на адміністрування регулювання органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування.
Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).
Відповідно, розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування згідно з додатком 3 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта не проводився.
Витрати великих та середніх суб’єктів господарювання передбачаються, а тому розрахунок витрат згідно Додатку 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта проводився та додається.
Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва здійснювався згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва), додається.
Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.
Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.
Для визначення результативності регуляторного акта пропонується встановити такі статистичні показники:
обсяги безготівкових операцій із використанням платіжних карток, транспортних карток, тощо – не менше 40 %;
збільшення виручки, зокрема:
збільшення обсягу збору виручки від перевезень для приватних автомобільних перевізників не менше 5%;
збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київський метрополітен» (не менше 1%);
збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київпастранс» (не менше 15%);
VIII. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься шляхом проведення базового періодичного та повторного відстежень показника результативності акта, визначеного під час проведення аналізу впливу регуляторного акта відповідно до статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» статистичним методом.
Так, базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень. Якщо для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності може бути здійснене після набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом або більшістю його положень, якщо рішенням регуляторного органу, який прийняв цей регуляторний акт, не встановлено більш ранній строк.
Періодичні відстеження результативності регуляторного акта здійснюються раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта, у тому числі і в разі, коли дію регуляторного акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено після закінчення цього визначеного строку.
*****
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого та мікропідприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 13 грудня 2018 року по 16 грудня 2018 року.
№ з/п | Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) | Кількість учасників консультацій, осіб | Основні результати консультацій (опис) |
1. | Телефонна розмова із заступником директора Гангановим Євгеном ТОВ «Автосервіс» 0684438422 | 1 | Запропоноване регулювання сприймається.
|
2. | Телефонна розмова із директором ТОВ «Політехавто-Б» Бацаном Миколою Івановичем 0672993196
| 1 | Запропоноване регулювання сприймається. Наголошено на прозорості розрахунків сплати за проїзд та своєчасності отримання перевізником коштів. |
3. | Телефонна розмова із заступником директора ПП «Авен Єзер» Пономаренком Володимиром Вікторовичем 0674636207
| 1 | Запропоноване регулювання сприймається дуже позитивно. Разом з тим, зроблено застереження стосовно врахування пропозицій перевізників під час впровадження цієї системи. |
2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб’єктів малого(мікро) підприємництва, на яких поширюється регулювання: 9 одиниць (8 малого і 1 мікро);
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 38,09 %, при цьому, питома вага мікро підприємництва 4,76 %.
3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
№ з/п | Найменування оцінки | У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) | Періодичні (за наступний рік) | Витрати за | |
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання | |||||
1. | Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн
| 411 714, 16 грн
| 411 714, 16 грн
| 411 714, 16 ×5 = 2 058 570, 8 грн
| |
1.1 | Еквівалент витраченого часу на підготовку договору– Підготовка необхідних документів, укладання договору
| 3 робочі дні (24 години) - час, необхідний для узгодження умов договору Х 25,13 грн. (вартість робочого часу на 2019 рiк)4 = 603,12 грн. (Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік установлено, що у 2018 році мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 січня - 4173 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня – 25,13 гривні.) | 0,00 (суб’єкт повинен виконувати вимоги регулювання лише в перший рік) | 603,12 грн.+ 0.00 грн.(витрати часу на пошук суб’єкта, з яким буде укладено договір по придбанню транспортних терміналів та необхідного обладнання) Х 4 роки = 603,12 грн. | |
2. | Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування Формула: | 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | |
3. | Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
| 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | |
4. | Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) Формула: | 0,00 грн | 0,00 грн. | 0,00 грн. | |
5.
| Інші процедури:
| 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | |
6. | Разом, гривень Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) | 412 317,28 | Х | 2 058 570, 8 | |
7. | Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць.
| 9 |
| 9 | |
8. | Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7) | 3 710 855, 52 грн. | Х | 18 527 137, 2 грн | |
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | |||||
9. | Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм | 1 год (час, який витрачається с/г на пошук рішення в мережі Інтернет та ознайомлення з ним; за результатами консультацій)3 Х 25,13 грн. = 25,13 грн.
| 0,00 (припущено, що суб’єкт повинен виконувати вимоги регулювання лише в перший рік; за результатами консультацій) | 25,13 грн. (витрати на пошук рішення в мережі Інтернет у перший рік) + 0,00 грн. (витрати на пошук рішення в мережі Інтернет у наступний рік) Х 4 роки = 25,13 грн. | |
10. | Процедури організації виконання вимог регулювання
| 0,00 (витрати відсутні)
| 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | |
11. | Процедури офіційного звітування
| 0,00 (витрати відсутні)
| 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | |
12. | Процедури щодо забезпечення процесу перевірок | 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | 0,00 (витрати відсутні) | |
13. | Інші процедури: |
|
|
| |
14. | Разом, гривень Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) | 25,13 грн.
| Х | 25,13 грн.
| |
15. | Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць.
| 9 |
| 9 | |
16. | Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) | 226,17 грн. | Х
| 226,17 грн. |
Примітки:
- У розрахунку вартості 1 часу роботи використано вартість 1 часу роботи, яка відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», з 1 січня 2019 року становить – 25,13 гривні. Джерело отримання інформації: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1801-193.
- Джерело отримання інформації: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr).
- Інформація про розмір часу, який витрачається суб’єктами на отримання зазначеної інформації є оціночною, та отримана за результатами проведених консультацій.
- Орієнтовні розрахунки здійснені з урахуванням одиниці рухомого складу.
№ | Назва перевізника | К-ть РС | Перевезено пасаж. в рік | Загальний обсяг коштів за день, грн. | Витрати на е- квіток |
1 | ПП "АВЕН-ЄЗЄР" | 190 | 3051400 | 19 015 040,00 | 937 441,47 |
2 | ТОВ "Радонь" | 51 | 819060 | 6 263 400,00 | 308 785,62 |
3 | ПП "Паритет-Транс-Бізнес" (мікро) | 12 | 96360 | 674 520,00 | 33 253,84 |
4 | ТОВ "Політехавто-Б" | 16 | 256960 | 1 798 720,00 | 88 676,90 |
5 | ПрАТ "АТАСС-БОРИСПІЛЬ" | 25 | 401500 | 40 150 000,00 | 1 979 395,00 |
6 | ТОВ "Транс-Сіті" | 35 | 562100 | 3 934 700,00 | 193 980,71 |
7 | ТОВ "Автосервіс" | 8 | 128480 | 770 880,00 | 38 004,38 |
8 | ТОВ "Тракер" | 12 | 192720 | 1 541 760,00 | 76 008,77 |
9 | ТОВ "А-400" | 11 | 176660 | 1 011 780,00 | 49 880,75 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв) | Планові витрати часу на процедуру | Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) | Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта | Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання | Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень |
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання. |
|
|
|
|
|
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: |
|
|
|
|
|
камеральні |
|
|
|
|
|
виїзні |
|
|
|
|
|
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання |
|
|
|
|
|
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання |
|
|
|
|
|
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання |
|
|
|
|
|
6. Підготовка звітності за результатами регулювання |
|
|
|
|
|
7. Інші адміністративні процедури (уточнити): копії, переоформлення, дублікат |
|
|
|
|
|
Разом за рік | Х | Х | Х | Х | відсутні |
Сумарно за п’ять років | Х | Х | Х | Х | відсутні |
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.
Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).
- Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ з/п | Показник | Перший рік регулювання (стартовий) | За п’ять років |
1. | Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання | 412 317,28 грн. | 2 058 570, 8 грн |
2. | Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | 25,13 грн.
| 25,13 грн.
|
3. | Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання | 412 342, 41 грн. | 2 061 712,05 грн. |
4. | Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва | 0,00 грн. | 0,00 грн. |
5. | Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання | 412 342, 41 грн. | 2 061 712,05 грн. |
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]