Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження примірних договорів оренди комунального майна територіальної громади міста Києва»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, повідомляємо про оприлюднення проєкту регуляторного акта – проєкту рішення Київської міської ради «Про затвердження примірних договорів оренди комунального майна територіальної громади міста Києва».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Метою проєкту регуляторного акта є встановлення єдиних вимог до оформлення договірних відносин у сфері оренди комунального майна, визначених Законом України 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна».

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження примірних договорів оренди комунального майна територіальної громади міста Києва» 29 червня 2021 року розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 29 червня 2021 року по 29 липня 2021 року) у письмовому вигляді за адресою: 01001, м. Київ вул. Хрещатик, 10 (т. 202-61-96; 202-61-77), або на електрону адресу: [email protected]

Проєкт рішення

Відповідно до глави 58 Цивільного кодексу України, статей 283-289, 291 Господарського кодексу України, Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), пункту 31 частини першої статті 26 та частини п'ятої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою встановлення єдиних вимог до оформлення договірних відносин у сфері оренди комунального майна територіальної громади міста Києва, визначених Законом України 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна» Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити такі, що додаються:

1.1 Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (укладеного за результатами аукціону) (додаток 1);

1.2 Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (укладеного без аукціону) (додаток 2);

1.3 Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (укладеного без аукціону для розміщення бюджетних установ та організацій) (додаток 3);

1.4 Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (нова редакція договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду) (укладеного за результатами аукціону (додаток 4);

1.5 Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (нова редакція договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду укладеного без аукціону) (додаток 5);

1.6 Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (нова редакція договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду укладеного без аукціону для розміщення бюджетних установ та організацій) (додаток 6);

1.7 Примірний договір оренди єдиного майнового комплексу комунального підприємства, його відокремленого структурного підрозділу (додаток 7).

2. Рішення набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення.

3. Офіційно оприлюднити це рішення відповідно до вимог законодавства України.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань власності.


Київський міський голова                                                                   Виталій КЛИЧКО

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми.

 

З 1 лютого 2020 року вступив в дію Закон України «Про оренду державного та комунального майн» від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ.

Цей Закон регулює правові, економічні та організаційні відносини, пов’язані з передачею в оренду майна, що перебуває в комунальній власності.

Відповідно до вимог статті 16 вказаного Закону договір оренди майна комунальної власності формується на підставі примірного договору оренди, що затверджується представницькими органами місцевого самоврядування.

З огляду на зазначене, постала потреба розроблення рішення Київської міської ради, яким затверджуються Примірні договори оренди майна, що належить до комунальної власності і яким мають керуватися учасники орендних відносин під час укладення договорів оренди майна територіальної громади міста Києва.

Водночас примірні договори оренди мають враховувати всі новації Закону України від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна».

Наразі кількість чинних договорів оренди нерухомого майна територіальної громади м. Києва становить 6937 (за даними на жовтень 2020 року).

Надходження від плати за оренду комунального майна зараховуються до доходів бюджету міста, і є джерелом виконання соціальних програм та забезпечення важливих соціальних гарантій для населення, та спрямовуються, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків бюджету міста Києва.

Форму типового договору оренди, якими до цього часу керувалися учасники орендних відносин, було затверджено рішенням Київської міської ради від 21.04.2015 р. № 415/1280 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва». Рішення було прийнято на виконання вимог частини другої статті 10 Закону України № 2269-XII від 10 квітня 1992 року «Про оренду державного та комунального майна», відповідно до якої «укладений сторонами договір оренди в частині істотних умов повинен відповідати типовому договору оренди відповідного майна. Типові договори оренди державного майна розробляє і затверджує Фонд державного майна України, типові договори оренди майна, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності, затверджують відповідно Верховна Рада Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування».

Потрібно зазначити, що розроблення нового нормативного акта зумовлено не тільки вимогами Закону України від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна».

Проєктом акта передбачено вирішення низки проблемних питань, таких як:

необхідність врахувати нові підходи щодо оренди комунального майна, зокрема, щодо визначення вартості об’єкта оренди; страхування об’єкта оренди; особливостей оренди об’єктів культурної спадщини; механізму компенсації здійснених невід’ємних поліпшень або зарахування їх в рахунок орендної плати;

необхідність визначення прав та обов’язків сторін орендних відносин за договором;

забезпечення схоронності державного майна.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці Проєкту рішення:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

+

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Урегулювання зазначених проблемних питань не може бути здійснено за допомогою ринкових механізмів або за допомогою чинних регуляторних актів чи шляхом внесення змін до них.

ІІ. Цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є забезпечення виконання приписів Закону України від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного  та комунального майна» створення універсального документа, яким керуватимуться сторони договірних орендних відносин, а також визначення єдиного підходу до вирішення проблемних витань, пов’язаних із реалізацією новацій, визначених Законом України від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна».

Регуляторний акт розроблено з метою забезпечення єдиних вимог до оформлення договірних відносин у сфері оренди комунального майна територіальної громади міста Києва.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Регулювання на державному рівні, а саме керуватись примірним договором оренди державного майна, що затверджений постановою КМУ від 12 серпня 2020 року № 820.

Альтернатива 2

Прийняти запропонований Проєкт Рішення.

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Не враховано особливості передачі в оренду майна територіальної громади міста Києва.

Відсутній чіткий розподіл коштів отриманих від оренди між бюджетом міста та балансоутримувачами.

Альтернатива 2

Забезпечено виконання вимог Закону України від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного і комунального майна», відповідно до якого Примірні договори оренди затверджуються представницьким органом місцевого самоврядування.

Встановлено єдині вимоги щодо оформлення договірних відносин та виконання договірних умов.

Встановлено чіткий розподіл коштів отриманих від оренди між бюджетом міста та балансоутримувачами.

Відсутні

Вплив на сферу інтересів громадян відсутній. Оцінка не проводилась.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

4

60

5586

0

5650

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0,07

1,06

98,87

0

100

Орієнтовна кількість суб’єктів господарювання (орендарі комунального майна територіальної громади м. Києва), що мають виконати вимоги регулювання, становитиме 5 650*.

*Статистична інформація Департаменту комунальної власності м. Києва станом на 01.08.2020 (без урахування 1287 договорів оренди, укладених з орендарями – бюджетними установами, організаціями).

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 98,87 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, проводиться за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест) Додаток 1.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Чіткі вимоги до оформлення договірних відносин у сфері оренди майна для кожного окремого виду використання майна.

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме –

204 021,50 грн.

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно ознайомитись) = 36,11 грн.

180,55 грн.

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

36,11

180,55

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

64

64

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

2 311,04

11 555,20

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо

Альтернатива 2

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва складатимуть 2 311,04 грн.

Бюджетних витрат на адміністрування регулювання суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва не передбачається.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначених проблем, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

2

Не досягаються цілі регулювання.

Альтернатива 2

4

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», а також постанові Кабінету Міністрів України від 03 червня 2020 року № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна» та рішенню Київської міської ради від 23 липня 2020 року № 50/9129 «Про деякі питання оренди комунального майна територіальної громади міста Києва».

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування  відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Відсутні

Для держави:

Не враховано особливості передачі в оренду майна територіальної громади міста Києва.

Відсутній чіткий розподіл коштів отриманих від оренди між бюджетом міста та балансоутримувачами.

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Альтернатива 2

Для держави:

Забезпечено виконання вимог Закону України від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ «Про оренду державного і комунального майна», відповідно до якого Примірні договори оренди затверджуються представницьким органом місцевого самоврядування.

Встановлено єдині вимоги щодо оформлення договірних відносин та виконання договірних умов.

Встановлено чіткий розподіл коштів отриманих від оренди між бюджетом міста та балансоутримува-чами.

Для суб’єктів господарювання:

Наявність єдиних вимог до оформлення договірних відносин у сфері оренди майна для кожного окремого виду використання майна.

Для держави:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме – 204 021,50 грн.

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який і дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх груп, на яких проблема справляє вплив. Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Задля досягнення визначених цілей у проєкті рішення передбачено затвердити:

- Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (укладеного за результатами аукціону);

- Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (укладеного без аукціону);

- Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (укладеного без аукціону для розміщення бюджетних установ та організацій);

- Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (нова редакція договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду укладеного за результатами аукціону);

- Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (нова редакція договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду укладеного без аукціону);

- Примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності (нова редакція договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду укладеного без аукціону для розміщення бюджетних установ та організацій);

- Примірний договір оренди єдиного майнового комплексу комунального підприємства, його відокремленого структурного підрозділу.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Реалізація регуляторного акта не потребуватиме додаткових бюджетних витрат і ресурсів на адміністрування регулювання органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування.

Проєкт рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить майже 99 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест), що додається.

Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.

Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • розмір надходжень до бюджету міста Києва, пов’язаних з дією акта;
  • кількість укладених договорів оренди майна територіальної громади міста Києва;
  • кількість пролонгованих догорів оренди.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою  Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.

Додаток 1

ТЕСТ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для виконання регулювання, проведено розробником з квітня 2021 року по травень 2021 року.

Таблиця 1

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

Телефонні розмови

ФО-П Ландар А. П.;

ФО-П Левицька І. В.;

ФО-П Добрий В. В.;

ФО-П Побоченко І. А.;

ТОВ «ЛЕВМЕД»;

ПП «Каспій-1»;

ТОВ «Ері-груп»;

ТОВ «Житло -2017»;

ФО-П Очеретян О. В.;

ФО-П Харченко А. С.;

ФО-П Рудківський М. М.;

ТОВ «МІРІДАС»;

ФО-П Трушкіна І. В.;

ТОВ «ТПК ЕКО СВІТ»;

ФО-П Двигалюк К. В.;

ТОВ «ВЕНІ ВІДЕ ВІЧЕ»;

ТОВ «Медекспрес»;

ТОВ «ІНТЕРМЕД ПРОФІ»;

ФО-П Судакова Т. С.;

ФО-П Кузмінчук А. В.;

ФО-П Мазуренко Л. В.;

ФО-П Карпенко О. І.;

ФО-П Чеботарьова С. М.;

ФО-П Бабошкіна А. І.;

ФО-П Кропотко Р. В.

25

Проєкт підтримується.

1.Обговорені питання щодо оформлення договірних відносин та виконання договірних умов.

2. Обговорено нову редакцію договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду укладеного за результатами аукціону

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі).

2.1 Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 5586 одиниці, малого підприємництва 5586 одиниці.

2.2. питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив: 98,87%.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Таблиця 3.1. Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

Кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

Прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедури обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

Оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

5

Інші процедури (уточнити):

 

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

6

Разом, грн.

Формула:

(Сума рядків 1+2+3+4+5)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

7

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

х

х

х

8

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

 

 

Таблиця 3.2. Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно

ознайомитись) = 36,11 грн.

36,11 грн.

180,55 грн.

10

Процедури організації виконання вимог регулювання, а саме, підготовка та оформлення необхідних документів

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

0,00 (Витрати відсутні)

0,00 (Витрати відсутні)

0,00 (Витрати відсутні)

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

0,00 (витрати відсутні)

 

0,00 (витрати відсутні)

 

0,00 (витрати відсутні)

 

12

Процедури по забезпеченню процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

0,00 (витрати відсутні)

0,00 грн. (витрати відсутні)

0,00 (витрати відсутні)

13

Інші процедури (уточнити)

0,00 (витрати відсутні)

0,00 (витрати відсутні)

0,00 (витрати відсутні)

14

Разом, грн.

 Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

36,11

36,11

180,55

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

5586

5586

5586

16

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

201 710,46

201 710,46

1 008 552,30

Бюджетних витрат на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва не передбачається.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За 5 років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

201 710,46

 

1 008 552,30

 

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

201 710,46

 

1 008 552,30

 

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0

0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

201 710,46

 

1 008 552,30

 

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутнє.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]