Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9394 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення в мережі Інтернет за адресою kyivcity.gov.ua (розділ: «Київ та міська влада», підрозділ: «Регуляторна діяльність» - «Проєкти регуляторних актів») проєкту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради  від 22 травня 2013 року № 337/9394 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві» (далі – Проєкт) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником Проєкту регуляторного акта є Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом передбачається внести зміни до рішення Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9394 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві».

Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються протягом 1 (одного) місяця з дати оприлюднення у письмовому вигляді за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, тел.: (044) 278-24-04, або в електронному вигляді на електронну пошту: [email protected]

Директор Департаменту містобудування та архітектури
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                                       Олександр СВИСТУНОВ

Проєкт рішення

Відповідно до частини другою статті 11 Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ», статті 263 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», постанови Кабінету Міністрів України від 7 липня 2021 року № 690 «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна, Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9394 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві», а саме:

  • пункт 5 вважати таким, що втратив чинність.

2. Внести зміни в додаток 1 до рішення, в пункт 1.1. розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві, а саме слова «… на території міста Києва єдиний порядок присвоєння, реєстрації адрес об’єктів нерухомості (далі - адреса) та всіх змін у них, включаючи анулювання, а також…», виключити;

2.1. в пункті 1.4. розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві (Додаток 1 до рішення) слова:

«адреса - структурований опис сукупності реквізитів місця розташування об'єкта нерухомості на місцевості, що однозначно визначає даний об’єкт;» змінити на слова «адресою об’єкта нерухомого майна - є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості»;

в пункті 1.4. розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві (Додаток 1 до рішення)слова:

«будівельна адреса - це адреса, яка використовується для ідентифікації об'єктів нерухомого майна на період його будівництва;» змінити на слова «адреса об'єкта будівництва - це адреса, яка використовується для ідентифікації об'єктів нерухомого майна на період його будівництва;»;

  • пункт 1.3., 3.7., 3.8., . розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві, виключити.

2.2. розділ  4. «Порядок присвоєння поштових адрес об'єктам нерухомості та будівельних адрес об'єктам нового будівництва у місті Києві» Положення про реєстр адрес у місті Києві, виключити;

3. Присвоєння, зміна, коригування, анулювання адреси об'єктам будівництва, іншим об'єктам нерухомого майна, в тому числі присвоєння поштових адрес на підставі рішень суду та при поділі об'єктів нерухомого майна здійснюється Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому порядку.

4. Оприлюднити це рішення згідно із законодавством.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань архітектури, містопланування та земельних відносин.

Київський міський голова                                                                                      Віталій КЛИЧКО

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми

22 травня 2013 року Київською міською радою прийнято рішення №337/9394 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та поіменованих об’єктів у місті Києві».

За рішенням Київської міської ради повноваження щодо присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес можуть делегуватися органам, визначеним частиною другою статті 11 Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ».

Нормою закріплено, що уповноваженим органом з присвоєння адреси може бути:

виконавчий орган сільської, селищної, міської ради (якщо об'єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради);

районні в м. Києві державні адміністрації (якщо об'єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження районної у м. Києві державної адміністрації);

місцева державна адміністрація (якщо об'єкт розташований у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради або районних у м. Києві державних адміністрацій).

Адреса присвоюється, змінюється, коригується, анулюється:

виконавчим органом сільської, селищної, міської ради − у разі, якщо об'єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради;

місцевою державною адміністрацією - у разі, якщо об'єкт знаходиться у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради, а також у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею.

У містах з районним поділом за рішенням міських рад повноваження щодо присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес можуть делегуватися виконавчим органам районних в місті рад.

Законодавством, рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити вжиття заходів для забезпечення інституційної та технічної спроможності для належного використання виконавчими органами відповідних рад Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;  підключення центрів надання адміністративних послуг до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Відповідно до статті 261 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», виключно в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є суб'єкт звернення та суб'єкт надання відповідної послуги, подаються документи для отримання таких адміністративних та інших визначених цим Законом послуг щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (крім об'єктів, на які поширюється дія Закону України «Про державну таємницю»).

Перелік документів, що подаються для присвоєння, зміни, коригування, анулювання адреси, строки їх розгляду, підстави для відмови у присвоєнні адреси визначаються відповідно до положень статей 263, 264 і 265 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Присвоєння або зміна адреси не потребує подання документів, що посвідчують право власності або користування земельною ділянкою, у разі присвоєння адреси об'єктам, визначеним частиною четвертою статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Присвоєння, зміна, коригування, анулювання адреси об'єкта будівництва, об'єкта нерухомого майна здійснюються виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності.

Присвоєння, зміна, коригування адреси об'єктів, що збудовані або будуються на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, здійснюються з обов'язковим дотриманням тотожності адреси об'єкта та місця розташування земельної ділянки із застосуванням реквізитів, визначених пунктами 1 - 8 частини четвертої статті 263 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Проєкт рішення підготовлено у зв’язку з необхідністю усунення недоліків чинного Положення про реєстр адрес у місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради № 337/9394, які виявились у ході його практичного застосування. Зокрема, необхідно здійснити вдосконалення:

ефективності забезпечення інституційної та технічної спроможності для належного використання виконавчими органами відповідних рад Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; підключення центрів надання адміністративних послуг до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;

заходів по подачі переліку документів, що подаються для присвоєння, зміни, коригування, анулювання адреси, строки їх розгляду, підстави для відмови у присвоєнні адреси визначаються відповідно до положень статей 263, 264 і 265 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

заходів по присвоєнню або зміни адреси не потребує подання документів, що посвідчують право власності або користування земельною ділянкою, у разі присвоєння адреси об'єктам, визначеним частиною четвертою статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

заходів по присвоєнню, зміни, коригування, анулювання адреси об'єкта будівництва, об'єкта нерухомого майна здійснюються виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності;

заходів по присвоєнню, зміни, коригування адреси об'єктів, що збудовані або будуються на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, здійснюються з обов'язковим дотриманням тотожності адреси об'єкта та місця розташування земельної ділянки із застосуванням реквізитів, визначених пунктами 1 - 8 частини четвертої статті 263 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Реалізація проєкту регуляторного акта вплине на:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 +

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Зазначені проблеми не можуть бути розв’язані за допомогою ринкових механізмів, оскільки питання, що порушуються у них, не стосуються механізмів стихійного регулювання ціни, темпів і пропорцій суспільного виробництва.

У цій сфері відсутні інші регуляторні акти, за допомогою яких можливо розв’язати окреслені вище проблеми.

Запропоноване регулювання покликане вирішити зазначені проблеми, вдосконаливши відносини, пов’язані з веденням реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві.

ІІ. Цілі державного регулювання

Основними цілями проєкту регуляторного акта є приведення у відповідність до вимог чинного законодавства порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, а саме:

встановлення чітких вимог до подачі переліку документів згідно чинного законодавства;

впровадження чіткого забезпечення інституційної та технічної спроможності для належного використання виконавчими органами відповідних рад Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1.Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Збереження чинного регулювання

Альтернатива 2

Прийняття проєкту рішення

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Наявність правового регулювання у сфері містобудування

Невідповідність нормативно-правових актів актам вищої юридичної сили

Альтернатива 2

Реалізація державної політики в сфері містобудування. Відповідність нормативно-правових актів актам вищої юридичної сили

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Наявність правового регулювання у сфері містобудування

Витрати ресурсів на виконання вимог акта

Альтернатива 2

Наявність вдосконаленого регулювання у сфері діяльності, що є наслідком:

економії часу, пов’язаного з виконанням вимог регуляторного акта;

зменшенням ризиків незапланованих витрат.

Часові витрати на ознайомлення з дією регуляторного акта

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

3

251

8732

Х

8986

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

0,03

2,79

97,17

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Наявність правового регулювання у сфері діяльності

Витрати ресурсів на виконання вимог акта

Альтернатива 2

Наявність вдосконаленого регулювання у сфері діяльності, що є наслідком:

економії часу, пов’язаного з виконанням вимог регуляторного акта;

зменшенням ризиків незапланованих витрат.

Витрати на одного суб’єкта господарювання становлять 40,46 грн.

ВИТРАТИ на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

0,00

0,00

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

0,00

0,00

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

0,00

0,00

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

0,00

0,00

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

0,00

0,00

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

0,00

0,00

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

0,00

0,00

8

Інше, гривень

Витрати на первинне ознайомлення

40,46 (мінімальна погодинна заробітна плата)*1 год. (кількість витраченого часу)=40,46

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

0,00

0,00

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

254

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

10 276,84

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

0,00

0,00

0,00

0,00

_________
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

0,00

0,00

0,00

0,00

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

0,00

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

0,00

0,00

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо

Альтернатива 2

10 276,84

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Визначена проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

4

Проблема більше існувати не буде.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Наявність правового регулювання у сфері містобудування

Для суб’єктів господарювання: Наявність правового регулювання у сфері діяльності

Для держави: Невідповідність нормативно-правових актів актам вищої юридичної сили

Для суб’єктів господарювання: Витрати ресурсів на виконання вимог акта

Не відповідає визначеним цілям

Альтернатива 2

Для держави:

Реалізація державної політики в сфері містобудування

Для суб’єктів господарювання: Наявність вдосконаленого регулювання у сфері діяльності, що є наслідком:

економії часу, пов’язаного з виконанням вимог регуляторного акта;

зменшенням ризиків незапланованих витрат.

Для держави:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання: Витрати на одного суб’єкта господарювання становлять 40,46 грн.

Цілі будуть досягнуті. Оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та привести акти виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог чинного законодавства

Відсутні

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та суб’єктів господарювання.

Зміни в нормативно-правових актах вищої юридичної сили

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми Департаментом містобудування та архітектури розроблено проєкт рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9394 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві», яким пункт 5 рішення Київської міської ради від 22 травня 2013 року № 337/9394 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві» визнаються таким, що втратив чинність, внесені зміни в додаток 1 до рішення в пункт 1.1 розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві, а саме слова «… на території міста Києва єдиний порядок присвоєння, реєстрації адрес об’єктів нерухомості (далі - адреса) та всіх змін у них, включаючи анулювання, а також…», виключити; в пункті 1.4. розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві (Додаток 1 до рішення) слова: «адреса - структурований опис сукупності реквізитів місця розташування об'єкта нерухомості на місцевості, що однозначно визначає даний об’єкт;» змінити на слова «адресою об’єкта нерухомого майна - є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості»;

в пункті 1.4. розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві (Додаток 1 до рішення)слова: «будівельна адреса - це адреса, яка використовується для ідентифікації об'єктів нерухомого майна на період його будівництва;» змінити на слова «адреса об'єкта будівництва - це адреса, яка використовується для ідентифікації об'єктів нерухомого майна на період його будівництва;»;

пункт 1.3., 3.7., 3.8., . розділу 1 Загальна частина Положення про реєстр адрес у місті Києві, виключено;

розділ  4. «Порядок присвоєння поштових адрес об'єктам нерухомості та будівельних адрес об'єктам нового будівництва у місті Києві» Положення про реєстр адрес у місті Києві, виключено;

Присвоєння, зміна, коригування, анулювання адреси об'єктам будівництва, іншим об'єктам нерухомого майна, в тому числі  присвоєння поштових адрес на підставі рішень суду та при поділі об'єктів нерухомого майна здійснюється Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому порядку.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва не передбачаються.

Додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не передбачено.

Проєкт рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «24» лютого 2023 р. по «12» травня 2023 р.    

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Проведення робочої зустрічі з представниками:

ПП «Валді 2004»;

ПП «Арабела-плюс»;

ФОП Собченко Д.О.;

ФОП Курашов О.Л.

2

2

1

1

Регулювання сприймається нормально. За результатами проведених консультацій встановлено, що на первинне ознайомлення з дією регуляторного акта суб’єкт господарювання витрачає одну годину.

Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва на яких поширювалось регулювання - 8732 одиниці;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких справляє вплив 97,17 відсотка (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Х

Х

Х

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

Х

Х

Х

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання:

8732

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

Х

Х

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

40,46 (мінімальна погодинна заробітна плата)*1 год. (кількість витраченого часу)=40,46

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

Х

Х

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

40,46

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

8732

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

353 296,72

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

Передбачається, що регулювання відбудеться в перший рік регулювання

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Х

Х

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

353 296,72

Х

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

353 296,72

Х

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

353 296,72

Х

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта не обмежено у часі.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта – не передбачається;

розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта – 40,46 грн на одного суб’єкта господарювання;

рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта − середній.

кількість суб’єктів господарювання на яких поширюється дія акта – 8986 од.;

кількість опрацьованих звернень;

кількість скарг.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) буде здійснено базове відстеження результативності регуляторного акта до набрання чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта проводитиметься через рік після набрання чинності регуляторним актом.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись один раз на три роки після проведення заходів повторного відстеження регуляторного акта.

Для проведення відстеження результативності дії регуляторного акта буде застосовано статистичний метод.


Директор Департаменту містобудування та архітектури
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                                    Олександр СВИСТУНОВ

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]