Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про порядок проведення ярмарків у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про порядок проведення ярмарків у місті Києві».

Розробником проєкту регуляторного акта є Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом регуляторного акта передбачається затвердити порядок проведення ярмарків у місті Києві.

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про порядок проведення ярмарків у місті Києві» 11 жовтня 2021 року розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 11 жовтня 2021 року по 11 листопада 2021 року) у письмовому вигляді за адресою: 01024, м. Київ, вул. Терещенківська, 11-А, тел. (044) 235-86-93 або на електронну адресу: [email protected].


Виконувач обов’язків директора                              Володимир КОСТІКОВ

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми.

На цей час в місті Києві проведення ярмарків регулюється розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 травня 2015 року № 507 «Про порядок проведення ярмарків у місті Києві».

В зазначеному нормативно-правовому акті:

відсутнє регулювання взаємовідносин між організаторами та суб’єктами господарювання, які беруть участь в ярмарках;

невстановлений повний перелік організаційних вимог до організаторів та суб’єктів господарювання, які приймають участь в ярмарках;

невизначені вимоги до продажу продукції тваринного та рослинного походження.

Наявність цих питань призводить до порушення процесу організації ярмарків і, відповідно, зменшує якість їх проведення.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

   

Держава

 

 

Суб’єкти господарювання,

 

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

 

Проблема відсутності порядку проведення ярмарків у місті Києві не може бути розв’язана ринковим механізмом, оскільки вказана діяльність потребує чіткого нормативного регулювання та встановлення зрозумілих правил для ведення діяльності.

Діючий регуляторний акт,відповідно до якого проводяться ярмаркові заходи (розпорядження КМДА від 26.05.2015 р. № 507 «Про проведення ярмарків у місті Києві»), потребує значного доопрацювання, оскільки показує значні недоліки під час практичного застосування.

ІІ. Цілі державного регулювання

Встановлення єдиних вимог до організації та проведення ярмарків у місті Києві;

Забезпечення запобігання порушень, які можуть виникати під час організації та проведення ярмарків;

Нормативне затвердження вимог до продажу продукції тваринного та рослинного походження на ярмарках.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Описальтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючу ситуацію без змін.

Альтернатива 2

Регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Прийняти запропонований проєкт Рішення.

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Адміністративні процедури. Збільшення ризиків пов’язаних із корупційною складовою.

Альтернатива 2

Відсутні

Недоотримання надходжень міським бюджетом, у зв’язку із тим, що в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Додаткові надходження до міського бюджету. Зменшення корупційних ризиків.

Адміністративні процедури – 887 222,70 грн.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін.

Відсутні

Альтернатива 2

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 3

Покращення різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін. Збільшення якості проведення ярмарок.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

1170

0

1170

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

100

0

100

Статистична інформація комунальних підприємств «Київська спадщина»та «Світоч» м. Києва за І півріччя 2021 року.

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 (сто) відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, проводиться за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест) Додаток 1.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання діючого регуляторного акта становить – 25 119 233,10 грн.

Альтернатива 2

Відсутні, оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Відсутні оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Наявність чіткого та прозорого механізму здійснення діяльності.

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме – 25 119 233,10 грн.

Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва відсутній. Оцінка не проводилась.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначених проблем, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

2

Не досягаються цілі регулювання.

Альтернатива 2

1

Не досягаються цілі регулювання.

Альтернатива 3

4

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, Закону України «Про місцевесамоврядування в Україні», Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», Закону України «Про благоустрій населених пунктів». 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Відсутні

Для держави:

Адміністративні процедури. Збільшення ризиків пов’язаних із корупційною складовою.

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Для громадян:

Різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін.

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання діючого регуляторного акта 25 119 233,10 грн.

Альтернатива 2

Для держави:

Відсутні

Для держави:

Недоотримання надходжень міським бюджетом, у зв’язку із тим, що в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Визначена проблема продовжить існувати і не може бути розв’язана оскільки на державному рівні не планується прийняття регуляторного акта яким буде можливо досягнути цілі державного регулювання, визначені у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Для громадян:

Відсутні

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Для держави:

Додаткові надходження до міського бюджету. Зменшення корупційних ризиків.

Для громадян:

Покращення різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін. Збільшення якості проведення ярмарок.

Для суб’єктів господарювання:

Наявність чіткого та прозорого механізму здійснення діяльності.

Для держави:

Адміністративні процедури – 887 222,70 грн.

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме –                    25 119 233,10 грн.

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який і дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 2

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні, що не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх груп, на яких проблема справляє вплив. Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Задля досягнення цілей визначених у проєкті рішення передбачено встановити:

умови організації та проведення ярмарків;

обов’язки суб’єктів, задіяних в організації та проведенні ярмаркових заходів;

вимоги до продажу продукції тваринного та рослинного походження;

відповідальність учасників ярмарку.

Буде проведено інформаційно-роз'яснювальну роботу з організаторами ярмарку щодо норм регуляторного акта.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Реалізація регуляторного акта не потребуватиме додаткових бюджетних витрат і ресурсів на адміністрування регулювання органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування.

Проєкт рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест), що додається.

Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.

Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • Кількість суб’єктів господарювання, які прийняли участь у ярмарках у місті Києві;
  • Кількість проведених ярмарків у місті Києві;
  • Кількість скарг, які надійшли від мешканців міста.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.

Виконувач обов’язків директора                              Володимир КОСТІКОВ


ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з липня 2021 р. по  серпень 2021 р.

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Нарада з представниками суб’єктів господарювання:

ФОП Смелаш Артем Володимирович

ФОП Горбачева Марина Іванівна

ФОП Коптіла Тетяна Вікторівна

ФОП Філоненко Юлія Миколаївна,

ФОП Тисячна Наталія Анатоліївна,

ФОП Цимбалюк Леонід Михайлович,

ФОП Тимошенок Володимир Іванович,

ФОП Драчук Валентина Миколаївна,

ФОП Радюк Павло Миколайович,

ФОП Сименчук Дмитро Сергійович,

ФОП Тимощук Володимир Сергійович

12

Проєкт в цілому підтримується.

1.Обговорено основні вимоги до організації та проведення ярмарків на території міста Києва в інтересах громади міста та суб’єктів господарювання.

2. Обговорено організаційно-правові відносини суб’єктів ярмаркової діяльності

3. Обговорено порядок і умови організації проведення та участі в ярмарках

4.Узгоджено вимоги до продажу продукції тваринного та рослинного походження.

5. Обговорено обов’язки і відповідальність учасників ярмарок 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 1170 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100% (відсотків)

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

1.

Придбання необхідного обладнання (намет, захисний екран, холодильний ларь, прилавок, ваги, захисний екран,  прилавок, ваги)

 

6500,00

 

423,00

 

8192,00

2.

Процедури повірки та/або   постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали):

- пальне на роботу генератора,

- заправка холодильного обладнання фреоном,

- повірка ваг,

- транспортні витрати(пальне на доставку обладнання і продукції),

- зберігання обладнання

1383,00

1383,00

6 915,00

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування):

- обслуговування авто

- ремонт обладнання

 

997,00

 

997,00

 

4985,00

 

5

Інші процедури:

- сплата за торговельне місце;

- сплата за послуги з надання висновку про якість продукції (за умови участі в ярмарках 2 рази на місяць)

12 120,00

12 120,00

60 600,00

6.

Разом, грн.

21 000,00

14 923,00

80692,00

7.

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1 170

1 170

1 170

8.

Сумарно, грн.

24 570 000,00

17 459 910,00

94 409 640,00

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021) Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно ознайомитись) – 36, 11 грн.

0,00

(припущено, що суб’єкт отримує первину інформацію про вимоги регулювання у перший рік (за результатом консультації)

36,11 грн

10

Процедури організації виконання вимог регулювання, а саме, підготовка та оформлення необхідних документів

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

3 год. Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021) Х 4 процедури – 433,32 грн.

0,00 (витрати відсутні)

433,32 грн

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

0,00

(витрати відсутні)

0,00 (витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

12

Процедури по забезпеченню процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

13

Інші процедури (уточнити)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

14

Разом, грн.

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

469,43 грн

0

469,43 грн

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

1 170

1 170

1 170

16

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

549 233,10 грн

0

549 233,10 грн

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва

Комунальні підприємства «Київська спадщина» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунальне підприємство «Світоч» м. Києва

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання середнього і малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)

2

1170

84 497,40

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

8 год.

 

288,88

 

1

 

1 170

 

337 989,60

камеральні

-

-

-

-

-

Виїзні:

8 год.

288,88

1

1 170

337 989,60

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

36,11 грн.

1

1 170

42 248,70

7. Інші адміністративні процедури:

 

 

 

 

 

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

464 735,70

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

2 323 678,50

Районні у місті Києві державні адміністрації

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання середнього і малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)

2

1170

84 497,40

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

8 год.

 

288,88

 

1

 

1 170

 

337 989,60

камеральні

-

-

-

-

-

Виїзні:

8 год.

288,88

1

1 170

337 989,60

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

         

7. Інші адміністративні процедури:

 

 

 

 

 

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

422 487,00

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

1 774 445,40

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За 5 років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

 

24 570 000,00

94 409 640,00

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

549 233,10

549 233,10

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

25 119 233,10

94 958 873,10

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

887 222,70

4 098 123,90

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

26 006 455,80

99 056 997,00

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутнє.


Виконувач обов’язків директора                              Володимир КОСТІКОВ

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]