Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про ярмарки у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про ярмарки у місті Києві».

Розробником проєкту регуляторного акта є Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом регуляторного акта передбачається затвердити порядок проведення ярмарків у місті Києві.

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про ярмарки у місті Києві» розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення у письмовому вигляді за адресою: 01004, м. Київ, вул. Басейна, ½ А або на електронну адресу: [email protected]


Директор Департаменту промисловості та розвитку підприємництва                                                                 Володимир КОСТІКОВ

Проєкт рішення

Відповідно до статті 22 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та враховуючи Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833, Концепції розвитку виставково-ярмаркової діяльності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1065 Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні, наказу Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року № 369 «Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за № 372/1397, наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11 липня 2003 року № 185 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 липня 2003 року за № 628/7949, Правила благоустрою міста Києва, затверджені рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, рішення Київської міської ради від 23 грудня 2010 року № 413/5225 «Про деякі питання з упорядкування в м. Києві роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями, вином столовим, пивом (крім безалкогольного) та тютюновими виробами», з метою забезпечення мешканців міста Києва якісними та безпечними продовольчими та непродовольчими товарами, продукцією рослинництва, тваринництва і продуктами їх переробки, іншими продуктами харчування, товарами першої необхідності та запобігання торгівлі у невстановлених місцях:

1. Затвердити Положення про ярмарки у місті Києві, що додається.

2. Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальному підприємству «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районним в місті Києві державним адміністраціям, в межах наданих повноважень, вживати відповідні заходи за дотриманням суб'єктами господарювання вимог Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051.

3. Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вжити заходи щодо створення модуля «Ярмарки» Програмної платформи для надання електронних послуг, у тому числі адміністративних, та інформаційний шар «Ярмарки» інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва» (далі – модуль «Ярмарки»).

4. Просити Головне управління Національної поліції у м. Києві та Управління патрульної поліції у м. Києві Департаменту патрульної поліції Національної поліції України забезпечити в межах компетенції охорону громадського порядку, обмеження чи заборону руху транспортних засобів та регулювання руху всіх видів транспорту під час проведення ярмарків, а також запобігати торгівлі у невстановлених місцях біля таких ярмарків у місті Києві.

5. Суб'єктам господарювання, які будуть провадити торговельну діяльність відповідно до цього рішення, дотримуватися Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, санітарних норм та вимог Положення про ярмарки у місті Києві, затвердженого пунктом 1 цього рішення.

6. Встановити, що до початку функціонування модуля «Ярмарки» суб’єкти господарювання для участі в них звертаються безпосередньо до організатора ярмарку.

7. Офіційно оприлюднити це рішення в порядку, встановленому законодавством України.

8. Це рішення набирає чинності з дня його оприлюднення.

9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань підприємництва, промисловості та міського благоустрою.


Київський міський голова                                                    Віталій КЛИЧКО

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.05.2009 № 516-р «Питання проведення продовольчих ярмарків» Київській міській державній адміністрації, в межах своїх повноважень, доручено забезпечити організацію  і проведення щотижня ярмарків з продажу сільськогосподарської продукції та її переробки, зокрема продукції з підвищеним попитом.

На сьогодні, проведення на території міста Києва щотижневих сільськогосподарських ярмарків з продажу продуктів харчування та сезонних ярмарків з продажу продовольчих та непродовольчих товарів регулюється розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.05.2015 № 507 «Про проведення ярмарків у м. Києві».

З метою покращення якості проведення та вдосконалення організації ярмаркових заходів, беручи до уваги багаторічний досвід та враховуючи сучасні технологічні тенденції та можливості, виникла необхідність у переформатуванні нормативного регулювання зазначеного питання на місцевому рівні.

Задля виконання поставленої мети Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) створено модуль «Ярмарки» в програмному забезпеченні «Програмна платформа для надання електронних послуг, у тому числі адміністративних» (далі – Програма) завданням якого є реалізація права кожного на доступ до електронних послуг та отримання інформації з електронних інформаційних ресурсів територіальної громади міста Києва, зокрема у сфері торговельно-ярмаркової діяльності на території міста Києва.

Можливості створеного модуля «Ярмарки» передбачатимуть ряд якісних змін, зокрема:

  • для учасників ярмаркових заходів:

швидке подання заявки на участь у сезонних та сільськогосподарських ярмарках м. Києва (потенційному учаснику ярмарку достатньо зареєструватися в системі та завантажити необхідний пакет документів);

доступ до схем розміщення об’єктів торгівлі на сезонних та сільськогосподарських ярмарках м. Києва та надасть вичерпну інформацію про кількість торговельних місць, групи товарів тощо (тобто учасник віддалено та самостійно зможе дізнатись про наявність вільних місць для реалізації необхідної групи товарів без подання письмового запиту до організатора та очікування відповіді) /або можливість вибору торговельного місця та оплати послуги щодо участі у ярмарку;

  • для організатора ярмарку:

генерацію QR-коду, за яким буде доступна вся інформація щодо учасника ярмарку та надані ним документи/або створення реєстру учасників ярмарків, який буде доступний в адміністративній системі, даний реєстр міститиме список усіх поданих заявок на участь у ярмарках від фізичних осіб підприємців та юридичних осіб з можливістю перегляду кожної заявки окремо;

створення реєстру ярмарків, який буде містити список усіх запланованих та проведених ярмарків, інформація щодо яких надходитиме на IAC «Майно» (інтеграція з зовнішніми інформаційними системами);

модернізацію «Програмної платформи для надання послуг, у тому числі адміністративних», налаштування розширеної рольової моделі, яка забезпечить роботу системи згідно з розподіленими рольовими обов’язками користувачів, які вони виконуватимуть в межах функціональності системи.

Враховуючи вимоги нормопроєктувальної техніки та необхідності введення великої кількості змін до діючого регулювання, відсутня можливість внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.05.2015 № 507 «Про проведення ярмарків у м. Києві», у зв’язку з чим, було розроблено проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про ярмарки            у місті Києві» (далі ‒ Проєкт рішення).

Прийняття Проєкту необхідне для запровадження модуля «Ярмарки» та покращення якості проведення ярмаркових заходів на території міста Києва.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

   

Держава

 

 

Суб’єкти господарювання

 

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

 

Проблема відсутності порядку проведення ярмарків у місті Києві не може бути розв’язана ринковим механізмом, оскільки вказана діяльність потребує чіткого нормативного регулювання та встановлення зрозумілих правил для ведення діяльності.

ІІ. Цілі державного регулювання

Встановлення єдиних вимог до організації та проведення ярмарків у місті Києві;

Забезпечення запобігання порушень, які можуть виникати під час організації та проведення ярмарків;

Нормативне затвердження вимог до продажу продукції тваринного та рослинного походження на ярмарках;

Впровадження та адаптація цифрових технологій у сферу організації ярмаркових послуг.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючу ситуацію без змін.

Альтернатива 2

Регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Прийняти запропонований проєкт Рішення.

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Адміністративні процедури.
Бюджетні витрати на реалізацію діючого регуляторного акта. Збільшення ризиків пов’язаних із корупційною складовою.

Альтернатива 2

Відсутні

Недоотримання надходжень міським бюджетом, у зв’язку із тим, що в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Додаткові надходження до міського бюджету. Зменшення корупційних ризиків.

Адміністративні процедури.
Бюджетні витрати - 3 302 992,56 грн

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін.

Відсутні

Альтернатива 2

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 3

Покращення різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін. Збільшення якості проведення ярмарків.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

970

0

970

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

100

0

100

Статистична інформація комунальних підприємств «Київська спадщина» та «Світоч» м. Києва за І півріччя 2023 року.

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 (сто) відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, проводиться за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест) Додаток 1.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання діючого регуляторного акта становить – 21 379 246,20 грн.

Альтернатива 2

Відсутні оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Відсутні оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Наявність чіткого та прозорого механізму здійснення діяльності.

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме –21 379 246,20 грн

Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва відсутній. Оцінка не проводилась.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначених проблем, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

2

Не досягаються цілі регулювання.

Альтернатива 2

1

Не досягаються цілі регулювання.

Альтернатива 3

4

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Відсутні

Для держави:

Адміністративні процедури.

Бюджетні витрати на реалізацію діючого регуляторного акта. Збільшення ризиків пов’язаних із корупційною складовою.

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Для громадян:

Різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін.

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання діючого регуляторного акта   21 379 246,20 грн.

Альтернатива 2

Для держави:

Відсутні

Для держави:

Недоотримання надходжень міським бюджетом, у зв’язку із тим, що в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Визначена проблема продовжить існувати і не може бути розв’язана оскільки на державному рівні не планується прийняття регуляторного акта яким буде можливо досягнути цілі державного регулювання, визначені у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Для громадян:

Відсутні

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Для держави:

Додаткові надходження до міського бюджету. Зменшення корупційних ризиків.

Для громадян:

Покращення різноманіття споживчого вибору, зниження споживчих цін. Збільшення якості проведення ярмарок.

Для суб’єктів господарювання:

Наявність чіткого та прозорого механізму здійснення діяльності.

Для держави:

Адміністративні процедури.

Бюджетні витрати - 3 302 992,56 грн

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме – 21 379 246,20 грн

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який і дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 2

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні, що не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх груп, на яких проблема справляє вплив. Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Задля досягнення цілей визначених у проєкті рішення передбачено встановити:

  • умови організації та проведення ярмарків;
  • обов’язки суб’єктів, задіяних в організації та проведенні ярмаркових заходів;
  • вимоги до продажу продукції тваринного та рослинного походження;
  • відповідальність учасників ярмарку;
  • запровадження програмного модуля «Ярмарки».

Буде проведено інформаційно-роз'яснювальну роботу з організаторами ярмарку щодо норм регуляторного акта.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Проєкт рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест), що додається.

Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.

Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • Кількість суб’єктів господарювання, які прийняли участь у ярмарках у місті Києві;
  • Кількість проведених ярмарків у місті Києві;
  • Кількість скарг, які надійшли від мешканців міста;
  • Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта;
  • Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта – 12 160,46 грн на одного суб’єкта господарювання (адміністративні витрати);
  • Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта − середній.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.

 

Директор                                                                      Володимир КОСТІКОВ

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з липня 2023 р. по серпень 2023 р.

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Нарада з представниками суб’єктів господарювання:

ФОП Сударенко Лариса Євгенівна

ФОП Потапов Олександр Володомирович

ФОП Дударко  Юрій Петрович

ФОП Октябрська Катерина Василівна

ФОП Шевченко Микола Васильович

ФОП Чередніченко Лілія Анатоліївна

ФОП Гулько Світлана Петрівна

ФОП Ярошенко Владислав Олександрович

ФОП Деркач Ольга Володимирівна

ФОП Карпук Вікторія Василівна

ФОП Вітоха Владислав Валерійович

ФОП Мусієнко Ігор Ігорович

12

Проєкт в цілому підтримується.

1.Обговорено основні вимоги до організації та проведення ярмарків на території міста Києва в інтересах громади міста та суб’єктів господарювання.

2. Обговорено організаційно-правові відносини суб’єктів ярмаркової діяльності

3. Обговорено порядок і умови організації проведення та участі в ярмарках

4.Узгоджено вимоги до продажу продукції тваринного та рослинного походження.

5. Обговорено обов’язки і відповідальність учасників ярмарок 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 970 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100% (відсотків)

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступ-ний рік)

Витрати за
п’ять років

1.

Придбання необхідного обладнання (намет, холодильне устаткування, прилавок, ваги)

 

6500,00

 

423,00

 

8192,00

2.

Процедури повірки та/або   постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали):

  • пальне на роботу генератора,
  • заправка холодильного обладнання фреоном,
  • повірка ваг,
  • транспортні витрати(пальне на доставку обладнання і продукції),
  • зберігання обладнання

2383,00

2383,00

11915,00

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування):

  • обслуговування авто
  • ремонт обладнання

997,00

997,00

4985,00

5

Інші процедури

0
(витрати відсутні)

0
(витрати відсутні)

0
(витрати відсутні)

6.

Разом, грн.

9880,00

3803,00

25 092,00

7.

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

970

970

970

8.

Сумарно, грн.

9 583 600,00

3 688 910,00

24 339 240,00

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

 

40,46 грн*

0,00
(Витрати відсутні)

202,30 грн

10

Процедури організації виконання вимог регулювання, а саме, підготовка та оформлення необхідних документів

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

12 120,00

12 120,00

60 600,00

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

12

Процедури по забезпеченню процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

0,00
(витрати відсутні)

 

0,00 грн.
(витрати відсутні)

 

0,00
(витрати відсутні)

 

13

Інші процедури (уточнити)

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

14

Разом, грн.

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

12 160,46

12 160,46

60 802,3

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

970

970

970

16

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

11 795 646,20

11 795 646,20

58 978 231,00

* вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.11.2023

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) (грн)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

40,46*

2

970

78 492,40

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

3 год.

40,46*

3

970

353 215,80

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

3 год.

40,46*

3

970

353 215,80

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

40,46*

1

970

39 246,20

7. Інші адміністративні процедури: підготовка графіку та адресного переліку ярмарків; опрацювання та затвердження схеми розміщення об’єктів торгівлі на ярмарках; підготовка та надання рекомендованих цін; моніторинг ярмарків

3

40,46*

4

1

485,52

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

471 439,92

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

2 357 199,6

* вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.11.2023

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) (грн)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

40,46*

5

970

196 231,00

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

-

-

-

-

-

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні:

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

40,46*

1

970

39 246,20

7. Інші адміністративні процедури:

створення програмного модуля

4

40,46*

1

1

161,84

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

235 639,04

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

1 178 195,20

* вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.11.2023

Районні в місті Києві державні адміністрації

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) (грн)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

40,46*

2

970

78 492,40

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

2 год.

40,46*

3

970

235 477,20

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

2 год.

40,46*

3

970

235 477,20

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

40,46*.

1

970

39 246,20

7. Інші адміністративні процедури:

готують пропозиції до графіку та адресного переліку ярмарків;

погоджують проєкти схем розміщення об'єктів торгівлі на ярмарках;

здійснюють контроль за роботою ярмарку;

стежать за розміщенням наметів, низькотемпературних лотків-прилавків відповідно до схеми розміщення;

надають анонс проведення ярмарків;

проводять обстеження сільськогосподарських ярмарків

3

40,46*

6

1

728,28

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

353 944,08

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

1 769 720,4

* вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.11.2023

Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) (грн)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

40,46*

2

970

78 492,40

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

40,46*

1

970

39 246,20

7. Інші адміністративні процедури:

здійснює заходи зі створення, впровадження, адміністрування та модернізації модуля «Ярмарки»;

проводить технічні і технологічні заходи для забезпечення роботи модуля «Ярмарки»;

забезпечує проведення технічних та технологічних заходів з надання, блокування доступу до модуля «Ярмарки»;

забезпечує захист інформації та адміністрування облікових записів користувачів модуля «Ярмарки»;

надає організатору ярмарку консультації з технічних питань функціонування модуля «Ярмарку»

2

40,46*

5

1

404,60

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

118 143,20

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

590 716,00

* вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.11.2023

Комунальне підприємство «Світоч» м. Києва

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) (грн)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

40,46*

2

970

78 492,40

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

8 год.

40,46*

3

970

941 908,80

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

8 год.

40,46*

3

970

941 908,80

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

40,46*

1

970

39 246,20

7. Інші адміністративні процедури:

готує пропозиції до графіку та адресного переліку ярмарків;

розробляє та погоджує проєкти схем розміщення об'єктів торгівлі на ярмарках;

розроляє та погоджує схему організації дорожнього руху на період проведення ярмарку;

здійснює підготовку,  проведення та контроль за роботою ярмарку;

забезпечує розміщення намету адміністрації ярмарку, контейнерів для сміття, біотуалетів;

стежить за розміщенням наметів, низькотемпературних лотків-прилавків відповідно до схеми розміщення;

вносить інформацію про ярмарки, дату, місце їх проведення до модуля «Ярмарки», схеми розміщення об'єктів торгівлі в інформаційний шар «Ярмарки»

8

40,46*

7

1

2 265,76

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

1 061 913,16

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

5 309 565,80

* вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.11.2023

Комунальне підприємство «Київська спадщина»

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) (грн)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

40,46*

2

970

78 492,40

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

8 год.

40,46*

3

970

941 908,80

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

8 год.

40,46*

3

970

941 908,80

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

40,46*

1

970

39 246,20

7. Інші адміністративні процедури:

готує пропозиції до графіку та адресного переліку ярмарків;

розробляє та погоджує проєкти схем розміщення об'єктів торгівлі на ярмарках;

розроляє та погоджує схему організації дорожнього руху на період проведення ярмарку;

здійснює підготовку,  проведення та контроль за роботою ярмарку;

забезпечує розміщення намету адміністрації ярмарку, контейнерів для сміття, біотуалетів;

стежить за розміщенням наметів, низькотемпературних лотків-прилавків відповідно до схеми розміщення;

вносить інформацію про ярмарки, дату, місце їх проведення до модуля «Ярмарки», схеми розміщення об'єктів торгівлі в інформаційний шар «Ярмарки»

8

40,46*

7

1

2 265,76

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

1 061 913,16

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

5 309 565,8

* вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.11.2023

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За 5 років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

9 583 600,00

 

24 339 240,00

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

11 795 646,20

58 978 231,00

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

21 379 246,20

83 317 471,00

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

3 302 992,56

16 514 962,80

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

24 682 238,76

99 832 433,80

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутнє.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]