Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення атракціонної техніки в місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення 

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту рішення Київської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення атракціонної техніки в місті Києві».

Розробником проєкту регуляторного акта є Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом регуляторного акта передбачається затвердити Порядок розміщення атракціонної техніки в місті Києві.

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення атракціонної техніки в місті Києві» 23 червня 2021 року розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 23 червня 2021 року по 23 липня 2021 року) у письмовому вигляді за адресою: 01024, м. Київ, вул. Терещенківська, 11-А, тел. (044) 235-86-93 або на електронну адресу: [email protected].


 

Проєкт

Відповідно до законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, враховуючи Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 1 березня 2006 року № 110, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 квітня 2006 року за № 405/12279, Правила благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, з метою належного впорядкування та врегулювання порядку розміщення атракціонної техніки на території міста Києва, створення належних умов для відпочинку мешканців та гостей міста Києва, покращення благоустрою міста Києва, Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Порядок розміщення атракціонної техніки в місті Києві, що додається.
  2. Установити, що дія Порядку не поширюється на тих суб’єктів господарювання, що здійснили розміщення атракціонної техніки на території міста Києва до прийняття Порядку.
  3. Установити, що розміщення атракціонної техніки на території міста Києва здійснюється відповідно до адресного переліку розміщення атракціонної техніки на території міста Києва на відповідний календарний рік, сформованого Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за погодженням їх із структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), до координації або підпорядкування яких відносяться балансоутримувачі територій, на яких буде розміщена атракціонна техніка на підставі пропозицій комунального підприємства «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - КП «Міський магазин»), депутатів Київської міської ради та затвердженого заступником голови Київської міської державної адміністрації, до повноважень якого належать питання в галузі торговельного обслуговування населення.
  4. Встановити, що право на розміщення атракціонної техніки відповідно до затвердженого адресного переліку надається за результатами проведення електронних торгів.
  5. Суб'єкти господарювання, визначені переможцями електронного аукціону, здійснюють розміщення атракціонної техніки на території міста Києва після укладення договору щодо розміщення атракціонної техніки відповідно до Порядку розміщення атракціонної техніки в місті Києві, затвердженого пунктом 1 цього розпорядження та за наявності Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
  6. Визначити КП «Міський магазин» замовником робіт з облаштування та утримання місць для розміщення атракціонної техніки на території міста Києва, організатором електронних торгів на право розміщення атракціонної техніки та уповноважити укладати за результатами зазначених торгів договори із суб'єктами господарювання щодо розміщення атракціонної техніки.
  7. КП «Міський магазин»:

7.1. Забезпечити облаштування та утримання місць для розміщення атракціонної техніки на території міста Києва.

7.2. Забезпечити у встановленому порядку організацію розміщення атракціонної техніки на території міста Києва.

7.3. Організувати встановлення урн, контейнерів для збору побутових відходів, своєчасне вивезення сміття та прибирання території у місцях розміщення атракціонної техніки на території міста Києва за рахунок коштів, отриманих від сплати за договорами щодо розміщення атракціонної техніки.

7.4. У разі виявлення порушень суб'єктами господарювання вимог законодавства України, що регламентує виготовлення, монтаж та експлуатацію атракціонної техніки, санітарні норми та правила благоустрою, вимог цього розпорядження під час функціонування та безпечної експлуатації атракціонної техніки на території міста Києва, вживати відповідних заходів та надавати відповідну інформацію до Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління Національної поліції України у м. Києві, Головного управління Держпраці у Київській області, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві для вжиття відповідних заходів реагування.

7.5. До 30 листопада поточного року надавати Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пропозиції щодо розміщення атракціонної техніки, погоджені із районними в місті Києві державними адміністраціями та структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), до координації або підпорядкування яких відносяться балансоутримувачі територій.

  1. Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

8.1. Подавати на затвердження заступникові голови Київської міської державної адміністрації, до повноважень якого належать питання в галузі торговельного обслуговування населення, адресний перелік розміщення та атракціоної техніки на наступний рік до 15 грудня поточного року.

8.2. Здійснювати контроль за діяльністю КП «Міський магазин» відповідно до вимог цього рішення.

  1. Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальному підприємству «Київблагоустрій», структурним підрозділам контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, в межах наданих повноважень, вживати відповідних заходів за дотриманням суб’єктами господарювання вимог цього рішення, правил благоустрою та, зокрема, розміщенням атракціонної техніки на території міста Києва відповідно до адресного переліку розміщення атракціонної техніки на території міста Києва, затвердженого заступником голови Київської міської державної адміністрації, до повноважень якого належать питання в галузі торговельного обслуговування населення.
  2. Рекомендувати Головному управлінню Національної поліції України у м. Києві забезпечити недопущення функціонування несанкціонованої атракціонної техніки, що розміщуються з порушеннями вимог цього рішення.
  3. Рекомендувати ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» здійснювати підключення атракціонної техніки до електромереж за спрощеною (тимчасовою) схемою у встановленому порядку в місцях, де це необхідно, за зверненнями суб’єктів господарювання, які отримали на розміщення таких атракціонів документи, зазначені в пункті 5 цього рішення.
  4. Суб’єктам господарювання, які будуть провадити підприємницьку діяльність відповідно до цього рішення, дотримуватися Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 1 березня 2006 року № 110, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 квітня 2006 р. за № 405/12279, санітарних норм та вимог цього рішення.
  5. Це рішення набирає чинності з дня його оприлюднення.
  6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Постійну комісію міської ради з питань підприємництва, промисловості та міського благоустрою.

Голова                                             Віталій КЛИЧКО

*****

Додаток
до рішення Київської міської ради
від __ _____________ 2021 року № ______

Порядок
розміщення атракціонної техніки в місті Києві

1. Загальні положення

1.1. Порядок розміщення атракціонної техніки в місті Києві (далі – Порядок) визначає вимоги стосовно розміщення атракціонної техніки, особливості укладення договорів щодо розміщення атракціонної техніки, відповідальність за порушення вимог законодавства та цього Порядку.

1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

атракціонна техніка (атракціон) – пристрій або комбінація пристроїв, які пересувають або спрямовують відвідувача (відвідувачів) заданою траєкторією або в певній зоні з метою розваги, або інші пристрої, використовувані в місцях дозвілля населення для розваги й активного відпочинку.

пайова участь власників атракціонів в утриманні об’єктів благоустрою - внесок на фінансування заходів з благоустрою міста Києва (утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою), який сплачують до бюджету міста Києва власники атракціонів на підставі договору у грошовому виразі без ПДВ.

демонтаж - комплекс заходів, які передбачають відокремлення об’єкту від місця розташування та транспортування у місце його подальшого зберігання.

Інші терміни застосовуються у редакції термінів, затверджених Правилами будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 1 березня 2006 року № 110, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 квітня 2006 р. за № 405/12279.

1.3. Під час здійснення розміщення атракціонної техніки суб’єкти господарювання повинні дотримуватися вимог законів України «Про захист прав споживачів», «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про благоустрій населених пунктів», Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 1 березня 2006 року № 110, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 квітня 2006 р. за № 405/12279, Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, інших нормативно-правових актів, які регулюють діяльність з безпечного використання атракціонів, а також цього Порядку.

1.4. Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання, які здійснюють розміщення стаціонарних, пересувних і мобільних атракціонів таких типів:

атракціон, оснащений пристроями для транспортування і багаторазового оперативного монтажу (демонтажу);

атракціон, установлюваний на спеціально обладнаний майданчик або фундамент, конструкція якого допускає його демонтаж, транспортування та монтаж на іншому місці експлуатації;

катальні механізовані та немеханізовані, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, катальні гори, гірки, колеса огляду, вежі, дороги, автодроми, катапульти тощо;

атракціони з еластичними елементами (катапульти, стрибки з висоти на еластичному тросі тощо);

водні, у тому числі гірки, спуски тощо;

спортивні, у тому числі силові, тренажери, тири, батути тощо;

атракціон, складовою частиною якого є гнучка оболонка, наповнена повітрям;

розважальні засоби та дитячий транспорт, розміщення яких не передбачає спеціально підготовленого місця.

видові та ігрові атракціони;

надувні атракціони, у тому числі водні;

лабіринти, кімнати сміху.

2. Процедура підготовки торгів

2.1. Після затвердження заступником голови Київської міської державної адміністрації, до повноважень якого належать питання в галузі торговельного обслуговування населення, адресного переліку розміщення атракціонної техніки на території міста Києва проводяться електронні торги на право розміщення таких атракціонів в місцях, визначених адресним переліком.

2.2. Організатором торгів виступає комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - КП «Міський магазин»).

2.3. Для розробки та затвердження документації торгів, визначення початкової ціни предмету торгів, суми гарантійного внеску за участь в торгах, встановлення часу початку, місця та порядку проведення торгів, форми та строків подачі заяв на участь в торгах, порядку внесення та повернення гарантійного внеску, «кроку торгів» КП «Міський магазин» створює у встановленому порядку з числа працівників за участю представника Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) комісію (далі - Комісія).

2.4. Комісія приймає рішення простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії та оформлює їх у вигляді протоколів, які підписують усі члени Комісії.

2.5. Початкову ціну предмета торгів визначає Комісія.

2.6. Початкова ціна предмету торгів (лота) щодо розміщення атракціонної техніки включає вартість послуг КП «Міський магазин» з облаштування та утримання місця розміщення атракціонної техніки.

2.7. За результатами електронних торгів КП «Міський магазин» укладає з переможцем договір щодо розміщення атракціонної техніки.

2.8. КП «Міський магазин» повертає внесений гарантійний внесок заявнику, якого не було допущено до участі у торгах, протягом двадцяти одного робочого дня з дня оформлення протоколу опрацювання заяв на участь в торгах. Гарантійний внесок не повертається, якщо заявник у разі перемоги на торгах відмовився від підписання протоколу про результати торгів або не уклав договір з КП «Міський магазин» щодо розміщення атракціонної техніки на умовах, зазначених в документації торгів.

2.9. Договір щодо розміщення атракціонної техніки укладається строком на один рік з можливістю його продовження на новий строк, але не більше, ніж на п’ять років за наявності (у разі необхідності) Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

2.10. У зв’язку зі зміною містобудівної ситуації (проведення аварійних, ремонтних робіт), що унеможливлює встановлення атракціонної техніки КП «Міський магазин» за погодженням з балансоутримувачем, Департаментом та, за умови внесення змін до адресного переліку розміщення атракціонної техніки, на підставі заяви від суб’єкта господарювання має право вносити зміни до схеми розміщення атракціонної техніки, яка є невід’ємною частиною Договору.

2.11. Зміни до адресного переліку розміщення атракціонної техніки затверджуються заступником голови Київської міської державної адміністрації, до повноважень якого належать питання в галузі торговельного обслуговування населення.

3. Особливості укладення договорів щодо розміщення атракціонної техніки під час проведення тимчасових ярмаркових, загальноміських або державних заходів

3.1. Для укладення договорів щодо розміщення атракціонної техніки під час проведення тимчасових ярмаркових, загальноміських або державних заходів (на термін не більше 15 календарних днів) торги не проводяться.

3.2. Для укладення договорів щодо розміщення атракціонної техніки під час проведення тимчасових загальноміських, державних заходів заявник звертається із заявою до КП «Міський магазин», до якої додає письмове погодження на розміщення атракціонної техніки з організатором таких заходів, визначеним у встановленому порядку, а також Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

3.3. У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів
КП «Міський магазин» протягом трьох робочих днів укладає із заявником відповідний договір на строк проведення таких заходів, але не більше 15 календарних днів.

  1. Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі власників видових та ігрових атракціонів

4.1. Пайова участь власників атракціонів в утриманні об’єктів благоустрою залучається з метою:

- фінансування заходів з благоустрою м. Києва (утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою);

- наповнення місцевого бюджету та врегулювання пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва.

4.2. Розмір пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою визначається з урахуванням:

- впливу видових та ігрових атракціонів на об’єкти благоустрою міста;

- функціонального призначення видових та ігрових атракціонів;

- площі видових та ігрових атракціонів;

- місця розміщення видових та ігрових атракціонів.

4.3. Пайова участь в утриманні об’єктів благоустрою сплачується суб’єктами господарювання на підставі договору на пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою, укладеного з Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) та власником атракціонної техніки.

4.4. Пайова участь в утриманні об’єктів благоустрою сплачується у грошовій формі. Суб’єкт господарювання не має права розпочинати діяльність без укладеного договору на Пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою та сплати Пайової участі (внеску).

4.5. Розрахунок пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою здійснюється Департаментом.

4.6. Розмір пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою при встановленні (розміщенні) видових та ігрових атракціонів розраховується за один місяць наступною формулою:

В = П * Кф* Т *Кз, де

В - розмір пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою при встановленні (розміщенні) атракціонної техніки за рік;

П - загальна площа видових та ігрових атракціонів по осях конструкції або в проекції (м2);

Кф - коефіцієнт функціонального використання, визначений згідно з додатком 1;

Т - термін (кількість місяців), на який узгоджено встановлення (розміщення) атракціонної техніки;

Кз - зональний коефіцієнт, визначений згідно з додатком 2 до цього Порядку.

4.7. Для укладення договору щодо пайової участі (внеску) в утриманні об’єкта благоустрою замовник звертається до Департаменту із заявою, до якої додаються такі документи:

- реквізити замовника (для юридичних осіб: повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, банківські реквізити (розрахунковий рахунок, установа банку, МФО банку), посада та П. І. Б. керівника, телефон; для фізичної особи-підприємця: П. І. Б. повністю, місце проживання, ідентифікаційний номер, телефон, банківські реквізити (розрахунковий рахунок, установа банку, МФО банку);

- для фізичних осіб-підприємців - додатково копія паспорта громадянина України;

- схема місця розташування об’єкту, за який сплачується пайова участь (внесок) із зазначенням контуру, з прив'язкою до місцевості відповідно до адресного переліку;

- актуальна фотофіксація з чотирьох сторін місця розташування об’єкту, за який сплачується пайова участь (внесок) на відстані 5 - 10 м;

- опис об’єкту (розмір, площа, місце розташування (прив’язка до найближчого об’єкта, якому присвоєна поштова адреса), № об'єкта (у разі відсутності об'єкта, якому присвоєна поштова адреса, вказано інші орієнтири (перетин з іншого вулицею, номер опори освітлення, інше).

- копії погоджень на розміщення від Головного управління Держпраці у Київській області, Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4.8. Після отримання від заявника заяви та документів, передбачених в пункті 4.7. Департамент не пізніше 10 днів укладає Договір про пайову участь. Сплата Пайової участі здійснюється не пізніше 5 календарних днів після укладення Договору.

4.9. Договори про пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою не є підставою для проведення будівництва, введення в експлуатацію, реєстрації речових прав або оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку або інші об’єкти.

  1. Порядок демонтажу самовільно розміщеної (встановленої) атракціонної техніки

5.1. Після закінчення терміну дії договору суб’єкт господарювання у термін до 5 днів зобов’язаний забезпечити демонтаж атракціонної техніки.

5.2. У разі виявлення самовільно розміщеної (встановленої) атракціонної техніки (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи) уповноважені особи комунального підприємства «Міський магазин» виконавчого органу Київради (далі - КП «Міський магазин») вносять припис його власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)) (за формою згідно Додатку 3) з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу атракціонної техніки негайно. У разі, якщо усунення порушення потребує додаткового залучення спеціалістів, обладнання, спецтехніки–у термін до 5 робочих днів.

У разі внесення припису власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)) атракціонної техніки уповноважена особа, яка внесла припис, негайно повідомляє про це Департаменту.

Протягом зазначеного у приписі строку власник (користувач або особа, яка здійснила розміщення (встановлення)) зобов'язаний за власний рахунок здійснити демонтаж самовільно розміщеної (встановленої) атракціонної техніки та провести відновлення порушеного благоустрою на місці їх розміщення (встановлення).

У разі якщо власник (користувач або особа, яка здійснила розміщення (встановлення)) атракціонної техніки не здійснив демонтаж (переміщення) в строки, зазначені в приписі, Департамент негайно вживає заходів щодо організації демонтажу (переміщення) самовільно розміщеної (встановленої) атракціонної техніки за кошти міського бюджету або з інших джерел, не заборонених законодавством, з наступним відшкодуванням усіх витрат згідно з абзацами 6, 7 цього підпункту.

Рішення про демонтаж (переміщення) самовільно розміщеної (встановленої) атракціонної техніки приймається Департаментом.

У випадках, зазначених в абзаці четвертому цього підпункту, всі витрати на проведення демонтажу, перевезення, розвантаження, зберігання атракціонної техніки підлягають відшкодуванню власником атракціонної техніки.

У випадках, зазначених в абзаці четвертому цього підпункту, власник атракціонної техніки відшкодовує балансоутримувачу території витрати на відновлення порушеного благоустрою.

5.3. Проведення демонтажу оформляється актом демонтажу, який складається у двох примірниках та має містити такі дані:

5.3.1. Дату, час, адресу, підстава проведення демонтажу.

5.3.2. Прізвище, ім’я, по батькові та посади осіб, які здійснюють демонтаж, власника (користувача або особи, яка здійснила розміщення (встановлення)) атракціонної техніки (у разі його присутності), працівників підприємства яке проводить демонтаж, перевезення та представника поліції (у разі їх залучення).

5.3.3. Опис об’єкта демонтажу (форма, розміри, матеріал, наявність підключення до мереж електро- та водопостачання тощо), перелік візуальних недоліків та пошкоджень.

5.3.4. Матеріали фото/відео фіксації об’єкта та елемента благоустрою до та після проведення демонтажу.

5.4. Один примірник акта демонтажу надається власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)) атракціонної техніки (у разі його присутності), інший зберігається в уповноваженого органу, який прийняв рішення про демонтаж.

5.5. Після складання акта демонтажу демонтована (переміщена) атракціонна техніка переміщається на майданчик (у приміщення) тимчасового зберігання, де передається відповідальній особі під розпис в акті демонтажу (переміщення).

5.6. Демонтована (переміщена) атракціонна техніка повертається власнику (користувачу) у присутності працівника поліції на підставі акта приймання-передачі після відновлення благоустрою на місці їх самовільного розміщення (встановлення) та відшкодування витрат з демонтажу (переміщення), перевезення, розвантаження та зберігання в установленому порядку.

У разі, якщо від власника (користувача) не надходить заява про повернення демонтованої (переміщеної) атракціонної техніки зазначене майно може бути реалізоване відповідно до законодавства України.

6. Відповідальність за порушення вимог законодавства та цього Порядку

6.1. Відповідальність за технічний стан та зовнішній вигляд пересувних атракціонів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування (монтажу), експлуатації та демонтажу, безпеку відвідувачів, дотримання санітарно-гігієнічних норм та правил пожежної безпеки несе суб’єкт господарювання згідно із законодавством.

6.2. Суб’єкт господарювання повинен своєчасно за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають в процесі експлуатації атракціонної техніки.

6.3. За порушення вимог законів України «Про захист прав споживачів», «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про благоустрій населених пунктів», Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 1 березня 2006 року № 110, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 квітня 2006 року за № 405/12279, Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, Правила благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051, інших нормативно-правових актів, які регулюють діяльність з використанням атракціонів, а також цього Порядку суб’єкти господарювання несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

*****

Додаток 1
до Порядку розміщення атракціонної техніки в місті Києві
Коефіцієнт функціонального використання (Кф)

 

Функціональне призначення видових та ігрових атракціонів для надання послуг у сфері розваг

Розмір коефіцієнта

страйкбол-тир

1,5

ігровий атракціон

1,5

дитяча ігрова кімната

1,5

батути (надувні та спортивні)

1,5

веломобілі

1,5

прогулянково-екскурсійний потяг

1,5

дитячий ігровий басейн

1,5

атракціон «рибалка»

1,5

Інше функціональне призначення

2,0

 

Додаток 2
до Порядку розміщення атракціонної техніки в місті Києві

Зональний коефіцієнт (Кз)

Ситуаційний клас

Номер економіко-планувальної зони*

Розмір коефіцієнта

1

232, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 730

0,70

2

228, 608, 609, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 738

0,70

3

146, 147, 148, 149, 166, 211, 212, 213, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 517, 518, 519, 653

0,80

4

327, 329, 330, 356, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 371, 421, 422, 423, 456, 464, 466, 467, 469, 470

0,85

5

150, 152, 161, 169, 194, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 265, 266, 267, 268, 277, 303, 304, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 353, 513, 520, 521, 598, 599, 600, 601, 606, 649, 652, 731

0,85

6

141, 454, 455, 458, 459, 514, 515, 516, 557, 607, 648, 673, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688

0,90

7

135, 143, 144, 197, 204, 214, 215, 216, 217, 219, 220, 253, 261, 262, 263, 341, 342, 343, 344, 345, 347, 460, 461, 574, 595, 596, 597, 602, 603, 604, 605, 626, 628, 650, 651, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 698, 711, 712, 713, 716, 717

1,00

8

114, 145, 151, 153, 154, 218, 230, 231, 241, 242, 243, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 279, 280, 295, 296, 297, 318, 319, 320, 321, 331, 369, 370, 375, 376, 378, 410, 411, 429, 430, 433, 435, 436, 437, 438, 439, 462, 463, 465, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 485, 508, 509, 558, 617, 618

1,00

9

158, 159, 160, 162, 163, 164, 165, 167, 168, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 191, 192, 193, 195, 196, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 229, 233, 234, 278, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 298, 299, 300, 301, 302, 339, 340, 346, 348, 349, 350, 351, 352, 354, 355, 377, 379, 380, 381, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 504, 505, 506, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 619, 620, 621, 624, 625, 629, 635, 636, 637, 642, 672, 674, 675, 676, 696, 697, 727

1,00

10

130, 131, 132, 133, 134, 178, 179, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 235, 236, 237, 238, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 264, 305, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 322, 323, 324, 325, 326, 328, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 372, 373, 374, 385, 412, 413, 416, 418, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 457, 468, 531, 532, 533, 534, 537, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 575, 576, 577, 578, 622, 623, 638, 639, 640, 641, 643, 644, 645, 646, 647, 664, 665, 666, 667, 670, 671

1,00

11

155, 180, 383, 384, 386, 387, 388, 389, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 408, 409, 414, 415, 417, 419, 420, 426, 427, 428, 431, 432, 434, 446, 453, 486, 487, 495, 496, 501, 502, 503, 507, 526, 571, 572, 573, 616, 627, 630, 631, 632, 633, 634, 668, 669, 700, 701, 702, 703, 705, 708, 709, 710

1,00

12

1, 2, 5, 113, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 137, 138, 140, 156, 157, 244, 245, 397, 398, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 500, 512, 527, 528, 529, 530, 699

1,00

13

3, 4, 6, 23, 26, 35, 40, 41, 43, 44, 139, 142, 239, 240, 382, 393, 424, 425, 492, 493, 494, 522, 523, 524, 525, 704, 706, 707, 714, 715, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 728, 729, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 739, 740, 741

1,00

14

24, 25, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 136, 391, 392, 394, 395, 488, 489, 490, 491, 497, 498, 499, 510, 511, 535, 536, 538

1,00

15

20, 21, 22, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39, 42, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129

1,40

16

15, 16, 17, 18, 19, 27, 390, 396, 406, 407

1,40

17

45, 46, 47, 48, 91

1,40

18

7, 8, 76, 78, 84, 85, 92, 93

1,40

19

9, 10, 11, 12, 13, 14, 69, 70, 71, 79, 90, 94, 95, 96, 97, 98, 101, 102

1,70

20

49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 72, 73, 74, 75, 77, 80, 81, 82, 83, 86, 87, 88, 89, 99, 100

1,70

 

Додаток 3
до Порядку розміщення атракціонної техніки в місті Києві

ПРИПИС
від «___» ____________ 20__ року

Мною ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
встановлено порушення: ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Порушення вчинено: ____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________

На підставі Порядку розміщення атракціонної техніки, затвердженого рішенням Київської міської ради від ________________№___________,

ПРОПОНУЮ:

Усунути порушення шляхом ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Про виконання припису повідомити за адресою та/або телефоном ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Припис склав ________________________________________________________________________________________________________________________________________
 (підпис, П. І. Б.)

Припис одержав ________________________________________________________________________________________________________________________________________
 (підпис, П. І. Б.)

 


 

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми.

У зв’язку із відсутністю процедурної послідовності та повноти нормативного регулювання, на території міста Києва спостерігається неконтрольоване розміщення атракціонної техніки. Це спричинено відсутністю нормативного документу, яким регулюється порядок розміщення атракціонної техніки, контроль за встановленням та супроводженням діяльності пов’язаної із атракціонною технікою. Крім того, відсутній механізм отримання коштів необхідних для відновлення порушеного благоустрою.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці Проєкту рішення:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Проблема відсутності порядку розміщення атракціонної техніки не може бути розв’язана ринковим механізмом, оскільки вказана діяльність потребує чіткого нормативного регулювання та встановлення зрозумілих правил для ведення діяльності.

Діючий регуляторний акт яким частково передбачено розміщення атракціонної техніки (розпорядження КМДА від 26.12.2018 р. «Про адресний перелік місць розміщення атракціонів у місті Києві № 2358») в неповній мірі охоплює всі організаційні моменти та процедури розміщення атракціонної техніки на території міста Києва.

ІІ. Цілі державного регулювання

Визначення процедури розміщення атракціонної техніки на території міста Києва.

Нормативне закріплення порядку організації процедури отримання права на розміщення атракціонної техніки.

Встановлення процедури фінансування витрат на відновлення порушеного благоустрою на території міста.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючу ситуацію без змін.

Альтернатива 2

Регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Прийняти запропонований Проєкт Рішення.

 

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Недоотримання надходжень міським бюджетом

Альтернатива 2

Відсутні

Недоотримання надходжень міським бюджетом, у зв’язку із тим, що в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Альтернатива 3

Додаткові надходження до міського бюджету

Витрати на реалізацію регуляторного акта – 226 698,58 грн.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 3

Зручність та безпечність використання атракціонної техніки

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

43

0

43

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

100

0

100

Статистична інформація комунального підприємства «Міський магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2021 рік.

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 (сто) відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, проводиться за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест) Додаток 1.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 3

Наявність чіткого та прозорого механізму здійснення діяльності.

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме – 141 421,84 грн.

 

Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва відсутній. Оцінка не проводилась.

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначених проблем, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

2

Не досягаються цілі регулювання.

Альтернатива 2

1

Не досягаються цілі регулювання.

Альтернатива 3

4

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Відсутні

Для держави:

Недоотримання надходжень міським бюджетом

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Для громадян:

Відсутні

 

Для громадян:

Відсутні

 

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

 

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Альтернатива 2

Для держави:

Відсутні

Для держави:

Недоотримання надходжень міським бюджетом, у зв’язку із тим, що в майбутньому не передбачається визначення процедури регулювання на державному рівні.

Визначена проблема продовжить існувати і не може бути розв’язана оскільки на державному рівні не планується прийняття регуляторного акта яким буде можливо досягнути цілі державного регулювання, визначені у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Для громадян:

Відсутні

 

Для громадян:

Відсутні

 

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

 

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

 

Альтернатива 3

Для держави:

Додаткові надходження до міського бюджету

Для громадян:

Зручність та безпечність використання атракціонної техніки

Для суб’єктів господарювання:

Наявність чіткого та прозорого механізму здійснення діяльності.

 

Для держави:

Витрати на реалізацію регуляторного акта – 226 698,58 грн.

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме – 141 421,84 грн.

 

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який і дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 2

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх груп, на яких проблема справляє вплив. Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

 

  1. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Задля досягнення цілей визначених у проєкті рішення передбачено встановити:

- процедуру розміщення атракціонної техніки на території міста Києва;

- механізм участі в торгах та саму конкурентну процедуру;

- порядок облаштування та утримання місць для розміщення атракціонної техніки;

- порядок сплати пайової участі суб’єктами господарювання залучених у дану сферу;

- порядок демонтажу атракціонної техніки.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Реалізація регуляторного акта не потребуватиме додаткових бюджетних витрат і ресурсів на адміністрування регулювання органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування.

Проєкт рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить понад 100 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест), що додається.

Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.

Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • Кількість укладених договорів щодо розміщення атракціонної техніки;
  • Кількість укладених договорів на Пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою;
  • Кількість скарг, які надійшли від мешканців міста.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.


 

ТЕСТ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
(М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

 Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для виконання регулювання, проведено розробником з квітня 2021 року по травень 2021 року.

 

Таблиця 1

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

Нарада з представниками суб’єктів господарювання ФОП Погорілий І.А.,

ФОП Григор’єв М.С.

 

2

Проєкт в цілому підтримується.

1.Обговорено конкурентну процедуру підготовки, організації та проведення торгів.

2. Обговорено механізм, який надасть можливість врегулювати порушене питання.

2.

Робочі зустрічі з представниками

суб’єктів господарювання стосовно переліку об’єктів та пайової участі.

ФОП Погорілий І.А.

ФОП Стрєлковська І.В.

2

Проєкт в цілому підтримується.

1.Узгоджено перелік об’єктів на які поширюватиметься дія вказаного нормативного акта.

2. Обговорено можливість залучення пайової участі власників атракціонів в утриманні об’єктів благоустрою.

 

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі).

2.1 Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 43 одиниці, малого підприємництва 43 одиниці.

2.2. питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив: 100 %.

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

 

Таблиця 3.1. Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

Кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

Прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедури обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

Оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

4


Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

 

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

5

Інші процедури (уточнити):

демонтаж атракціонної техніки

 

3000,00 грн.

Орієнтовна вартість робіт по демонтажу

3000,00 грн.

 

15 000,00 грн.

 

6

Разом, грн.

Формула:

(Сума рядків 1+2+3+4+5)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

7

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

43

43

43

8

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

 

129000,00

 

129000,00

 

645000,00

 

 

 

Таблиця 3.2. Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за 5 років

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

 

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно

ознайомитись) = 36,11 грн.

 

 36,11 грн.

 

180,55 грн.

10

Процедури організації виконання вимог регулювання, а саме, підготовка та оформлення необхідних документів

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 

2 год. (час, який витрачається суб’єктами на підготовку документів для участі в торгах. (за результатами консультацій)Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)Х 1 процедура =

72,22 грн.

3 год. (час, який витрачається суб’єктами на укладання договорів щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою (за результатами консультацій)Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)Х 1 процедура =

108,33 грн.

2 год. (час, який витрачається суб’єктами на Витрати на укладання договорів щодо розміщення атракціонної техніки. (за результатами консультацій)Х 36,11 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.04.2021)Х 1 процедура =

72,22 грн.

 

 252,77 грн.

 

1263,85 грн.

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00 (витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

12

Процедури по забезпеченню процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00 грн.

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

13

Інші процедури (уточнити)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

14

Разом, грн.

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

 

288,88

288,88

1444,40

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

43

43

43

16

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

 

12 421,84

 

12 421,84

62 109,20

 

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва

Комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання середнього і малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

 

1 год.

 

36,11 грн

 

26

 

43

 

40370,98

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

2 год.

36,11 грн

 

48

 

43

 

149062,08

камеральні

-

-

-

-

-

Виїзні:

2 год.

36,11 грн

48

43

149062,08

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури:

1.Організація торгів на право здійснення діяльності

2. Укладання договорів та додаткових угод

 

8

8

 

36,11 грн

36,11 грн

 

1

2

 

43

43

 

12421,84

24843,68

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

226 698,58

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

1 133 492,90

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

 

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За 5 років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

129 000,00

645 000,00

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

12 421,84

 

62 109,20

 

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

141 421,84

 

707 109,20

 

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів

малого підприємництва

226 698,58

1 133 492,90

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

368 120,42

1 840 602,10

 

  1. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутнє.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]