Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта – рішення Київської міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект рішення розміщений в мережі Інтернет на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації https://kyivcity.gov.ua/ у розділі регуляторна діяльність.

Метою прийняття рішення є регулювання механізму одержання дозволів на порушення об’єктів благоустрою, або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві.

Зауваження та пропозиції до проекту рішення від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться протягом одного місяця з дня оприлюднення

у письмовому або в електронному вигляді за адресою:

поштова адреса: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) або на електронну адресу [email protected].

 

Проєкт

Відповідно до частини третьої статті 26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів», з метою встановлення процедури видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві, що додається.
  2. Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у місячний термін з дня набрання чинності цим рішенням розробити та затвердити в установленому порядку інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг з видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві.
  3. Оприлюднити це рішення у встановленому законодавством порядку.
  4. Це рішення набирає чинності 01 вересня 2020 року.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу.

Київський міський голова                              В. КЛИЧКО

*****

Затверджено
рішення Київської міської ради
_________________№___________

ПОРЯДОК
видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві

  1. Цей Порядок встановлює процедуру видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою (далі - дозвіл) або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві.
  2. Дія цього Порядку поширюється на юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт.
  3. Дозвіл не вимагається, якщо земляні та/або ремонтні роботи проводяться:

особами, які мають документ, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, у тому числі право земельного сервітуту;

у рамках підготовчих або будівельних робіт, право на проведення яких оформлене в установленому законодавством порядку.

  1. Дозвіл видається Департаментом міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент міського благоустрою) на підставі письмової заяви та доданих до неї документів, що подається відповідною юридичною особою чи фізичною особою - підприємцем (або їх уповноваженим представником) адміністратору Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Управління (Центру) надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій, за формою згідно з додатком 1.

Для отримання дозволу подається адміністратору Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Управління (Центру) надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій заява юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт з пакетом відповідних документів.

Для переоформлення, анулювання або видачі дубліката дозволу подаються адміністратору Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Управління (Центру) надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій заява та дозвіл або його дублікат (крім випадку видачі дубліката у зв’язку з втратою).

Зазначений перелік документів є вичерпним.

  1. Видача дозволу, його переоформлення, анулювання дозволу здійснюються на безоплатній основі. Форма дозволу наведена у додатку 2.
  2. Дозвіл видається на проведення робіт, перелік яких наведено у додатку 3 до даного Порядку.

Строк дії дозволу визначається з урахуванням умов проведення робіт і не може перевищувати один рік.

Виконання робіт після закінчення строку дії дозволу – заборонено. Роботи вважаються самовільними і негайно припиняються. Порушник несе відповідальність згідно з законодавством.

  1. Дозвіл видається протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви.
  2. Департамент міського благоустрою веде реєстр дозволів.
  3. Відмова у видачі дозволу видається заявнику в письмовій формі з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу.

Підставою для відмови у видачі дозволу є:

подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу згідно із встановленим переліком;

невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.

Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому порядку.

  1. У разі коли у строк, установлений пунктом 7 цього Порядку, не видано дозвіл або відмову в його видачі, право проведення на об’єкті благоустрою робіт виникає на десятий робочий день з дня закінчення зазначеного строку та вважається, що дозвіл видано.
  2. Роботи з усунення наслідків аварій на об'єктах благоустрою розпочинаються негайно з обов'язковим подальшим оформленням дозволу відповідно до цього Порядку.

Заява про видачу дозволу має бути подана не пізніше однієї доби з моменту початку проведення робіт з усунення наслідків аварій на об'єктах благоустрою. У разі якщо проведення робіт з усунення наслідків аварій на об'єктах благоустрою розпочалися у вихідний або святковий день, то заява про видачу дозволу має бути подана наступного робочого дня, що слідує за вихідним або святковим днем.

  1. Проведення земляних та/або ремонтних робіт без одержання дозволу, крім випадку, зазначеного у пункті 11 Порядку, вважається самовільним і тягне за собою відповідальність згідно з законодавством України.
  2. Підставою для переоформлення дозволу є передача права проведення на об’єктах благоустрою робіт іншій особі.

Переоформлення дозволу здійснюється за процедурою, передбаченою частиною восьмою статті 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Не переоформлений в установлений строк дозвіл є недійсним.

Під час переоформлення дозволу проведення робіт не зупиняється.

  1. Дозвіл може бути анульовано Департаментом міського благоустрою у разі:

подання особою, яка отримала дозвіл, заяви про його анулювання та оригіналу дозволу або його дубліката;

наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що отримали дозвіл.

Департамент міського благоустрою у разі анулювання дозволу вносить відповідну інформацію до реєстру дозволів.

  1. У разі анулювання дозволу за заявою особи, яка отримала дозвіл, така особа може отримати новий дозвіл відповідно до вимог цього Порядку.
  2. За порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території міста Києва під час виконання земляних та/або ремонтних робіт винні особи несуть відповідальність згідно зі статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Сплата штрафу не звільняє особу від обов’язку відновлення пошкоджених об’єктів, елементів об’єктів благоустрою.

Київський міський голова                         В. КЛИЧКО

*****

Додаток 1
до Порядку видачі дозволів на порушення
об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі,
переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві

Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації)

Заявник______________________________
(найменування юридичної особи, прізвище,

______________________________________________
ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, їх

______________________________________________________________________________________________________________________________________
місцезнаходження, контактний номер телефону)

 

ЗАЯВА

Відповідно до статті 26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», прошу_____________________________________________________
                                      (видати, переоформити, анулювати (необхідне зазначити)

дозвіл на порушення об’єкта благоустрою_____________________________
                                                                            (назва об’єкта благоустрою

________________________________________________________________________________________________________________________________________
та його місцезнаходження)

з метою проведення_________________________________________________,
                                                        (вид земляних та/або ремонтних робіт

__________________________________________________________________
згідно з додатком 3 до Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або

__________________________________________________________________
відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів в місті Києві)

__________________________________________________________________,

Дозвіл від ______ ________________ 20___ р. № __________ (зазначається у разі переоформлення, анулювання дозволу)

виданий  ____________________________________________________________
                                                 (найменування юридичної особи або прізвище, ім’я

_______________________________________________________________________________________
та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)

____________________________________________________________________

Додаток: Дозвіл (у разі переоформлення, анулювання дозволу).

 

З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»  я,

______________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи)

_____________________
(підпис)

даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

Заявник

____________________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

 

Документи, що додаються до заяви:

  1. Дозвіл (у разі переоформлення, анулювання дозволу);
  2. У разі подання заяви для виконання робіт визначених п. 4, 5 Переліку* заявник у заяві зазначає номер та дату видачі документу(ів) дозвільного характеру на проведення зазначених робіт.
  3. Довіреність на представництво інтересів (у разі подання документів уповноваженою особою), копія паспорта та згода на оброблення персональних даних з метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою (для фізичних осіб);
  4. Копія договору з балансоутримувачем про виконання робіт з відновлення об’єктів благоустрою або сплату його відновної вартості;
  5. Копія договору з спеціалізованим комунальним підприємством щодо проведення обстеження об’єкта благоустрою на  якому планується виконання робіт;
  6. Графік виконання робіт;
  7. Проект благоустрою (для робіт визначених п. 6, 7, 10, 11 Переліку)* розглянутого всіма необхідними організаціями**;
  8. Копія матеріалів робочої документації або робочого проекту благоустрою та озеленення території (графічні, текстові) (для робіт визначених п. 3, 12 Переліку)* розглянутого всіма необхідними організаціями **;
  9. Копія робочої документації або робочого проекту плану трас зовнішніх інженерних мереж в масштабі 1:500 (для робіт визначених п.2, 8, 9 Переліку)* розглянутого всіма необхідними організаціями **;
  10. Копія топографічного плану земельної ділянки М 1:500, на якій позначено місце проведення земляних та/або ремонтних робіт (для робіт визначених п. 1, 7 Переліку)* розглянутого всіма необхідними організаціями**;
  11. Копію розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації) про заборону чи обмеження руху транспорту схему організації дорожнього руху (для робіт визначених п. 2 Переліку)*
  12. Дефектний акт, схема проведення робіт, акт розмежування території (за необхідності) (для робіт визначених п. 11 Порядку)***
  13. Копія дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини (для робіт визначених п. 5 Переліку)*;
  14. Копія Генерального плану (для робіт визначених п.15 Переліку)*;
  15. Копія схеми розташування фундаменту з визначенням місця встановлення каркасу чи риштування, легких огорож при реконструкції, ремонті покрівель та фасадів будівель (для робіт визначених п.16 Переліку)*;
  16. Копія схеми розташування складування будматеріалів на прибудинкових територіях (для робіт визначених п.14 Переліку)*;
  17. Копія інженерно-топографічних планів масштабу 1:500 та дозвіл на виконання геологічних вишукувань (для робіт визначених п. 4 Переліку)*.

 

* пункти Переліку земляних та/або ремонтних робіт, для проведення яких необхідно отримати дозвіл видів робіт визначені в Додатку 3 до Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення

** Організації та установи які розглядають виконання планових робіт:

балансоутримувач об’єкту благоустрою (за наявності);

у разі відсутності балансоутримувача: за наявності зелених насаджень (кущі, дерева, газони тощо) - з КО «Київзеленбуд»; за наявності твердого покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок - з КК «Київавтодор» за приналежністю;

балансоутримувача інженерних мереж (електро та газопостачання, водопостачання та водовідведення, зв’язку тощо) залізничних та автомобільних доріг (за наявністю зазначеного в місці проведення земельних робіт);

Департаменту містобудування та архітектури, тощо.

*** пункт Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві

 

Примітки:

  1. Підпис заявника ставиться на кожній сторінці заяви, скріпленим його печаткою (за наявності).
  2. Копії документів, які додаються до заяви, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку.

 

Заповнюється адміністратором:

«______» __________ 20 __ р.                                                             реєстраційний номер _____________

(дата надходження заяви)                       

_______________                                                                             _____________________________________________________________________________________________

   (підпис)                                                                             (ініціали та прізвище державного адміністратора)

*****

Додаток 2
до Порядку видачі дозволів на порушення
об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі,
переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві

 

В И К О Н А В Ч И Й  О Р Г А Н  К И Ї В С Ь К О Ї  М І С Ь К О Ї  Р А Д И

(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО БЛАГОУСТРОЮ

______________________________________________________________________________

ДОЗВІЛ № _______________

Дозволяється ____________________________________________________________________
                                                           (найменування юридичної особи, прізвище,

________________________________________________________________________________
ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)

________________________________________________________________________________

проводити __________________________________________________________
                                              (вид земляних та/або ремонтних робіт та місце їх проведення)

____________________________________________________________________

на об’єкті благоустрою ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________ (назва об’єкта благоустрою та його місцезнаходження)

Дозвіл діє з ____ __________ 20____ р. до ____ __________ 20___­ р.

 

Особа, якій видано дозвіл, зобов’язана привести об’єкт благоустрою у належний стан після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт або може у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», сплатити його відновну вартість.

 

Директор  Департаменту

__________________
(ініціали та прізвище)

 ___________
(підпис)

 

 

М.П.

____ __________ 20____ р.

 

*****

 

Додаток 3
до Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів
благоустрою або відмови в їх видачі,
переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві

 

ПЕРЕЛІК 
земляних та/або ремонтних робіт, для проведення яких необхідно отримати дозвіл

 

  1. Земляні або монтажні роботи, не пов’язані з прокладенням, перекладенням, ремонтом інженерних мереж і споруд.
  2. Земляні або монтажні роботи, пов’язані з розриттям дорожнього покриття вулиць, доріг, майданів, площ.
  3. Роботи, пов’язані з порушенням благоустрою об’єктів зеленого господарства.
  4. Роботи, пов’язані з інженерними вишукуваннями.
  5. Роботи, пов’язані з археологічними дослідженнями.
  6. Улаштування нових та/або заміна існуючих посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням навісу або павільйону.
  7. Ремонт та/або улаштування майданчиків для паркування транспортних засобів, спортивних, дитячих та інших майданчиків.
  8. Заміна пошкоджених та застарілих конструкцій опор, ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури.
  9. Прокладення, перекладення або заміна водостічних, водопровідних труб та водоприймальних колодязів.
  10. Установлення нових, відновлення, ремонт та заміна існуючих малих архітектурних форм.
  11. Відбудова, відновлення зруйнованих частин фундаментів пам’ятників, декоративних скульптур та композицій, елементів обладнання фонтанів та декоративних басейнів із заміною зношених труб та водопровідної арматури фонтанів тощо.
  12. Установлення нових та/або ремонт і відбудова пошкоджених споруд і обладнання пляжів (гардеробів, камер схову, пунктів прокату пляжного інвентарю, туалетів, лав, грибків, навісів, альтанок тощо), спортивного та дитячого устаткування.
  13. Проведення аварійних робіт на мережах (зв’язку, газопостачання, електропостачання, теплопостачання, водопостачання, водовідведення).
  14. Складування будматеріалів на прибудинкових територіях.
  15. Встановлення огорожі в місцях проведення будівельних чи ремонтних робіт.
  16. Встановлення каркасу чи риштування, легких огорож при реконструкції, ремонті покрівель та фасадів будівель.

Київський міський голова                    В. КЛИЧКО

 

Аналіз регуляторного впливу

I. Визначення проблеми

Проект рішення Київської міської ради підготовлений Департаментом міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з урахуванням частини третьої статті 26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів», у зв’язку з відсутністю механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

-

Держава

+

-

Суб'єкти господарювання,

+

-

у тому числі суб'єкти малого підприємництва

+

-

Проблема, яку пропонується врегулювати в результаті прийняття регуляторного акта, встановити механізм видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві є досить важливою.

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки статтею 26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» встановлено, що порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з виконанням земляних та ремонтних робіт, здійснюється на підставі дозволу виконавчого органу міської ради, виданого у порядку, що затверджується рішенням відповідної міської ради. Таким чином, повноваження щодо регулювання цього питання покладені на міську раду.

II. Цілі державного регулювання

Проект рішення розроблено з метою встановлення процедури видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві.

Цілями регулювання є:

1. Встановлення чітких норм і правил поведінки суб’єктів у сфері благоустрою з питань отримання дозволів на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з виконання земляних та ремонтних та інших робіт на об’єктах благоустрою.

2. Конкретизація умов проведення земляних та ремонтних робіт та інших робіт, пов’язаних з порушенням об’єктів благоустрою, з метою підвищення безпеки та комфортності міського середовища.

3. Забезпечення відновлення порушених об’єктів благоустрою належним чином, створення умов для їх збереження, забезпечення раціонального використання території міста.

4. Оптимізація самоврядного контролю за проведенням земляних та ремонтних робіт, що здійснюються з порушенням об’єктів благоустрою, збереження міських територій загального користування від самовільного втручання, попередження та зменшення правопорушень у цій сфері.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Залишення існуючої ситуації без змін

Не забезпечує досягнення цілей оскільки відсутній на території міста Києва механізм регулювання видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів, порушує вимоги законодавства України.

Прийняття запропонованого проекту рішення

Повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми;

Передбачає задоволення інтересів всіх зацікавлених сторін;

Встановлює прозоре, зрозуміле та просте регулювання.

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації без змін

Відсутні

Альтернатива є неприйнятною, оскільки не забезпечує досягнення поставленої мети.

Прийняття запропонованого проекту рішення

Прийняття проекту регуляторного акту дозволить розв’язати визначені проблеми в цілому.

Визначить механізм видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів. Порівняно з існуючою ситуацією цей регуляторний акт дасть змогу досконально регламентувати видачу дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів, з урахуванням актів чинного законодавства в галузі благоустрою, сприятиме виключенню ситуацій, пов’язаних з можливими корупційними діями.

Опублікування прийнятого нормативного документа в засобах масової інформації.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації без змін

Відсутні

Порушення конституційних прав територіальної громади міста Києва.

 

Прийняття запропонованого проекту рішення

Врахування інтересів територіальної громади міста Києва.

Здійснення котролю за порушенням об’єктів благоустрою, відновленням.

Наявність чіткого та зрозумілого механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

 

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

152

 3790

 437

 -

 4379*

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

3,47

 86,55

9,98

 -

100

*Інформація Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 9,98 відсотків, що не перевищує 10 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснюватися не повинен.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації без змін

 

Відсутні

Відсутність механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

Прийняття запропонованого проекту рішення

Наявність чіткого та зрозумілого механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

18697,73 грн.

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Залишення існуючої ситуації без змін

 

 Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам законодавства України)

Прийняття запропонованого проекту рішення

 73706451,7

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Залишення існуючої ситуації без змін

 

1

Залишається відсутність механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

Прийняття запропонованого проекту рішення

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян (мешканців та гостей міста Києва) та суб’єктів господарювання. Наявність чіткого та зрозумілого механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Залишення існуючої ситуації без змін

 Відсутні

 Не передбачаються

 Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, не враховуються інтереси жодної із сторін

Прийняття запропонованого проекту рішення

 Наявність чіткого та зрозумілого механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

 Не передбачаються

Досягнення цілі прийняття регуляторного акта, а також реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Залишення існуючої ситуації без змін

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить запобігти порушенню чинного законодавства та дозволить визначити чіткий і зрозумілий механізм видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

Х

Прийняття запропонованого проекту рішення

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

У разі зміни відповідного законодавства, яке регулює порушене питання, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

Зазначений регуляторний акт спрямований на визначення чіткого і зрозумілого механізму видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів.

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект регуляторного акта – рішення Київської міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання дозволів у місті Києві», повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу до нього розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для обговорення та отримання пропозицій та зауважень від зацікавлених фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Впровадження та виконання вимог Проекту рішення не потребує додаткових матеріальних і фінансових витрат з бюджету міста.

Проект рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 8,98 відсотків, що не перевищує 10 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснюватися не повинен.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб'єктів великого і середнього підприємництва на рік складають 1173134,1 грн.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 Безстроковий. При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акту, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • оперативність отримання документу дозвільного характеру;
  • кількість видачі документів дозвільного характеру;
  • кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення вимог статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення та Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року№ 1051/1051 громадянами та суб’єктами господарювання.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися розробником регуляторного актавідповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним та соціологічним методами: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати встановлення Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у місті Києві.

Також, будуть проведені соціологічні дослідження, аналізуватимуться зверненя суб’єктів господарювання та громадян.

ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

-

 -

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

 -

-

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

 -

 -

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

-

-

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

16768,10

83840,50

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

1929,63

9648,15

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

-

-

8

Інше (уточнити), гривень

 -

-

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

18697,73

93488,65

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

3942

 3942

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

73706451,7

368532258,0


БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ
на адміністрування регулювання для суб'єктів великого і середнього підприємництва

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:
Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації)

Процедура регулювання суб'єктів великого і середнього підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулюва-
ння

Витрати на адміні-
стрування регулюва-
ння (за рік), гривень

1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1 год.

 89,3

 -

 4379

 391044,7

2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 -

 -

-

 -

 -

камеральні

-

 -

 -

-

-

виїзні

 2 год.

178,6

 -

4379

782089,4

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

 -

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

 -

 -

 -

 -

 -

5. Оскарження одного окремого рішення суб'єктами господарювання

 -

-

-

 -

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

 -

 -

 -

 -

 -

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

 -

 -

-

-

-

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

 1173134,1

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

 4865670,5


Директор Департаменту міського благоустрою
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                        Олексій КУЛЕБА

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]