Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження зон розміщення на території міста Києва тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об'єктів торгівлі»

Повідомлення про оприлюднення 

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, повідомляється про оприлюднення проєкту рішення Київської міської ради «Про затвердження зон розміщення на території міста Києва тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об’ктів торгівлі».

Розробниками проєкту регуляторного акта є депутати Київської міської ради: Д. Білоцерковець, В. Трубіцин, М. Нефьодов, В. Слончак, В. Прокопів.

Проєктом регуляторного акта передбачається встановити обмеження на розміщення на території міста Києва тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об’єктів торгівлі, окрім кіосків, що є частиною зупинкових комплексів та майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження зон розміщення на території міста Києва тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об’єктів торгівлі» 09 червня 2021 року розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 09 червня 2021 року по 09 липня 2021 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик. 36, тел. (044) 202-70-29 або на електронну адресу: [email protected].

 

Проєкт

Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 22 Закону України "Про столицю України ̶ місто-герой Київ", Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Закону України "Про благоустрій населених пунктів", наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068, наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 №218 в редакції від 01.01.2011 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами» Київська міська рада вирішила:

  1. Встановити обмеження на розміщення на території міста Києва тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об’єктів торгівлі в наступних зонах:

- у радіусі 200 метрів від виходів/входів зі станції Київського метрополітену;

  • у радіусі 50 метрів від зупинок громадського транспорту;
  • у 50 метровій зоні від перехресть доріг та вулиць;
  • у 10 метровій зоні від будинків, будівель та споруд;
  • у 50 метровій зоні від шкіл та дошкільних дитячих закладів
  • у 20 метровій зоні від дитячих майданчиків ;
  • у 20 метровій зоні від наземних та підземних пішохідних переходів;
  • у 10 метровій зоні від пам’ятників та пам’яток, та будівель, що мають історико-культурну цінність;
  • в охоронних зонах пам’яток культурної спадщини;
  • у 10 метровій зоні від доріг та вулиць за основними транспортними магістралями міста:

Кільцеві магістралі: вул. Олени Теліги, вул. Олександра Довженка, просп. Степана Бандери, вул. Братиславська, просп. Романа Шухевича, вул. Гната Хоткевича, просп. Юрія Гагаріна, просп. Соборності, бульв. Дружби Народів, просп. Валерія Лобановського, вул. Вадима Гетьмана, Чоколівський бульв., Велика кільцева дорога, вул. Академіка Заболотного, Кільцева дорога, просп. Академіка Палладіна;

Радіальні магістралі.північний напрямок: вул. Богатирська.

Північно-західний напрямок: вул. Набережно- Лугова, вул.Новокостянтинівська, вул. Кириллівська, вул. Семена Скляренка, вул.Автозаводська, вул.Вишгородська, Мінський проспект, вул. Велика Житомирська, вул. Січових Стрільців, вул. Юрія Іллєнко, вул. Академіка Щусєва, вул. Стеценка.

Західний напрямок: бульв. Тараса Шевченка, просп. Перемоги.

Південно-західний напрямок: вул.Борщагівська, просп. Любомира Гузара, просп. Леся Курбаса, Голосіївської проспект, просп. Академіка Глушкова.

Південний напрямок:Набережне шосе, Наддніпрянське шосе, Столичне шосе.

Південно-східний напрямок: вул. Саперно-Слобідська, просп. Миколи Бажана, Бориспільске шосе.

Східний напрямок: Броварський проспект.

Внутрішні магістралі: просп. Повітрофлотський, вул. В’ячеслава Чорновола, вул. Даніїла Щербаковського, вул. Івана Виговського, проспект Правди, вул.Івашкевича, вул. Лугова, бульв. Перова, Харківське шосе, бульв. Лесі Українки, вул. Велика Васильківська, вул. Антоновича, вул. Михайла Бойчука, вул. Хрещатик, просп. Науки, Залізничне шосе, вул. Набережна-Хрещатицька, вул. Набережно-Рибальська, вул. Нижній вал, вул. Верхній Вал, вул. Набережно-Лугова, вул. Полярна, просп. Оболонський, просп. Героїв Сталінграду, бульв. Кольцова, бульв. Ромена Ролана, просп. Академіка Корольова, Відрадний просп., бульв. Вацлава Гавела, вул. Лаврська, вул. Михайла Грушевського, вул.Івана Мазепи, бульв. Перова, просп. Володимира Маяковського, вул. Оноре де Бальзака, вул. Теодора Драйзера, вул. Миколи Закревського, Русанівська набережна, бульв. Ігоря Шамо, вул. Ентузіастів, просп. Павла Тичини, вул. Березняківська, Дніпровська набережна, вул. Юрія Шумського, Дарницьке шосе, вул. Бориспілська, вул.Ревуцького, вул. Здолбунівська, вул. Анни Ахматової).

  • Суворо заборонено у радіусі 100 метрів від шкіл, дошкільних дитячих закладів, дитячих майданчиків продаж тютюнових виробів та алкогольних напоїв.
  1. Доручити Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розглядати зовнішній архітектурний вигляд тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві та погоджувати їх із залученням представника постійної комісії Київської міської ради з питань підприємництва, промисловості та міського благоустрою.
  2. Оприлюднити це Рішення у спосіб, визначений чинним законодавством.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування, постійну комісію Київської міської ради з питань підприємництва, промисловості та міського благоустрою.

Голова                                                     Віталій КЛИЧКО


 

Аналіз регуляторного впливу

Проєкт рішення Київської міської ради «Про затвердження зон розміщення на території міста Києва тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об'єктів торгівлі» (далі – Проєкт Рішення) розроблено депутатами Київської міської ради: Д. Білоцерковцем, В. Трубіциним, М. Нефьодовим, В. Слончаком, В. Прокопівим відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закону України «Про столицю України-місто-герой Київ»; Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 № 1330/20068; наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 № 218 в редакції від 01.01.2011 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами».

І. Визначення проблеми.

Наразі спостерігається перенасичення тимчасовими спорудами торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об'єктів торгівлі (далі – ТС) біля станцій метрополітену, перехресть доріг та вулиць, наземних та підземних пішохідних переходів, дитячих майданчиків, шкіл та дошкільних закладів, охоронних зон пам’яток культурної спадщини. Така ситуація перешкоджає вільному та безпечному руху для пішоходів на тротуарній частині вулично-шляхової мережі, унеможливлює дотримання вимог санітарних норм.

Окрім того, гостро стоїть питання заборони розміщення ТС з продажу тютюнових виробів та алкогольних напоїв у радіусі 100 метрів від закладів освіти та дитячих майданчиків.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці Проєкту рішення:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

   

Держава

 

 

Суб’єкти господарювання,

 

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

 

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Упорядкування розміщення тимчасових споруд в місцях руху пішоходів на тротуарній частині вулично-шляхової мережі.

Недопущення перенасиченості міського простору тимчасовими спорудами.

Недопущення розміщення ТС впритул до закладів освіти та дитячих майданчиків.

Покращення естетичного та збереження архітектурного вигляду міста, покращення його санітарного стану.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючу ситуацію без змін.

Альтернатива 2

Прийняти запропонований Проєкт Рішення.

 

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Погіршення благоустрою міста

Альтернатива 2

Покращення благоустрою міста

Витрати на реалізацію регуляторного акта – 657 000,00 грн.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Загрози безпечному рухові пішоходів та здоров’ю громадян

Альтернатива 2

Покращення умов безпечного руху пішоходів та здоров’ю громадян

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

4500

0

4500

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

100

0

100

Статистична інформація Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2020 рік.

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 (сто) відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, проводиться за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест) Додаток 1.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Наявність чіткого та зрозумілого механізму розміщення ТС.

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме – 23 157 000,00 грн.

 

Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва відсутній. Оцінка не проводилась.

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначених проблем, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілей державного регулювання, визначених у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Альтернатива 2

4

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Відсутні

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Для держави:

Погіршення благоустрою міста

Для громадян:

Загрози безпечному рухові пішоходів та здоров’ю громадян

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Альтернатива 2

Для держави:

Покращення благоустрою міста

Для громадян:

Покращення умов безпечного руху пішоходів та здоров’ю громадян.

Для суб’єктів господарювання:

Наявність чіткого та зрозумілого механізму розміщення ТС.

Для держави:

Витрати на реалізацію регуляторного акта ‒657 000,00 грн.

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Загальна сума витрат суб’єктів господарювання на виконання регуляторного акта становитиме – 23 157 000,00 грн.

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який і дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні.

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх груп, на яких проблема справляє вплив. Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

 

  1. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

У проєкті рішення передбачено встановити обмеження на розміщення на території міста Києва тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та інших об’єктів торгівлі, окрім кіосків, що є частиною зупинкових комплексів та майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в наступних зонах:

у радіусі 200 метрів від виходів/входів зі станції Київського метрополітену;

у радіусі 50 метрів від зупинок громадського транспорту;

у 50 метровій зоні від перехресть доріг та вулиць;

у 10 метровій зоні від будинків, будівель та споруд;

у 50 метровій зоні від шкіл та дошкільних дитячих закладів;

у 20 метровій зоні від дитячих майданчиків;

у 20 метровій зоні від наземних та підземних пішохідних переходів;

у 10 метровій зоні від пам’ятників та пам’яток, та будівель, що мають історико-культурну цінність;

в охоронних зонах пам’яток культурної спадщини;

у 10 метровій зоні від доріг та вулиць за основними транспортними магістралями міста.

Суворо заборонити у радіусі 100 метрів від шкіл, дошкільних дитячих закладів, дитячих майданчиків продаж тютюнових виробів та алкогольних напоїв.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Реалізація регуляторного акта не потребуватиме додаткових бюджетних витрат і ресурсів на адміністрування регулювання органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування.

Проєкт рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить понад 100 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест), що додається.

Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.

Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • Кількість розміщених ТС;
  • Кількість скарг, які надійшли від мешканців міста.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.


ТЕСТ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
(М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

 Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для виконання регулювання, проведено розробником з листопада 2020 року по грудень 2020 року.

 

Таблиця 1

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

ГО «Громадянська влада» нарада стосовно віддаленості зон розміщення ТС

 

4

Проєкт в цілому підтримується.

1.Визначено необхідні межі зон розміщення ТС. 2. Обговорено механізм, який надасть можливість врегулювати порушене питання.

2.

Робочі зустрічі з представниками

ГО «Час пробудження» стосовно переліку об’єктів біля яких необхідно встановити обмеження на розміщення ТС

2

Проєкт в цілому підтримується.

1.Узгоджено перелік об’єктів біля яких необхідно встановити обмеження на розміщення ТС.

 

3.

Проведено низку робочих зустрічей, консультацій з громадськими об’єднаннями підприємців

32

Проєкт в цілому підтримується.

1. Обговорено питання необхідності зонування розміщення ТС.

2. Визначено кількість процедур необхідних для впровадження регулювання.

3. Визначено кількість необхідного часу для підготовки необхідних документів для виконання вимог регулювання.

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі).

2.1 Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 4500 одиниць, малого підприємництва 4500 одиниць.

2.2. питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив: 100 %.

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

 

Таблиця 3.1. Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

Кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

Прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедури обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

Оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

4


Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

 

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

0,00

(Витрати відсутні)

5

Інші процедури (уточнити):

демонтаж ТС

*Рахується, що демонтаж ТС буде проведено в перший рік регулювання

 

5000,00

 

0,00*

 

5000,00*

 

6

Разом, грн.

Формула:

(Сума рядків 1+2+3+4+5)

5000,00

5000,00

5000,00

7

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

4500

4500

4500

8

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

 

22 500 000,00

22 500 000,00

22 500 000,00

 

 

Таблиця 3.2. Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за 5 років

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

 

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 29,2 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 до 31.12.2020)Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно

ознайомитись) = 29,2 грн.

 

0,00 грн.

(витрати відсутні)

(припущено, що суб’єкт отримує первинну інформацію про вимоги регулювання у перший рік; за результатами консультацій)

 

29,2 грн.

10

Процедури організації виконання вимог регулювання, а саме, підготовка та оформлення необхідних документів

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

(2 год.× 29,2 грн./год.) × 2= 116,8 грн.

 

2 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур (за результатами консультацій)Х 29,2 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 до 31.12.2020)Х 2 процедури =

116,8 грн.

0,00

(витрати відсутні)

(припущено, що суб’єкт готує та оформлює необхідний перелік документів у перший рік; за результатами консультацій)

 

116,8 грн.

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00 (витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

12

Процедури по забезпеченню процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00 грн.

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

13

Інші процедури (уточнити)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

14

Разом, грн.

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

 

146,00

0,00

(витрати відсутні)

146,00

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

4500

Х

4500

16

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

 

657 000,00

 

Х

657 000,00

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання середнього і малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання:

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

1 год.

1 год

 

29,2 (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 до 31.12.2020)

29,2 (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 до 31.12.2020)

 

3

2

 

4500

4500

 

394 200,00

262 800,00

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

1 год.

1 год.

 

29,2 (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 до 31.12.2020)

29,2 (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 до 31.12.2020)

 

2

2

 

4500

4500

 

262 800,00

262 800,00

камеральні

-

-

-

-

-

Виїзні:

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури:

-

-

-

-

-

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

1 182 600,00

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

1 182 600,00

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

 

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За 5 років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

22 500 000,00

22 500 000,00

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

657 000,00

 

657 000,00

 

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

23 157 000,00

 

23 157 000,00

 

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів

малого підприємництва

1 182 600,00

1 182 600,00

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

24 339 600,00

24 339 600,00

 

  1. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутнє.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]