Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги для Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний цент Деснянського району м. Києва».

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» 22 грудня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 22 грудня 2020 року по 22 січня  2021 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                               Наталія МЕЛЬНИК

Проєкт розпорядження

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг зі стоматологічної допомоги:

1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 33/1086 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 18 грудня 2017 року № 1632), виклавши їх у новій редакції, що додається.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 24 вересня 2014 року № 1055
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

Тарифи
на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Стоматологічна допомога, що подається населенню госпрозрахунковими відділеннями, кабінетами закладів охорони здоров’я

1.1 Терапевтична стоматологія

1.1.1

001

Первинний огляд хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування)

49,00

1.1.2

002

Огляд порожнини рота, визначення парадонтологічного статусу

147,00

1.1.3

003

Повторний огляд амбулаторного хворого

49,00

1.1.4

004

Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування)

49,00

1.1.5

005

Забезпечення хворого та медичного персоналу засобами індивідуального захисту

16,00

1

2

3

4

1.1.6

006

Знеболювання інфільтраційне анестетиком типу «Септанест»

44,00

1.1.7

007

Знеболювання провідникове анестетиком типу «Септанест»

69,00

1.1.8

008

Знеболювання аплікаційне анестетиком типу «Лідокаїн»

24,00

1.1.9

009

Зняття м’якого зубного нальоту з усіх зубів

104,00

1.1.10

010

Зняття зубного каменю, нальоту інструментальним способом з усіх зубів

404,00

1.1.11

011

Зняття зубного каменю, нальоту за допомогою ультразвукового апарата з усіх зубів

301,00

1.1.12

012

Вибіркове пришліфування горбиків зубів

126,00

1.1.13

013

Флюоризація зубів

76,00

1.1.14

014

Проведення ремінералізуючої терапії

112,00

1.1.15

015

Навчання правилам гігієни порожнини рота

92,00

1.1.16

016

Проведення професійної гігієни усіх зубів

348,00

1.1.17

017

Лікування одного зуба при поверхневому і середньому карієсі (без накладання пломби)

74,00

1.1.18

018

Лікування одного зуба при глибокому карієсі (без накладання пломби)

131,00

1.1.19

019

Препарування каріозної порожнини (або трепанація коронки), розкриття рогу пульпової камери

77,00

1.1.20

020

Накладання девіталізуючої пасти та пов’язки

28,00

1.1.21

021

Пульпотомія

24,00

1.1.22

022

Екстирпація пульпи з одного кореня зуба

58,00

1.1.23

023

Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується (цементом)

122,00

1.1.24

024

Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується типу Ендометазон та гутаперчевими штифтами (або термопластом)

152,00

1.1.25

025

Закриття перфорації каналу зуба або перфорації дна пульпової камери

81,00

1

2

3

4

1.1.26

026

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

448,00

1.1.27

027

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

504,00

1.1.28

028

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з композитного матеріалу типу «Харизма ПХ» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

158,00

1.1.29

029

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з композитного матеріалу типу «Харизма ПХ» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

170,00

1.1.30

030

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з склоіномерного матеріалу типу «Кетак-моляр Ізімікс» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

150,00

1.1.31

031

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з склоіномерного матеріалу типу «Фуджі-ІХ» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

149,00

1.1.32

032

Накладання тимчасової пломби

25,00

1.1.33

033

Тимчасове пломбування одного кореневого каналу

99,00

1.1.34

034

Кюретаж пародонтальних кишень 2 зубів

156,00

1.1.35

035

Шинування 4 зубів шинуючою стрічкою та світлополімерним матеріалом

957,00

1

2

3

4

1.1.36

036

Накладання на ясна лікувальних пов’язок, що твердіють в порожнині рота

311,00

1.1.37

037

Накладання лікувальної пов’язки при лікуванні карієсу та його ускладненнях

29,00

1.1.38

038

Лікування захворювань пародонту: накладання лікувальної пов’язки на ясна та зубоясневі кишені (одне відвідування)
(6 зубів)

92,00

1.1.39

039

Відновлення зруйнованої коронки однокореневого зуба за допомогою штифтів та світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект»

824,00

1.1.40

040

Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба за допомогою штифтів та світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект»

1 053,00

1.1.41

041

Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба за допомогою штифтів, пластмаси, композитного матеріалу типу «Харизма ПХ»

729,00

1.1.42

042

Видалення постійної пломби

49,00

1.1.43

043

Інструментальна та медикаментозна обробка одного каналу зуба

133,00

1.1.44

044

Механічне та хімічне розширення облітерованого каналу зуба

252,00

1.1.45

045

Вилучення стороннього тіла з каналу зуба

420,00

1.1.46

046

Відбілювання зубів

128,00

1.1.47

047

Аналіз рентгенограми прицільної

24,00

1.1.48

048

Аналіз панорамної рентгенограми

49,00

1.1.49

049

Закриття фісур одного зуба герметиками

79,00

1.1.50

050

Електроодонтодіагностика

24,00

1.1.51

051

Діагностичне використання фарбуючих речовин

54,00

1.1.52

052

Усунення дефекту пломби

64,00

1.1.53

053

Розпломбування кореневого каналу зуба, запломбованого пастою, що полімеризується, або цементом

352,00

1.1.54

054

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

362,00

1

2

3

4

1.1.55

055

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

419,00

1.1.56

056

Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба без армуючих конструкцій за допомогою фотополімерного матеріалу типу «Градіа дірект»

845,00

1.1.57

057

Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба без армуючих конструкцій за допомогою фотополімериого матеріалу типу «Харизма»

769,00

1.1.58

058

Відновлення зруйнованої коронки однокоренневого зуба без армуючих конструкцій за допомогою фотополімериого матеріалу типу «Харизма»

751,00

1.1.59

059

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень цементом типу «Іонолат» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

31,00

1.1.60

060

Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень цементом типу «Іонолат» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)

34,00

1.1.61

061

Обробка уражених поверхонь слизової оболонки, лікувальні пов’язки (одне відвідування)

98,00

1.1.62

601

Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується типу «АН plus» та гутаперчевими штифтами (або термопластом)

248,00

1.1.63

602

Накладання коффердаму

29,00

1.2 Хірургічна стоматологія

1.2.1

062

Первинний огляд хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування)

59,00

1

2

3

4

1.2.2

063

Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування)

59,00

1.2.3

064

Огляд порожнини рота, визначення парадонтологічного статусу

118,00

1.2.4

065

Порада, якщо хворий звернувся тільки за порадою

59,00

1.2.5

066

Видалення зуба просте (включаючи витрати часу на огляд хворого, анестезію, заповнення документації)

190,00

1.2.6

067

Видалення зуба складне (включаючи витрати часу на огляд хворого, анестезію, заповнення документації)

234,00

1.2.7

068

Накладання швів на лунку після видалення зуба

142,00

1.2.8

069

Розкриття абсцесу, дренування

180,00

1.2.9

070

Гінгівектомія

260,00

1.2.10

071

Медикаментозне лікування альвеоліту, перікоронариту

127,00

1.2.11

072

Лікування альвеоліту кюретажем ямки

112,00

1.2.12

073

Кюретаж пародонтальних кишень в області 2 зубів

179,00

1.2.13

074

Резекція капюшона

202,00

1.2.14

075

Видалення доброякісних новоутворень м’яких тканин ротової порожнини (папіломи, фіброми тощо)

322,00

1.2.15

076

Альвеолектомія

150,00

1.2.16

077

Пластика вуздечки язика

263,00

1.2.17

078

Первинна хірургічна обробка рани

244,00

1.2.18

079

Припинення кровотечі після видалення зуба

73,00

1.2.19

080

Зняття швів

32,00

1.2.20

081

Коагуляція ясен

75,00

1.2.21

082

Цистектомія з резекцією верхівки кореня

1581,00

1.2.22

083

Зняття гладких шин-скоб

179,00

1.2.23

084

Гемісекція

276,00

1.2.24

085

Видалення зуба з викроюванням слизово-періостального клаптя, випилюванням фрагмента кортикальної пластинки альвеолярного паростка

1159,60

1

2

3

4

1.2.25

086

Аналіз рентгенограми прицільної

29,00

1.2.26

087

Аналіз ортопантограми, панорамної рентгенограми, томограми

59,00

1.2.27

088

Перев’язка після складного хірургічного втручання

99,00

1.2.28

089

Підготовка і операція введення внутрішньокісткового імплантату (вартість імплантату сплачується додатково)

1148,00

1.2.29

090

Другий етап операції введення внутрішньокісткового імплантату (вартість формувача ясен сплачується додатково)

844,10

1.2.30

091

Третій етап операції - встановлення абатменту (вартість абатменту сплачується додатково)

195,00

1.2.31

092

Субантральна аугментація (відкритий метод) (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково)

1105,70

1.2.32

093

Субантральна аугментація (закритий метод) (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково)

1105,70

1.2.33

094

Аугментація альвеолярного гребеня резорбуючими мембранами в ділянці 1 зуба (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково)

1105,70

1.2.34

095

Аугментація альвеолярного гребеня кістковими блоками в ділянці 1 зуба (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково)

1105,70

1.2.35

096

М’якотканинна аугментація в ділянці 1 зуба

685,50

1.2.36

097

Гінгівопластика в ділянці 1 зуба

643,50

2. Протезування в тому числі зубне

2. 1. Ортопедична стоматологія

2.1.1

098

Первинне обстеження хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми лікування)

73,00

2.1.2

099

Повторне обстеження хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми лікування)

59,00

1

2

3

4

2.1.3

100

Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем на предмет спеціальної оцінки стану та подальшого лікування)

147,00

2.1.4

101

Визначення ступеня рухомості зубів

49,00

2.1.5

102

Одиночна штампована металева коронка

458,00

2.1.6

103

Штампована коронка облицьована пластмасою

693,00

2.1.7

104

Одиночна пластмасова коронка

506,00

2.1.8

105

Одиночна металокерамічна коронка (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

1835,00

2.1.9

106

Одиночна лита металева коронка (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

911,00

2.1.10

107

Одиночна метапопластмасова коронка: фотополімерна (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

1170,00

2.1.11

108

Тимчасова пластмасова коронка, яка виготовлена одномоментно

300,00

2.1.12

109

Штампована коронка у мостоподібному протезі

460,00

2.1.13

110

Фасетка у штампованопаяному мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

536,00

2.1.14

111

Литий зуб у штампованопаяному мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

264,00

2.1.15

112

Штампована коронка облицьована пластмасою у мостоподібному протезі

575,00

2.1.16

113

Пластмасова коронка у мостоподібному протезі

509,00

2.1.17

114

Пластмасовий зуб у мостоподібному протезі

174,00

2.1.18

115

Металокерамічна коронка у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

1681,00

2.1.19

116

Металокерамічний зуб у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

1251,00

1

2

3

4

2.1.20

117

Металопластмасова коронка (або композитна) у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

1088,00

2.1.21

118

Металопластмасовий зуб (або композитний) у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

702,00

2.1.22

119

Лита металева коронка у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

734,00

2.1.23

120

Литий металевий зуб у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

279,00

2.1.24

121

Повний знімний протез (пластинковий з корекцією протезу) з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково)

1798,00

2.1.25

122

Знімний частковий протез з корекцією протезу з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково)

1546,00

2.1.26

123

Виготовлення та аналіз діагностичних моделей щелеп

149,00

2.1.27

124

Виготовлення індивідуальної ложки з базисної пластмаси

338,00

2.1.28

125

Вкладка виготовлена клінічно (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

392,00

2.1.29

126

Куксова штифтова вкладка з використанням скловолоконного штифта

536,00

2.1.30

127

Лита куксова штифтова вкладка виготовлена лабораторно

516,00

2.1.31

128

Спайка коронок

92,00

2.1.32

129

Лапка

58,00

2.1.33

130

Перелом базису

242,00

2.1.34

131

Кріплення одного зуба

276,00

2.1.35

132

Кріплення одного кламера

305,00

2.1.36

133

Клінічне перебазування знімного протезу матеріалом типу «Уфі Гель хард»
(з корекцією)

725,00

2.1.37

134

Лабораторне перебазування знімного протезу (з корекцією)

769,00

1

2

3

4

2.1.38

135

Зняття суцільнолитої коронки

184,00

2.1.39

136

Зняття штампованої коронки

36,00

2.1.40

137

Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Кетак»

97,00

2.1.41

138

Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Адгезор»

57,00

2.1.42

139

Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі плюс»

293,00

2.1.43

140

Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі ван»

140,00

2.1.44

141

Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом подвійного твердіння

503,00

2.1.45

142

Зуб в частковому протезі з пластмасовими зубами

16,00

2.1.46

143

Зуб в частковому протезі з акриловими зубами

63,00

2.1.47

144

Виготовлення і установка гнутого кламера із сталі

26,00

2.1.48

145

Дуга верхня передня (додаткова) із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

609,00

2.1.49

146

Дуга верхня задня із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

625,00

2.1.50

147

Дуга нижня із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

648,00

2.1.51

148

Сідло (сітка) для кріплення з пластмасою із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

141,00

2.1.52

149

Кламер опорно-утримувальний із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

181,00

2.1.53

150

З’єднання із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

76,00

1

2

3

4

2.1.54

151

Захист з пластмасовою фасеткою із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

351,00

2.1.55

152

Обмежник базису із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

178,00

2.1.56

153

Лита штанга Румпеля із сталі

361,00

2.1.57

154

Встановлення замкового кріплення (вартість замкового кріплення та ливарних робіт сплачується додатково)

3507,00

2.1.58

155

Зняття відбитка масою типу «Упін»

53,00

2.1.59

156

Зняття відбитка масою С-сілікон типу «Спідекс»

169,00

2.1.60

157

Визначення висоти нижньої частини обличчя

49,00

2.1.61

158

Аналіз моделей

73,00

2.1.62

159

Визначення та фіксація центральної оклюзії восковими шаблонами

154,00

2.1.63

160

Корекція знімного протезу (як самостійний вид допомоги)

231,00

2.1.64

161

Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Кетак»

154,00

2.1.65

162

Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Адгезор»

117,00

2.1.66

163

Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі плюс»

350,00

2.1.67

164

Повторне цементування коронки га/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі ван»

197,00

2.1.68

165

Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом подвійного твердіння

559,00

2.1.69

166

Вилучення штифтової куксової вкладки

295,00

2.1.70

167

Аналіз прицільної рентгенограми

24,00

2.1.71

168

Аналіз ортопантограми, панорамної рентгенограми, томограми

49,00

2.1.72

169

Металозахисне покриття

78,00

2.1.73

170

Виготовлення еластичної підкладки до базису протеза

172,00

1

2

3

4

2.1.74

171

Ізолювання торуса (виготовлення, кріплення та видалення ізоляції для торуса)

29,00

2.1.75

172

Припасування та фіксація суцільнолитих конструкцій протезів за наявності імплантату

900,00

2.1.76

173

Зняття та установка формувача ясен

187,00

2.1.77

174

Зняття та установка формувача трансферу

187,00

2.1.78

175

Зняття відбитка при наявності імпланту

618,00

2.1.79

176

Зняття відбитку індивідуальною ложкою

392,00

2.1.80

177

Фіксація індивідуального абатмену

370,00

2.1.81

178

Припасування та фіксація коронки на абатмен

667,00

2.1.82

179

Відливання моделей гіпсом

103,00

2.1.83

180

Зняття відбитка масою типа А-силікон

544,00

2.1.84

181

Фрезеровка коронок

254,00

2.1.85

182

Валик прикусний

136,00

2.1.86

603

Одиночна штампована металева коронка (клінічний етап)

295,00

2.1.87

604

Штампована коронка облицьована пластмасою (клінічний етап)

368,00

2.1.88

605

Одиночна пластмасова коронка (клінічний етап)

295,00

2.1.89

606

Одиночна металокерамічна коронка (клінічний етап)

700,00

2.1.90

607

Одиночна лита металева коронка (клінічний етап)

479,00

2.1.91

608

Одиночна метапопластмасова коронка: фотополімерна (клінічний етап)

537,00

2.1.92

609

Штампована коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап)

295,00

2.1.93

610

Фасетка у штампованопаяному мостоподібному протезі (клінічний етап)

221,00

2.1.94

611

Литий зуб у штампованопаяному мостоподібному протезі (клінічний етап)

110,00

2.1.95

612

Штампована коронка облицьована пластмасою у мостоподібному протезі (клінічний етап)

368,00

2.1.96

613

Пластмасова коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап)

295,00

2.1.97

614

Пластмасовий зуб у мостоподібному протезі (клінічний етап)

73,00

1

2

3

4

2.1.98

615

Металокерамічна коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап)

626,00

2.1.99

616

Металокерамічний зуб у мостоподібному протезі (клінічний етап)

405,00

2.1.100

617

Металопластмасова коронка або композитна у мостоподібному протезі (клінічний етап) (вартість ливарних робіт сплачується додатково)

590,00

2.1.101

618

Металопластмасовий зуб або композитний у мостоподібному протезі (клінічний етап)

189,00

2.1.102

619

Лита металева коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап)

388,00

2.1.103

620

Литий металевий зуб у мостоподібному протезі (клінічний етап)

110,00

2.1.104

621

Повний знімний протез (пластинковий з корекцією протезу) з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково)  (клінічний етап)

1032,00

2.1.105

622

Знімний частковий протез з корекцією протезу з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково) (клінічний етап)

848,00

2.1.106

623

Виготовлення та аналіз діагностичних моделей щелеп (клінічний етап)

98,00

2.1.107

624

Лита куксова штифтова вкладка виготовлена лабораторно (клінічний етап)

405,00

2.1.108

625

Перелом базису (клінічний етап)

110,00

2.1.109

626

Кріплення одного зуба (клінічний етап)

110,00

2.1.110

627

Кріплення одного кламера (клінічний етап)

147,00

2.1.111

628

Лабораторне перебазування знімного протезу (з корекцією) (клінічний етап)

477,00

2.1.112

629

Дуга верхня передня (додаткова) із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

92,00

2.1.113

630

Дуга верхня задня із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

92,00

2.1.114

631

Дуга нижня із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

92,00

1

2

3

4

2.1.115

632

Сідло (сітка) для кріплення з пластмасою із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

61,00

2.1.116

633

Кламер опорно-утримувальний із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

30,00

2.1.117

634

З'єднання із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

30,00

2.1.118

635

Захист з пластмасовою фасеткою із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

80,00

2.1.119

636

Обмежник базису із хромокобальтового сплаву (клінічний етап)

30,00

2.1.120

637

Встановлення замкового кріплення (клінічний етап) (вартість замкового кріплення сплачується додатково)

1364,00

2.1.121

638

Металозахисне покриття (клінічний етап)

68,00

2.1.122

639

Фрезеровка коронок (клінічний етап)

122,00

2.1.123

224

Лиття лапки або накладки

54,00

2.1.124

225

Лиття зуба литого або захисту для фасетки/штифтового зуба

54,00

2.1.125

226

Лиття культової вкладки CrNi(із хромнікелевого сплаву)

99,00

2.1.126

227

Лиття культової вкладки СгСо (із хромокобальтового сплаву)

109,00

2.1.127

228

Лиття коронки або захисту для фасетки/зуба литого для металопластмасового каркасу
(із хромнікелевого сплаву)

96,00

2.1.128

229

Лиття каркасу під металокерамічну коронку, зуб CrNi (із хромнікелевого сплаву)

115,00

2.1.129

230

Лиття каркасу під металокерамічну коронку, зуб СгСо (із хромкобальтового сплаву)

135,00

2.1.130

231

Виготовлення вогнетривкої моделі (силікон)

610,00

2.1.131

232

Лиття бюгельного каркасу СгСо

804,00

2.1.132

233

Лиття армування для знімних протезів

782,00

1

2

3

4

3. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

3.1

640

Сріблення поверхні або порожнини зуба у дітей (1 зуб)

27,00

3.2

641

Комплексне первинне обстеження дитини, оформлення облікової документації, стану прикусу, пародонту, індексів гігієни, РМА, КПВ, локальної демінералізації, ступеня активності карієсу, плану диспансеризації, реабілітації та профілактики

152,00

3.3

642

Сеанс психологічної адаптації дитини до стоматологічного лікування

111,00

3.4

643

Первинний огляд дитини (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування)

49,00

3.5

644

Повторний огляд дитини (включає запис анамнезу, фізичного обстеження, контролю призначеного лікування)

38,00

3.6

645

Огляд ротової порожнини та визначення гігієнічного індексу у дітей

106,00

3.7

646

Навчання дитини гігієні ротової порожнини

96,00

3.8

647

Проведення професійної гігієни усіх зубів у дітей

216,00

3.9

648

Видалення м'якого зубного нальоту у дітей

96,00

3.10

649

Видалення зубного каменя з усіх зубів за 2, 3 чи 4 відвідування інструментальним методом у дітей

330,00

3.11

650

Видалення зубного каменя з усіх зубів за 2, 3 чи 4 відвідування за допомогою ультразвукового апарату у дітей

375,00

3.12

651

Знеболювання провідникове (інфільтраційне) анестетиком типу «Септанест» у дітей (консультація лікаря-алерголога дитячого обов’язкова та сплачується додатково)

59,00

3.13

652

Знеболювання аплікаційне анестетиком типу «Jen-Relief гель» у дітей

28,00

1

2

3

4

3.14

653

Зішліфовування горбів тимчасових зубів у дітей

81,00

3.15

654

Флюоризація зубів у дітей (4 зуба)

361,00

3.16

655

Місцеве застосування ремінералізуючих препаратів у дітей (4 зуба)

109,00

3.17

656

Покриття фісур одного зуба герметиком у дітей

171,00

3.18

657

Відновлення зубів пломбуванням під час лікування поверхневого та середнього карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Фуджи IX» у дітей

244,00

3.19

658

Відновлення зубів пломбуванням під час лікування глибокого карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Фуджи IX» у дітей

294,00

3.20

659

Відновлення зубів пломбуванням під час лікування карієсу та його ускладнень світлополімерним матеріалом типу «Twinky Star» у дітей

309,00

3.21

660

Відновлення зубів пломбуванням під час лікування поверхневого та середнього карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Кетак Моляр» у дітей

213,00

3.22

860

Відновлення зубів пломбуванням під час лікування глибокого карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Кетак Моляр» у дітей

244,00

3.23

861

Відновлення зубів пломбуванням під час лікування поверхневого та середнього карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Riva Self Cure» у дітей

153,00

3.24

862

Відновлення зубів пломбуванням під час лікування глибокого карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Riva Self Cure» у дітей

166,00

3.25

661

Лікування каріозних і некаріозних уражень зубів методом глибокої інфільтрації матеріалом типу «ICON» у дітей (1 зуб)

460,00

3.26

662

Лікування карієсу тимчасових зубів методом атравматичного реставраційного лікування у дітей

309,00

1

2

3

4

3.27

663

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Vitremer» у дітей

398,00

3.28

664

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Vitremer» у дітей

495,00

3.29

863

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «RIVA LIGHT CURE» у дітей

273,00

3.30

864

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «RIVA LIGHT CURE» у дітей

319,00

3.31

865

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Gradia Direct» у дітей

458,00

3.32

866

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Gradia Direct» у дітей

549,00

3.33

867

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харізма» у дітей

394,00

3.34

868

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харізма» у дітей

500,00

3.35

665

Препарування каріозної порожнини (або трепанація коронки), розкриття рогу пульпової камери у дітей

64,00

1

2

3

4

3.36

666

Накладання тимчасової пломби у дітей

25,00

3.37

667

Накладання лікувальної пов’язки при лікуванні карієсу та його ускладненнях у дітей

54,00

3.38

668

Накладання ізолювальної прокладки при лікуванні  глибокого карієсу у дітей

65,00

3.39

669

Відновлення коронок зубів композиційними пломбувальними матеріалами у дітей (багатокореневий зуб)

667,00

3.40

670

Відновлення коронок зубів композиційними пломбувальними матеріалами у дітей (однокореневий зуб)

629,00

3.41

671

Ендодонтичне лікування у дітей із застосуванням матеріалу на основі мінерального триоксидного агрегату

107,00

3.42

672

Накладання девіталізуючої пасти та пов’язки у дітей

24,00

3.43

673

Пульпотомія у дітей

26,00

3.44

674

Екстерпація пульпи з одного кореня тимчасового зуба та медикаментозна обробка кореневого каналу у дітей (знеболювання сплачується додатково)

59,00

3.45

675

Екстерпація пульпи з одного кореня постійного зуба та інструментальна, медикаментозна обробка кореневого каналу у дітей (знеболювання сплачується додатково)

112,00

3.46

676

Пломбування каналу кореня зуба у дітей пастою на основі гідроксиду кальцію

120,00

3.47

677

Пломбування каналу кореня зуба у дітей

84,00

3.48

678

Зняття пломби у дітей

27,00

3.49

679

Усунення дефекту пломби у дітей

75,00

3.50

680

Покриття тичасового зуба стандартною металевою коронкою у дітей

347,00

3.51

681

Лікування захворювань пародонту у дітей: накладання лікувальної пов'язки на ясна та зубоясневі кишені (одне відвідування) (6 зубів)

111,00

3.52

682

Обробка уражених поверхонь слизової оболонки у дітей, лікувальні пов’язки (одне відвідування)

86,00

1

2

3

4

3.53

683

Видалення тимчасового зуба просте у дітей (знеболювання сплачується додатково)

109,00

3.54

684

Медикаментозне лікування перікоронариту у дітей

104,00

3.55

685

Припинення кровотечі після видалення зуба у дітей

36,00

3.56

869

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Лателюкс» у дітей

346,00

3.57

870

Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Лателюкс» у дітей

423,00


Директор Департаменту економіки та інвестицій                                                        Наталія МЕЛЬНИК

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж  одного місяця. 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 288 тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги,  в тому числі 57 тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги для дітей, які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним  закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за  № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та  витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

+

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується  встановити тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги  для цього закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до рахунку закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.

Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.

З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійних внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги  за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

3

3

Х

Х

6

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

50

50

Х

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для  надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.  

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть  71298,00 грн.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть  71298,00 грн.

ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*.  Див. примітку)

11883,00

59415,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

11883,00

59415,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПрАТ СК «Провідна»;

2. ПАТ НАСК «Оранта»; 

3. ПрАТ АСК «Інго-Україна»;

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. ПрАТ «СК «Іллічівське»;

2. ПрАТ «Європейський страховий альянс»;

3. ПАТ «Страхова компанія «Країна»;

6

6

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

71298,00

356490,00

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому рівні, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва», які планує надавати Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . 

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення  установою тарифів за надані послуги.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами  або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 71298,00 грн.

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /  причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.  

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичними закладами, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва».

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • амортизація;
  • прибуток до 20%.

   Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 22 грудня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ.  Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 

Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» має ліцензію на медичну практику видану Міністерством охорони здоров’я України згідно  наказу від  30 травня 2019 року № 1214.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладів та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів  забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта 

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаний з дією акта – не визначається;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:

яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва».

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами –6 суб’єктів господарювання;

кількість громадян – 1000;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта –71298,00 грн..;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за  договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України –342 одиниці;

- рентабельність медичних закладів до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг –71298,00 грн.

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 22 грудня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.


Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики                                                                        Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]