Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва»
22 грудня 2020 року
Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва».
Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги для Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний цент Деснянського району м. Києва».
Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» 22 грудня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.
Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 22 грудня 2020 року по 22 січня 2021 року):
- у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
- у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua
Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) Наталія МЕЛЬНИК
Проєкт розпорядження
Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг зі стоматологічної допомоги:
1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 33/1086 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 18 грудня 2017 року № 1632), виклавши їх у новій редакції, що додається.
2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Голова Віталій КЛИЧКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 24 вересня 2014 року № 1055
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Тарифи
на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва
№ | Код послуги | Найменування послуги | Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ) |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Стоматологічна допомога, що подається населенню госпрозрахунковими відділеннями, кабінетами закладів охорони здоров’я | |||
1.1 Терапевтична стоматологія | |||
1.1.1 | 001 | Первинний огляд хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування) | 49,00 |
1.1.2 | 002 | Огляд порожнини рота, визначення парадонтологічного статусу | 147,00 |
1.1.3 | 003 | Повторний огляд амбулаторного хворого | 49,00 |
1.1.4 | 004 | Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування) | 49,00 |
1.1.5 | 005 | Забезпечення хворого та медичного персоналу засобами індивідуального захисту | 16,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.1.6 | 006 | Знеболювання інфільтраційне анестетиком типу «Септанест» | 44,00 |
1.1.7 | 007 | Знеболювання провідникове анестетиком типу «Септанест» | 69,00 |
1.1.8 | 008 | Знеболювання аплікаційне анестетиком типу «Лідокаїн» | 24,00 |
1.1.9 | 009 | Зняття м’якого зубного нальоту з усіх зубів | 104,00 |
1.1.10 | 010 | Зняття зубного каменю, нальоту інструментальним способом з усіх зубів | 404,00 |
1.1.11 | 011 | Зняття зубного каменю, нальоту за допомогою ультразвукового апарата з усіх зубів | 301,00 |
1.1.12 | 012 | Вибіркове пришліфування горбиків зубів | 126,00 |
1.1.13 | 013 | Флюоризація зубів | 76,00 |
1.1.14 | 014 | Проведення ремінералізуючої терапії | 112,00 |
1.1.15 | 015 | Навчання правилам гігієни порожнини рота | 92,00 |
1.1.16 | 016 | Проведення професійної гігієни усіх зубів | 348,00 |
1.1.17 | 017 | Лікування одного зуба при поверхневому і середньому карієсі (без накладання пломби) | 74,00 |
1.1.18 | 018 | Лікування одного зуба при глибокому карієсі (без накладання пломби) | 131,00 |
1.1.19 | 019 | Препарування каріозної порожнини (або трепанація коронки), розкриття рогу пульпової камери | 77,00 |
1.1.20 | 020 | Накладання девіталізуючої пасти та пов’язки | 28,00 |
1.1.21 | 021 | Пульпотомія | 24,00 |
1.1.22 | 022 | Екстирпація пульпи з одного кореня зуба | 58,00 |
1.1.23 | 023 | Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується (цементом) | 122,00 |
1.1.24 | 024 | Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується типу Ендометазон та гутаперчевими штифтами (або термопластом) | 152,00 |
1.1.25 | 025 | Закриття перфорації каналу зуба або перфорації дна пульпової камери | 81,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.1.26 | 026 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 448,00 |
1.1.27 | 027 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 504,00 |
1.1.28 | 028 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з композитного матеріалу типу «Харизма ПХ» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 158,00 |
1.1.29 | 029 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з композитного матеріалу типу «Харизма ПХ» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 170,00 |
1.1.30 | 030 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з склоіномерного матеріалу типу «Кетак-моляр Ізімікс» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 150,00 |
1.1.31 | 031 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з склоіномерного матеріалу типу «Фуджі-ІХ» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 149,00 |
1.1.32 | 032 | Накладання тимчасової пломби | 25,00 |
1.1.33 | 033 | Тимчасове пломбування одного кореневого каналу | 99,00 |
1.1.34 | 034 | Кюретаж пародонтальних кишень 2 зубів | 156,00 |
1.1.35 | 035 | Шинування 4 зубів шинуючою стрічкою та світлополімерним матеріалом | 957,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.1.36 | 036 | Накладання на ясна лікувальних пов’язок, що твердіють в порожнині рота | 311,00 |
1.1.37 | 037 | Накладання лікувальної пов’язки при лікуванні карієсу та його ускладненнях | 29,00 |
1.1.38 | 038 | Лікування захворювань пародонту: накладання лікувальної пов’язки на ясна та зубоясневі кишені (одне відвідування) | 92,00 |
1.1.39 | 039 | Відновлення зруйнованої коронки однокореневого зуба за допомогою штифтів та світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект» | 824,00 |
1.1.40 | 040 | Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба за допомогою штифтів та світлополімерного матеріалу типу «Градіа дірект» | 1 053,00 |
1.1.41 | 041 | Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба за допомогою штифтів, пластмаси, композитного матеріалу типу «Харизма ПХ» | 729,00 |
1.1.42 | 042 | Видалення постійної пломби | 49,00 |
1.1.43 | 043 | Інструментальна та медикаментозна обробка одного каналу зуба | 133,00 |
1.1.44 | 044 | Механічне та хімічне розширення облітерованого каналу зуба | 252,00 |
1.1.45 | 045 | Вилучення стороннього тіла з каналу зуба | 420,00 |
1.1.46 | 046 | Відбілювання зубів | 128,00 |
1.1.47 | 047 | Аналіз рентгенограми прицільної | 24,00 |
1.1.48 | 048 | Аналіз панорамної рентгенограми | 49,00 |
1.1.49 | 049 | Закриття фісур одного зуба герметиками | 79,00 |
1.1.50 | 050 | Електроодонтодіагностика | 24,00 |
1.1.51 | 051 | Діагностичне використання фарбуючих речовин | 54,00 |
1.1.52 | 052 | Усунення дефекту пломби | 64,00 |
1.1.53 | 053 | Розпломбування кореневого каналу зуба, запломбованого пастою, що полімеризується, або цементом | 352,00 |
1.1.54 | 054 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 362,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.1.55 | 055 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 419,00 |
1.1.56 | 056 | Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба без армуючих конструкцій за допомогою фотополімерного матеріалу типу «Градіа дірект» | 845,00 |
1.1.57 | 057 | Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба без армуючих конструкцій за допомогою фотополімериого матеріалу типу «Харизма» | 769,00 |
1.1.58 | 058 | Відновлення зруйнованої коронки однокоренневого зуба без армуючих конструкцій за допомогою фотополімериого матеріалу типу «Харизма» | 751,00 |
1.1.59 | 059 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень цементом типу «Іонолат» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 31,00 |
1.1.60 | 060 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень цементом типу «Іонолат» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 34,00 |
1.1.61 | 061 | Обробка уражених поверхонь слизової оболонки, лікувальні пов’язки (одне відвідування) | 98,00 |
1.1.62 | 601 | Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується типу «АН plus» та гутаперчевими штифтами (або термопластом) | 248,00 |
1.1.63 | 602 | Накладання коффердаму | 29,00 |
1.2 Хірургічна стоматологія | |||
1.2.1 | 062 | Первинний огляд хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування) | 59,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.2.2 | 063 | Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування) | 59,00 |
1.2.3 | 064 | Огляд порожнини рота, визначення парадонтологічного статусу | 118,00 |
1.2.4 | 065 | Порада, якщо хворий звернувся тільки за порадою | 59,00 |
1.2.5 | 066 | Видалення зуба просте (включаючи витрати часу на огляд хворого, анестезію, заповнення документації) | 190,00 |
1.2.6 | 067 | Видалення зуба складне (включаючи витрати часу на огляд хворого, анестезію, заповнення документації) | 234,00 |
1.2.7 | 068 | Накладання швів на лунку після видалення зуба | 142,00 |
1.2.8 | 069 | Розкриття абсцесу, дренування | 180,00 |
1.2.9 | 070 | Гінгівектомія | 260,00 |
1.2.10 | 071 | Медикаментозне лікування альвеоліту, перікоронариту | 127,00 |
1.2.11 | 072 | Лікування альвеоліту кюретажем ямки | 112,00 |
1.2.12 | 073 | Кюретаж пародонтальних кишень в області 2 зубів | 179,00 |
1.2.13 | 074 | Резекція капюшона | 202,00 |
1.2.14 | 075 | Видалення доброякісних новоутворень м’яких тканин ротової порожнини (папіломи, фіброми тощо) | 322,00 |
1.2.15 | 076 | Альвеолектомія | 150,00 |
1.2.16 | 077 | Пластика вуздечки язика | 263,00 |
1.2.17 | 078 | Первинна хірургічна обробка рани | 244,00 |
1.2.18 | 079 | Припинення кровотечі після видалення зуба | 73,00 |
1.2.19 | 080 | Зняття швів | 32,00 |
1.2.20 | 081 | Коагуляція ясен | 75,00 |
1.2.21 | 082 | Цистектомія з резекцією верхівки кореня | 1581,00 |
1.2.22 | 083 | Зняття гладких шин-скоб | 179,00 |
1.2.23 | 084 | Гемісекція | 276,00 |
1.2.24 | 085 | Видалення зуба з викроюванням слизово-періостального клаптя, випилюванням фрагмента кортикальної пластинки альвеолярного паростка | 1159,60 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.2.25 | 086 | Аналіз рентгенограми прицільної | 29,00 |
1.2.26 | 087 | Аналіз ортопантограми, панорамної рентгенограми, томограми | 59,00 |
1.2.27 | 088 | Перев’язка після складного хірургічного втручання | 99,00 |
1.2.28 | 089 | Підготовка і операція введення внутрішньокісткового імплантату (вартість імплантату сплачується додатково) | 1148,00 |
1.2.29 | 090 | Другий етап операції введення внутрішньокісткового імплантату (вартість формувача ясен сплачується додатково) | 844,10 |
1.2.30 | 091 | Третій етап операції - встановлення абатменту (вартість абатменту сплачується додатково) | 195,00 |
1.2.31 | 092 | Субантральна аугментація (відкритий метод) (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково) | 1105,70 |
1.2.32 | 093 | Субантральна аугментація (закритий метод) (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково) | 1105,70 |
1.2.33 | 094 | Аугментація альвеолярного гребеня резорбуючими мембранами в ділянці 1 зуба (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково) | 1105,70 |
1.2.34 | 095 | Аугментація альвеолярного гребеня кістковими блоками в ділянці 1 зуба (вартість кістковопластичного матеріалу сплачується додатково) | 1105,70 |
1.2.35 | 096 | М’якотканинна аугментація в ділянці 1 зуба | 685,50 |
1.2.36 | 097 | Гінгівопластика в ділянці 1 зуба | 643,50 |
2. Протезування в тому числі зубне | |||
2. 1. Ортопедична стоматологія | |||
2.1.1 | 098 | Первинне обстеження хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми лікування) | 73,00 |
2.1.2 | 099 | Повторне обстеження хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми лікування) | 59,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.1.3 | 100 | Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем на предмет спеціальної оцінки стану та подальшого лікування) | 147,00 |
2.1.4 | 101 | Визначення ступеня рухомості зубів | 49,00 |
2.1.5 | 102 | Одиночна штампована металева коронка | 458,00 |
2.1.6 | 103 | Штампована коронка облицьована пластмасою | 693,00 |
2.1.7 | 104 | Одиночна пластмасова коронка | 506,00 |
2.1.8 | 105 | Одиночна металокерамічна коронка (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 1835,00 |
2.1.9 | 106 | Одиночна лита металева коронка (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 911,00 |
2.1.10 | 107 | Одиночна метапопластмасова коронка: фотополімерна (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 1170,00 |
2.1.11 | 108 | Тимчасова пластмасова коронка, яка виготовлена одномоментно | 300,00 |
2.1.12 | 109 | Штампована коронка у мостоподібному протезі | 460,00 |
2.1.13 | 110 | Фасетка у штампованопаяному мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 536,00 |
2.1.14 | 111 | Литий зуб у штампованопаяному мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 264,00 |
2.1.15 | 112 | Штампована коронка облицьована пластмасою у мостоподібному протезі | 575,00 |
2.1.16 | 113 | Пластмасова коронка у мостоподібному протезі | 509,00 |
2.1.17 | 114 | Пластмасовий зуб у мостоподібному протезі | 174,00 |
2.1.18 | 115 | Металокерамічна коронка у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 1681,00 |
2.1.19 | 116 | Металокерамічний зуб у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 1251,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.1.20 | 117 | Металопластмасова коронка (або композитна) у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 1088,00 |
2.1.21 | 118 | Металопластмасовий зуб (або композитний) у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 702,00 |
2.1.22 | 119 | Лита металева коронка у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 734,00 |
2.1.23 | 120 | Литий металевий зуб у мостоподібному протезі (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 279,00 |
2.1.24 | 121 | Повний знімний протез (пластинковий з корекцією протезу) з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково) | 1798,00 |
2.1.25 | 122 | Знімний частковий протез з корекцією протезу з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково) | 1546,00 |
2.1.26 | 123 | Виготовлення та аналіз діагностичних моделей щелеп | 149,00 |
2.1.27 | 124 | Виготовлення індивідуальної ложки з базисної пластмаси | 338,00 |
2.1.28 | 125 | Вкладка виготовлена клінічно (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 392,00 |
2.1.29 | 126 | Куксова штифтова вкладка з використанням скловолоконного штифта | 536,00 |
2.1.30 | 127 | Лита куксова штифтова вкладка виготовлена лабораторно | 516,00 |
2.1.31 | 128 | Спайка коронок | 92,00 |
2.1.32 | 129 | Лапка | 58,00 |
2.1.33 | 130 | Перелом базису | 242,00 |
2.1.34 | 131 | Кріплення одного зуба | 276,00 |
2.1.35 | 132 | Кріплення одного кламера | 305,00 |
2.1.36 | 133 | Клінічне перебазування знімного протезу матеріалом типу «Уфі Гель хард» | 725,00 |
2.1.37 | 134 | Лабораторне перебазування знімного протезу (з корекцією) | 769,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.1.38 | 135 | Зняття суцільнолитої коронки | 184,00 |
2.1.39 | 136 | Зняття штампованої коронки | 36,00 |
2.1.40 | 137 | Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Кетак» | 97,00 |
2.1.41 | 138 | Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Адгезор» | 57,00 |
2.1.42 | 139 | Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі плюс» | 293,00 |
2.1.43 | 140 | Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі ван» | 140,00 |
2.1.44 | 141 | Цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом подвійного твердіння | 503,00 |
2.1.45 | 142 | Зуб в частковому протезі з пластмасовими зубами | 16,00 |
2.1.46 | 143 | Зуб в частковому протезі з акриловими зубами | 63,00 |
2.1.47 | 144 | Виготовлення і установка гнутого кламера із сталі | 26,00 |
2.1.48 | 145 | Дуга верхня передня (додаткова) із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 609,00 |
2.1.49 | 146 | Дуга верхня задня із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 625,00 |
2.1.50 | 147 | Дуга нижня із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 648,00 |
2.1.51 | 148 | Сідло (сітка) для кріплення з пластмасою із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 141,00 |
2.1.52 | 149 | Кламер опорно-утримувальний із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 181,00 |
2.1.53 | 150 | З’єднання із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 76,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.1.54 | 151 | Захист з пластмасовою фасеткою із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 351,00 |
2.1.55 | 152 | Обмежник базису із хромокобальтового сплаву (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 178,00 |
2.1.56 | 153 | Лита штанга Румпеля із сталі | 361,00 |
2.1.57 | 154 | Встановлення замкового кріплення (вартість замкового кріплення та ливарних робіт сплачується додатково) | 3507,00 |
2.1.58 | 155 | Зняття відбитка масою типу «Упін» | 53,00 |
2.1.59 | 156 | Зняття відбитка масою С-сілікон типу «Спідекс» | 169,00 |
2.1.60 | 157 | Визначення висоти нижньої частини обличчя | 49,00 |
2.1.61 | 158 | Аналіз моделей | 73,00 |
2.1.62 | 159 | Визначення та фіксація центральної оклюзії восковими шаблонами | 154,00 |
2.1.63 | 160 | Корекція знімного протезу (як самостійний вид допомоги) | 231,00 |
2.1.64 | 161 | Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Кетак» | 154,00 |
2.1.65 | 162 | Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Адгезор» | 117,00 |
2.1.66 | 163 | Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі плюс» | 350,00 |
2.1.67 | 164 | Повторне цементування коронки га/або куксової штифтової вкладки цементом типу «Фуджі ван» | 197,00 |
2.1.68 | 165 | Повторне цементування коронки та/або куксової штифтової вкладки цементом подвійного твердіння | 559,00 |
2.1.69 | 166 | Вилучення штифтової куксової вкладки | 295,00 |
2.1.70 | 167 | Аналіз прицільної рентгенограми | 24,00 |
2.1.71 | 168 | Аналіз ортопантограми, панорамної рентгенограми, томограми | 49,00 |
2.1.72 | 169 | Металозахисне покриття | 78,00 |
2.1.73 | 170 | Виготовлення еластичної підкладки до базису протеза | 172,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.1.74 | 171 | Ізолювання торуса (виготовлення, кріплення та видалення ізоляції для торуса) | 29,00 |
2.1.75 | 172 | Припасування та фіксація суцільнолитих конструкцій протезів за наявності імплантату | 900,00 |
2.1.76 | 173 | Зняття та установка формувача ясен | 187,00 |
2.1.77 | 174 | Зняття та установка формувача трансферу | 187,00 |
2.1.78 | 175 | Зняття відбитка при наявності імпланту | 618,00 |
2.1.79 | 176 | Зняття відбитку індивідуальною ложкою | 392,00 |
2.1.80 | 177 | Фіксація індивідуального абатмену | 370,00 |
2.1.81 | 178 | Припасування та фіксація коронки на абатмен | 667,00 |
2.1.82 | 179 | Відливання моделей гіпсом | 103,00 |
2.1.83 | 180 | Зняття відбитка масою типа А-силікон | 544,00 |
2.1.84 | 181 | Фрезеровка коронок | 254,00 |
2.1.85 | 182 | Валик прикусний | 136,00 |
2.1.86 | 603 | Одиночна штампована металева коронка (клінічний етап) | 295,00 |
2.1.87 | 604 | Штампована коронка облицьована пластмасою (клінічний етап) | 368,00 |
2.1.88 | 605 | Одиночна пластмасова коронка (клінічний етап) | 295,00 |
2.1.89 | 606 | Одиночна металокерамічна коронка (клінічний етап) | 700,00 |
2.1.90 | 607 | Одиночна лита металева коронка (клінічний етап) | 479,00 |
2.1.91 | 608 | Одиночна метапопластмасова коронка: фотополімерна (клінічний етап) | 537,00 |
2.1.92 | 609 | Штампована коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 295,00 |
2.1.93 | 610 | Фасетка у штампованопаяному мостоподібному протезі (клінічний етап) | 221,00 |
2.1.94 | 611 | Литий зуб у штампованопаяному мостоподібному протезі (клінічний етап) | 110,00 |
2.1.95 | 612 | Штампована коронка облицьована пластмасою у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 368,00 |
2.1.96 | 613 | Пластмасова коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 295,00 |
2.1.97 | 614 | Пластмасовий зуб у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 73,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.1.98 | 615 | Металокерамічна коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 626,00 |
2.1.99 | 616 | Металокерамічний зуб у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 405,00 |
2.1.100 | 617 | Металопластмасова коронка або композитна у мостоподібному протезі (клінічний етап) (вартість ливарних робіт сплачується додатково) | 590,00 |
2.1.101 | 618 | Металопластмасовий зуб або композитний у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 189,00 |
2.1.102 | 619 | Лита металева коронка у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 388,00 |
2.1.103 | 620 | Литий металевий зуб у мостоподібному протезі (клінічний етап) | 110,00 |
2.1.104 | 621 | Повний знімний протез (пластинковий з корекцією протезу) з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково) (клінічний етап) | 1032,00 |
2.1.105 | 622 | Знімний частковий протез з корекцією протезу з пластмасовими або акриловими зубами (вартість комплекту зубів сплачується додатково) (клінічний етап) | 848,00 |
2.1.106 | 623 | Виготовлення та аналіз діагностичних моделей щелеп (клінічний етап) | 98,00 |
2.1.107 | 624 | Лита куксова штифтова вкладка виготовлена лабораторно (клінічний етап) | 405,00 |
2.1.108 | 625 | Перелом базису (клінічний етап) | 110,00 |
2.1.109 | 626 | Кріплення одного зуба (клінічний етап) | 110,00 |
2.1.110 | 627 | Кріплення одного кламера (клінічний етап) | 147,00 |
2.1.111 | 628 | Лабораторне перебазування знімного протезу (з корекцією) (клінічний етап) | 477,00 |
2.1.112 | 629 | Дуга верхня передня (додаткова) із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 92,00 |
2.1.113 | 630 | Дуга верхня задня із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 92,00 |
2.1.114 | 631 | Дуга нижня із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 92,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.1.115 | 632 | Сідло (сітка) для кріплення з пластмасою із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 61,00 |
2.1.116 | 633 | Кламер опорно-утримувальний із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 30,00 |
2.1.117 | 634 | З'єднання із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 30,00 |
2.1.118 | 635 | Захист з пластмасовою фасеткою із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 80,00 |
2.1.119 | 636 | Обмежник базису із хромокобальтового сплаву (клінічний етап) | 30,00 |
2.1.120 | 637 | Встановлення замкового кріплення (клінічний етап) (вартість замкового кріплення сплачується додатково) | 1364,00 |
2.1.121 | 638 | Металозахисне покриття (клінічний етап) | 68,00 |
2.1.122 | 639 | Фрезеровка коронок (клінічний етап) | 122,00 |
2.1.123 | 224 | Лиття лапки або накладки | 54,00 |
2.1.124 | 225 | Лиття зуба литого або захисту для фасетки/штифтового зуба | 54,00 |
2.1.125 | 226 | Лиття культової вкладки CrNi(із хромнікелевого сплаву) | 99,00 |
2.1.126 | 227 | Лиття культової вкладки СгСо (із хромокобальтового сплаву) | 109,00 |
2.1.127 | 228 | Лиття коронки або захисту для фасетки/зуба литого для металопластмасового каркасу | 96,00 |
2.1.128 | 229 | Лиття каркасу під металокерамічну коронку, зуб CrNi (із хромнікелевого сплаву) | 115,00 |
2.1.129 | 230 | Лиття каркасу під металокерамічну коронку, зуб СгСо (із хромкобальтового сплаву) | 135,00 |
2.1.130 | 231 | Виготовлення вогнетривкої моделі (силікон) | 610,00 |
2.1.131 | 232 | Лиття бюгельного каркасу СгСо | 804,00 |
2.1.132 | 233 | Лиття армування для знімних протезів | 782,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування | |||
3.1 | 640 | Сріблення поверхні або порожнини зуба у дітей (1 зуб) | 27,00 |
3.2 | 641 | Комплексне первинне обстеження дитини, оформлення облікової документації, стану прикусу, пародонту, індексів гігієни, РМА, КПВ, локальної демінералізації, ступеня активності карієсу, плану диспансеризації, реабілітації та профілактики | 152,00 |
3.3 | 642 | Сеанс психологічної адаптації дитини до стоматологічного лікування | 111,00 |
3.4 | 643 | Первинний огляд дитини (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування) | 49,00 |
3.5 | 644 | Повторний огляд дитини (включає запис анамнезу, фізичного обстеження, контролю призначеного лікування) | 38,00 |
3.6 | 645 | Огляд ротової порожнини та визначення гігієнічного індексу у дітей | 106,00 |
3.7 | 646 | Навчання дитини гігієні ротової порожнини | 96,00 |
3.8 | 647 | Проведення професійної гігієни усіх зубів у дітей | 216,00 |
3.9 | 648 | Видалення м'якого зубного нальоту у дітей | 96,00 |
3.10 | 649 | Видалення зубного каменя з усіх зубів за 2, 3 чи 4 відвідування інструментальним методом у дітей | 330,00 |
3.11 | 650 | Видалення зубного каменя з усіх зубів за 2, 3 чи 4 відвідування за допомогою ультразвукового апарату у дітей | 375,00 |
3.12 | 651 | Знеболювання провідникове (інфільтраційне) анестетиком типу «Септанест» у дітей (консультація лікаря-алерголога дитячого обов’язкова та сплачується додатково) | 59,00 |
3.13 | 652 | Знеболювання аплікаційне анестетиком типу «Jen-Relief гель» у дітей | 28,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.14 | 653 | Зішліфовування горбів тимчасових зубів у дітей | 81,00 |
3.15 | 654 | Флюоризація зубів у дітей (4 зуба) | 361,00 |
3.16 | 655 | Місцеве застосування ремінералізуючих препаратів у дітей (4 зуба) | 109,00 |
3.17 | 656 | Покриття фісур одного зуба герметиком у дітей | 171,00 |
3.18 | 657 | Відновлення зубів пломбуванням під час лікування поверхневого та середнього карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Фуджи IX» у дітей | 244,00 |
3.19 | 658 | Відновлення зубів пломбуванням під час лікування глибокого карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Фуджи IX» у дітей | 294,00 |
3.20 | 659 | Відновлення зубів пломбуванням під час лікування карієсу та його ускладнень світлополімерним матеріалом типу «Twinky Star» у дітей | 309,00 |
3.21 | 660 | Відновлення зубів пломбуванням під час лікування поверхневого та середнього карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Кетак Моляр» у дітей | 213,00 |
3.22 | 860 | Відновлення зубів пломбуванням під час лікування глибокого карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Кетак Моляр» у дітей | 244,00 |
3.23 | 861 | Відновлення зубів пломбуванням під час лікування поверхневого та середнього карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Riva Self Cure» у дітей | 153,00 |
3.24 | 862 | Відновлення зубів пломбуванням під час лікування глибокого карієсу тимчасових зубів матеріалом типу «Riva Self Cure» у дітей | 166,00 |
3.25 | 661 | Лікування каріозних і некаріозних уражень зубів методом глибокої інфільтрації матеріалом типу «ICON» у дітей (1 зуб) | 460,00 |
3.26 | 662 | Лікування карієсу тимчасових зубів методом атравматичного реставраційного лікування у дітей | 309,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.27 | 663 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Vitremer» у дітей | 398,00 |
3.28 | 664 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Vitremer» у дітей | 495,00 |
3.29 | 863 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «RIVA LIGHT CURE» у дітей | 273,00 |
3.30 | 864 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «RIVA LIGHT CURE» у дітей | 319,00 |
3.31 | 865 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Gradia Direct» у дітей | 458,00 |
3.32 | 866 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Gradia Direct» у дітей | 549,00 |
3.33 | 867 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харізма» у дітей | 394,00 |
3.34 | 868 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харізма» у дітей | 500,00 |
3.35 | 665 | Препарування каріозної порожнини (або трепанація коронки), розкриття рогу пульпової камери у дітей | 64,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.36 | 666 | Накладання тимчасової пломби у дітей | 25,00 |
3.37 | 667 | Накладання лікувальної пов’язки при лікуванні карієсу та його ускладненнях у дітей | 54,00 |
3.38 | 668 | Накладання ізолювальної прокладки при лікуванні глибокого карієсу у дітей | 65,00 |
3.39 | 669 | Відновлення коронок зубів композиційними пломбувальними матеріалами у дітей (багатокореневий зуб) | 667,00 |
3.40 | 670 | Відновлення коронок зубів композиційними пломбувальними матеріалами у дітей (однокореневий зуб) | 629,00 |
3.41 | 671 | Ендодонтичне лікування у дітей із застосуванням матеріалу на основі мінерального триоксидного агрегату | 107,00 |
3.42 | 672 | Накладання девіталізуючої пасти та пов’язки у дітей | 24,00 |
3.43 | 673 | Пульпотомія у дітей | 26,00 |
3.44 | 674 | Екстерпація пульпи з одного кореня тимчасового зуба та медикаментозна обробка кореневого каналу у дітей (знеболювання сплачується додатково) | 59,00 |
3.45 | 675 | Екстерпація пульпи з одного кореня постійного зуба та інструментальна, медикаментозна обробка кореневого каналу у дітей (знеболювання сплачується додатково) | 112,00 |
3.46 | 676 | Пломбування каналу кореня зуба у дітей пастою на основі гідроксиду кальцію | 120,00 |
3.47 | 677 | Пломбування каналу кореня зуба у дітей | 84,00 |
3.48 | 678 | Зняття пломби у дітей | 27,00 |
3.49 | 679 | Усунення дефекту пломби у дітей | 75,00 |
3.50 | 680 | Покриття тичасового зуба стандартною металевою коронкою у дітей | 347,00 |
3.51 | 681 | Лікування захворювань пародонту у дітей: накладання лікувальної пов'язки на ясна та зубоясневі кишені (одне відвідування) (6 зубів) | 111,00 |
3.52 | 682 | Обробка уражених поверхонь слизової оболонки у дітей, лікувальні пов’язки (одне відвідування) | 86,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.53 | 683 | Видалення тимчасового зуба просте у дітей (знеболювання сплачується додатково) | 109,00 |
3.54 | 684 | Медикаментозне лікування перікоронариту у дітей | 104,00 |
3.55 | 685 | Припинення кровотечі після видалення зуба у дітей | 36,00 |
3.56 | 869 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Лателюкс» у дітей | 346,00 |
3.57 | 870 | Лікування одного зуба при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Лателюкс» у дітей | 423,00 |
Директор Департаменту економіки та інвестицій Наталія МЕЛЬНИК
Аналіз регуляторного впливу
Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)
З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.
Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 288 тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, в тому числі 57 тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги для дітей, які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.
Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.
Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.
Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.
Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + |
|
Держава | + |
|
Суб’єкти господарювання, | + |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва |
| + |
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.
Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги для цього закладу згідно з додатком.
ІІ. Цілі державного регулювання
Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.
Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
- отримання власних надходжень до рахунку закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.
Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.
Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.
З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.
До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Не встановлювати тарифи на платні послуги. |
Альтернатива 2 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня. |
Альтернатива 3 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні. |
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно. |
Альтернатива 2 | Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені. |
Альтернатива 3 | Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не передбачаються. |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійних внесків. |
Альтернатива 2 | Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі. | Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів. |
Альтернатива 3 | Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості. | Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами. |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць. | 3 | 3 | Х | Х | 6 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків. | 50 | 50 | Х | Х | 100 |
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів. |
Альтернатива 2 | Для надавача послуг (закладів) – відсутні. Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання. Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг. |
Альтернатива 3 | Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. | Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат. Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 71298,00 грн. |
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 2 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 3 | Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 71298,00 грн. |
ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
№ | Витрати | За перший рік | За п'ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | Х | Х |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | Х | Х |
3 | Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | Х | Х |
4 | Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | Х | Х |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень | Х | Х |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень | Х | Х |
7 | Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень | Х | Х |
8 | Інше, гривень Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку) | 11883,00 | 59415,00 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 11883,00 | 59415,00 |
10 | Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць: - в т.ч. суб’єктів великого підприємництва: 1. ПрАТ СК «Провідна»; 2. ПАТ НАСК «Оранта»; 3. ПрАТ АСК «Інго-Україна»; - суб’єктів середнього підприємництва: 1. ПрАТ «СК «Іллічівське»; 2. ПрАТ «Європейський страховий альянс»; 3. ПАТ «Страхова компанія «Країна»; | 6 | 6 |
11 | Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 71298,00 | 356490,00 |
Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.
Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому рівні, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.
Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва», які планує надавати Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» на економічно обґрунтованому рівні.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 | 1 | Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана. |
Альтернатива 2 | 1 | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . |
Альтернатива 3 | 4 | Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання. |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуги. Для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін. |
Альтернатива 2 | Оплата за надані послуги в меншому розмірі. | Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.
|
Альтернатива 3 | Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. | Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 71298,00 грн. | Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін. |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 | Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку. | Х |
Альтернатива 2 | Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг. | Х |
Альтернатива 3 | Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу. | Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду. |
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.
V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичними закладами, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.
Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.
Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.
Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва».
Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.
Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).
Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:
- заробітна плата основного медичного персоналу;
- премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати;
- амортизація;
- прибуток до 20%.
Розрахунок витрат додається.
Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.
Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 22 грудня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва» має ліцензію на медичну практику видану Міністерством охорони здоров’я України згідно наказу від 30 травня 2019 року № 1214.
Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладів та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.
Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.
Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.
На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.
Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.
У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.
VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.
VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:
- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаний з дією акта – не визначається;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:
яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва».
кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами –6 суб’єктів господарювання;
кількість громадян – 1000;
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта –71298,00 грн..;
- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України –342 одиниці;
- рентабельність медичних закладів до 20%;
- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг –71298,00 грн.
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 22 грудня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].
До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.
Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики Олена СТРИЖИУС
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]