Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України»

Проєкти регуляторних актів
Дата оприлюднення
03 листопада 2021 року

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні медичні послуги для Державного закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України».

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України» 03 листопада 2021 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 03 листопада 2021 року по 03 грудня  2021 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 239-76-40 або на ектронну адресу inform@drs.gov.ua


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                     Наталія МЕЛЬНИК

Проєкт розпорядження

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Встановити тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України», що додаються.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України»

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення

1.1

29

Масаж країв повік

98,00

1.2

40

Масаж спини (від VII шийного до І поперекового хребця)

88,00

1.3

42

Магнітотерапія (низькочастотна) (1 процедура)

56,00

1.4

97

Синусоїдальні модульовані струми (ампліпульстерапія) (1 процедура)

62,00

1.5

98

Аплікація парафіно-озокеритна (1 процедура)

59,00

1.6

99

Ультрафіолетове опромінення загальне

29,00

1.7

100

Клінічна перевірка сили м’язів (динамометрія)

28,00

1.8

101

Гідротерапія (підводний душ-масаж)

196,00

1.9

102

Масаж голови (лобно-скроневої та потилично-тим’яної ділянок)

47,00

1.10

103

Масаж комірцевої зони (задньої поверхні шиї, спини до рівня ІV грудного хребця, передньої поверхні грудної клітки до ІІ ребра)

39,00

1.11

104

Масаж шийно-грудного відділу хребта (ділянки задньої поверхні шиї та ділянки спини до І поперекового хребця від лівої до задньої аксилярної лінії)

47,00

1.12

105

Масаж верхньої кінцівки

39,00

1

2

3

4

1.13

106

Масаж нижньої кінцівки

57,00

1.14

107

Масаж ділянки грудної клітки (ділянки передньої поверхні грудної клітки від передніх кордонів надпліччя до реберних дуг та ділянок спини від VII шийного до І поперекового хребця)

95,00

1.15

108

Масаж кисті і передпліччя

47,00

1.16

109

Масаж ступні і гомілки

47,00

1.17

110

Масаж попереково-крижової ділянки

47,00

1.18

111

Електрофорез лікарський (ультрафонофорез)

44,00

1.19

119

Ультрафіолетове опромінення місцеве

20,00

1.20

120

Імпульсне електромагнітне поле (дарсонвалізація)

39,00

1.21

122

Вправи для зміцнення м’язів

36,00

1.22

123

Вправи на витривалість

36,00

1.23

124

Вправи на розслаблення

36,00

1.24

125

Дихальні вправи

36,00

1.25

126

Вправи для суглобів і рухів у суглобі

36,00

1.26

130

Масаж передньої черевної стінки

38,00

1.27

131

Масаж спини (від VII шийного хребця до V поперекового хребця)

96,00

2. Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленням органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди.

2.1

207

Профілактичний огляд лікарем-акушером-гінекологом вищої категорії

54,00

2.2

208

Профілактичний огляд лікарем-дерматовенерологом вищої категорії

24,00

2.3

209

Профілактичний огляд лікарем-ендокринологом вищої категорії

30,00

2.4

210

Профілактичний огляд лікарем-невропатологом вищої категорії

30,00

2.5

211

Профілактичний огляд лікарем-онкологом вищої категорії

24,00

2.6

212

Профілактичний огляд лікарем-ортопедом-травматологом вищої категорії

24,00

1

2

3

4

2.7

213

Профілактичний огляд лікарем-отоларингологом вищої категорії

24,00

2.8

214

Профілактичний огляд лікарем-офтальмологом  першої категорії

24,00

2.9

215

Профілактичний огляд лікарем-стоматологом   першої категорії

18,00

2.10

216

Профілактичний огляд лікарем-терапевтом вищої категорії

28,00

2.11

217

Профілактичний огляд лікарем-урологом першої категорії

30,00

2.12

218

Профілактичний огляд лікарем-фтизіатром без  категорії

24,00

2.13

219

Профілактичний огляд лікарем-хірургом першої категорії

26,00

3. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

3.1

2

Забирання крові для лабораторного дослідження

19,00

3.2

5

Ультразвукове дослідження щитоподібної залози

158,00

3.3

6

Дослідження ультразвукове молочної залози з обох боків

236,00

3.4

7

Ультразвукове дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози

111,00

3.5

8

Ультразвукове дослідження сечовивідної системи (сечовий міхур, сечоводи, нирки)

122,00

3.6

9

Ультразвукове дослідження матки і яєчників (абдомінально)

160,00

3.7

10

Рентгенографія органів грудної клітки

93,00

3.8

11

Рентгенографія ребер

88,00

3.9

12

Рентгенографія ключиці

76,00

3.10

13

Рентгенографія одного суглоба: плечового/ліктьового/променевозап’ясткового/ /гомілковостопного

76,00

3.11

14

Рентгенографія ділянки трубчастих кісток

77,00

3.12

15

Рентгенографія суглоба (колінного)

76,00

3.13

16

Рентгенографія кісток кисті з обох сторін

86,00

3.14

17

Рентгенографія хребта: шийного відділу

109,00

3.15

18

Рентгенографія хребта: грудного відділу

128,00

3.16

19

Рентгенографія хребта: попереково-крижового відділу

128,00

1

2

3

4

3.17

20

Оцінка гостроти зору при адаптації до темряви (скіаскопія)

96,00

3.18

21

Перевірка кольорового зору

103,00

3.19

26

Тонометрія ока

98,00

3.20

27

Гоніоскопія

98,00

3.21

28

Дослідження рогівки ока щодо виявлення на ній дефектів

98,00

3.22

30

Біомікроскопія очей

98,00

3.23

31

Офтальмохромоскопія

98,00

3.24

32

Офтальмоскопія в зворотному вигляді

96,00

3.25

33

Рентгенографія черепа

166,00

3.26

34

Рентгенографія верхньої щелепи

75,00

3.27

35

Рентгенографія нижньої щелепи

75,00

3.28

36

Пряма офтальмоскопія

96,00

3.29

37

Оцінка гостроти зору щодо здатності читати

98,00

3.30

38

Дослідження гостроти зору

94,00

3.31

39

Описування та інтерпретація рентгенограм різних видів, надання висновку результатів

45,00

3.32

47

Електрокардіографія спокою

90,00

3.33

48

Визначення антитіл до австралійського антигену

70,00

3.34

49

Швидке тестування на вірусний гепатит С

71,00

3.35

50

Клінічний аналіз крові № 1 на гематологічному аналізаторі (11 показників)

103,00

3.36

51

Клінічний аналіз крові № 2 ручним методом (6 показників)

102,00

3.37

52

Глікемічний профіль

43,00

3.38

53

Визначення тривалості кровотечі

22,00

3.39

54

Визначення глюкози у сироватці крові

51,00

3.40

55

Дослідження сечі на цукор та ацетон

26,00

3.41

56

Клінічний аналіз сечі (13 показників)

56,00

3.42

57

Дослідження добової сечі на білок

24,00

3.43

58

Аналіз сечі по Нечипоренку

80,00

3.44

59

Аналіз сечі по Зимницькому

41,00

3.45

60

Визначення жовчних пігментів у сечі

39,00

3.46

61

Дослідження секрету передміхурової залози

44,00

3.47

62

Мазок на флору

53,00

3.48

63

Цитологічне дослідження матеріалу, пофарбованого за Романовським-Гимзе

84,00

3.49

64

Мікроскопія калу - копрограма

50,00

1

2

3

4

3.50

65

Аналіз калу № 2 (5 показників)

48,00

3.51

66

Дослідження зішкрібка на гостриці

28,00

3.52

67

Печінкові проби: білірубін; АсТ, АлТ, ГГТ, ЛФ, ТП

177,00

3.53

68

Печінкові проби: білірубін; АсТ, АлТ

135,00

3.54

69

Визначення загального білка сироватки крові

109,00

3.55

70

Ниркові проби: сечовина, креатинін

99,00

3.56

71

Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові

50,00

3.57

72

Визначення протромбінового індексу

47,00

3.58

73

Визначення сечової кислоти у сироватці крові

65,00

3.59

75

Флюорографія органів грудної клітки

80,00

3.60

76

Консультація лікаря з лікувальної фізкультури вищої категорії

130,00

3.61

77

Консультація лікаря з ультразвукової діагностики першої категорії

137,00

3.62

78

Консультація лікаря з функціональної діагностики першої категорії

117,00

3.63

79

Консультація лікаря-акушер-гінекологa вищої категорії

187,00

3.64

80

Консультація лікаря-дерматовенерологa вищої категорії

163,00

3.65

81

Консультація лікаря-ендокринологa вищої категорії

146,00

3.66

82

Консультація лікаря-ендоскопістa першої категорії

137,00

3.67

83

Консультація лікаря-кардіологa вищої  категорії

166,00

3.68

84

Консультація лікаря-невропатологa вищої категорії

157,00

3.69

85

Консультація лікаря-ортопедa-травматологa вищої категорії

241,00

3.70

86

Консультація лікаря-отоларингологa вищої категорії

169,00

3.71

87

Консультація лікаря-офтальмологa першої категорії

162,00

3.72

88

Консультація лікаря-ревматологa першої категорії

143,00

3.73

89

Консультація лікаря-рентгенологa вищої категорії

128,00

3.74

91

Консультація лікаря-стоматологa-терапевтa  першої категорії

154,00

1

2

3

4

3.75

92

Консультація лікаря-стоматологa-хірургa без категорії

153,00

3.76

93

Консультація лікаря-терапевтa вищої категорії

182,00

3.77

94

Консультація лікаря-урологa першої категорії

162,00

3.78

95

Консультація лікаря-фізіотерапевтa без категорії

156,00

3.79

96

Консультація лікаря-хірургa першої категорії

176,00

3.80

112

Вимірювання температури тіла

11,00

3.81

113

Визначення індексу маси тіла

10,00

3.82

114

Оцінка балансу та функцій вестибулярної системи

35,00

3.83

115

Визначення групи крові та резус-приналежності

68,00

3.84

116

Ультразвукове дослідження нирок

70,00

3.85

118

Реакція Вассермана

88,00

3.86

127

Визначення кількості еритроцитів

33,00

3.87

128

Підрахунок кількості лейкоцитів

25,00

3.88

129

Визначення загального вмісту гемоглобіну

21,00

3.89

132

Езофагогастродуоденоскопія (з гістологічним дослідженням)

146,00

3.90

138

Аудіометрія

33,00

3.91

139

Оцінка слуху за допомогою камертона

38,00

3.92

140

Вимір артеріального тиску та частоти пульсу

18,00

3.93

141

Спірографія з фізичним навантаженням

41,00

3.94

142

Периметрія, оцінка полів зору

68,00

3.95

143

Кольпоскопія

54,00

3.96

144

Колірний показник

9,00

3.97

145

Визначення швидкості зсідання еритроцитів

41,00

3.98

146

Визначення лейкоцитарної формули

57,00

3.99

147

Колоноскопія

98,00

3.100

148

Гайморографія

106,00

3.101

149

Оглядова рентгенографія ділянки малого таза

129,00

3.102

150

Рентгенографія м’яких тканин кінцівок

102,00

3.103

151

Рентгенографія куприка

201,00

3.104

152

Ультразвукове дослідження сечового міхура з визначенням залишкової сечі

84,00

3.105

153

Ультразвукове інтраректальне дослідження передміхурової залози

84,00

3.106

154

Оцінка слуху шляхом розмови пошепки

24,00

3.107

155

Огляд зіва

29,00

1

2

3

4

3.108

156

Забирання матеріалу для цитологічного дослідження

49,00

3.109

157

Визначення маркерів раку простати (простатоспецифічного антигену - PSA)

129,00

3.110

158

Визначення кількості тромбоцитів

42,00

3.111

159

Морфологія еритроцитів: еритроцити з базофільною зернистістю

72,00

3.112

160

Визначення кількості ретикулоцитів

75,00

3.113

161

Визначення ліпідів у сироватці крові (тригліцериди, холестерин, ліпопротеїни)

145,00

3.114

162

Вестибулометрія

69,00

3.115

189

Пальцеве дослідження прямої кишки

37,00

3.116

201

Біопсія шийки матки

288,00

3.117

202

Мікроскопія виділень піхви

159,00

3.118

203

Аналіз крові на ревмокомплекс: визначення ревматоїдного фактора в сироватці крові

244,00

3.119

204

Визначення фізичних властивостей секрету простати

138,00

3.120

205

Аналіз крові на ревмокомплекс: визначення активності анти-о-стрептолізину у сироватці крові

92,00

3.121

206

Аналіз крові на ревмокомплекс: визначення
C-реактивного білка

92,00

4. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України)

4.1

3

Видалення сторонніх тіл з порожнини носа

143,00

4.2

4

Місцева інфільтративна анестезія (вартість  анестетика сплачується додатково)

52,00

4.3

23

Субкон’юктивальна ін’єкція (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

99,00

4.4

24

Парабульбарна ін’єкція (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

99,00

4.5

25

Епіляція вій

98,00

4.6

41

Зондування сльозових проток, однобічне

73,00

4.7

43

Зондування сльозових проток, двобічне

105,00

4.8

74

Оформлення медичних карток

44,00

4.9

117

Повторне лікарське обстеження амбулаторного хворого

75,00

4.10

121

Первинне лікарське обстеження амбулаторного хворого

73,00

1

2

3

4

4.11

133

Тампонада піхви

72,00

4.12

134

Коагуляція шийки матки

280,00

4.13

135

Розкриття фурункулу зовнішнього вуха (вартість знеболювання сплачується додатково)

236,00

4.14

136

Первинна обробка рани м’яких тканин

138,00

4.15

137

Розкриття фурункулу носа (вартість знеболювання сплачується додатково)

237,00

4.16

163

Видалення патологічного вмісту з придаткових пазух носа методом переміщення

230,00

4.17

164

Масаж гирла слухових труб

78,00

4.18

165

Ларингоскопія підвісна

92,00

4.19

166

Промивання лакун мигдаликів

140,00

4.20

167

Видалення сторонніх тіл слизової оболонки глотки

140,00

4.21

168

Пункція верхньощелепної пазухи (вартість знеболювання сплачується додатково)

323,00

4.22

169

Розкриття перитонзилярного абсцесу (вартість знеболювання сплачується додатково)

180,00

4.23

170

Первинна хірургічна обробка рани зовнішнього вуха

163,00

4.24

171

Первинна хірургічна обробка рани носа

163,00

4.25

172

Отоскопія за допомогою вушного дзеркала

91,00

4.26

173

Змазування задньої стінки глотки

95,00

4.27

174

Змазування мигдаликів

33,00

4.28

176

Ін’єкція лікарських засобів підшкірно, внутрішньом’язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

21,00

4.29

177

Ін’єкція лікарських засобів внутрішньовенна струминна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

31,00

4.30

178

Внутрішньовенне краплинне введення лікарських засобів (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

69,00

4.31

179

Розкриття пароніхії (вартість знеболювання сплачується додатково)

139,00

4.32

180

Розкриття гідраденіту (вартість знеболювання сплачується додатково)

94,00

4.33

181

Розкриття абсцесу м’яких тканин (вартість знеболювання сплачується додатково)

137,00

1

2

3

4

4.34

182

Розтин та дренування флегмони (вартість знеболювання сплачується додатково)

182,00

4.35

183

Розкриття панарицію шкірного (вартість знеболювання сплачується додатково)

137,00

4.36

184

Видалення нігтьової пластинки (вартість знеболювання сплачується додатково)

139,00

4.37

185

Розкриття панарицію сухожильного (вартість знеболювання сплачується додатково)

227,00

4.38

186

Розкриття панарицію кісткового (вартість знеболювання сплачується додатково)

182,00

4.39

187

Одномоментна репозиція уламків кісток (вартість знеболювання сплачується додатково)

274,00

4.40

188

Діатермокоагуляція шкіри (вартість знеболювання сплачується додатково)

137,00

4.41

191

Видалення доброякісного новоутворення шкіри із гістологічним дослідженням (вартість знеболювання сплачується додатково)

182,00

4.42

192

Радикальна операція врослого нігтя (вартість знеболювання сплачується додатково)

183,00

4.43

193

Операції на шкірі та підшкірній клітковині при травмах: видалення стороннього тіла (вартість знеболювання сплачується додатково)

139,00

4.44

194

Первинна хірургічна обробка рани

139,00

4.45

195

Висічення бурси ліктьового суглоба (вартість знеболювання сплачується додатково)

364,00

4.46

196

Висічення бурси колінного суглоба (вартість знеболювання сплачується додатково)

364,00

4.47

197

Введення внутрішньоматкової спіралі (вартість внутрішньоматкової спіралі сплачується додатково)

201,00

4.48

198

Видалення з порожнини матки внутрішньоматкової спіралі

200,00

4.49

199

Діатермоконізація шийки матки

251,00

4.50

200

Піхвові ванночки (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

114,00


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                     Наталія МЕЛЬНИК

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 25.12.1996  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, крім закладів охорони здоров’я МВС та ДСНС, окремих науково-дослідних установ Національної академії медичних наук, у яких впроваджується та реалізується новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, учасників пілотного проєкту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік).

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають державні лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я у м. Києві, крім закладів охорони здоров’я МВС та ДСНС, окремих науково-дослідних установ Національної академії медичних наук, у яких впроваджується та реалізується новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, учасників пілотного проєкту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням державного закладу охорони здоров’я, а саме: Державного закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України», Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 211 тарифів, в тому числі 63 тарифи на послуги з медичного обслуговування, які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

+

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цьому закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними медичними закладами та комунальними медичними закладами, які не уклали договір про медичне обслуговування населення з Національною службою здоров’я.

Для недержавного сектору охорони здоров’я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень закладом охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.

Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.

З огляду на викладене питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають державні лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я є актуальним.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров’я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійних внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

9

16

Х

Х

25

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

36

64

Х

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 195 450,00 грн.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 195 450,00 грн.

ВИТРАТИ на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку)

7 818,00

39 090,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

7 818,00

39 090,00

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. СК «Альфа Страхування»;

2. ПрА «Українська акціонерна страхова компанія АСКА»;

3. ПАТ «Страхова група «ТАС»;

4. ПрАТ «Страхова компанія Крона»;

5. ПрАТ «Страхова компанія ВУСО»;

6. ПрАТ «Страхове товариство «Іллічівське»;

7. ПрАТ «Страхова компанія АХА Страхування»;

8. ПрАТ «Страхова компанія «Дім Страхування»;

9. ПрАТ «Страхова компанія «Провідна»;

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. Акціонерне товариство «КИЇВСЬКИЙ РАДІОЗАВОД»;

2. Страхова компанія «Уніка»;

3. ПП «Альфа-СТБ»;

4. ПрАТ «ЕЛМІЗ»;

5. ТОВ «ФІНАНС-ЛАЙН»;

6. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ашан Гіпермаркет Україна»;

7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ес Джей Профіль Україна»;

8. АТ «ІНТЕРПАЙП ДНІПРОВСЬКИЙ ВТОРМЕТ»;

9. АТ «Державний завод ЗБК»;

10. ТОВ «ПЕГАС ТУРИСТИК»;

11. ДП «Укроборонсервіс»;

12. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІМ»;

13. Товариство з обмеженою відповідальністю «Спортивні споруди «СХІД»;

14. Товариство з обмеженою відповідальністю «КНВП-ЙОД»;

15. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП «ПАК-ВМ»;

16. Товариство з обмеженою відповідальністю «НОВАСЛАВ»;

25

25

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

195 450,00

977 250,00

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я, крім закладів охорони здоров’я МВС та ДСНС, окремих науково-дослідних установ Національної академії медичних наук, у яких впроваджується та реалізується новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, учасників пілотного проєкту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому рівні, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України», які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України» на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами.

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуги.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі
195 450 грн.

 

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичними закладами, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними медичними закладами та комунальними медичними закладами, які не уклали договір про медичне обслуговування населення з Національною службою здоров’я.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України».

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надають лікувально-профілактичні заклади, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • накладні витрати;
  • прибуток до 20%.

Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 2021 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України».

Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України» має ліцензію на медичну практику Міністерства охорони здоров’я України від 07.02.2013 серія АE № 196295.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладів та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаний з дією акта – не визначається;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:

якому встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 державного закладу охорони здоров’я, а саме: Державного закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України».

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами –25 суб’єктів господарювання;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – 195 450,00 грн;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України – 63 одиниці;

- рентабельність медичних закладів до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 195 450,00 грн;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які  03 листопада 2021 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 10 Міністерства охорони здоров’я України» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.


Заступник директора Департаменту -
Начальник управління цінової політики
Департаменту економіки та інвестицій                                                  Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]