Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для міста Києва на 2023 - 2027 роки»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта – проєкту розпорядження Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для міста Києва на 2023 - 2027 роки», розробленого на підставі наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 259 від 30 липня 2010 року «Про затвердження Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів», Звіту з визначення норм надання послуги з управління побутовими відходами в гуртожитках м. Києва від 17 листопада 2023 року, виконаного
ТОВ «Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів» (ТОВ «УкрНДІкомунпроект») за Договором від 16 жовтня 2019 року № 64 на надання послуг з розроблення Плану управління відходами в місті Києві до 2030 рокута аналізу регуляторного впливу вказаного проєкту (далі – регуляторний акт).

Розробник проєкту регуляторного акта, аналіз його регуляторного впливу: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Регуляторним актом планується унести зміни до норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для міста Києва на 2023-2027 роки для джерела утворення ТПВ «Гуртожитки».

Проєкт регуляторного акта, аналіз його регуляторного впливу розміщено на офіційній сторінці виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в мережі Інтернет за адресою: https://kyivcity.gov.ua/ в рубриці «Регуляторна діяльність», «Проєкти регуляторних актів» за посиланням: https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/?title=&dt1=18.04.2008&dt2=&tag=0&cat=6#

Основною метою проекту регуляторного акта є приведення норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за джерелом утворення «Гуртожитки» до фактичних.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від юридичних та фізичних осіб, їх об'єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (10 січня 2024 року – 10 лютого 2024 року) у письмовому вигляді за адресою: вул. Велика Житомирська, 15-А, м. Київ, 01001, Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), e-mail: [email protected] .

Відповідальна особа – начальник відділу санітарного очищення та інженерного захисту території управління житлово-комунальної політики Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Марина ЖИЛКА (тел. (044) 235 92 36 (38)

 

Проєкт

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про управління відходами», «Про житлово-комунальні послуги», «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», Правил надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2023 року
№ 835, Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30 липня 2010 року № 259, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 вересня 2010 року № 871/18166, враховуючи Звіт з визначення норм надання послуги з управління побутовими відходами в гуртожитках м. Києва від 17 листопада 2023 року, наданий ТОВ «Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів» листом від 17.11.2023 № 12/1, з метою приведення показників норм надання послуг з вивезення побутових відходів у місті Києві до фактичних:

Унести до норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для міста Києва на 2023-2027 роки, затверджених розпорядженням начальника Київської міської військової адміністрації від 31 січня 2023 року № 59, такі зміни:

позицію для джерела утворення ТПВ «Гуртожитки» викласти у такій редакції:

Джерело утворення ТПВ

Розрахункова одиниця

Середньорічна добова норма надання послуг з вивезення ТПВ, л/розрахункову одиницю на добу

Середньорічна норма надання послуг з вивезення ТПВ на одну розрахункову одиницю, м3/рік

Гуртожитки

1 місце

3,27

1,19

 

Начальник Київської міської
військової адміністрації
генерал-полковник                                                 Сергій ПОПКО

 

Аналіз регуляторного впливу

  1. Визначення проблеми

Відповідно до підпункту 16 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів відноситься до повноважень виконавчих органів відповідних рад.

Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України», затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, Указ Президента України
від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», згідно з розпорядженням начальника Київської міської військової адміністрації від 31 січня 2023 року № 59 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у місті Києві на 2023 – 2027 роки» такі норми затверджено.

Норма - це кількісний показник споживання послуг з вивезення побутових відходів, які утворюються на одну розрахункову одиницю (одного мешканця для житлової забудови, одне місце в готелі, гуртожитку та ін., 1 кв.м торгівельної та складської площі, вокзалів, автостоянок, пляжів та ін.; одне відвідування для поліклінік тощо) за одиницю часу.

У травні 2023 року до Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшли на розгляд листи Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» від 19.05.2023 № Вих3/0600.01/0777.06/60/2023, Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 12.05.2023 № 072/139-07, Національного авіаційного університету від 08.05.2023 № 06-32/866 щодо перегляду норм надання послуг з вивезення побутових відходів для гуртожитків.

У червні 2023 року Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звернувся до ТОВ «УкрНДІкомунпроект» з проханням повторного проведення робіт з вимірювання кількості твердих побутових відходів для джерела утворення твердих побутових відходів (ТПВ) «Гуртожитки». Порівняльний аналіз середньорічної норми, одержаної в результаті повторних досліджень, та середньорічної норми надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для джерела утворення ТПВ «Гуртожитки», затвердженої розпорядженням начальника Київської міської військової адміністрації від 31 січня 2023 року № 59 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у місті Києві на 2023 – 2027 роки» показав значну різницю між ними – затверджена норма майже вдвічі менша від фактичного стану утворення ТПВ, що могло бути зумовлено невеликою зайнятістю місць у гуртожитках в період проведення вимірювань, пов’язаною із встановленням з 12 березня 2020 року по 31 грудня 2022 року карантину та запровадженням обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а також введенням воєнного стану в Україні з 24 лютого 2022 року.

Норми надання послуг з вивезення побутових відходів є важливим показником у системі санітарного очищення міста, необхідним для:

- використання під час планування робіт з організації збирання, вивезення та захоронення побутових відходів;

- визначення необхідної кількості обладнання для збирання та перевезення побутових відходів та обслуговуючого персоналу у сфері поводження з ними;

- розрахунків вартості послуг із вивезення побутових відходів.

Дія даного регуляторного акта поширюється на територіальну громаду, суб’єктів господарювання, органи місцевого самоврядування.

 

Основні групи , на які проблема справляє вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання

+

 

Суб’єкти малого підприємництва

+

 

Вищезазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкового механізму, оскільки чинне законодавство України чітко визначає повноваження органу місцевого самоврядування в частині затвердження норм надання послуг із вивезення побутових відходів.

  1. Цілі державного регулювання

Основними цілями прийняття зазначеного регуляторного акта є:

внесення змін до норм надання послуг з вивезення побутових відходів для джерела утворення твердих побутових відходів (ТПВ) «Гуртожитки».;

реалізація державної політики в сфері управління побутовими відходами;

створення відповідних умов для забезпечення споживачів якісними послугами з організації збирання, вивезення твердих побутових, великогабаритних відходів, що утворюються на території гуртожитків міста Києва;

покращення екологічної та санітарно-епідеміологічного ситуації в місті.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Альтернативними способами досягнення цілей є:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючу ситуацію без змін.

 

Якщо залишити ситуацію без змін, це призведе до того, що вивезення побутових відходів буде здійснюватися по факту утворення, без обліку та ідентифікації споживача послуг з вивезення побутових відходів. Збільшиться кількість несанкціонованих звалищ. Не врахування необхідності внесення змін до норм надання послуг за  джерелом утворення твердих побутових відходів (ТПВ) «Гуртожитки», встановлених розпорядженням начальника Київської міської військової адміністрації від 31 січня 2023 року № 59 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у місті Києві на 2023 – 2027 роки», призведе до некоректного формування тарифу на послугу з поводження з побутовими відходами, що порушить вимоги чинного законодавства у сфері управління побутовими відходами.

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акта.

 

Затвердження внесення змін до норм надання послуг з вивезення побутових відходів за джерелом утворення твердих побутових відходів (ТПВ) «Гуртожитки» створить сприятливі умови на території міста Києва для забезпечення споживачів якісними послугами з поводження з побутовими відходами, покращить санітарно-епідеміологічну та екологічну ситуації, забезпечить виконання вимог чинного законодавства України у сфері управління побутовими відходами.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Негативний вплив на екологію, збільшення кількості несанкціонованих звалищ та, відповідно, виділення коштів з місцевого бюджету на ліквідацію таких звалищ.

Альтернатива 2

Прозоре формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.

Поліпшення санітарно-епідеміологічного стану територіальної громади, повний обсяг вивезення відходів на території міста Києва.

Зменшення витрат з місцевого бюджету на ліквідацію несанкціонованих сміттєзвалищ.

Позитивний вплив на екологію.

Бюджетні витрати – 617,70 грн

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутність можливості розрахувати та встановити вартість послуги з поводження з побутовими відходами, що в свою чергу призведе до ненадання послуги з вивезення побутових відходів

Альтернатива 2

Поліпшення санітарно-епідеміологічного стану територіальної громади, повний обсяг вивезення відходів на території міста  Києва.

Позитивний вплив на екологію, здоров’я та безпеку громадян.

Сплата за надані послуги з вивезення побутових відходів

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць*

0

 

7

0

7

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

100

0

100

*Дані Департаменту житлово-комунальної інфраструктури міста Києва

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Нерегульовані витрати на вивезення побутових відходів власними силами суб’єктів господарювання.

Альтернатива 2

Встановлення єдиних підходів до показників нормування надання послуг з вивезення побутових відходів, поліпшення санітарно-епідеміологічного стану територіальної громади, повний обсяг вивезення відходів на території міста Києва.

Крім того, за результатами останніх вимірювань, має місце збільшення середньорічної норми надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для джерела утворення ТПВ «гуртожитки»

Загальні витрати суб’єктів господарювання             298,20 грн

 

ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

-

-

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

-

-

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

-

-

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

-

-

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

-

-

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

-

-

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

-

-

8

Інше (ознайомлення з регулюванням), гривень

1 година Х мін. з/п / годину (станом на

01.01.2024 -

 42,60 грн)

=

1 Х 42,60 = 42,60 грн

Розрахунково: ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

42,60

Розрахунково: ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

7

Розрахунково ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

298,20

Розрахунково ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

-

-

-

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

-

-

           

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

-

-

-

-

_________
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

-

-

-

-

__________
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

-

-

-

-

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні
(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

-

-

-

               

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за
п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

-

-

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

Обчислити неможливо

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

298,20 грн

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності

Бал результативності

Коментарі щодо присвоєння

Альтернатива 1

1

Містить положення що не узгоджується з чинним законодавством України;

Не забезпечує розв’язання існуючої проблеми.

Альтернатива 2

4

Забезпечує принципи державної регуляторної політики; забезпечує реальне відображення норм надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Відсутні

 

 

 

 

 

 

 

 

Для громадян:

Відсутні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Для держави:

Негативний вплив на екологію, збільшення кількості несанкціонованих звалищ та, відповідно, виділення коштів з місцевого бюджету на ліквідацію таких звалищ.

Для громадян:

Відсутність можливості розрахувати та встановити вартість послуги з поводження з побутовими відходами, що в свою чергу призведе до ненадання послуги з вивезення побутових відходів.

Для суб’єктів господарювання:

Нерегульовані витрати на вивезення побутових відходів власними силами суб’єктів господарювання.

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана

Оскільки залишення не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначену у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Альтернатива 2

Для держави:

Прозоре формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.

Поліпшення санітарно-епідеміологічного стану територіальної громади, повний обсяг вивезення відходів на території міста Києва.

Зменшення витрат з місцевого бюджету на ліквідацію несанкціонованих сміттєзвалищ.

Позитивний вплив на екологію.

Для громадян:

Поліпшення санітарно-епідеміологічного стану територіальної громади, повний обсяг вивезення відходів на території міста  Києва

Позитивний вплив на екологію, здоров’я та безпеку громадян.

Для суб’єктів господарювання

Встановлення єдиних підходів до показників нормування надання послуг з вивезення побутових відходів, поліпшення санітарно-епідеміологічного стану територіальної громади, повний обсяг вивезення відходів на території міста Києва.

Крім того, за результатами останніх вимірювань, має місце збільшення середньорічної норми надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для джерела утворення ТПВ «гуртожитки»

Для держави:

Бюджетні витрати -

617,70 грн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для громадян:

Сплата за надані послуги з вивезення побутових відходів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для суб’єктів господарювання:

Загальні витрати суб’єктів господарювання

298,20 грн

Затвердження цього регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом досягнення цілей, який дозволить досягти повної мірою цілі державного регулювання, визначеною у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу. Оптимальний варіант збалансування інтересів держави громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Залишити існуючу ситуацію без змін

Не є прийнятною, адже не вирішує проблему

Х

Прийняття даного регуляторного акта

Забезпечить споживачів якісними послугами з поводження з побутовими відходами, покращить санітарно-епідеміологічну та екологічну ситуації, забезпечить виконання вимог чинного законодавства України у сфері управління побутовими відходами.

Зміни у законодавстві у сфері надання послуг з управління побутовими  відходами.

 

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Зазначеним проєктом регуляторного акта передбачається:

затвердити зміни до норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у місті Києві на 2023-2027 роки та встановити таку норму для джерела утворення ТПВ «Гуртожитки»:

Джерело утворення ТПВ

Розрахункова одиниця

Середньорічна добова норма надання послуг з вивезення ТПВ, л/розрахункову одиницю на добу

Середньорічна норма надання послуг з вивезення ТПВ на одну розрахункову одиницю, м3/рік

Гуртожитки

1 місце

3,27

1,19

 

  1. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснено розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування згідно з додатком 3 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня
2004 року № 308.

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ 
на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва

Розрахунок витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

Комунальне підприємство виконавчого органу Київради «Київської міської державної адміністації» «Київкомунсервіс» (КП «Київкомунсервіс»)
(назва державного органу)

Процедура регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1 година

42,60

1

7

298,20

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

         

камеральні

         

виїзні

         

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

         

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

         

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

         

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

         

7. Інші адміністративні процедури (уточнити): 
_. інформування суб’єктів господарювання з вимогами регулювання шляхом розміщення відповідної інформації на власному сайті;

_обробка інформації про суб’єкта господарювання та застосування норми під час обрахування обсягу надання послуг для укладання (внесення змін) договорів

 

 

 

 

30 хв.

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

21,30 грн

 

 

 

 

 

 

42,60 грн

 

 

 

 

1 процедура на всіх суб’єктів господарювання

 

 

 

 

1

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

21,30

 

 

 

 

 

 

298,20

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

617,70

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

3088,50

__________ 
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Не передбачається утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу)

Регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Обмеження строку дії регуляторного акта у 5 (п’ять) років встановлено Правилами визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 № 259, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.09. 2010 за № 871/18166.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта – 41,60 грн на одного суб’єкта господарювання;

рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта − середній.

кількість суб’єктів господарювання на яких поширюється дія акта – 7 од.;

обсяг вивезення побутових відходів;

рівень оплати послуг із вивезення побутових відходів;

кількість звернень громадян щодо надання послуг з управління побутовими відходами.

На підставі даних, отриманих при проведенні обстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття, буде можливо зробити висновки про досягнення очікуваних результатів та цілей регулювання.

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта послідовно буде здійснено базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.

Відстеження результативності регуляторного акта включає:

виконання заходів з відстеження результативності;

підготовку та оприлюднення звіту про відстеження результативності.

Одержані при здійсненні повторного відстеження результативності значення показників результативності будуть порівнюватися із значеннями цих показників, що були одержані при здійсненні базового відстеження. Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися з метою перевірки сталого досягання регуляторним актом цілей, задекларованих при його прийнятті, після здійснення повторного відстеження результативності цього регуляторного акта.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до дня набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом або більшістю його положень.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження цього регуляторного акта здійснюватиметься статистичним методом. Для відстеження будуть використовуватись статистичні дані підприємств сфери управління побутовими відходами.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]