Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження виключаються пункти 4, 5-6, 7 та 8 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров'я», зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090, та визнаються такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надають: Державний заклад «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 листопада 2015 року № 1144), Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 березня 2016 року № 163, Державний заклад «Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 березня 2016 року № 163), Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» МОЗ України, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від  05 жовтня 2017 року № 1208), Державна установа «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського Національної академії медичних наук України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24  вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 липня 2018 року № 1190).

Проєкт регуляторного акта, та аналіз його регуляторного впливу розміщено на офіційній сторінці виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в мережі Інтернет за адресою: www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення:

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 70, 202 60 71 або на електронну адресу, [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регуляторна служба України, тел. 239 76 40 або на електронну адресу: [email protected]


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                              Наталія МЕЛЬНИК

Проєкт розпорядження

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанови Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах», з метою приведення розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність з вимогами законодавства України:

1. Унести до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24  вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я», зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090, такі зміни:

1.1. Пункт 4 виключити.

У зв’язку з цим пункти 5 – 17 вважати відповідно пунктами 4 – 16.

1.2. Пункти 5 – 6 виключити.

У зв’язку з цим пункти 7 – 16 вважати відповідно пунктами 5 – 14.

1.3. Пункт 7 виключити.

У зв’язку з цим пункти 8 – 14 вважати відповідно пунктами 7 – 13.

1.4. Пункт 8 виключити.

У зв’язку з цим пункти 9 – 13 вважати відповідно пунктами 8 – 12.

2. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 листопада 2015 року № 1144).

3. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 березня 2016 року № 163).

4. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державний заклад «Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 березня 2016 року № 163).

5. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» МОЗ України, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 жовтня 2017 року № 1208).

6. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського Національної академії медичних наук України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 липня 2018 року № 1190).

7. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Начальник Київської міської військової адміністрації
генерал-полковник                                                                                            Сергій ПОПКО

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Необхідність розробки проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056» (далі – проєкт розпорядження) обумовлена зверненнями закладів охорони здоров’я щодо необхідності визнання такими, що втратили чинність, тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, а саме:

Державного закладу «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я України» (лист від 28 березня 2023 року № 28/03/23-1);

Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (лист від 19 вересня 2023 року №  714/23);

Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»  (лист від 07 вересня 2023 року № 01-09/1094);

Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України  (лист від 14 липня 2023 року № 1786/02.1-09./-23);

Державної установи «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф .Г. Яновського Національної академії наук України» (лист від 29 серпня 2023 року № 1052).

Так, вищезазначені заклади охорони здоров’я звернулися щодо необхідності визнання такими, що втратили чинність, тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які затверджені розпорядженнями:

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 листопада 2015 року № 1144), яке є регуляторним актом;

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 березня 2016 року № 163), яке є регуляторним актом;

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від  05 жовтня 2017 року № 1208), яке не є регуляторним актом;

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24  вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 липня 2018 року № 1190), яке є регуляторним актом.

Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25 листопада 2022 року № 2138 «Про реорганізацію державного закладу «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я України» державний заклад «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я України» реорганізовано шляхом його приєднання до державного закладу «Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Міністерства охорони здоров’я України», який є правонаступником усіх майнових і немайнових прав та обов’язків державного закладу «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я України».

Також відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26 червня 2020 року № 1479 «Про реорганізацію державного закладу «Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України» державний заклад «Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України» реорганізовано шляхом його приєднання до державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», який є правонаступником усіх майнових і немайнових прав та обов’язків державного закладу «Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України».

Відповідно  пункту 12 додатку до  постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», Київська міська державна адміністрація регулює (встановлює) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я, крім закладів охорони здоров’я МВС та ДСНС, окремих науково-дослідних установ Національної академії медичних наук, у яких впроваджується та реалізується новий механізм фінансового забезпечення надання  спеціалізованої медичної допомоги, учасників пілотного проекту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.20218 № 707 «Деякі питання  реалізації пілотного проекту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів» до переліку учасників пілотного проекту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів включено Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України та Державну установу «Науково-практичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України».

У зв’язку з вищевикладеним та відсутністю необхідності у використанні, в тому числі в подальшому, тарифів на платні послуги з медичного обслуговування Національною дитячою спеціалізованою лікарнею «ОХМАТДИТ» МОЗ України, державною установою «Науково-практичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» та державною установою «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського Національної академії наук України» Департаментом економіки та інвестицій міста Київа розроблено проєкт розпорядження.

Зважаючи на викладене є необхідність визнання такими, що втратили чинність неактуальних тарифів на платні послуги з медичного обслуговування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

+

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів). 

ІІ. Цілі державного регулювання

Головна ціль цього регуляторного акта – систематизація та підтримка в актуальному стані тарифів на платні медичні послуги, через реалізацію владних повноважень, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)».

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1.Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Збереження чинного регулювання

Альтернатива 2

Прийняття проєкту розпорядження

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 в частині невиконання посадовими особами КМДА владних повноважень, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)».

Підтримка тарифів на платні медичні послуги в актуальному стані

Відсутні

 Оцінка впливу на сферу інтересів громадян не проводилась

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

11

9

10

Х

30

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

37

30

33

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Надання медичної допомоги громадянам за тарифами, які затверджені наказами по закладах охорони здоров’я.

Відповідно до розрахунків (М-тест)  вартість адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва – 404,60 грн

ВИТРАТИ на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

0,00

0,00

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

0,00

0,00

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

0,00

0,00

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

0,00

0,00

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

0,00

0,00

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

0,00

0,00

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

0,00

0,00

8

Інше, гривень - витрати на первинне ознайомлення з дією регуляторного акта

40,46

Розрахунково:

ознайомлення

відбулось у

перший рік

регулювання

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

40,46

Розрахунково

ознайомлення

відбулось у

перший рік

регулювання

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПрАТ СК «Провідна»;

2. ПАТ НАСК «Оранта»;

3. ПрАТ АСК «Інго-України»;

4. ПрАТ «Уніка»;

5. ПАТ СК «Країна»;

6. ПАТ «СК «Українська страхова компанія»;

7. ПАТ «Просто-Страхування»:;

8. ПрАТ «Альфа-страхування»;

9. ПрАТ «Страхова компанія ВУСО»;

10. АСК «Інго Україна»;

11.ПрАТ «УАСК-АСКА»;

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. ПрАТ «СК «Іллічівське»;

2. ПрАТ «Європейський страховий альянс»;

3.ПАТ «Страхова компанія «Країна»;

4. ПрАТ «СК «Сан Лайф»;

5. ВАТ «Універсальна»;

6. ПАТ «СК «Форміка»;

7. ТОВ «Фарм-планета»;

8.ПрАТ «СК «Раритет»;

9. ПП «Маріам-С»

20

Розрахунково

ознайомлення

відбулось у

перший рік

регулювання

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

809,20

Розрахунково

ознайомлення

відбулось у

перший рік

регулювання

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

0,00

0,00

0,00

0,00

_________
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

0,00

0,00

0,00

0,00

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

0,00

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні
(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

0,00

0,00

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо

Альтернатива 2

809,20

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Визначена проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

4

Проблема більше існувати не буде.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави: Відсутні

Для суб’єктів господарювання Відсутні

Для держави: Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 в частині невиконання посадовими особами КМДА владних повноважень, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень.

Для суб’єктів господарювання: Відсутні

Залишення ситуації, яка існує на сьогодні - є неможливою, оскільки заклади охорони здоров’я не застосовують тарифи на платні медичні послуги, які затверджені розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а перерахували тарифи  та затвердили їх наказами по підприємствах.

 

Альтернатива 2

Для держави: Реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»

Для суб’єктів господарювання Надання медичної допомоги громадянам виключно за тарифами, які затверджені наказами по підприємствах

Для держави: Відсутні

Для суб’єктів господарювання: Відповідно до розрахунків (М-тест)  вартість адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва –404,60 грн

Цілі будуть досягнуті. Оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та привести акти виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог чинного законодавства

Відсутні

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та суб’єктів господарювання.

Відсутні

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми Департаментом економіки та інвестицій міста Києва розроблено проєкт розпорядження, яким виключаються пункти 4, 5-6, 7 та 8 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров'я», зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090, та визнаються такими, що втратили чинність, тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надають: Державний заклад «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за №  37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 листопада 2015 року № 1144), Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» та Державний заклад «Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 березня 2016  року № 163), Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» МОЗ України, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014  року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07  жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від  05 жовтня 2017  року № 1208), Державна установа «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського Національної академії медичних наук України», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24  вересня 2014 року № 1056, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 липня 2018 року № 1190).

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва не передбачаються.

Додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не передбачено.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта не обмежено у часі.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта;

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта - не передбачається;

розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта - 40,46 грн./один суб’єкт господарювання/ 1 година;

рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта - середній, проєкт регуляторного акту оприлюднено на офіційному порталі Києва;

кількість скарг.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) буде здійснено базове відстеження його результативності в строки, установлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                           Наталія МЕЛЬНИК

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 13 листопада 2023 р. по 30 листопада 2023 р.    

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Звернення закладів охорони здоров’я

5

У зв’язку з реорганізацією деяких державних закладів охорони здоров’я, а також у зв’язку з відсутністю необхідності у використанні, в тому числі в подальшому, тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, тарифи на платні медичні послуги, які затверджені розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  закладами охорони здоров’я не застосовуються.

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва на яких поширювалось регулювання - 10 одиниць, у тому числі малого підприємництва -  10 одиниць та мікро-підприємництва 0 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких справляє вплив 33 відсотка (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

 

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

Х

Х

Х

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

Х

Х

Х

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання:

10

10

10

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

Х

Х

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

40,46 мін. з/п/год. Х 1 год. = 40,46 грн

Х

Розрахунково: ознайомлення відбулося в перший рік регулювання

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

Х

Х

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

40,46

Х

Розрахунково: ознайомлення відбулося в перший рік регулювання

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

10

Х

Х

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

404,60

Х

Розрахунково: ознайомлення відбулося в перший рік регулювання

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Х

Х

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

404,60

Х

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

404,60

Х

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

404,60

Х


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                                                Наталія МЕЛЬНИК

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]