Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»

Повідомлення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження виключаються пункти 56, 67 та 70 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143, та визнаються такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне підприємство «Київська міська стоматологічна поліклініка», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 13 вересня 2019 року № 1141), Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 3, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 08 серпня 2019 року № 1413) та Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 вересня 2020 року № 1355).

Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» 21 липня 2022 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 21 липня 2022 року по 21 серпня 2022 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 239 76 40 або на електронну адресу: [email protected].


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                          Наталія МЕЛЬНИК

Проєкт розпорядження

Відповідно до статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою приведення розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність із законодавством України:

1. Унести до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171

«Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143, такі зміни:

1.1. Пункт 56 виключити.

У зв’язку з цим пункти 57–81 вважати відповідно пунктами 56–80.

1.2. Пункт 67 виключити.

У зв’язку з цим пункти 68-80 вважати відповідно пунктами 67–79.

1.3.   Пункт 70 виключити

У зв’язку з цим пункти 71-79 вважати відповідно пунктами 70–78.

2. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне підприємство «Київська міська стоматологічна поліклініка», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 вересня 2017 року № 1141).

3. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 3, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 серпня 2019 року № 1413).

4. Визнати такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 вересня 2020 року № 1355).

5. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.


Начальник Київської міської військової адміністрації
генерал-майор                                                                                                                         Микола ЖИРНОВ

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця. 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Необхідність розробки проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» (далі – проєкт розпорядження) обумовлена зверненнями Комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) листом від 18 лютого 2022 року № 061/217-213, Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 3» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) листом від 17 лютого 2022 року № 061/106-160/278 та  Комунального некомерційного підприємства «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) листом від 27 квітня 2022 року № 061/20106-95 щодо визнання такими, що втратили чинність тарифів на платні медичні  послуги встановлених для:

Комунального підприємства «Київська міська стоматологічна поліклініка» - розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 13 вересня 2017 року № 1141);

Київської міської клінічної лікарні № 3 - розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 08 серпня 2019 року № 1413), яке не є регуляторним актом;

Комунального некомерційного підприємства «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» - розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 вересня 2020 року № 1355).

Згідно із статутом комунальне некомерційне підприємство «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) утворено відповідно до рішення Київської міської ради від 21 листопада 2017 року № 496/3503 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» шляхом перетворення комунального підприємства «Київська міська стоматологічна поліклініка» в комунальне некомерційне підприємство «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

З урахуванням цього, комунальним підприємством «Київська міська стоматологічна поліклініка» платні послуги з медичного обслуговування, тарифи на які затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 вересня 2017 року № 1141), не надаються.

При цьому, на даний час частина платних послуг подібних до послуг, тарифи на які затвердженні розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 вересня 2017 року № 1141), надаються комунальним некомерційним підприємством «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у складі стоматологічних послуг, тарифи на які затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 33/1086 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 грудня 2019 року № 2199).

Відповідно до рішення Київської міської ради від 08 квітня 2021 року № 566/607 «Про реорганізацію шкірно-венерологічних закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2021 року № 1359 «Про організаційно-правові заходи, пов’язані з виконанням рішення Київської міської ради від 08 квітня 2021 року № 566/607 «Про реорганізацію шкірно-венерологічних закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва» комунальне некомерційне підприємство «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичний осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 512327000286 припинило свою діяльність,  реорганізовано та ввійшло до складу комунального некомерційного підприємства «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ».

У зв’язку з припиненням діяльності комунального некомерційного підприємства «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) тарифи на платні медичні послуги, які затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 вересня 2020 року № 1355) підприємством не застосовуються.

У зв’язку з викладеним, Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171».

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

+

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

+

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів). 

ІІ. Цілі державного регулювання

Головна ціль цього регуляторного акта – систематизація та підтримка в актуальному стані тарифів на платні медичні послуги, через реалізацію владних повноважень, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)».

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1.Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Збереження чинного регулювання

Альтернатива 2

Прийняття проєкту розпорядження

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 в частині невиконання посадовими особами КМДА владних повноважень, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»
Підтримка тарифів на платні медичні послуги в актуальному стані

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян не проводилась

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

7

10

11

Х

28

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

25

35

40

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Надання медичної допомоги громадянам за тарифами, які затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 грудня 2019 року № 2199 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055» та за тарифами, які затверджені наказом Комунального некомерційного підприємства «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ».

Відповідно до розрахунків (М-тест)  вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва - 431,86 грн

ВИТРАТИ на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

0,00

0,00

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

0,00

0,00

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

0,00

0,00

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

0,00

0,00

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

0,00

0,00

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

0,00

0,00

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

0,00

0,00

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку)

0,00

0,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

0,00

0,00

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПрАТ СК «Провідна»;

2. ПАТ НАСК «Оранта»:

3. ПрАТ АСК «Інго-України»;

4. ПрАТ «Уніка»;

5. ПАТ СК «Країна»;

6. ПрАТ «Альфа-страхування»

7. ПрАТ «Страхова компанія ВУСО»

- суб’єктів середнього підприємництва:

1.Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Києві;

2. ПрАТ «СК «Іллічівське»;

3. ПАТ «Страхова компанія «Країна»;

4. ПрАТ «Європейський страховий альянс»

5. ПрАТ «СК «Сан Лайф»;

6. ВАТ «Універсальна»;

7. ПАТ «СК «Форміка»;

8. ТОВ «Фарм-планета»;

9.ПрАТ «СК «Раритет»;

10. ПП «Маріам-С»

17

17

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

0,00

0,00

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

0,00

0,00

0,00

0,00

_________
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

0,00

0,00

0,00

0,00

__________
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

0,00

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні
(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

0,00

0,00

0,00

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

0,00

0,00

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

0,00

Альтернатива 2

0,00

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акта.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Визначена проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

4

Проблема більше існувати не буде.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави: Відсутні

Для суб’єктів господарювання: Відсутні

Для держави: Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 в частині невиконання посадовими особами КМДА владних повноважень, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних відповідальності за невиконання владних повноважень.

Для суб’єктів господарювання: Відсутні

Залишення ситуації, яка існує на сьогодні - є неможливою, оскільки КП «Київська міська стоматологічна поліклініка» реорганізоване в Комунальне некомерційне підприємство «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) тарифи  якому затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 грудня 2019 року № 2199 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055», а

Комунальне некомерційне підприємство «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичний осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 512327000286 припинило свою діяльність,  реорганізовано та ввійшло до складу комунального некомерційного підприємства «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ».

Альтернатива 2

Для держави: Реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»

Для суб’єктів господарювання: Надання медичної допомоги громадянам виключно за тарифами, які затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 грудня 2019 року № 2199 та за тарифами, які затверджені наказом Комунального некомерційного підприємства «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ».

Для держави: Відсутні

Для суб’єктів господарювання: Відповідно до розрахунків (М-тест)  вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва - 431,86 грн

Цілі будуть досягнуті. Оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та привести акти виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог чинного законодавства

Відсутні

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та суб’єктів господарювання.

Відсутні

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми Департаментом економіки та інвестицій розроблено проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171», яким виключаються пункти 56, 67 та 70 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26  лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143, та визнаються такими, що втратили чинність, Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне підприємство «Київська міська стоматологічна поліклініка», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 13 вересня 2017 року № 1141), Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 3, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 08 серпня 2019 року № 1413) та Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 вересня 2020 року № 1355).

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва не передбачаються.

Додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не передбачено.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта не обмежено у часі.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта;

кількість скарг.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) буде здійснено базове відстеження його результативності в строки, установлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                    Наталія МЕЛЬНИК

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання не проводились    

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит до Головного управління статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

2

Звернення Комунального некомерційного підприємства «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» та комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія»

2

У зв’язку з припиненням діяльності комунального некомерційного підприємства «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Київська міська стоматологічна поліклініка» тарифи на платні медичні послуги, підприємствами не застосовуються.

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва на яких поширювалось регулювання - 11 одиниць, у тому числі малого підприємництва -  11 одиниць та мікро-підприємництва 0 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких справляє вплив 40 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

Х

Х

Х

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

Х

Х

Х

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання: Комунальне некомерційне підприємство «Шкірно-венерологічний диспансер № 5» та комунальне некомерційне підприємство «Київська стоматологія»

2

2

2

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

Х

Х

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

39,26 мін. з/п/год. Х               1 год. = 39,26 грн

Х

Х

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

Х

Х

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

39,26

Х

Х

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

11

Х

Х

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

431,86

Х

Х

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Х

Х

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

431,86

Х

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

Х

Х

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

Х

Х


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                                                 Наталія МЕЛЬНИК

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]