Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про встановлення коефіцієнтів завантаженості відведених майданчиків для платного паркування транспортних засобів та коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про встановлення коефіцієнтів завантаженості відведених майданчиків для платного паркування транспортних засобів та коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві».

Розробником проєкту регуляторного акта є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом регуляторного акта передбачається встановити коефіцієнти завантаженості майданчиків для платного паркування транспортних засобів у місті Києві та коефіцієнти для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі міста Києва.

Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про встановлення коефіцієнтів завантаженості майданчиків для платного паркування транспортних засобів у місті Києві та коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі міста Києва» розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення у письмовому вигляді за адресою: 01030, м. Київ, вул. Леонтовича, 6 або на електронну адресу: [email protected]


Директор Департаменту транспортної інфраструктури міста Києва                                                             Руслан КАНДИБОР

Проєкт розпорядження

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», пункту 3 Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2010 року № 258, пункту 5 рішення Київської міської ради від 18 січня 2024 року № 7591/7632 «Про питання визначення коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі у місті Києві, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного користування транспортних засобів у місті Києві», враховуючи розпорядження Київського міського голови від 23 січня 2024 року № 53 «Про утворення робочої групи з визначення коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі та завантаженості майданчика у місті Києві, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві», висновок робочої групи з визначення коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі та завантаженості майданчика у місті Києві, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві від 24 січня 2024 року, з метою формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів:

1. Встановити коефіцієнти завантаженості відведених майданчиків для платного паркування транспортних засобів та коефіцієнти для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві, що додаються.

2. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • від 02 жовтня 2012 року № 1719 «Про затвердження коефіцієнтів завантаженості майданчиків для платного паркування транспортних засобів»;
  • від 09 липня 2021 року № 1528 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 жовтня 2012 року № 1719».

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Начальник Київської міської військової адміністрації
генерал-полковник                                                                                                                             Сергій ПОПКО

Додаток до
розпорядження начальника
Київської міської військової адміністрації
від                                                        

 

Коефіцієнти завантаженості відведених майданчиків для платного паркування
транспортних засобів та коефіцієнти для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої
мережі, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками
для платного паркування транспортних засобів у місті Києві

Територіальна зона, в межах якої розташовані  майданчики для платного паркування транспортних засобів

Межі територіальних зон платного паркування транспортних засобів

Коефіцієнт, що враховує місце розташування майданчика для паркування

 (Кр1)

Коефіцієнт, що враховує час користування майданчиком для паркування

(Кр2)

Коефіцієнт, що враховує тип транспортного засобу, що розміщується на майданчику для паркування (Кр3)

Коефіцієнт, що враховує категорію осіб, які розміщують транспортні засоби на майданчику для паркування (Кр4)

Коефіцієнт завантаженості майданчика (Кз)

І

вул. Володимирська (від
вул. Десятинна до вул. Саксаганського),

вул. Саксаганського (від
вул. Володимирської до вул. Еспланадної),

вул. Антоновича (від
вул. Гетьмана Павла Скоропадського до вул. Івана Федорова),

вул. Івана Федорова (від
вул. Антоновича до вул. Велика Васильківська),

вул. Велика Васильківська (від вул. Івана Федорова до пл. Бессарабська),

вул. Еспланадна,

вул. Басейна,

бульв. Лесі Українки (від
вул. Басейна до вул. Госпітальна),

вул. Мечникова,

вул. Крутий узвіз (від
пл. Бессарабська до вул. Круглоуніверситетська),

пл. Бессарабська,

вул. Хрещатик,

вул. Лютеранська (від
вул. Хрещатик до
вул. Заньковецької),

вул. Заньковецької,

вул. Станіславського,

пл. Івана Франка,

вул. Ольгинська,

пров. Музейний,

вул. Михайла Грушевського (від пл. Європейської до
пров. Музейний),

пл. Європейська,

вул. Прорізна,

вул. Бориса Грінченка,

вул. Михайлівська,

пл. Михайлівська,

вул. Десятинна,

пров. Рильський,

вул. Стрілецька,

вул. Ярославів Вал (від
вул. Володимирська до вул. Миколи Лисенка),

вул. Миколи Лисенка,

вул. Богдана Хмельницького (від вул. Пирогова до
вул. Хрещатик),

вул. Пирогова,

бульв. Тараса Шевченка (від вул. Пирогова до
пл. Бессарабська)

40

1

1

1

0,5

У межах вулиць та площ:

вул. Старовокзальна (від
вул. Жилянська до вул. Саксаганського)

вул. Саксаганського (від
вул. Старовокзальна до
вул. Паньківська),

вул. Паньківська (від
вул. Жилянська до
вул. Саксаганського),

вул. Жилянська (від
вул. Паньківська до
вул. Старовокзальна),

вул. Симона Петлюри (від
пл. Вокзальна до
вул. Назарівська),

пл. Вокзальна,

вул. Вокзальна

У межах вулиць:

вул. Січеславська,

вул. Георгія Кірпи.

(Південний залізничний вокзал)

У межах вулиць:

вул. Предславинська (від
вул. Євгена Коновальця до
вул. Німецької),

вул. Євгена Коновальця (від
вул. Предславинської до
вул. Велика Васильківська),

вул. Антоновича (від вул. Володимиро-Либідської до
вул. Німецька),

вул. Німецька (від
вул. Антоновича до
вул. Предславинська)

У межах вулиць та площ:

вул. Велика Васильківська (від бульв. Миколи Міхновського до пл. Либідська),

пл. Либідська,

вул. Антоновича (від
бул.. Миколи Міхновського до пл. Либідська)

У межах площі:

пл. Деміївська.

(Центральний автовокзал)

У межах вулиць:

вул. Михайла Задніпровського (від вул. Євгена Коновальця до бульв. Лесі Українки),

вул. Генерала Алмазова (від бульв. Лесі Українки до
вул. Арсенальна).

У межах вулиць:

вул. Лейпцизька (від
вул. Цитадельної до вул. Князів Острозьких),

вул. Князів Острозьких (від
вул. Лейпцизька до
вул. Лаврська),

вул. Івана Мазепи,

вул. Михайла Омеляновича-Павленка.

У межах вулиці:

вул. Лаврська

(від вул. Добровольчих батальйонів до
вул. Цитадельної)

У межах вулиць та площ:

вул. Іллінська (від
пл. Контрактова до
вул. Волоська),

пл. Контрактова,

вул. Григорія Сковороди (від
пл. Контрактова до
вул. Волоська),

вул. Волоська (від вул. Іллінська до вул. Григорія Сковороди)

У межах вулиць:

вул. Набережно-Лугова (від
вул. Оленівська до
вул. Турівська),

вул. Набережно-Хрещатицька (від вул. Турівська до
вул. Боричів узвіз),

шосе Набережне (від
пл. Поштова до бульв. Миколи Міхновського),

бульв. Миколи Міхновського (від Набережного шосе до
пл. Деміївська),

вул. Болсуновська (від
бульв. Миколи Міхновського до вул. Бастіонної),

вул. Бастіонна,

вул. Садово-Ботанічна (від
вул. Бастіонна до
вул. Звіринецька),

вул. Звіринецька (від
вул. Садово-Ботанічна до
вул. Правобережної),

шосе Залізничне (від
вул. Михайла Бойчука до
пл. Либідська),

вул. Михайла Бойчука (від
вул. Правобережної до шосе Залізничне),

вул. Миколи Грінченка (від
вул. Протасів Яр до
вул. Саперно-Слобідська),

вул. Байкова,

вул. Миколи Амосова (від
вул. Протасів Яр до
вул. Солом'янська),

вул. Солом'янська (від
вул. Протасів Яр до
просп. Повітрофлотський),

просп. Повітрофлотський (від вул. Солом'янська до
вул. Жилянська),

вул. Борщагівська (від
просп. Повітрофлотський до вул. Боткіна),

вул. Поілтехнічна (від
вул. Боткіна до
пров. Політехнічний)

пров. Політехнічний (від
вул. Борщагівська до
просп. Берестейський),

просп. Берестейський (станція метро "Політехнічний інститут" до пл. Галицька),

пров. Брест-Литовський,

пров. Тбіліський,

вул. Віктора Ярмоли

вул. Богдана Гаврилишина,

вул. Довнар-Запольського (від вул. Богдана Гаврилишина до вул. Білоруська),

вул. Білоруська,

вул. Деревлянська (від
вул. Білоруської до вул. Юрія Іллєнка),

вул. Юрія Іллєнка (від
вул. Деревлянська до
вул. Глибочицька),

вул. Глибочицька (від вул. Юрія Іллєнка до вул. Нижній Вал),

вул. Нижній Вал (від
вул. Глибочицька до
вул. Набережно-Хрещатицька),

вул. Житньоторзька (від
пров. Ярославський до
вул. Хорива),

пров. Ярославський,

вул. Щекавицька,

вул. Кирилівська (від
вул. Ярославська до
вул. Оленівська),

вул. Оленівська

34

1

1

1

0,5

У межах вулиць:

вул. Вербова (від просп. Степана Бандери до вул. Генерала Гандзюка),

просп. Степана Бандери (від вул. Вербова до вул. Генерала Гандзюка),

просп. Оболонський (від
вул. Вербової до вул. Велика Окружна дорога)

У межах вулиці:

вул. Ушинського (від
бульв. Чоколівського до
вул. Донецька).

(Радіоринок).

У межах вулиці:

вул. Академіка Тронька

(Національний музей народної архітектури та побуту України).

У межах вулиць:

вул. Івана Микитенка (від кінцевої зупинки трамвая № 22 до вул. Райдужна),

просп. Воскресенський (від
вул. Івана Микитенка до
вул. Сулеймана Стальського),

вул. Райдужна (від вул. Івана Микитенка до вул. Сулеймана Стальського),

вул. Сулеймана Стальського (від кінцевої зупинки трамвая № 22 до вул. Райдужна).

(Авторинок)

У межах вулиць:

вул. Братиславська (від
просп. Лісового до
вул. Миропільська),

вул. Миропільська (від
вул. Остафія Дашкевича до
вул. Космічної),

(ринок "Юність")

У межах вулиць:

острів Венеціанський (від
просп. Броварський до мосту Венеціанського).

(станція метрополітену "Гідропарк")

У межах вулиць:

вул. Флоренції,

просп. Броварський (від Русанівського мосту до
просп. Броварського, 18-д),

вул. Гетьмана Павла Полуботка,

вул. Георгія Тороповського,

вул. Євгена Сверстюка (від станції метро "Лівобережна" до вул. Ованеса Туманяна),

вул. Ованеса Туманяна,

вул. Флоренції.

У межах вулиці:

вул. Академіка Заболотного (від шосе Дніпровське до Столичного шосе).

(Авторинок)

У межах вулиці:

вул. Привокзальна (від
вул. Сімферопольська до
вул. Ялтинська).

(залізничний вокзал "Дарниця")

IIІ

вул. Набережно-Лугова (від
вул. Оленівська до
вул. Межигірська),

вул. Межигірська (від
вул. Набережно-Лугова до
вул. Заводська),

вул. Заводська,

вул. Кирилівська (від
вул. Оленівська до Богуславського узвозу),

узвіз Богуславський,

вул. Нагірна (від
вул. Половецька до
вул. Татарська),

вул. Татарська,

вул. Глибочицька (від
вул. Татарська до вул. Нижній Вал),

вул. Нижній Вал (від
вул. Глибочицька до
вул. Житньоторзька),

вул. Житньоторзька (від
вул. Нижній Вал до
пров. Ярославський),

пров. Ярославський,

вул. Кирилівська (від
вул. Щекавицька до Богуславського узвозу),

вул. Оленівська

20

1

1

1

0,5

У межах вулиць та площ:

вул. Юрія Іллєнка (від
вул. Деревлянська до вул. Олени Теліги),

вул. Щусєва (від вул. Олени Теліги до станції метро "Сирець"),

залізнична платформа "Сирець",

залізнична платформа "Рубежівський",

просп. Берестейський (від станції метро "Політехнічний інститут" до просп. Академіка Палладіна),

парк "Сирець",

вул. Балакліївська,

вул. Депутатська,

вул. Ореста Васкула (від
вул. Депутатська до вул. Мирослава Поповича),

вул. Мирослава Поповича,

бульв. Академіка Вернадського (від просп. Академіка Палладіна до вул. Мирослава Поповича),

просп. Академіка Палладіна (від просп. Берестейського до
вул. Академіка Булаховського),

просп. Берестейський (від
просп. Академіка Палладіна до станції метро "Нивки"),

перехрестя вулиць Михайла Василенка та Олекси Тихого,

вул. Миколи Василенка (від
вул. Олекси Тихого до
бульв. Вацлава Гавела),

бульв. Вацлава Гавела,

просп. Відрадний (від
бульв. Вацлава Гавела до
вул. Августина Волошина),

вул. Августина Волошина,

вул. Донецька (від
вул. Ушинського до
пл. Севастопольська),

пл. Севастопольська,

просп. Валерія Лобановського,

вул. Деміївська,

вул. Козацька (від
вул. Деміївська до
вул. Маричанська),

вул. Маричанська,

вул. Васильківська,

просп. Академіка Глушкова,

просп. Голосіївський,

вул. Голосіївська,

просп. Науки (від вул. Саперно-Слобідська до Стратегічного шосе),

шосе Стратегічне (від
просп. Науки до вул. Саперно-Слобідська),

вул. Саперно-Слобідська (від просп. Науки до вул. Михайла Бойчука),

просп. Науки (від вул. Саперно-Слобідська до пл. Деміївська),

просп. Голосіївський,

просп. Валерія Лобановського,

пров. Руслана Лужевського,

вул. Миколи Грінченка (від пров. Руслана Лужевського до вул. Байкова),

вул. Байкова,

вул. Солом'янська,

просп. Повітрофлотський (від пл. Севастопольська до
вул. Борщагівська),

вул. Борщагівська (від
просп. Повітрофлотський до вул. Боткіна),

пров. Брест-Литовський,

пров. Тбіліський,

вул. Віктора Ярмоли,

вул. Богдана Гаврилишина,

вул. Довнар-Запольського (від вул. Богдана Гаврилишина до вул. Білоруська),

вул. Білоруська,

вул. Деревлянська (від
вул. Білоруської до вул. Юрія Іллєнка),

вул. Юрія Іллєнка (від
вул. Деревлянська до
вул. Глибочицька)

У межах вулиці:

просп. Миколи Бажана

(станція метро "Славутич" - станція метро "Харківська")

У межах вулиці:

набережна Русанівська

IV

Вулиці м. Києва від меж IIІ територіальної зони до меж міста Києва

7

1

1

1

0,5


Директор Департаменту транспортної інфраструктури міста Києва                                                                                        Руслан КАНДИБОР

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми

Тарифи на послуги з користування майданчиками для платного паркування затверджені розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 07 листопада 2022 року № 735 «Про встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів, які надаються комунальним підприємством «Київтранспарксервіс», що згідно з рішенням Київської міської ради від 26 червня 2007 року № 930/1591 «Про вдосконалення паркування автотранспорту в м. Києві», визначене єдиним оператором з паркування транспортних засобів та стягнення збору за місця для паркування транспортних засобів.

Тарифи на послуги розроблені відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2010 року № 258 (далі – Порядок № 258).

У пункті 3 Порядку № 258 до розрахунку тарифу на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів може бути включено: планова виробнича собівартість послуг, адміністративні витрати, фінансові витрати, витрати на збут, рентабельність, інвестиційна складова та коефіцієнти, що встановлюються органами місцевого самоврядування для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі, а саме:

Кр1 - коефіцієнт, що враховує місце розташування майданчика для паркування;

Кр2 - коефіцієнт, що враховує час користування майданчиком для паркування;

Кр3 - коефіцієнт, що враховує тип транспортного засобу, що розміщується на майданчику для паркування;

Кр4 - коефіцієнт, що враховує категорію осіб, які розміщують транспортні засоби на майданчику для паркування.

Кз – коефіцієнт завантаженості майданчика.

У зв’язку з динамічними змінами рівня автомобілізації та інтенсивності дорожнього трафіку починаючи з лютого 2022 року по сьогоднішній день, у зв’язку із військовим станом, що обумовлено масштабними міграційними процесами, наразі актуальним питанням постає необхідність дослідження стану експлуатації паркувального простору, у тому числі проведення перегляду завантаженості вулично-дорожньої мережі та завантаженості майданчиків для паркування транспортних засобів у місті Києві.

18 січня 2024 року Київська міська рада прийняла рішення «Про питання визначення коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі у місті Києві, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування майданчика для платного користування транспортних засобів у місті Києві» № 7591/7632, яким зобов’язано створити робочу групу для визначення вказаних коефіцієнтів.

Робоча група опрацювала матеріали щодо завантаженості вулично-дорожньої мережі, місця розташування майданчиків для паркування, кількості паркомісць, режиму роботи та облаштування, рівня завантаженості майданчиків для паркування транспортних засобів; кількості зафіксованих порушень правил зупинки/стоянки та паркування транспортних засобів із зазначенням місця вчинення правопорушення за період з 2021 року до 2023 року; фактичних оплат послуг паркування транспортних засобів на майданчиках для паркування за період з 2021 року до 2023 року; територіального розподілу паркомісць у залежності від сукупності таких ознак: загальний рівень задоволення попиту, пікова завантаженість, оборотність на паркувальному майданчику та кількість порушень правил паркування на майданчиках та прилеглих зонах, де паркування заборонено за період з 2021 року до 2023 року та надала пропозиції, оформлені висновком від 24 січня 2024 року.

На підставі наданих робочою групою висновків Департамент транспортної інфраструктури виконавчого округу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготував проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про встановлення коефіцієнтів завантаженості відведених майданчиків для платного паркування транспортних засобів та коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування у місті Києві».

Затвердження вказаних коефіцієнтів, які будуть використовуватися для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві, сприятиме імплементації вимог Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в частині вдосконалення паркувального простору та підвищення рівня якості послуг з паркування транспортних засобів у столиці України.

Дія вказаного регуляторного акта поширюється на територіальну громаду, суб’єктів господарювання, органи місцевого самоврядування.

Основні групи , на які проблема справляє вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання

+

 

Суб’єкти малого підприємництва

+

 

Вищезазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкового механізму, оскільки чинне законодавство України чітко визначає повноваження органу місцевого самоврядування в частині затвердження коефіцієнтів завантаженості відведених майданчиків для платного паркування транспортних засобів та коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі.

ІІ. Цілі державного регулювання

Основними цілями прийняття зазначеного регуляторного акту є:

  • встановлення коефіцієнтів завантаженості майданчиків та коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування у місті Києві;
  • реалізація державної політики в сфері організації паркувального простору;
  • організації роботи виконавця таких послуг у сфері організації паркувальних майданчиків;
  • покращення організації паркувального простору в місті Києві.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Альтернативними способами досягнення цілей є:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючу ситуацію без змін.

Якщо залишити ситуацію без змін, це призведе до того, що плата за паркування транспортних засобів у місті Києві буде здійснюватися на підставі тарифу, який не відповідає вимогам сьогодення.

Відсутність встановлених коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі не дасть змогу сформувати економічно обґрунтовані тарифи на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві.

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акта.

Встановлення коефіцієнтів, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві вдосконалить підхід до формування оновлених тарифів та забезпечить виконання вимог Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2010 року № 258.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Негативний вплив через можливість застосування контролюючими органами штрафних санкцій

Альтернатива 2

Прозоре формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Удосконалення політики у сфері паркування транспортних засобів, оптимізація організації паркувального простору і навантаження на вулично-дорожню мережу.

Позитивний вплив на культуру паркування користувачів.

Бюджетні витрати – 6475,20 грн

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутність можливості розрахувати та встановити економічно обґрунтовану вартість на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів

призведе до ненадання вказаних послуг.

Альтернатива 2

Прозоре формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Сприяння регулюванню транспортного руху та запобігання перенавантаження доріг.

Створення умов для покращення доступності паркувальних майданчиків з альтернативою обирати майданчик з місцем розташування. 

Сплата за надані послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць*

196

4023

95700

99919

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0,2

4,0

95,8

100

*Доступні дані станом на 01.02.2024 з сайту ГУ статистики м. Києва (2021 рік)

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутність можливості розрахувати та встановити економічно обґрунтовану вартість на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Альтернатива 2

Прозоре формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Удосконалення політики у сфері паркування транспортних засобів, оптимізація організації паркувального простору і навантаження на вулично-дорожню мережу.

Позитивний вплив на культуру паркування користувачів.

Сплата за надані послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті на підставі тарифу, який розрахований відповідно до діючого законодавства.

Загальні витрати суб’єктів господарювання 4 256 549,40 грн

ВИТРАТИ на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

-

-

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

-

-

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

-

-

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

-

-

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

-

-

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

-

-

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

-

-

8

Інше (ознайомлення з регулюванням), гривень

1 година Х мін. з/п / годину (станом на 01.02.2024) 42,60 грн = 1Х42,60 =42,60 грн

Розрахунково: ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

42,60

Розрахунково: ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

4219

Розрахунково ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

179 729,40

Розрахунково ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

-

-

-

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

 

 

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

-

-

-

-

_________
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

-

-

-

-

__________
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

-

-

-

-

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні
(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

-

-

-

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за
п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

-

-

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

Обчислити неможливо

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

179 729,40 грн

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності

Бал результативності

Коментарі щодо присвоєння

Альтернатива 1

1

Містить положення, що не узгоджується з вимогами сьогодення;

Не забезпечує розв’язання існуючої проблеми щодо формування тарифів. Проблема продовжує існувати.

Альтернатива 2

4

Забезпечує принципи державної регуляторної політики; Оптимізація у системі формування тарифів для надання послуг з користування відведеними  майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві. Проблема більше існувати не буде.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для держави:

Відсутні

Для громадян:

Відсутні

Для суб’єктів господарювання:

Відсутні

Для держави:

Негативний вплив на міський цільовий  бюджет через наявність

незбалансованого тарифу, який не відповідає вимогам сьогодення.

Для громадян:

Відсутність можливості розрахувати та встановити економічно обґрунтовану вартість на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів

призведе до ненадання вказаних послуг.

Для суб’єктів господарювання:

Відсутність можливості розрахувати та встановити економічно обґрунтовану вартість на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана

оскільки залишення існуючої ситуації не дає змоги досягнути цілі державного регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Альтернатива 2

Для держави:

Прозоре формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Удосконалення політики у сфері паркування транспортних засобів, оптимізація організації паркувального простору і навантаження на вулично-дорожню мережу.

Позитивний вплив на культуру паркування користувачів.

Для громадян:

Прозоре формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Сприяння регулюванню транспортного руху та запобігання перенавантаження доріг в центрі міста.

Створення умов для покращення доступності паркувальних майданчиків з альтернативою обирати майданчик з місцем розташування.

Для суб’єктів господарювання

Прозоре формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів.

Удосконалення політики у сфері паркування транспортних засобів, оптимізація організації паркувального простору і навантаження на вулично-дорожню мережу.

Позитивний вплив на культуру паркування користувачів.

Для держави:

Бюджетні витрати – 6475,20 грн

Для громадян:

Сплата за надані послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві.

Для суб’єктів господарювання:

Сплата за надані послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві.

Загальні витрати суб’єктів господарювання 4 256 549,40 грн

Затвердження цього регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом досягнення цілей, який дозволить досягти повної мірою цілі державного регулювання, визначеною у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу. Оптимальний варіант збалансування інтересів держави громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Не є прийнятною, адже не вирішує проблему

Х

Альтернатива 2

Забезпечить виконання вимог чинного законодавства України у сфері формування тарифів на послуг з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві.

Зміни у підході формування тарифів на  послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Зазначеним проєктом регуляторного акта передбачається:

встановити коефіцієнти, які використовуватимуться для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві, визначивши межі територіальних зон платного паркування транспортних засобів.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування великого та середнього підприємництва не здійснюється, оскільки здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком № 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня
2004 року № 308 (М-Тест).

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у січні 2024 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Наради, засідання робочої групи, яка утворена розпорядженням Київського міського голови № 53 від 23 січня 2024 року та інформація КП «Київтранспарксервіс»  

15

Висновок робочої групи з визначення коефіцієнтів для досягнення оптимального завантаження вулично-дорожньої мережі та завантаженості майданчиків у місті Києві, які використовуються для формування тарифів на послуги з користування відведеними майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві від 24 січня 2024 року.

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

  • кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 95700 (одиниць),
  • питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив _95,8_ (відсотків) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

 

 

 

 

 

 

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

 

 

 

5

Інші процедури (уточнити)

-

-

-

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 

Х

 

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

95700

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х  кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

 

Х

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1 година Х мін. з/п / годину (станом на 01.02.2024) 42,60 грн = 1Х42,60=42,60 грн

Розрахунково:

Первинне ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

Розрахунково:

Первинне ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 

 

 

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

 

 

 

 

 

 

13

Інші процедури (уточнити)

-

-

-

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

42,60

42,60

42,60

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

95700

 

95700

 

95700

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

 

4 076 820,00

Розрахунково:

Первинне ознайомлення відбулось у перший рік регулювання

 

4 076 820,00

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

-

-

-

-

-

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

-

-

-

-

-

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

         

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
підготовка та подання на затвердження проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації про встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів у місті Києві

152 год.

42,60 грн (станом на 01.02.2024)

1 процедура на всіх суб’єктів господарювання

95700

(1 акт на всіх суб’єктів господарювання)

6475,20

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

6475,20

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

6475,20 (дія відбулася в перший рік регулювання)

__________
   * Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

3. Регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Витрати відсутні

Витрати відсутні

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

4 076 820,00

4 076 820,00

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

4 076 820,00

4 076 820,00

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

6 475,20

64 75,20

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

4 083 295,20

4 083 295,20

5. Корегуючі (пом’якшувальні) заходи для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутні.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта не обмежено у часі.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є:

  • кількість суб’єктів господарювання на яких поширюється дія акта;
  • розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта − не передбачається;
  • розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта − 42,60 грн./год (станом на 01.02.2024) /1 суб’єкта господарювання;
  • рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта − середній, проєкт регуляторного акта оприлюднено на офіційному порталі Києва;
  • кількість скарг.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта послідовно буде здійснено базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.

Відстеження результативності регуляторного акта включає:

  • виконання заходів з відстеження результативності;
  • підготовку та оприлюднення звіту про відстеження результативності.

Одержані при здійсненні повторного відстеження результативності значення показників результативності будуть порівнюватися із значеннями цих показників, що були одержані при здійсненні базового відстеження. Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися з метою перевірки сталого досягання регуляторним актом цілей, задекларованих при його прийнятті, після здійснення повторного відстеження результативності цього регуляторного акта.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до дня набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом або більшістю його положень.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження цього регуляторного акта здійснюватиметься статистичним методом. Для відстеження будуть використовуватись статистичні дані.

Директор Департаменту транспортної інфраструктури міста Києва                                                                Руслан КАНДИБОР

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]