Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва»

Проєкти регуляторних актів
Дата оприлюднення
27 листопада 2020 року

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Розпорядження розроблено з метою затвердження змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва».

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» 27 листопада 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kуivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 27 листопада 2020 року по 27 грудня 2020 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 71 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11,
    вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285 05 55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua


Директор Департаменту економіки та інвестицій                                                        Наталія МЕЛЬНИК

Проєкт розпорядження

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва», встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 22 березня 2017 року № 322), виклавши їх у новій редакції, що додається.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий
Дніпровського району м. Києва»

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров'я дорослого населення

1.1

001

Масаж ділянки грудної клітки (ділянки передньої поверхні грудної клітки від передніх кордонів надпліччя до реберних дуг та ділянок спини від VII поперекового хребця)

46,00

1.2

002

Масаж спини та попереку (від VII шийного хребця до крижової ділянки і від лівої до правої середньої аксилярної лінії)

39,60

1.3

003

Масаж ділянки хребта (задньої поверхні шиї, спини та попереково-крижової ділянки від лівої до правої задньої аксилярної лінії)

39,80

1.4

004

Лікувальна гімнастика у воді, лікувальне плавання у разі індивідуального методу занять

45,90

1.5

006

Душ (будь-який)

26,50

1.6

007

Сауна (1 година)

33,90

1

2

3

4

1.7

008

Сауна, басейн (1 година)

48,70

1.8

009

Басейн (1 година)

22,10

1.9

042

Душ Шарко

36,00

1.10

043

Підводний душ-масаж

139,00

2. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

2.1

005

Ванна проста для дітей 1 - 12 місяців

31,80

2.2

010

Процедури лікувальної гімнастики для дітей шкільного віку під час групового методу занять (1 особа)

13,70

2.3

026

Консультація лікаря-хірурга дитячого вищої категорії

227,00

2.4

027

Консультація лікаря-невролога дитячого вищої категорії

196,00

2.5

028

Забір венозної крові

10,95

2.6

029

Забір сечі

6,40

2.7

030

Забір калу

6,40

2.8

031

Забір слини

9,55

2.9

032

Ін'єкція внутрішньовенна (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково)

13,85

2.10

033

Ін'єкція внутрішньом'язова (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково)

7,30

2.11

037

Забір біопроб крові з пальця для загального аналізу (5 показників: НВ, еритроцити, лейкоцити, лейкоцитарна формула, ШОЕ)

25,00

2.12

079

Консультація лікаря - гастроентеролога дитячого вищої категорії

198,00

2.13

080

Електрокардіографія спокою

100,00

2.14

081

Електрокардіографія із затримкою дихання

34,00

2.15

082

РЕГ (реоенцефалограма) головного мозку на апараті «Регіна»

262,00

2.16

083

Ритмографія без навантажувальних проб з ручною обробкою матеріалу

196,00

2.17

084

Визначення загального білку в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

53,00

2.18

085

Визначення лужної фосфатази в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

56,00

1

2

3

4

2.19

086

Визначення рівня холестерину в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

2.20

087

Визначення кількості сечовини в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

2.21

088

Визначення кількості креатиніну в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

54,00

2.22

089

Визначення кількості сечової кислоти в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

2.23

090

Визначення кількості гамма-глутамінтрансферази (ГГТ) в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

2.24

091

Визначення активності анти-0-стрептолізину у сироватці крові

119,00

2.25

092

Визначення ревматоїдного фактора у сироватці крові

62,00

2.26

093

Визначення С-реактивного білка

119,00

2.27

094

Визначення групи крові та резус-фактору у сироватці крові

176,00

2.28

096

Мікроскопія калу - копрограма

157,00

2.29

097

Отоскопія за допомогою вушного дзеркала

135,00

2.30

098

Риноскопія носовим дзеркалом

135,00

2.31

099

Фарингоскопія

54,00

2.32

100

Ларингоскопія

122,00

2.33

101

Огляд зіва

36,00

2.34

102

Промивання сіркових пробок

203,00

2.35

103

Метод переміщення по Проетцу («Кукушка»)

101,00

2.36

104

Промивання мигдаликів

209,00

2.37

105

Масаж барабанних перетинок

67,00

2.38

106

Видалення нігтьової пластинки

443,00

2.39

107

Циркумцізія

426,00

2.40

108

Видалення кліща

228,00

2.41

109

Видалення доброякісних новоутворень шляхом розсічення (ксантелазми, молюска, аденоми, ботріомікоми, ангіоми, папіломи, бородавки, родимки, рубця та ін.) діаметром до 1 см

332,00

2.42

110

Накладання швів на рану

269,00

2.43

111

Накладання гіпсової пов'язки «Дезо» з фіксацією 2-х суглобів

167,00

2.44

112

Зняття гіпсової пов'язки

94,00

2.45

113

Розтин та обробка фурункула

256,00

2.46

114

Перев'язка післяопераційних хворих хірургічного профілю

83,00

1

2

3

4

2.47

115

Первинна хірургічна обробка ран

291,00

2.48

116

Видалення чужородного тіла з м'яких тканин

510,00

2.49

117

Забір калу на приховану кров

10,00

2.50

118

Консультація лікаря-педіатра вищої категорії

198,00

2.51

119

Консультація лікаря-кардіоревматолога дитячого другої категорії

183,00

2.52

120

Консультація лікаря-гастроентеролога дитячого другої категорії

178,00

2.53

121

Консультація лікаря-ендокринолога дитячого першої категорії

189,00

2.54

122

Консультація лікаря-невролога дитячого першої категорії

191,00

2.55

123

Консультація лікаря-невролога дитячого без категорії

177,00

2.56

124

Консультація лікаря-інфекціоніста дитячого першої категорії

219,00

2.57

125

Консультація лікаря-офтальмолога дитячого вищої категорії

207,00

2.58

126

Консультація лікаря-офтальмолога дитячого першої категорії, кандидата медичних наук

213,00

2.59

127

Консультація лікаря-офтальмолога дитячого без категорії

187,00

2.60

128

Консультація лікаря-рентгенолога без категорії для дітей

182,00

2.61

129

Консультація лікаря з ультразвукової діагностики без категорії для дітей

158,00

2.62

130

Консультація лікаря - хірурга дитячого без категорії

207,00

2.63

131

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога дитячого вищої категорії

227,00

2.64

132

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога дитячого першої категорії

214,00

2.65

133

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога дитячого без категорії

201,00

2.66

134

Консультація лікаря - отоларинголога дитячого вищої категорії

217,00

2.67

135

Консультація лікаря-отоларинголога дитячого першої категорії

211,00

2.68

136

Консультація лікаря-отоларинголога дитячого без категорії

196,00

2.69

137

Консультація лікаря-гінеколога дитячого та підліткового віку вищої категорії

299,00

1

2

3

4

2.70

138

Консультація лікаря-гінеколога дитячого та підліткового віку першої категорії

284,00

2.71

139

Консультація лікаря-фізіотерапевта дитячого другої категорії

136,00

2.72

140

Консультація лікаря-фізіотерапевта дитячого без категорії

131,00

2.73

141

Консультація фізичного терапевта без категорії для дітей

90,00

2.74

142

Консультація логопеда вищої категорії для дітей

364,00

2.75

143

Консультація практичного психолога для дітей

115,00

2.76

144

Індивідуальне заняття в сенсорній кімнаті (1 заняття)

401,00

2.77

145

Індивідуальна психокорекція (1 сеанс)

118,00

2.78

146

Сімейна консультація практичного психолога для дітей (за участю одного з батьків)

165,00

2.79

147

Індивідуальне логопедичне корекційне заняття для дітей при фонетико-фонематичному недорозвитку мови (1 заняття)

357,00

2.80

148

Індивідуальне логопедичне корекційне заняття для дітей при поліморфній дислалії (1 заняття)

268,00

3. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

3.1

011

Визначення загального змісту гемоглобіну

5,60

3.2

012

Визначення швидкості зсідання еритроцитів

4,00

3.3

013

Підрахунок кількості лейкоцитів

8,60

3.4

014

Визначення лейкоцитарної формули

20,00

3.5

015

Визначення білірубіну і його фракцій у сироватці крові

50,00

3.6

016

Визначення глюкози у сироватці крові

30,00

3.7

017

Визначення активності альфа-амілази в сироватці крові

26,00

3.8

018

Тимолова проба в сироватці крові

13,00

3.9

019

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові

9,00

3.10

020

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові

9,00

3.11

021

Визначення активності альфа-амілази у сечі

46,00

 

1

2

3

4

3.12

022

Визначення глюкози, білка, питомої ваги, реакції, кетонових тіл, лейкоцитів, еритроцитів, уробіліну в сечі на аналізаторі Aution Sticks 10 EA

11,80

3.13

023

Визначення білка у сечі

9,60

3.14

024

Визначення кетонових тіл у сечі

5,70

3.15

025

Визначення густини сечі

2,00

3.16

026

Консультація лікаря-хірурга дитячого вищої категорії

227,00

3.17

027

Консультація лікаря-невролога дитячого вищої категорії

196,00

3.18

034

Перевірка гостроти зору щодо здатності читати

26,00

3.19

035

Перевірка рівнодення очних м’язів

37,00

3.20

036

Периметрія (вимір поля зору)

160,00

3.21

037

Забір біопроб крові з пальця для загального аналізу (5 показників: НВ, еритроцити, лейкоцити, лейкоцитарна формула, ШОЕ)

25,00

3.22

038

Загальний аналіз крові на гематологічному аналізаторі Elit-3 (14 показників)

34,00

3.23

039

Рентгенографія нижньої щелепи

132,00

3.24

040

Рентгенографія верхньої щелепи

132,00

3.25

041

Рентгенографія зубів прицільна

88,00

3.26

045

Прицільна рентгенографія турецького сідла

182,00

3.27

046

Рентгенографія носоглотки

177,00

3.28

047

Рентгенографія навколоносових пазух

92,00

3.29

048

Рентгенографія органів грудної клітки

106,00

3.30

049

Оглядова рентгенографія черевної порожнини

148,00

3.31

050

Рентгенографія черепа у двох проекціях

153,00

3.32

051

Рентгенографія хребта: шийного відділу

97,00

3.33

052

Рентгенографія хребта: грудного відділу

106,00

3.34

053

Рентгенографія хребта: попереково-крижового відділу

106,00

3.35

054

Рентгенографія куприка

92,00

3.36

055

Рентгенографія кісток кисті: обидва боки

136,00

3.37

056

Рентгенографія кісток стопи: обидва боки

153,00

3.38

057

Рентгенографія трубчастих кісток: плеча

97,00

3.39

058

Рентгенографія трубчастих кісток: передпліччя

97,00

3.40

059

Рентгенографія трубчастих кісток: стегна

97,00

3.41

060

Рентгенографія трубчастих кісток: гомілки

97,00

3.42

061

Рентгенографія суглобів: плечового

92,00

3.43

062

Рентгенографія суглобів: ліктьового

92,00

 

1

2

3

4

3.44

063

Рентгенографія суглобів: променево-зап’ясткового

92,00

3.45

064

Рентгенографія суглобів: стегнового

97,00

3.46

065

Рентгенографія суглобів: колінного

92,00

3.47

066

Рентгенографія суглобів: гомілковостопного

92,00

3.48

067

Рентгенографія п’яткової кістки: правий бік або лівий бік

89,00

3.49

068

Рентгенографія ребер: лівий бік або правий бік

97,00

3.50

069

Рентгенографія ключиці: правий бік або лівий бік

92,00

3.51

070

Рентгенографія груднини

97,00

3.52

071

Дослідження ультразвукове комплексне: печінка + жовчний міхур + жовчні протоки + підшлункова залоза

209,00

3.53

072

Дослідження ультразвукове комплексне для чоловіків: нирки + надниркові залози + сечовий міхур з визначенням залишкової сечі + передміхурова залоза

276,00

3.54

073

Ультразвукове дослідження матки і яєчників

175,00

3.55

074

Ультразвукове дослідження щитоподібної залози

141,00

3.56

075

Дослідження ультразвукове молочних залоз (з обох боків)

209,00

3.57

076

Ультразвукове дослідження лімфатичних вузлів

107,00

3.58

077

Нейросонографія

209,00

3.59

078

Консультація лікаря-гастроентеролога дитячого без категорії

154,00

3.60

079

Консультація лікаря-гастроентеролога дитячого вищої категорії

198,00

3.61

080

Електрокардіографія спокою

100,00

3.62

081

Електрокардіографія із затримкою дихання

34,00

3.63

082

РЕГ (реоенцефалограма) головного мозку на апараті «Регіна»

262,00

3.64

083

Ритмографія без навантажувальних проб з ручною обробкою матеріалу

196,00

3.65

084

Визначення загального білку в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

53,00

3.66

085

Визначення лужної фосфатази в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

56,00

3.67

086

Визначення рівня холестерину в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

1

2

3

4

3.68

087

Визначення кількості сечовини в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

3.69

088

Визначення кількості креатиніну в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

54,00

3.70

089

Визначення кількості сечової кислоти в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

3.71

090

Визначення кількості гамма-глутамінтрансферази (ГГТ) в сироватці крові на аналізаторі Lablain -100

55,00

3.72

091

Визначення активності анти-0-стрептолізину у сироватці крові

119,00

3.73

092

Визначення активності ревматоїдного фактора у сироватці крові

62,00

3.74

093

Визначення С-реактивного білка

119,00

3.75

094

Визначення групи крові та резус-фактору у сироватці крові

176,00

3.76

096

Мікроскопія калу - копрограма

157,00

3.77

097

Отоскопія за допомогою вушного дзеркала

135,00

3.78

098

Риноскопія носовим дзеркалом

135,00

3.79

099

Фарингоскопія

54,00

3.80

100

Ларингоскопія

122,00

3.81

101

Огляд зіва

36,00

3.82

118

Консультація лікаря-педіатра вищої категорії

198,00

3.83

119

Консультація лікаря-кардіоревматолога дитячого другої категорії

183,00

3.84

120

Консультація лікаря-гастроентеролога дитячого другої категорії

178,00

3.85

121

Консультація лікаря-ендокринолога дитячого першої категорії

189,00

3.86

122

Консультація лікаря-невролога дитячого першої категорії

191,00

3.87

123

Консультація лікаря-невролога дитячого без категорії

177,00

3.88

124

Консультація лікаря-інфекціоніста дитячого першої категорії

219,00

3.89

125

Консультація лікаря-офтальмолога дитячого вищої категорії

207,00

3.90

126

Консультація лікаря-офтальмолога дитячого першої категорії, кандидата медичних наук

213,00

3.91

127

Консультація лікаря-офтальмолога дитячого без категорії

187,00

 

1

2

3

4

3.92

128

Консультація лікаря-рентгенолога без категорії для дітей

182,00

3.93

129

Консультація лікаря з ультразвукової діагностики без категорії для дітей

158,00

3.94

130

Консультація лікаря-хірурга дитячого без категорії

207,00

3.95

131

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога дитячого вищої категорії

227,00

3.96

132

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога дитячого першої категорії

214,00

3.97

133

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога дитячого без категорії

201,00

3.98

134

Консультація лікаря-отоларинголога дитячого вищої категорії

217,00

3.99

135

Консультація лікаря-отоларинголога дитячого першої категорії

211,00

3.100

136

Консультація лікаря-отоларинголога дитячого без категорії

196,00

3.101

137

Консультація лікаря-гінеколога дитячого та підліткового віку вищої категорії

299,00

3.102

138

Консультація лікаря-гінеколога дитячого та підліткового віку першої категорії

284,00

3.103

139

Консультація лікаря-фізіотерапевта дитячого другої категорії

136,00

3.104

140

Консультація лікаря-фізіотерапевта дитячого без категорії

131,00

3.105

141

Консультація фізичного терапевта без категорії для дітей

90,00

3.106

142

Консультація логопеда вищої категорії для дітей

364,00

3.107

143

Консультація практичного психолога для дітей

115,00


Директор Департаменту економіки та інвестицій                                                        Наталія МЕЛЬНИК

Аналіз регуляторного впливу

 

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров’я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 197 тарифів на послуги з медичного обслуговування, із яких 80 тарифів на послуги з медичного обслуговування підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22.10.1998 за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

-

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цьому закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров’я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.121996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень закладом охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
    від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.

Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.

З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров’я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

3

х

х

х

3

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

100

х

х

х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 39023,85 грн.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 39023,85 грн.

 

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку)

13007,95

65039,75

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

13007,95

65039,75

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПАТ «Страхова компанія «ПРОВІДНА»;

2. ПрАТ «Страхова компанія «Україна»;

3. ПАТ «Страхова компанія «Універсальна».

3

3

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

39023,85

195119,25

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст. 5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва», які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами.

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; можливість надання якісних послуг.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 39023,85 грн.

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва». Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • амортизаційні відрахування;
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • прибуток до 20%.

Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 27 листопада 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» підпорядковується Київській міській раді і є підзвітним і підконтрольним Дніпровській районній у місті Києві державній адміністрації.

Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» має ліцензію Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику № 47 від 15 листопада
2012 року серія АД № 071469.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта – не визначається;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:

яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва»;

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 3 суб’єкта господарювання;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – 39023,85 грн;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України – 80 одиниць;

- рентабельність медичних закладів до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 39023,85 грн ;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 27 листопада 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyivcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.


Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики
Департаменту економіки та інвестицій                               Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]