Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про базове відстеження результативності проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності»

Відстеження результативності регуляторних актів
Дата оприлюднення
15 квітня 2019 року

1. Вид та назва регуляторного акта

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття регуляторного акта є врегулювання процедури визначення вартості послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – АСОП), що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

з березня 2019 року по квітень 2019 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результативності відстеження

Статистичний метод.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статичної інформації за визначеними показниками:

  • збільшення обсягу виручки;
  • збільшення обсягу операцій з використанням платіжних карток.
  • Прийняття цього регуляторного акта дозволить забезпечити врегулювання процедури визначення вартості послуг в АСОП, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Для визначення результативності регуляторного акта пропонується встановити  такі статистичні показники:

  • обсяги безготівкових операцій із використанням платіжних карток, транспортних карток, тощо – не менше 40 %;

збільшення виручки, зокрема:

  • збільшення обсягу збору виручки від перевезень для приватних автомобільних перевізників не менше 5%;
  • збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київський метрополітен» (не менше 1%);
  • збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київпастранс» (не менше 15%).

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]