Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про повторне відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.04.2019 № 711 «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності»

Відстеження результативності регуляторних актів
Дата оприлюднення
24 червня 2021 року
  1. Вид та назва регуляторного акта, дата його прийняття та номер

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.04.2019 № 711 «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 травня 2019 р. за № 137/2314 (далі – розпорядження).

  1. Назва виконавця заходів з відстеження

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

  1. Цілі прийняття акта

Ціллю прийняття цього регуляторного акта є врегулювання процедури визначення вартості послуг в АСОП, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП.

  1. Строк виконання заходів з відстеження результативності

з 01.06.2021 по 23.06.2021

  1. Тип відстеження

Повторне відстеження.

  1. Методи одержання результативності відстеження

Для проведення повторного відстеження використовувався статистичний метод одержання результатів відстеження.

  1. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу статистичних даних, наданих оператором АСОП, а саме комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ).

Відстеження результативності даного регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статичної інформації за визначеними показниками:

- кількості укладених договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП за 2019-2020 роки;

- кількість використаних транспортних ресурсів в АСОП за 2019-2020 роки.

  1. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Кількість укладених договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП протягом 2019 року –7.

Кількість укладених договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП протягом 2020 року – 7.

Кількість використаних транспортних ресурсів в АСОП за 2019 рік складає 112 241 814 шт., в тому числі:

пільгових перевезень 89 454 388 шт.:

КП «Київський метрополітен» – 35 011 360 шт. (39 %)

КП «Київпастранс» – 54 443 028 шт. (61 %)

платних перевезень 22 787 426 шт.:

КП «Київський метрополітен» – 14 508 399 шт. (64 %)

КП «Київпастранс» – 8 279 027 шт. (36 %).

Кількість використаних транспортних ресурсів в АСОП за 2020 рік складає 235 356 782 шт., в тому числі:

пільгових перевезень 98 631 180 шт.:

КП «Київський метрополітен» – 43 744 220 шт. (44 %)

КП «Київпастранс» – 54 886 960 шт. (56 %)

платних перевезень 136 725 602 шт.:

КП «Київський метрополітен» – 108 410 170 шт. (79 %)

КП «Київпастранс» – 28 315 432 шт. (21 %).

  1. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Забезпечено врегулювання процедури визначення вартості послуг в автоматизованій системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – АСОП), що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП, а саме – визначення вартості у встановленому порядку оператором.

Так, наказом КП ГІОЦ від 31.10.2019 № 108/АСОП «Щодо витрат оператора АСОП» затверджено розмір витрат оператора АСОП, пов’язаних із забезпеченням функціонування АСОП, на рівні 4, 93% від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП.

Також, встановлено, що до витрат оператора АСОП відноситься витрати на технологічне супроводження програмного забезпечення АСОП, витрати пов’язані з реалізацією транспортних ресурсів (оплата послуги Агентів з продажу та поповнення транспортних ресурсів, оплата послуги банківських та фінансових установ з забезпечення прийому та переказу коштів).

Встановлено граничний рівень витрат на:

технологічне супроводження програмного забезпечення АСОП – не більше 1 % від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП;

послуги Агентів з продажу та поповнення транспортних ресурсів не більше 1 % вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП;

послуги банківських та фінансових установ з забезпечення прийому та переказу коштів – не більше 2% від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП;

витрати безпосередньо адміністратора АСОП (включаючи нормативну рентабельність) – не більше 0, 93 % від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]