Звіт про повторне відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.04.2019 № 711 «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності»
24 червня 2021 року
- Вид та назва регуляторного акта, дата його прийняття та номер
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.04.2019 № 711 «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 травня 2019 р. за № 137/2314 (далі – розпорядження).
- Назва виконавця заходів з відстеження
Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
- Цілі прийняття акта
Ціллю прийняття цього регуляторного акта є врегулювання процедури визначення вартості послуг в АСОП, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП.
- Строк виконання заходів з відстеження результативності
з 01.06.2021 по 23.06.2021
- Тип відстеження
Повторне відстеження.
- Методи одержання результативності відстеження
Для проведення повторного відстеження використовувався статистичний метод одержання результатів відстеження.
- Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу статистичних даних, наданих оператором АСОП, а саме комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ).
Відстеження результативності даного регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статичної інформації за визначеними показниками:
- кількості укладених договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП за 2019-2020 роки;
- кількість використаних транспортних ресурсів в АСОП за 2019-2020 роки.
- Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Кількість укладених договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП протягом 2019 року –7.
Кількість укладених договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП протягом 2020 року – 7.
Кількість використаних транспортних ресурсів в АСОП за 2019 рік складає 112 241 814 шт., в тому числі:
пільгових перевезень 89 454 388 шт.:
КП «Київський метрополітен» – 35 011 360 шт. (39 %)
КП «Київпастранс» – 54 443 028 шт. (61 %)
платних перевезень 22 787 426 шт.:
КП «Київський метрополітен» – 14 508 399 шт. (64 %)
КП «Київпастранс» – 8 279 027 шт. (36 %).
Кількість використаних транспортних ресурсів в АСОП за 2020 рік складає 235 356 782 шт., в тому числі:
пільгових перевезень 98 631 180 шт.:
КП «Київський метрополітен» – 43 744 220 шт. (44 %)
КП «Київпастранс» – 54 886 960 шт. (56 %)
платних перевезень 136 725 602 шт.:
КП «Київський метрополітен» – 108 410 170 шт. (79 %)
КП «Київпастранс» – 28 315 432 шт. (21 %).
- Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Забезпечено врегулювання процедури визначення вартості послуг в автоматизованій системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – АСОП), що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП, а саме – визначення вартості у встановленому порядку оператором.
Так, наказом КП ГІОЦ від 31.10.2019 № 108/АСОП «Щодо витрат оператора АСОП» затверджено розмір витрат оператора АСОП, пов’язаних із забезпеченням функціонування АСОП, на рівні 4, 93% від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП.
Також, встановлено, що до витрат оператора АСОП відноситься витрати на технологічне супроводження програмного забезпечення АСОП, витрати пов’язані з реалізацією транспортних ресурсів (оплата послуги Агентів з продажу та поповнення транспортних ресурсів, оплата послуги банківських та фінансових установ з забезпечення прийому та переказу коштів).
Встановлено граничний рівень витрат на:
технологічне супроводження програмного забезпечення АСОП – не більше 1 % від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП;
послуги Агентів з продажу та поповнення транспортних ресурсів не більше 1 % вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП;
послуги банківських та фінансових установ з забезпечення прийому та переказу коштів – не більше 2% від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП;
витрати безпосередньо адміністратора АСОП (включаючи нормативну рентабельність) – не більше 0, 93 % від вартості кожного електронного квитка, зареєстрованого в системі АСОП.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]