Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про результати періодичного відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.04.2011 №501 «Про деякі питання упорядкування розміщення рекламних засобів у місті Києві»

Відстеження результативності регуляторних актів
Дата оприлюднення
11 жовтня 2019 року

1. Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.04.2011 №501 «Про деякі питання упорядкування розміщення рекламних засобів у місті Києві».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Метою прийняття розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.04.2011 №501 «Про деякі питання упорядкування розміщення рекламних засобів у місті Києві» є оптимізація розміщення об’єктів зовнішньої реклами та забезпечення формування естетичного вигляду центральної та історичної частини міста Києва, в тому числі 1,5 км зони навколо НСК «Олімпійський», зокрема, упорядкування розміщення рекламних засобів на місцях, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, а також розробка типового класифікатора рекламних засобів.

4. Строк виконання заходів з відстеження:

липень – вересень 2019 року.

5. Тип відстеження:

періодичне.

6. Методи одержання результативності відстеження

Для проведення відстеження результативності регуляторного акта застосовувалися статистичний та соціологічний методи відстеження. Для статистичного методу використовувались звітні дані, для соціологічного проводилось опитування серед зацікавлених підприємств, установ та організацій

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

На основі цього опитування зацікавлених підприємств, установ і організацій Управління з питань реклами виявило, що оператори зовнішньої реклами позитивно сприйняли затверджений типовий класифікатор рекламних засобів, у зв’язку з чим розпочали поетапне приведення своїх рекламних засобів до вимог затвердженого типового класифікатора, зменшуючи площу рекламних засобів.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Після прийняття розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 06.04.2011 №501 «Про деякі питання упорядкування розміщення рекламних засобів у місті Києві» було суттєво зменшено навантаження рекламними засобами центральної та історичної частини міста Києва.

Зауважимо, що на сьогодні в місті Києві діє Зонування розміщення рекламних засобів у місті Києві, затверджене рішенням Київської міської ради від 20.04.2017 № 223/2445, та Схема розміщення наземних рекламних засобів по всій території міста Києва, затверджена розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.12.2017 № 1689 (далі -Схема).

Схемою визначено граничну кількість місць для розміщення наземних рекламних засобів, місця їх встановлення, типи рекламних засобів згідно з Класифікатором, формат та архітип кожного рекламного засобу, розміщення яких допускається у межах відповідної території (вулиці, проспекту, бульвару тощо).

Зауважимо, що зазначеною Схемою передбачено 4390 місць для розміщення наземних рекламних засобів.

Впровадження таких заходів дозволило зменшити кількість рекламних засобів з 11767 до 4571 одиниці.

9. Оцінка результатів реалізації регулювання регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Реалізація свого часу розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 06.04.2011 №501 «Про деякі питання упорядкування розміщення рекламних засобів у місті Києві» дозволило зменьшити загальне навантаження міста об’єктами зовнішньої реклами.

На сьогодні продовжується робота по упорядкуванню розміщення рекламних засобів на місцях, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва.

Виходячи з показників результативності даного регуляторного акта ступінь досягнення визначених цілей високий.


Начальник управління з питань реклами                                                        Олександр СМИРНОВ

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]