Версія для людей із вадами зору

Як поскаржитись на роботу громадського транспорту?

Щодо правил пасажирських перевезень та головних засад надання послуг у громадському транспорті – можете ознайомитись з Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правилами користування трамваєм і тролейбусом.

Щоб поскаржитись на роботу КП «Київський метрополітен» телефонуйте на гарячу лінію за номером (044) 537 55 05 або до відділу роботи зі звереннями громадян за номером (044) 238 58 98, або надішліть повідомлення начальнику метрополітена.

В яких випадках можна поскаржитись на недоліки в роботі автобусів, тролейбусів та трамваїв:

  • Якщо брудно в автобусі, тролейбусі чи трамваї; якщо автобус, тролейбус чи трамвай брудний або пошкоджений – чи то несправні вікна, пошкоджені сидіння в салоні, брудні чи несправні поручні тощо;

  • Якщо на автобусі, трамваї чи тролейбусі не вказано номер маршруту або кінцеву зупинку;

  • Якщо в салоні автобусу, трамваю чи тролейбусу не працює освітлення, несправні лампочки тощо;

  • Якщо в автобусі, трамваї чи тролейбусі немає або не працює компостер;

  • Якщо водій ображає пасажирів, лається чи відмовляє у перевезенні без законних на то причин; якщо водій п’яний, палить за кермом тощо;

  • Якщо в трамваї, автобусі чи тролейбусі не оголошуються зупинки;

  • Якщо водій чи кондуктор не видає квитки тощо.

При оформленні скарги необхідно обов’язково вказати:

  • Дату та час виявлення недоліку;
  • Вид транспорту;
  • № маршруту;
  • Бортовий або державний номер рухомої одиниці.

Щоб залишити скаргу з цих чи інших причин або отримати додаткову інформацію можете звернутись на гарячу лінію КП «Київпастранc» за номером: 0800-504-411 або до Департаменту транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 366 63 05.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua