Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
Начальниця відділу | 01001, Київ-001, вул. Хрещатик, 36, кім. 107 +380 (44) 202-76-42, 202-75-53, 202-74-54 пн–чт 8:00–17:00, пт 8:00–15:45 |
Основнi функцiї:
- опрацювання інформаційних запитів, що надійшли на адресу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – забезпечення прийому інформаційних запитів, що надходять до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і його апарату, як розпорядника інформації, їх реєстрація, попередній розгляд, облік та систематизація, контроль за їх своєчасним опрацюванням структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
- контроль щодо задоволення запитів на інформацію. У разі необхідності, працівники відділу забезпечують направлення запиту на інформацію належному розпоряднику відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]