Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
|
|
Основнi функцiї:
- опрацювання інформаційних запитів, що надійшли на адресу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – забезпечення прийому інформаційних запитів, що надходять до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і його апарату, як розпорядника інформації, їх реєстрація, попередній розгляд, облік та систематизація, контроль за їх своєчасним опрацюванням структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
- контроль щодо задоволення запитів на інформацію. У разі необхідності, працівники відділу забезпечують направлення запиту на інформацію належному розпоряднику відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]