Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2018 рік

У Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2018 року опрацьовано 318 звернень громадян, дев’ять із яких – петиції до Київської міської ради, що не набрали необхідної кількості голосів при голосуванні на https://petition.kievcity.gov.ua/ та звернення громадян, що надійшли до Київської міської ради.

В основному звернення громадян стосувалися відновлення роботи стаціонарного телефону, роботи міської системи відеоспостереження, веб-ресурсів Київської міської державної адміністрації, діяльності підпорядкованих Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) комунальних підприємств: КП «Інформатика» та КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» тощо.

З початку II кварталу 2018 року у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовуються звернення громадян, що відносяться до галузі зв’язку. Переважна кількість звернень громадян стосується скарг на роботу ПАТ «Укртелеком», зокрема його бездіяльності у відновленні надання населенню послуг стаціонарного телефонного зв’язку. Зазначені звернення громадян відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» надсилаються за належністю ПАТ «Укртелеком» із вимогою поінформувати про вжиті заходи заявника та виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Із загальної кількості звернень громадян, опрацьованих у Департаменті,  25 – колективні, із яких дев’ять звернення надійшли із Київської міської ради як петиції до Київської міської ради, що не набрали необхідної кількості голосів при голосуванні з використанням міського інформаційного сервісу електронних петицій:  https://petition.kievcity.gov.ua/.

Загальна кількість громадян, що звернулися –  3 889 особи.

Усього порушено 694 питання, із яких:

  • транспорт і зв'язок – 242 (34%);
  • питання комунального господарства – 227 (32%);
  • питання соціального захисту – 65 (9%);
  • питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 27 (3%);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 15 (2%) та інші.

Аналіз звернень громадян у розрізів районів міста Києва показує, що найбільша кількість звернень надійшло від громадян, що проживають у  Святошинському та Дніпровському районах, менше – у Деснянському,  Голосіївському, Шевченківському.

У Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звернення громадян опрацьовуються у визначені керівництвом Київської міської державної адміністрації терміни відповідно до законодавства України.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]