Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2019 рік

У Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент)  в 2019 році опрацьовано 474 звернень громадян, 5 з яких – петиції до Київської міської ради, що не набрали необхідної кількості голосів при голосуванні на https://petition.kievcity.gov.ua/ та звернення громадян, що надійшли до Київської міської ради.

В основному звернення громадян стосувалися відновлення роботи стаціонарного телефону, функціонування комплексної системи відеоспостереження міста Києва, веб-ресурсів Київської міської державної адміністрації, «Картки «Киянина» та «Е-квитка», а також діяльності підпорядкованих Департаменту комунальних підприємств: КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр», КП «Інформатика» та СКП «Київтелесервіс» тощо.

Із загальної кількості звернень громадян, опрацьованих у Департаменті,  24 – колективні, із яких 5 звернення надійшли із Київської міської ради як петиції до Київської міської ради, що не набрали необхідної кількості голосів при голосуванні з використанням міського інформаційного сервісу електронних петицій:  https://petition.kievcity.gov.ua/.

Загальна кількість громадян, що звернулися –  4 091 особи.

Усього порушено 1 015 питань, із яких:

  • транспорт і зв'язок – 359 (35%);
  • питання комунального господарства – 290 (28%);
  • питання соціального захисту – 130 (12%);
  • питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 30 (3%);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку та інші – 206 (22%).

Аналіз звернень громадян у розрізів районів міста Києва показує, що найбільша кількість звернень надійшло від громадян, що проживають у  Дніпровському, Святошинському, Шевченківському та Деснянському районах, менше – у  Дарницький, Оболонському, Подільському та Соломʼянському .

Більшість звернень громадян стосується скарг на роботу ПАТ «Укртелеком», зокрема його бездіяльності у відновленні надання населенню послуг стаціонарного телефонного зв’язку. Зазначені звернення громадян відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» надсилаються за належністю ПАТ «Укртелеком» із вимогою поінформувати про вжиті заходи заявника та виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію). Працівники Департаменту надають консультативні відповіді заявникам стосовно законодавства України в сфері зв’язку та інформатизації, а також за узгодженням із Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, інформують громадян про  операторів зв’язку,  які можуть надати послуги телефонного місцевого зв’язку по місту Києву.

У Департаменті забезпечено дотримання термінів розгляду звернень громадян відповідно до законодавства України та доручень керівництва Київської міської державної адміністрації. Проводиться контроль роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих комунальних підприємствах.

Діяльність Департаменту та підпорядкованих йому комунальних підприємств у рамках реалізації концепції Kyiv Smart City, як основного напряму розвитку сучасного міста шляхом широкого впровадження інновацій, інформаційно-комунікаційних технологій спрямована на підвищення якості послуг мешканцям столиці, зменшення вартості та споживання ресурсів, забезпечення взаємної комунікації влади та громадян, забезпечення безпечних умов життя тощо.

В 2019 році забезпечено виконання  ряду важливих проектів із впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в різні сфери життєдіяльності міста, зокрема:

завдяки співпраці Департаменту, міської ініціативи Kyiv Smart City та компанії «KAN Development» створено першу SMART–вулицю в Києві – Салютна, яку обладнано сучасними приладами, необхідними для комфортного життя та розумного споживання:

  • безкоштовний міський Wi-Fi (встановлено СКП «Київтелесервіс»);
  • стаціонарна станція моніторингу якості повітря (встановлено в рамках проекту ініціативи KYIV SMART CITY);
  • підземні сміттєві контейнери та баки для сортування відходів;
  • прокат велосипедів;
  • 12 камер відеоспостереження (одна з них має функцію розпізнавання облич та номерів автомобілів) (встановлено КП «Інформатика»);
  • «Розумне освітлення», що автоматично змінюється залежно від інтенсивності руху на вулиці та дозволяє заощадити до 80% електроенергії (встановлено КП «Інформатика»);
  • 2 станції підзарядки електромобілів;
  • смуга для велосипедистів і ролерів, яка в майбутньому з’єднається з станцією метро «Нивки» через вулицю Щербаківського;
  • сухий фонтан із підсвітленням;
  • лавки з USB-зарядними пристроями, що живляться від сонячних панелей;
  • кнопка екстреного виклику (встановлено КП «Інформатика»).

розроблено мобільний додаток «Kyiv Smart City», який надає користувачам можливість доступу до усіх міських електронних сервісів, зокрема поповнити транспортну картку, сплатити за комунальні послуги, проголосувати за проекти Громадського бюджету або подати петицію до Київської міської ради, сплатити за паркування або повідомити про яму на дорозі тощо.

впроваджено KYIV URBAN ATLAS, створений у співпраці громадської організації «СМАРТ СІТІ ХАБ», Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Інституту космічних досліджень НАН України та Державного космічного агентства України. Міський атлас – це детальний геопросторовий план з функцією збору та аналізу інформації про його інфраструктуру та прийняття на основі даних відповідних управлінських рішень. Атлас дозволяє спрогнозувати рівень росту забудови міста та його озеленення, а також створити температурну карту, надає  можливість виявити так звані міські острови тепла – райони з підвищеною температурою довкілля через високий рівень забруднення повітря тощо;

проведено подальше розширення мережі зовнішнього освітлення вулиць, магістралей, пішохідних переходів, тротуарів та прибудинкових територій для забезпечення зменшення загальних витрат, включаючи витрати за спожиту електроенергію (зниження енергоспоживання до 40%) та експлуатаційні витрати, шляхом керування мережами зовнішнього освітлення міста Києва, як з центру обробки даних (міського дата-центру), так і з віддалених автоматизованих робочих місць, зокрема через мобільні пристрої. Встановлено 100 щитів керування зовнішнім освітленням для 11 500 світильників. На сьогодні загальна кількість світильників складає 13 000.

змонтовано 5 із 20 стаціонарних комплексів автоматичної фото/відео фіксації правопорушень по зовнішньому периметру доріг на об'єктах вулично-дорожньої інфраструктури і будівлях, які використовуються в безперервному режимі та забезпечують в автоматичному режимі фотозйомку/відеозапис подій, що містять ознаки адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, розпізнавання номерних знаків транспортних засобів та передачу інформації про зафіксовані події телекомунікаційними мережами до  автоматизованої системи обробки даних Міністерства внутрішніх справ України. З патрульною поліцією міста Києва узгоджуються місця розташування ще 15 комплексів у рамках першої черги впровадження.

забезпечувався подальший розвиток комплексної системи відеоспостереження міста Києва з метою протидії злочинності та здійснення заходів щодо забезпечення публічної безпеки і порядку. Київ, що має 6200 засобів відеофіксації, посів 49 місце у рейтингу міст світу із найбільшою кількістю камер відеоспостереження, що входять до систем, якими користуються державні установи та правоохоронні органи. Досягнуто показник 2,1 відеокамери на 1000 мешканців міста. У рамках реалізації заходу закуплено 20 комплексів фіксації швидкості, із яких для проведення дослідної експлуатації п’ять комплексів встановлено на аварійно-небезпечних ділянках автошляхів міста за погодженням із управлінням патрульної поліції у місті Києві. Окрім цього, встановлено вісім кнопок екстреного виклику за адресами: вул. Салютна, 2а – 1 од., у зоні мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» – 4 од., парк «Наталка» – 1 од., Андріївський узвіз – 1 од., в’їзд на Труханів острів – 1 од. Організовано диспетчерську службу на базі міського центру обробки даних (міського датацентру) для прийняття сигналу кнопок екстреного виклику.

Проводилися роботи із забезпечення впровадження з 1 листопада 2018 року Єдиного проїзного документа в громадському транспорті міста Києва (е-квитка). Станом на 31.12.2019 виготовлено 513 тис. карток «Kyiv Smart Card», із яких вже реалізовано більше 267 тис. одиниць. Окрім цього, в системі активні 806 250 од. «Муніципальної картки «Картка киянина». Поповнення «Kyiv Smart Card», продаж QR-квитків здійснюється через «Особистий кабінет киянина» (https://my.kyivcity.gov.ua); мобільний додаток «Kyiv Smart City» (https://app.kyivcity.gov.ua/start); у 14 касах Київського метрополітену; у терміналах самообслуговування комунальної форми власності: Ibox (1110 од.), EasyPay (1800 од.), 2click (725 од.); за допомогою KyivPayBot: у Телеграм https://t.me/KyivPayBot та Фейсбук https://m.me/KyivPayBot; за допомогою KyivMetroBot: у Телеграм https://t.me/KyivMetropolitenBot та у Фейсбук https://m.me/KyivMetropolitenBot; за допомогою платіжного порталу Portmone (https://www.portmone.com.ua).

Крім того, здійснюються інші організаційно-технічні  заходи для забезпечення виконання завдань Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, реалізації Концепції «Kyiv Smart City 2020».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]