Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2020 рік

У Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент)  в 2020 році опрацьовано 415 звернень громадян, 11 з яких – петиції до Київської міської ради, що не набрали необхідної кількості голосів при голосуванні на https://petition.kievcity.gov.ua/ та звернення громадян, що надійшли до Київської міської ради.

В основному звернення громадян стосувалися функціонування комплексної системи відеоспостереження міста Києва, веб-ресурсів Київської міської державної адміністрації, «Картки «Киянина» та «Е-квитка», а також діяльності підпорядкованих Департаменту комунальних підприємств: КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр», КП «Інформатика» тощо.

Із загальної кількості звернень громадян, опрацьованих у Департаменті,  48 – колективні, із яких 11 звернення надійшли із Київської міської ради як петиції до Київської міської ради, що не набрали необхідної кількості голосів при голосуванні з використанням міського інформаційного сервісу електронних петицій:  https://petition.kievcity.gov.ua/.

Загальна кількість звернень, що надійшло на розгляд до Департаменту за 2020 рік –  415, порівняно з 2019 роком – 474, тенденція свідчить про зменшення.

Загальна кількість громадян, що звернулися –  9618 осіб.

Усього порушено 641 питань, із яких:

  • транспорт і зв’язок – 313 (49 %);
  • питання комунального господарства – 115 (18 %);
  • питання соціального захисту – 48 (7 %);
  • питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 28 ( 4%);
  • інші – 65 ( 10 %).

Аналіз звернень громадян у розрізі районів міста Києва показує, що найбільша кількість звернень надійшло від громадян, що проживають у  Святошинському, Дніпровському, Соломʼянському, Оболонському та Шевченківському районах, менше – у  Голосіївському, Деснянському, Дарницькому та Подільському та Печерському районах.

Більшість звернень громадян стосується скарг на роботу ПАТ «Укртелеком», зокрема його бездіяльності у відновленні надання населенню послуг стаціонарного телефонного зв’язку. Зазначені звернення громадян відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» надсилаються за належністю ПАТ «Укртелеком» із вимогою поінформувати про вжиті заходи заявника та виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію). Працівники Департаменту надають консультативні відповіді заявникам стосовно законодавства України в сфері зв’язку та інформатизації, а також за узгодженням із Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, інформують громадян про  операторів зв’язку,  які можуть надати послуги телефонного місцевого зв’язку по місту Києву.

У Департаменті забезпечено дотримання термінів розгляду звернень громадян відповідно до законодавства України та доручень керівництва Київської міської державної адміністрації. Проводиться контроль роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих комунальних підприємствах.

Діяльність Департаменту та підпорядкованих йому комунальних підприємств у рамках реалізації концепції Kyiv Smart City, як основного напряму розвитку сучасного міста шляхом широкого впровадження інновацій, інформаційно-комунікаційних технологій спрямована на підвищення якості послуг мешканцям столиці, зменшення вартості та споживання ресурсів, забезпечення взаємної комунікації влади та громадян, забезпечення безпечних умов життя тощо.

В 2020 році забезпечено виконання  ряду важливих проектів  із впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в різні сфери життєдіяльності міста, зокрема:

1. Оновлено додаток Kyiv Smart City:

1.1. З’явилась можливість не тільки придбати абонемент на паркування, а й сплатити за нього погодинно. Послуга доступна на усіх муніципальних паркувальних майданчиках Києва. Тож водії можуть використовуючи лише смартфон, придбати абонемент або сплатити за погодинне паркування;

1.2. Завдяки сервісу користувачі можуть більше не гаяти час у чергах у декількох інстанціях для того щоб повернути автомобіль зі штрафмайданчика. Послуга доступна для киян, що прив’язали дані автомобіля до профілю у застосунку. Якщо транспорт евакуювали, користувач отримає пуш-повідомлення про це і зможе відразу почати процес повернення;

1.3. до вже існуючих сервісів додалась можливість приєднати електронний учнівський квиток та подати звернення до Контактного центру міста Києва 1551. Таким чином користувач зможе онлайн надіслати звернення або скаргу до міської влади і відстежувати хід її виконання.

2. Проведено такі роботи в системі Е-квиток:

2.1. Протестовано ситему е-квитка з боку користувача, для цього відібрано 200 киян, які отримали транспортні картки Kyiv Smart Card з безкоштовними поїздками. До числа е-тестувальників увійшли різні категорії пасажирів за віком, статтю та регулярністю використання громадського транспорту. Усі зауваження та побажання е-тестувальників зібрано та опрацьовано розробниками е-квитка;

2.2. Запроваджено можливість сплати е-квитком одразу 2 та більше поїздок в наземному громадському транспорті, в тому числі сплата за перевезення багажу.

3. Презентовано електронний учнівський квиток. Документи отримали учні 36 столичних шкіл. Учнівський квиток – це не просто проїзний для учнів. Картка багатофункціональна, і поступово в ній з’являтимуться нові сервіси. Адже користуватися перевагами життя в розумному місті мають як дорослі, так і підростаючі кияни. Презентація електронного учнівського квитка відбулася у спеціалізованій школі № 80, яка є одним із осередків Kyiv Smart City School та платформою для впровадження розумних технологій у навчальному процесі. У рамках презентації учнівських квитків відбулося завершення квесту «З валідатором на ти», під час якого школярі пересувалися містом громадським транспортом різними smart-локаціями. Усі електронні учнівські квитки буде виготовлено за рахунок міського бюджету.

4. Оновлено «кабінет киянина» - з’явилася можливість замовити електронний учнівський квиток. В розділі «Сімейні послуги» включено послугу «Замовлення електронного учнівського квитка». Для того щоб замовити картку, батькам або опікунам потрібно зареєструватись на Порталі надання електронних послуг, використовуючи Кваліфікований електронний підпис або BankID для підтвердження своїх даних.

Крім того, здійснюються інші організаційно-технічні  заходи для забезпечення виконання завдань Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, реалізації Концепції «Kyiv Smart City 2020».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]