Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2021 рік

Аналітична довідка
до звіту про роботу із зверненнями громадян у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2021 рік

Протягом 2021 року Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент ІКТ)  опрацьовано 305 звернень громадян.

Питання викладені у зверненнях громадян стосувалися функціонування комплексної системи відеоспостереження міста Києва, веб-ресурсів Київської міської державної адміністрації, багатофункціональної електронної картки «Муніципальної картки «Картка киянина» та електронного квитка, а також діяльності підпорядкованих Департаменту комунальних підприємств: комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр», комунального підприємства «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс».

Загальна кількість звернень, що надійшло на розгляд до Департаменту за 2021 рік – 305, порівняно з 2020 роком – 415, тенденція свідчить про зменшення.

Загальна кількість громадян, що звернулися – 1124 осіб.

Усього порушено 415 питань, із яких:

  • транспорт і зв’язок – 209 (50,3 %);
  • питання комунального господарства – 41 (9,8 %);
  • питання соціального захисту – 21 (5,0 %);
  • питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 15 ( 3,6 %);
  • інші – 129 ( 31,3 %).

Аналіз звернень громадян у розрізі районів міста Києва свідчить, що найбільша кількість звернень надійшло від громадян, що проживають у  Святошинському, Дніпровському, Солом’янському, Дарницькому, Оболонському та Шевченківському районах, менше – у  Голосіївському, Деснянському, Подільському та Печерському районах.

З 2021 року було розпочато впровадження нового застосунку «Київ Цифровий», який розроблений працівниками комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) та за допомогою якого вже зараз можливо:

поповнювати транспортну картку, придбати проїзний чи використовувати

QR-квитки з екрану смартфона;

отримувати інформацію про здійснення комунальними службами ремонтних робіт;

проголосувати за громадський проєкт.

Функціональна можливість застосунку «Київ Цифровий» передбачає оплату послуг з паркування у місті Києві.

Фахівцями КП ГІОЦ було розроблено Автоматизоване робоче місце (далі – АРМ) інспектора з паркування в частині контролю оплати послуг з паркування, де в автоматизованому режимі відбувається перевірка оплати вартості паркування за державним номером транспортного засобу, який припаркований на відповідному паркувальному майданчику.

Переваги в частині контролю оплати послуг паркування полягають в її можливості впорядкувати роботу інспекторів і швидко здійснювати ефективний контроль оплати паркування.

Також, здійснюється подальший розвиток комплексної системи відеоспостереження міста Києва, яка налічує 7848 камер, виконано роботи по встановленню камер відеоспостереження на вулиці Бориспільській (51 камера), також проводяться закупівлі камер відеоспостереження для встановлення їх у  Подільському районі (122 камери), у закладах освіти Дніпровського та Оболонського районах, на в’їздах та виїздах із міста Києва тощо.

Закуплено 10  мобільних комплексів відеоспостереження для встановлення їх в місцях стихійних сміттєзвалищ на території м. Києва.

У поточному році у межах виконання пунктів 16.9 і 16.10 напрямів діяльності та заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, до міської мережевої інфраструктури, що забезпечує можливість надання широкосмугового доступу до Інтернету, підключено 561 об`єкт комунальної власності, зокрема соціальні заклади (заклади освіти, охорони здоров’я тощо).

У Департаменті ІКТ забезпечено дотримання термінів розгляду звернень громадян відповідно до законодавства України. Проводиться постійний контроль роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих Департаменту ІКТ комунальних підприємствах.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]