Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2022 рік

Аналітична довідка
до звіту про роботу із зверненнями громадян у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2022 рік

Протягом 2022 року у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент ІКТ)  опрацьовано 172 звернення громадян.

Питання, викладені у зверненнях громадян, стосувалися функціонування комплексної системи відеоспостереження міста Києва, вебресурсів Київської міської державної адміністрації, багатофункціональної електронної картки «Муніципальної картки «Картка киянина» та електронного квитка, а також діяльності підпорядкованих Департаменту комунальних підприємств: комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр», комунального підприємства «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс».

Загальна кількість звернень, що надійшли на розгляд до Департаменту за 2022 рік – 172, порівняно з 2021 роком – 308, тенденція свідчить про зменшення.

Загальна кількість громадян, що звернулися – 84 411 осіб.

Усього порушено 226 питань, із яких:

  • транспорт і зв’язок – 97 (42,9 %);
  • питання комунального господарства – 17 (7,5 %);
  • питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 14 ( 6,1 %);
  • питання соціального захисту – 10 (4,4 %);
  • інші – 88 ( 38,9 %).

У 2022 році Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з підпорядкованими комунальними підприємствами забезпечує безперебійність роботи міських сервісів, міської мережевої інфраструктури, підтримує систему зв’язку, забезпечує доступність, доопрацювання та оновлення мобільного застосунку «Київ Цифровий», у якому розміщена, серед іншого, офіційна інформація.

У режимі 24/7 підтримується функціонування розділів застосунку
«Київ Цифровий»: «Міський транспорт»: Qr-квитки, транспортна карта, «Рух транспорту»; «Сервіс водія»: погодинне паркування, штрафи, евакуація; «Електронна демократія»: петиції до Київської міської ради, опитування; «Безпека»: мапа укриттів; «Допомога»: свідчення про руйнування, гуманітарні  штаби, пункти обігріву, а також розділ «Важливо знати» із необхідною мешканцям інформацією. Крім того надсилаються сповіщення про комендантську годину, які нагадують за 60 хвилин до її початку; оповіщення про повітряну тривогу та відбій тривоги.

Функціонує сервіс інформування населення про якість повітря в Києві. Дані відображається на мапі столиці у позначених пунктах моніторингу стану повітря: у цих точках відображається загальний стан повітря, індекси визначеного кола показників забруднення та подається їх опис. Сервіс працює у тестовому режимі.

Відправляються сповіщення від «Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557» про проведення робіт в будинках (світло, опалення, вода і газ). У сповіщеннях про завершення робіт користувачі можуть взяти участь в опитуванні чи відповідає дійсності інформація від комунальників.

Для зручності гостей столиці у мобільному застосунку «Київ Цифровий» додано можливість налаштування мови: українська або англійська.

Про нові сервіси застосунку «Київ Цифровий» та інші сервіси повідомляється на офіційному каналі (https://t.me/olenych_digital).

Спеціалізоване комунальне підприємство «Київтелесервіс» та підрядні організації забезпечують функціонування міської мережевої інфраструктури та у разі необхідності проводять

Також, здійснюється подальший розвиток комплексної системи відеоспостереження міста Києва, яка налічує більше 8000 камер.

У Департаменті ІКТ забезпечено дотримання термінів розгляду звернень громадян відповідно до законодавства України. Проводиться постійний контроль роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих Департаменту ІКТ комунальних підприємствах.


Виконувач обов`язків директора                                                 Вікторія ІЦКОВИЧ

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]