За 2023 рік
Аналітична довідка до звіту про роботу із зверненнями громадян у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2023 рік
У період з 01.01.2023 по 31.12.2023 у Департаменті інформаційно- комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент ) опрацьовано 173 звернення громадян.
Питання, викладені у зверненнях громадян, стосувалися функціонування комплексної системи відеоспостереження міста Києва, вебресурсів Київської міської державної адміністрації, багатофункціональної електронної картки «Муніципальної картки «Картка киянина» та електронного квитка, а також діяльності підпорядкованих Департаменту комунальних підприємств: комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр», комунального підприємства «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс».
Департамент спільно з підпорядкованими комунальними підприємствами забезпечує безперебійність роботи міських інформаційно-комунікаційних систем та сервісів, міської мережевої інфраструктури, центру обробки даних (міського дата-центру), підтримує систему зв’язку, забезпечує доступність, доопрацювання та оновлення мобільного додатку «Київ Цифровий» інформаційно-комунікаційної системи «Платформа цифрових мобільних сервісів».
У режимі 24/7 підтримується функціонування розділів мобільного додатку «Київ Цифровий»: «Міський транспорт»: Qr-квитки, Транспортна карта, Рух транспорту; «Сервіс водія»: погодинне паркування, паркувальні абонементи, штрафи, евакуація; «Адміністративні послуги»: запис до ЦНАП; «Електронна демократія»: петиції до Київської міської ради, опитування, діяльності ОСББ; «Комунальні послуги»: оплата комуналки, ДТЕК Світло; «Безпека»: мапа стійкості; «Допомога»: стати волонтером, а також розділ «Часті питання» із необхідною мешканцям інформацією, можливістю написати питання про роботу застосунку, повідомити 1551 про роботу міських служб, який також функціонує в офлайн-режимі. Крім того надсилаються сповіщення про комендантську годину за 120 хвилин до її початку; оповіщення про повітряну тривогу та відбій тривоги.
У користувачів мобільного додатку «Київ цифровий» є можливість подання інформації у випадках відсутності укриття за зазначеною адресою або воно зачинене.
У 2023 році за допомогою сервісу «Опитування» мобільного додатку «Київ Цифровий» проведено 25 опитувань з питань:
запропонованих назв об’єктів міського підпорядкування, назви яких пов’язані з російською федерацією та/або її союзниками (сателітами) – дев’ять блоків;
формування системи доступної соціально-психологічної підтримки киян;
розробки концепції ствердження української мови;
роботи мобільного додатку «Київ Цифровий»;
встановлення бюстів визначних осіб на станції Київського метрополітену «Університет»;
створення розділу «Медицина» в мобільному додатку «Київ Цифровий»;
щодо рекламних вивісок в місті Києві;
щодо проведення культурних подій/заходів;
про необхідність проведення тренінгів з безпеки;
про опікування власними та безпритульними тваринами;
про оцінювання роботи громадського транспорту;
про оселю (ОСББ);
про ментальне здоров`я;
про громадські організації.
Функціонує сервіс інформування населення про якість повітря в місті Києві. Дані відображається на мапі столиці у позначених пунктах моніторингу стану повітря: у цих точках відображається загальний стан повітря, індекси визначеного кола показників забруднення та подається їх опис. Сервіс інтегровано з автоматичною мережею у складі 7 давачів рівня радіації для відображення інформації про радіаційний фон у місті. Сервіс працює у тестовому режимі.
Відправляються сповіщення від «Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557» про проведення робіт в будинках (світло, опалення, вода і газ). У сповіщеннях про завершення робіт користувачі можуть взяти участь в опитуванні чи відповідає дійсності інформація від комунальників.
Сервіс «ДТЕК Світло» надає можливість додати адресу для отримання сповіщення про стабілізаційні та екстрені відключення електроенергії, відновлення електропостачання, зміни в графіку.
Для допомоги столиці в питаннях економії електроенергії, особливо в пікові години споживання, додано сервіс повідомлень «Час заощаджувати електрику», який має на меті сформувати у громадян корисні звички щодо економії ресурсів.
Для зручності гостей столиці у мобільному додатку «Київ Цифровий» додано можливість налаштування мови: українська або англійська.
Про нові сервіси додатку «Київ Цифровий» та інші сервіси повідомляється на офіційному каналі (https://t.me/olenych_digital, https://t.me/Kyiv_digital).
Впроваджено функціонал автоматизованої системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі - АСОП) щодо надання пасажирам громадського транспорту міста Києва можливості оплачувати проїзд перетворюючи поїздки з транспортної картки у Qr-квиток; впроваджено можливість придбання Qr квитка для оплати проїзду у кільцевій електричці; можливість оплатити за проїзд банківською платіжною карткою та цифровою транспортною карткою на транспортних терміналах (валідаторах) тощо.
З метою створення безпечного середовища територіальної громади міста Києва здійснюється подальший розвиток комплексної системи відеоспостереження міста Києва, яка станом на 31.12.2023 налічує 10 186 відеокамер, з них 1 289 – інших установ та підприємств (чуже володіння).
У Департаменті забезпечено дотримання термінів розгляду звернень громадян відповідно до законодавства України. Проводиться постійний контроль роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих Департаменту комунальних підприємствах.
Виконувач обов`язків директора Анатолій ВОВНЮК
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]