Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Аналітична довідка щодо організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2023 рік

У Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про статус народного депутата України”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28 жовтня 2013 року № 1930 “Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 6 квітня 2016 року № 202 “Про затвердження змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 липня 2008 року № 1046 “Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”, рішення Київської міської ради від 9 лютого 2017 року № 817/1821 “Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08 жовтня 2015 року № 103/2006 “Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій”, щоквартальних планів роботи зі зверненнями громадян.

За 2023 рік до Департаменту на розгляд надійшло 672 звернення від громадян, серед яких – 92 колективних звернення, що становить 14 % від усіх звернень. Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 38332. У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року відповідно 89 звернень, колективних – 27 звернень.

Значну кількість питань, що порушувалися у зверненнях, складають питання про відновлення будівництва житлових комплексів ХК “Київміськбуд” (82%), формування майна комунальної власності територіальної громади м. Києва (6%), забезпечення законності та правопорядку у вирішенні майнових питань (4%), оренди та орендної плати (3%), приватизації комунального майна (0,4%).

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, особи, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки.

Протягом звітного періоду до Департаменту направлено на опрацювання електронні петиції:

- № 11928 (№ 08/КО-1001(п) від 07.04.2023) про розірвання всіх договорів міста Києва з УПЦ МП;

- № 12273 (№ 08/КО-2418(п) від 27.07.2023) про обмеження діяльності Української православної церкви московського патріархату (Київської митрополії Української православної церкви) на території міста Києва;

- № 12403 (№ 08/КО-2605(п) від 14.08.2023) про зупинення корупції та зміни керівництва ПрАТ ХК Київміськбуд, як такого, що втратило довіру інвесторів;

- № 12485 (№ 08/КО-3344(п) від 30.10.2023) про публікацію на постійній основі в друкованому органі КМДА, а також на офіційному веб-сайті КМДА всіх видів і типів закупівель, в тому числі по всіх районах міста;

- № 12543 (№ 08/КО-3470(п) від 13.11.2023) про збереження стадіону “Арсенал“ на вул. Грушевського, 36 та про закінчення його реконструкції.

З метою належного, всебічного та об’єктивного виконання електронних петицій №№ 11928, 12273, 12403, в межах повноважень Департаменту,  розроблено плани заходів, спрямовані на реалізацію порушених в електронних петиціях питань. Плани заходів затверджені Київським міським головою.

На виконання доручень заступника голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень Андронова В.Є. від 10.01.2023 № КО-311 та від 13.01.2023 № КО-311/1 у Департаменті розглянуто звернення Борисенко О.М. від 03.01.2023 про включення інформації щодо ділянки дороги на вулиці Олевській від будинку № 5 до будинку № 7 міста Києва до проєкту рішення Київської міської ради “Про організаційно-правові заходи щодо прийняття на баланс ділянок автомобільних доріг міста Києва” для подальшого закріплення її за комунальним підприємством та проведення ремонту. В межах повноважень, надано вичерпну інформацію до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головному виконавцю.

На виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень В. Андронова від 25.05.2023 № Б-5005 у Департаменті опрацьовано лист Г. Боднар від 25.05.2023 щодо надання в оренду приміщення комунальної власності територіальної громади міста Києва для функціонування приватного дитячого оркестру народних інструментів “Вікторія”. Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та надано вичерпну відповідь автору.

На виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень В. Андронова від 09.06.2023 № Б-5647 у Департаменті, відповідно до звернення депутата Київради Зантарая Г.М. від 08.06.2023 № 08/279/09/198-112, розглянуто звернення громадянки Білобродової Ю.В. щодо завершення будівництва житлового комплексу “Медовий-2”. За результатами розгляду було підготовлено проєкт відповіді за підписом Київського міського голови депутатові.

На виконання доручення постійної комісії Київської міської ради з питань дотримання законності, правопорядку та зв’язків із правоохоронними органами від 19.12.2023 № 08/291-564вих у Департаменті опрацювано звернення В. Неходи від 01.12.2023 ( № Н-222/24 від 20.12.2023) про надання інформації щодо правових підстав демонтажу у 2001 році фонтанів з Майдану Незалежності та встановлення великого фонтану Дружба в селі Буки Київської області. В межах повноважень, надано відповідь автору звернення та постійній комісії Київської міської ради з питань дотримання законності, правопорядку та зв’язків із правоохоронними органами.

При розгляді звернень громадян працівниками Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

Створено дієву систему роботи зі зверненнями громадян, яка передбачає їх реєстрацію, облік та розгляд, контроль за дотриманням вимог, відповідно до нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян. Систематично проводяться перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у відділах, відповідно до плану роботи Департаменту та графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою. За період з 1 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року у Департаменті проведено 9 перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою та за результатами надано інформацію директору Департаменту, а саме: у відділі оцінки (інформація від 21.02.2023 № 04-23/1.6-1), у відділі претензійно-позовної роботи (інформація від 15.03.2023 № 04-23/1.6-2), у відділі захисту речових прав (інформація від 14.04.2023 № 04-23/1.6-5), у відділі використання майна (інформація від 01.05.2023 № 04-23/1.6-6), у фінансово- аналітичному відділі (інформація від 28.06.2023 № 04-23/1.6-10), у відділі приватизації (інформація від 28.07.2023 № 04-23/1.6-14), у відділі корпоративних прав (інформація від 29.08.2023 № 04-23/1.6-15), у відділі моніторингу та реєстрації речових прав (інформація від 21.09.2023 № 04-23/1.6-17), у відділі формування та розподілу майна (інформація від 17.11.2023 № 04-23/1.6-19).

 У Департаменті реєстрація звернень громадян, електронних звернень та електронних петицій здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі “Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва” (система електронного документообігу АСКОД).

Згідно з затвердженим директором Департаменту Графіком проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва проводиться щочетверга з 09-00 до 12-30 особистий прийом громадян, щосереди з 15-00 до 17-00 проводиться пряма (“гаряча”) телефонна лінія, про що ведеться запис у журналі обліку особистого прийому громадян з подальшим введенням у персональний комп’ютер по формі, відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Протягом звітного періоду на особисті прийоми та на прямі (“гарачі”) телефонні лінії громадяни не звертались.

Інформація про розгляд звернень громадян заслуховується на нарадах у директора Департаменту. За результатами проведених нарад складено протоколи.

У Департаменті передбачена система попередніх нагадувань, адресованих начальникам управлінь та відділів, проводиться робота по контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від  09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”, Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. За 2023 рік розглянуто та надано відповіді на 42 звернення. Відповіді на дані звернення внесені до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. Систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності посадових осіб Департаменту за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]