Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Департаменті суспільних комунікацій за 1 півріччя 2013 року

Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до вимог, визначених Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про інформацію», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», «Інструкцією з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348, Положенням про Департамент суспільних комунікацій та іншими нормативно-правовими актами, якими регламентована робота зі зверненнями громадян.

Загалом за звітний період до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 1281 звернення громадян.

Значну кількість звернень спричинило питання забезпечення законності та правопорядку під час проведення масових заходів у м. Києві, зокрема проведення гей-параду «КиївПрайд».

Найбільше за I півріччя 2013 року киян турбували такі питання:

  • проведення мистецьких та патріотичних заходів, проведення пікетувань, мітингів, акцій протесту тощо;
  • звернення ініціативних груп щодо створення органів самоорганізації населення;
  • роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;
  • встановлення меморіальних дошок або пам’ятних знаків видатним діячам;
  • -пропозиції щодо найменування нових та перейменування вулиць (провулків), площ тощо;
  • діяльності консультативно-дорадчого органу Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • проведення громадської експертизи діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • врахування приватних інтересів та проведення громадських слухань з питань містобудівної діяльності у м. Києві;
  • захисту інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;
  • виконання робіт з демонтажу рекламного засобу, який розміщено з порушенням вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253;
  • сприяння у видавництві літературних збірок, віршів тощо та передання віршів та дисків до музею, про прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, скарги щодо музичного репертуару місцевої радіостанції, дотримання вимог суспільної моралі на місцевому телебаченні та радіо тощо.

Своєчасно надавались відповіді на звернення громадян, що стосуються компетенції управління преси та інформації Департаменту, які надійшли під час прямого ефіру програми «Столиця. Підсумки тижня», яка виходить на ТРК «Київ» за участю голови Київської міської державної адміністрації О.Попова. Під час прямого ефіру надходять звернення без зворотної адреси та ПІБ особи, що звернулася. В такому разі, звернення та відповіді на них оприлюднюються на офіційному веб порталі Київської міської влади.

У I півріччі 2013 року відділом з питань місцевого самоврядування Департаменту було проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з громадянами Себба В.В. та Коваленко О.В., жителями Дніпровського району, що звернуся з проханням надати інформаційно-методичну допомогу щодо створення мікрорайонного ОСНу в мікрорайоні ДВРЗ. А, також, за зверненнями гр. Кваша С.Н. та гр. Гонтаренко С.П. підготовлено та видано розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про реєстрацію відповідних ОСН: «Комітет мікрорайону «Грушківський» та «Будинковий комітет «Предславинська, 34».

Відділом зв’язків з громадськістю та аналізу інформаційного середовища управління з питань внутрішньої політики Департаменту спільно з Головним управлінням юстиції у м. Києві опрацьовано звернення гр. Бієнка Б.Г. щодо надання роз’яснення стосовно юридичних адрес організацій, перелічених у зверненні. Звернення голови координаційної ради проектів «Добробут кожного – добробут суспільства» Мартіяна С. щодо реалізації соціального проекту направлено для розгляду до Громадської ради при КМДА. Голові Науково-технічного товариства комунального господарства та побутового обслуговування України Макєєнко М.Ф. надана вичерпна відповідь щодо діяльності та співпраці з Громадською радою.

На всі звернення, які надходили до Департаменту стосовно створення та діяльності Громадської ради, надано вичерпні відповіді з посиланням на чинне законодавство, зокрема, звернення Свентицького В.Ч., Репінського А.С., Монастирського А.І., Рилача Ю.О. тощо.

До сектору з питань найменувань Департаменту надійшло клопотання Депаратаменту культури про встановлення меморіальної дошки на честь видатного філософа Бердяєва Миколи Олександровича на будинку Інституту філології Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка (бульвар Т.Шевченка, 14), яке було позитивно вирішено на черговому засіданні комісії з питань найменувань та пам’ятних знаків.

Також, за зверненням Київської міської організації Національної спілки письменників України було вирішено питання встановлення меморіальних дошок на честь лауреатів Національної премії імені Т.Г.Шевченка – Дмитра Білоуса та Володимира Забаштанського на письменному будинку №52 по вулиці О.Гончара та на честь Михайла Ткача за адресою: вулиця Прорізна, 13.

До управління преси та інформації за звітний період надходили звернення переважно щодо сприяння у видавництві літературних збірок, віршів, передання віршів та дисків до музею, про прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, а також велика кількість звернень, в яких громадяни висловлюють подяку за організацію безкоштовної передплати газети «Вечірній Київ» пенсіонерам, а також пільговим категоріям осіб, таким як діти війни тощо.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку особистого прийому проводився особистий прийом громадян, яким надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Станом на 27.06.2013 директором Департаменту та його заступниками під час проведення особистих прийомів громадян було прийнято 37 осіб.

Так, наприклад, на особистий прийом звернулися представники ОСН «КМ «Злагода-1» щодо участі у міському конкурсі для органів самоорганізації населення. А також, Хаматов Віктор Олександрович керівник ОСН «Вуличний Комітет «Андріївський узвіз» щодо розробки комплексної програми розвитку вул. Андріївський узвіз на період до 2015 року. За підсумками розгляду звернень було надано консультацію та вичерпні роз’яснення із зазначених питань.

Гр. Карлиханов В. П. звернувся до директора Департаменту щодо надання роз’яснень по розміщенню нестандартної конструкції.

Гр. Ємельянова О. Ю. звернулася щодо відмови у встановленні пріорітету на заявлене місце розташування рекламного засобу.

За результатами опрацювання вищезазначеним заявникам надані аргументовані роз’яснення відповідно до чинного законодавства.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній директором Департаменту для інформування населення розміщено на офіційному веб-сайті Київської міської державної адміністрації.

Відповідно до плану заходів організації роботи із зверненнями громадян, затвердженого директором Департаменту забезпечено звітування керівників структурних підрозділів Департаменту перед директором Департаменту, проведено перевірки в структурних підрозділах щодо стану організації роботи із зверненнями громадян у Департаменті.

Щотижнево на апаратних нарадах у директора Департаменту висвітлюються питання виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів за вирішення питань, які порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій.

Упродовж звітного періоду під особистий контроль директором Департаменту взято розгляд звернень жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів та учасників ВВв, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту.

Загалом упродовж I півріччя 2013 року до Департаменту звернулися громадяни таких пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема:

  • ветерани праці (питання проведення акції) 15 звернень;
  • діти війни (щодо безкоштовної передплати комунальної газети «Вечірній Київ», проведення акції) – 6 звернень;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни (стосовно надання допомоги у виданні книги, проведення акції) – 4 звернення;
  • учасники Великої Вітчизняної війни (проведення акції) – 4 звернення;
  • інваліди праці I групи (щодо безкоштовної передплати комунальної газети «Вечірній Київ») – 1 звернення;
  • інваліди праці II групи (проведення акції, щодо безкоштовної передплати комунальної газети «Вечірній Київ») – 6 звернень;
  • члени багатодітних сімей (проведення акції протесту) – 2 звернення.

Департамент суспільних комунікацій і надалі вживатиме заходів щодо забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності посадових осіб за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, порушених у зверненнях громадян, забезпечення безперешкодного прийому громадян, недопущення фактів формального ставлення до розгляду звернень громадян та дотримання термінів розгляду звернень громадян, встановлених чинним законодавством.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]