Звернення громадян
-
26березня
-
14березня2023
-
7лютого2022
-
28липня2021
-
14січня2021
-
6липня2020
-
16квітня2020
-
10січня2020
-
10жовтня2019
-
4липня2019
-
9квітня2019
-
25лютого2019
-
20листопада2018
-
27липня2018
-
17травня2018
-
24січня2018На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 1517 звернен…
-
10жовтня2017На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи зі зверненнями громадян за 9-ть місяців 2017 року.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстрован…
-
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційногоA права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи зі зверненнями громадян за І-ше півріччя 2017 року.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстров…
-
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за І квартал 2017 року.За вказаний період У Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 364 зверне…
-
13травня2017На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за І квартал 2017 року.За вказаний період У Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 364 зверне…
-
25січня2017На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за 2016 рік.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 1833 звернен…
-
17жовтня2016На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за дев`ять місяців 2016 року.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстро…
-
5серпня2016На виконання указу президента україни від 07 лютого 2008 року №109/2008 «про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстров…
-
6червня2016На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за І квартал 2016 рік.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 43…
-
9лютого2016На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за 2015 рік.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 1754 звернен…
-
11грудня2015Для здійснення комунікацій із Департаментом суспільних комунікацій громадяни можуть:Звернутись з письмовою заявою до Департаменту суспільних комунікацій за адресою:м. Київ, вул. Хрещатик,44 кімната № 404. Тел.202-72-39Надіслати лист поштою за адресою: 01001, Київ 1, вул. Хрещатик,44Надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected]. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено су…
-
11листопада2015На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо інформацію щодо організації роботи зі зверненнями громадян за 9-ть місяців 2015 року.За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 1325 з…
-
27липня2015На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних надаємо інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян заІ півріччя 2015 року.Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій орган…
-
12травня2015Загалом за I квартал 2015 року до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 370 звернень громадян.За аналогічний період минулого року до Департаменту надійшло 195 звернень, що на 48% менше вищезазначеного.Кількість повторних звернень за I квартал 2015 року (1 звернення) у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (4 звернення) зменшилася на 75%.Значну кільк…
-
12січня2015Загалом за звітний період до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 1301 звернення громадян.За аналогічний період минулого року до Департаменту надійшло 1970 звернень, що на 44% більше вищезазначеного.Кількість повторних звернень за 2014 рік (2 звернення) у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року (127 звернень) зменшилася на 98,4%.Значну кількість звер…
-
14липня2014Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надає інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян за I півріччя 2014 року.Робот…
-
10квітня2014На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних надаємо інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2014 року.Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій орган…
-
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних надаємо інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік.Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована від…
-
2жовтня2013Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до вимог, визначених Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про інформацію», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого сам…
-
1липня2013Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до вимог, визначених Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про інформацію», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого сам…
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]