Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік

Робота із зверненнями громадян за період з 01.01.2023 по 31.12.2023 у Департаменті суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) організована відповідно до Конституції України, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законів України «Про звернення громадян», «Про інформацію», Закону України від 02.07.2015 № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930, «Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, Положення про Департамент та інших нормативно-правових актів, якими регламентована робота зі зверненнями громадян.

За вказаний період на розгляд до Департаменту надійшло 819 звернень громадян (з яких 204 колективних звернень) (безпосередньо до Департаменту надійшло 26 звернень). Поштою надійшло 816 звернень, 3 звернення надано громадянами до Департаменту особисто. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 29 звернень, а колективних звернень збільшилось на 92 звернення (діаграма 1).

Найбільша кількість звернень громадян надійшла на розгляд до Департаменту з питань перейменування/найменування об’єктів міського підпорядкування у місті Києві (проспектів, вулиць, провулків, площ) (179 звернення), з питань проведення мирних зібрань (недержавних масових заходів, акцій протесту тощо) (281 звернення).

Разом з тим, за звітній період громадянами були порушені наступні питання:

  • щодо встановлення меморіальних дощок та пам’ятних знаків в місті Києві та роз’яснення щодо їх демонтажу;
  • щодо опублікування привітань;
  • щодо висвітлення історії життя;
  • щодо створення та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведення зборів (конференцій) жителів за місцем проживання тощо.

Усі звернення розглянуті та опрацьовані в межах повноважень з дотриманням вимог, передбачених нормативними документами, які врегульовують порядок та особливості розгляду звернень громадян. Заявникам надані вичерпні відповіді та обґрунтовані роз’яснення.

У Департаменті особлива увага приділяється розгляду звернень Героїв України, осіб з інвалідністю внаслідок війни, а також звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” тощо. Так, протягом звітного періоду до Департаменту надходили звернення від осіб з інвалідністю, в тому числі і внаслідок війни, а також від ветеранів праці.

Особистий прийом громадян директором Департаменту проводиться згідно зі статтею 22 Закону України “Про звернення громадян” та затверджених директором Департаменту Лелюком Р.В. 30.12.2022 та 23.05.2023 графіків проведення особистого прийому громадян у 2023 році. Проведення особистого прийому громадян директором Департаменту у 2023 році згідно затверджених графіків заплановано щомісячно I понеділка. Протягом звітного періоду 2023 року громадяни до Департаменту не звертались.

Разом з тим, на виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень від 13.07.2023 Департаментом в межах повноважень було розглянуто звернення громадянина та запрошено на особистий прийом до директора Департаменту Лелюка Р.В. (за результатом обговорення на особистому прийомі в установленому порядку надано відповідь).

Відповідно до затвердженого директором Департаменту Лелюком Р.В. 30.12.2022 графіку, проведення прямих («гарячих») телефонних ліній заплановано щомісячно II понеділка. За період з 01.01.2023 по 31.12.2023 проведено 12 прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернення від громадян не надходили.

Водночас, протягом звітного періоду у телефонному режимі працівниками Департаменту громадянам були надані роз’яснення та консультації, зокрема з питань:

  • перейменування об’єктів міського підпорядкування у місті Києві (проспектів, вулиць, провулків, площ тощо);
  • встановлення пам’ятних знаків та меморіальних дощок в місті Києві та роз’яснення щодо їх демонтажу;
  • порядку організації та проведення недержавних масових заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру;
  • діяльності Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) тощо.

Крім того, в Департаменті протягом звітного періоду під час нарад заслуховувались питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та стан виконавської дисципліни щодо вчасного розгляду звернень громадян, а також вживались заходи щодо підвищення рівня організації роботи із зверненнями громадян, в основі якої лежить насамперед уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни.

3 метою упередження повторних звернень працівниками постійно вживаються відповідні заходи реагування, із заявниками проводиться роз'яснювальна робота та надаються консультації, що належать до компетенції Департаменту.

Департамент і надалі буде продовжувати роботу із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян в межах компетенції, посилення персональної відповідальності фахівців усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]