Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2014 року

Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надає інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян за I півріччя 2014 року.

Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до Конституції України, Законів України «Про звернення громадян», «Про інформацію», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 №1930 «Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», «Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348, Положення про Департамент суспільних комунікацій та інших нормативно-правових актів, якими регламентована робота зі зверненнями громадян.

Загалом за звітний період до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 522 звернення громадян.

За аналогічний період минулого року до Департаменту надійшло 1281 звернення, що на 40,8% більше вищезазначеного.

Кількість повторних звернень за I півріччя 2014 року (8 звернень) порівнянні з I півріччям 2013 року (35 звернення) зменшилося на 22,8%.

Значну кількість звернень спричинило питання забезпечення законності та правопорядку під час проведення масових заходів у м. Києві.

У зверненнях громадян найчастіше піднімалися питання, які стосувалися:

  • організації та проведення у місті Києві масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;
  • проведення заходів в рамках Євромайдану у центральній частині м. Києва;
  • дотримання вимог чинного законодавства України (щодо забезпечення допустимих норм гучності, санітарно-гігієнічних норм, правопорядку) під час проведення організаторами масових заходів у м. Києві;
  • вшанування пам’яті «Небесної сотні» у м. Києві;
  • пропозицій щодо спорудження пам’ятника на місці зруйнованого пам’ятника Леніну на бульварі Т.Шевченка;
  • діяльності консультативно-дорадчого органу Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • врахування приватних інтересів та проведення громадських слухань з питань містобудівної діяльності у м. Києві;
  • захисту інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;
  • ініціювання створення органів самоорганізації населення;
  • пропозицій щодо створення районних рад у м. Києві, народних дружин мешканців міста тощо;
  • роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;
  • виконання робіт з демонтажу рекламних засобів, які розміщені з порушенням вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253;
  • сприяння у видавництві літературних збірок, віршів тощо та передання віршів та дисків до музею, прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, скарг щодо музичного репертуару місцевої радіостанції, дотримання вимог суспільної моралі на місцевому телебаченні та радіо тощо.

Так, наприклад, за зверненням керівника ініціативної групи М.Ромащенко щодо створення органу самоорганізації населення «Будинковий комітет «Вулиця Ломоносова,83-А», надано інформаційну та методичну допомогу щодо підготовки документів на реєстрацію.

На звернення громадянина Шила В.Ф. щодо спорудження у м. Києві пам’ятника на честь загиблих на Майдані Незалежності надано вичерпні роз’яснення стосовно процедури спорудження пам’ятників та монументів, умови проведення відповідного конкурсу.

Також опрацьовано звернення гр. Корпусенко С.В. щодо законності будівництва між вулицею Деміївська та проспектом 40-річчя Жовтня.

На всі звернення стосовно створення та діяльності Громадської ради надано вичерпні відповіді з посиланням на чинне законодавство, зокрема, звернення Пономаренка О.С., представника активістів-волонтерів юриста Сіверського О.М.

До управління з питань реклами надійшло звернення надійшло звернення Дишлевого А. щодо встановлення рекламних засобів у м.Києві. Заявнику була надана обґрунтована відповідь згідно статей Закону України «Про рекламу». Громадянка Пічугіна О.В. звернулася щодо демонтажу рекламних засобів, які розміщені на фасаді будинку №71 по вул. Володимирській. При перевірці фактів викладених у листі, з виїздом на місце, були виявлені рекламні засоби типу – «рекламна вивіска на будинку (будівлі), споруді», які належать ТОВ «Партнер фінанси» та ПП «Бон тур». Зазначені рекламні засоби встановлені з порушенням розділу ІІ Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253. Власникам зазначених вище рекламних засобів запропоновано усунути порушення чинного законодавства у сфері реклами. За результатами опрацювання вищезазначеним заявникам надані аргументовані роз’яснення відповідно до чинного законодавства.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній директором Департаменту для інформування населення розміщено на офіційному веб-сайті Київської міської державної адміністрації.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку особистого прийому проводився особистий прийом громадян, яким надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації з питань, що належать до компетенції.

Упродовж I півріччя 2014 року директором Департаменту та його заступниками під час проведення особистих прийомів громадян було прийнято 26 осіб.

Щотижнево на апаратних нарадах у директора Департаменту висвітлюються питання виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів за вирішення питань, які порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій.

Упродовж звітного періоду під особистий контроль директором Департаменту взято всі звернення громадян, які потребують соціального захисту.

Загалом за I півріччя 2014 року до Департаменту звернулися громадяни таких пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема:

  • ветерани праці (питання проведення акції) 4 звернення;
  • інваліди праці II групи (питання створення Громадської ради корінних киян, питання перейменування вулиці) – 8 звернення;
  • дитина війни (питання перейменування вулиці) – 3.

Департамент суспільних комунікацій і надалі вживатиме заходів щодо забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності посадових осіб за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, порушених у зверненнях громадян, забезпечення безперешкодного прийому громадян, недопущення фактів формального ставлення до розгляду звернень громадян та дотримання термінів розгляду звернень громадян, встановлених чинним законодавством.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]