Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Економічна безбар’єрність

Економічна безбар’єрність – це забезпечення умов та можливостей для працевлаштування, заняття підприємництвом молоді, жінок, літніх людей, людей з інвалідністю тощо.

Тобто всі громадяни незалежно від віку, статі, сімейного стану чи стану здоров’я мають умови та можливості для працевлаштування, отримання фінансових та інших ресурсів для заняття підприємництвом чи самозайнятістю.

Безбар’єрне середовище – це простір необмежених можливостей, в якому немає місця дискримінації та враховуються інтереси кожного.

Крім того, до забезпечення безбар’єрності належить комплекс заходів і практик, які допоможуть працевлаштувати представників вразливих верств населення, зокрема осіб з інвалідністю, пенсіонерів, студентів без досвіду роботи, вагітних жінок і батьків у декреті. Серед них:

впровадження програм професійної підготовки та кар’єрної орієнтації; навчання фінансової грамотності; розвиток підприємницької культури; надання консультаційної підтримки; створення додаткових можливостей для дистанційної роботи тощо.

Інформацію про вакантні посади розміщуємо на веб-сайті Київської міської державної адміністрації за посиланням або на порталі Robota.ua.


Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі розміщена скриня для звернень громадян.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Ви можете:

  1. Принести звернення особисто і залишити в скриньці на вул. Хрещатик, 36, м. Київ (юридична адреса) або вул. Студентська, 7, м. Київ (фізична адреса).
  2. Надіслати лист поштою за адресою:вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 (юридична адреса) або вул. Студентська, 7, м. Київ, 04050 (фізична адреса).
  3. Надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected]
  4. Звернутися до контактного центру КМДА:
  • через сайт https://1551.gov.ua/;
  • з мобільних телефонів за телефоном 15-51 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора);
  • з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва (044) 205-73-37 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора).

ВАЖЛИВО!

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
Звернення без зазначення авторства та місця проживання автора визнається анонімним і розгляду не підлягає.

  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
  • Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із здійсненням заходів правового режиму воєнного стану можлива тимчасова затримка в розгляді окремих звернень громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]