Версія для людей із вадами зору

Департамент з питань реєстрації

Департамент з питань реєстрації

Департамент з питань реєстрації

Директор Департаменту
Єкасьова Оксана Володимирівна
Біографічна дДепартамент з питань реєстраціїовідка

 Департамент з питань реєстрації 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
для листування: 04050, м. Київ, вул. Студенська, 7

Департамент з питань реєстрації +380 (44) 486-02-29,
тел +380 (44) 202-77-38

Департамент з питань реєстрації org@dpr.kma.gov.ua

Департамент з питань реєстрації пн-чт з 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45
Перерва з 12:00 до 12:45

 

Департамент з питань реєстрації Заступник директора Департаменту - начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій
Путій Володимир Миколайович
Біографічна довідка
Департамент з питань реєстрації

Заступник директора Департаменту
Зелінка Світлана Володимирівна
Біографічна довідка

Інформуємо заявників, які мають бажання здійснити Державну реєстрацію створення юридичної особи-релігійної організації, що у зв'язку з хворобою державного реєстратора Департаменту з питань реєстрації та враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» - документи подані до Центрів надання адміністративних послуг будуть розглянуті з часом.
Дякуємо за розуміння та вибачте за тимчасові незручності!

Департамент з питань реєстрації Основнi функцiї:

  • Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
    • права власності;
    • речових прав, похідних від права власності;
    • права власності на об'єкт незавершеного будівництва.
  • Формування та зберігання реєстраційних справ, а також здійснення інших повноважень суб'єкта державної реєстрації прав, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
  • Координація діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва.
  • Методологічне забезпечення ведення Реєстру територіальної громади міста Києва.

Очищення влади

До уваги ОСББ та ЖБК! Отримання інформації про зареєстрованих мешканців та власників квартир

Департамент з питань реєстрації Нормативно-правова база:


Сектор інформаційного та аналітичного забезпечення: 04050, м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 5 (1 поверх), тел. (044) 486-02-29; тел/факс (044) 486-10-81

Прийом реєстраційних та облікових справ від суб'єктів державної реєстрації та нотаріусів:

  • НАРОЧНО (за описом) здійснюється  з понеділка по четвер з 14.00 до 16.30 години за адресою: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6 (другий поверх), тел. (044) 291-68-81;
  • ЗАСОБАМИ ПОШТОВОГО ЗВ'ЯЗКУ (поштовим відправленням за описом) направляти на адресу: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6, тел. (044) 291-68-81

ГРАФІК
особистого прийому громадян керівництвом Департаменту з питань реєстрації
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2020 рік

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Адреса проведення особистого прийому

Дні особистого прийому громадян

Години особистого прийому громадян

Примітка

1.

ЄКАСЬОВА Оксана Володимирівна

Директор Департаменту з питань реєстрації

м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3
попередній запис за телефоном:
(044) 486-02-29
(044) 202-77-38

перша
п’ятниця
кожного місяця

з 11.00 до 13.00 години

 

третя
п’ятниця
кожного місяця

з 11.00 до 13.00 години

2.

ЗЕЛІНКА Світлана Володимирівна

Заступник директора Департаменту з питань реєстрації

м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3
попередній запис за телефоном:
(044) 486-02-29
(044) 202-77-38

другий вівторок кожного місяця

з 10.00 до 12.00 години

З питань організації та координації роботи щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

3.

ПУТІЙ Володимир Миколайович

Заступник директора Департаменту з питань реєстрації – начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних Адміністрацій

 

м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3
попередній запис за телефоном:
(044) 486-02-29
(044) 202-77-38

другий четвер кожного місяця

з 10.00 до 12.00 години

З питань:
- реєстрації місця проживання та перебування;
- реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

4.

ІСІКОВ Олександр Іванович

Начальник управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3
попередній запис за телефоном:
(044) 486-02-29
(044) 202-77-38

перший четвер
кожного місяця

з 11.00 до 13.00 години

З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

третій четвер
кожного місяця

5.

 

ГРЕБЕНЮК Олена Володимирівна

 

Заступник начальника відділу – державний реєстратор відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

 

м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3

 

 

друга середа кожного місяця

з 11.00 до 13.00 години

 

З питань реєстрації юридичних осіб-релігійних організацій

четверта середа кожного місяця

ГРАФІК
проведення прямих телефонних («гарячих») ліній керівництвом Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2020 рік

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Контактний номер прямої телефонної («гарячої») лінії

Дні проведення

Години проведення

1.

ЄКАСЬОВА Оксана Володимирівна

Директор Департаменту

(044) 202-77-38

четвертий четвер

кожного місяця

з 15.00 до 16.00 години

2.

ЗЕЛІНКА Світлана Володимирівна

Заступник директора

3.

ГАЙДАМАКА Наталія Анатоліївна

Заступник начальника управління- начальник відділу координації реєстрації місця проживання та перебування

4.

ІСІКОВ Олександр Іванович

Начальник управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

ГРАФІК
проведення консультацій щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації прав
Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 19-Б

Управління (Центр) надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  м. Київ, проспект. Перемоги, 97

середа  з 10.00 до 13.00
               з 13.45 до 17.00

УВАГА! На час дії карантину з 18.03.2020, консультації призупинено, однак,  запроваджено додаткову гарячу телефонну лінію щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень згідно графіку: вівторок, середа, четвер з 10:00 до 13:00 год. за телефоном: 0971629874.

четвер з 15.00 до 18.00


УВАГА! На час дії карантину з 18.03.2020, консультації призупинено, однак,  запроваджено додаткову гарячу телефонну лінію щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень згідно графіку: вівторок, середа, четвер з 10:00 до 13:00 год. за телефоном: 0971629874.

Про корупційні правопорушення з боку працівників Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ви можете повідомити ГЛУЩЕНКО Інну Володимирівну за номером (066)260-71-27.

ГРАФІК
прийому заяв власників об’єктів нерухомого майна та рішень суду про заборону вчинення реєстраційних дій

Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
м. Київ, вул. Студентська, 7

Понеділок-п’ятниця

9:00-13:00

 

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 № 641 (із змінами) з 01 серпня 2020 до 31 жовтня 2020 подовжено адаптивний карантин.

З 25.05.2020 Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міцської ради (Київської міської державної адміністрації) поновлює прийом заяв власника об'єкта нерухомого майна та рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій

Відповідно до наказу Головного санітарно лікаря України від 09.05.2020 № 16 до офісних приміщень допускаються  відвідувачі:

  • тільки в респіраторі або захисній масці;
  • виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який  дозволяє виключити контакт між відвідувачами;
  • очікування повинно відбуватися ззовні приміщення. 

Номер телефону для попереднього запису 0971629874.

Разом з тим, Міністерством юстиції України запроваджено можливість подачі заяви власника об'єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій в електронній формі через кабінет електронних сервісів, за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry


ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

У зв’язку з внесенням змін до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2020 року № 399, з 29 травня 2020 року під час формування заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій додатково до відомостей, передбачених пунктом 6 цього Порядку, обов’язково, вносяться відомості про: реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна (реєстраційним номером об’єкта нерухомого майна є індивідуальний номер, який присвоюється кожному індивідуально визначеному об’єкту нерухомого майна при проведенні державної реєстрації права власності).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua