Департамент з питань реєстрації
Директор Департаменту | 04050, м. Київ, вул. Студентська, 7 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (юридична адреса) +380 (44) 486-02-29 +380 (44) 486-10-81 пн-чт з 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45 | |
Заступник директора Департаменту | ||
Заступник директора Департаменту – начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій |
ШАНОВНІ ЗАЯВНИКИ!
Відновлено прийом заяв щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень через центри надання адміністративних послуг міста Києва.
Більш детальна інформація щодо графіку роботи центрів надання адміністративних послуг міста Києва за посиланням.
Департамент, як суб'єкт надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до ст.18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» забезпечує надання до відома заявників інформацію про перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень згідно затвердженого графіку.
ГРАФІК
проведення консультацій щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Управління (Центр) надання адміністративних послуг | |
вівторок з 10:00 до 13:00 | четвер з 10:00 до 13:00 |
Також, необхідні документи, для проведення держаної реєстрації прав розміщено на сторінці Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на порталі відкритих даних за посиланням
ГРАФІК
прийому заяв власників об’єктів нерухомого майна та рішень суду про заборону вчинення реєстраційних дій
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради | |
Вівторок-середа | 9:00-13:00 |
Прийом заяв власників об’єктів нерухомого майна та рішень суду про заборону вчинення реєстраційних дій здійснюється виключно за попереднім записом по телефону (044)4898783; (з 10-00 до 13-00) УВАГА! - До виконання приймаються виключно судові рішення, які набрали законної сили та наявні Єдиному державному реєстрі судових рішень. - Під час формування заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій додатково до відомостей, передбачених пунктом 6 цього Порядку, обов'язково, вносяться відомості про: реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна (реєстраційним номером об'єкта нерухомого майна є індивідуальний номер, який присвоюється кожному індивідуально. визначеному об'єкту нерухомого майна при проведенні державної реєстрації права власності). Під час повітряної тривоги в місті Києві прийом громадян призупиняється. Відвідувачі, які знаходяться в приміщенні, після оголошення повітряної тривоги, мають покинути приміщення та прямувати до найближчого укриття. Звертаємо увагу, що через наведені обставини можливі зміни в графіку прийому. Можливе перенесення або скасування прийому. Очікуйте додаткових повідомлень телефоном від спеціалістів Департаменту Дякуємо за розуміння. Бережіть себе та своїх близьких! |
Основнi функцiї:
- Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
- права власності;
- речових прав, похідних від права власності;
- права власності на об'єкт незавершеного будівництва.
- Формування та зберігання реєстраційних справ, а також здійснення інших повноважень суб'єкта державної реєстрації прав, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
- Координація діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва.
- Методологічне забезпечення ведення Реєстру територіальної громади міста Києва.
- Проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу.
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ вул. Студентська, 7, м. Київ, 04050 тел. (044) 489-87-81, (093) 850-44-19 | |
ДІЯЛЬНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ:
| |
АДРЕСИ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН З ПИТАНЬ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ: | |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м. Києві | пр-т Голосіївський, 42, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві | вул. С. Олійника, 21, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Деснянської РДА в м. Києві | пр-т Червоної Калини, 29, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві | вул. Харківське шосе, 18, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві | вул. Левка Лук’яненка, 16, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Подільської РДА в м. Києві | вул. Костянтинівська, 9/6, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві | пр-т Берестейський, 97, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Солом’янської РДА в м. Києві | пр-т Повітряних Сил, 41, |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Шевченківської РДА в м. Києві | бульв. Т. Шевченка, 26/4, |
РЕЖИМ РОБОТИ СПЕЦІАЛІСТІВ: | |
Понеділок | 09:00 – 18:00 |
Субота, неділя | вихідний |
Обідня перерва | 13:00 – 13:45 |
Графік проведення консультацій щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації юридичних осіб – релігійних організацій
Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Контактний номер телефону для проведення консультацій | Дні проведення консультацій | Години проведення консультацій |
Шепель Олег Костянтинович | державний реєстратор відділу координації районних в місті Києві державних адміністрацій та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців | (044) 489-87-75 | Щосереди | з 11:00 до 13:00 години |
Нормативно-правова база:
- Конституція України
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Закон України «Про столицю України – місто герой Київ»
- Закон України «Про місцеві державні адміністрації»
- Закон України «Про державну службу»
- Закон України «Про запобігання корупції»
- Закон України «Про очищення влади»
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Закон України «Про доступ до публічної інформації»
- Закон України «Про звернення громадян»
- Закон України «Про державну реєстраціюречових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
- Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»
- Закон України № 3257-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування діяльності відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2022 р. № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»
- Рішення Київської міської ради від 21.09.2017 №40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Києва»
- Сімейний кодекс України
- Цивільний кодекс України
- Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»
- Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року N 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року N 3307/5), зареєстровані у Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 р. за N 719/4940
- Наказ від 03.06.2021 № 25-з «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг»
- Наказ від 20.02.2023 № 18-з «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Наказ від 24.05.2024 № 34-з "Про затвердження Порядок обробки та захисту персональних даних, володільцем яких є Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"
- Наказ від 19.11.2024 № 79-з "Про внесення змін до інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану"
- Наказ від 03.10.2024 № 69-з "Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", зареєстрований в Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) 07.10.2024 № 183/1275
- Наказ Міністерства юстиції України № 359/5 від 09.02.2016 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
- Наказ Міністерства юстиції України від 09.06.2023 № 2179/5 «Про проведення державної реєстрації в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць»
- Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
- Наказ Міністерства юстиції України від 30 серпня 2024 року № 2577/5 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації статутів територіальних громад, юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, фізичних осіб – підприємців та відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави»
Відділ інформаційного та аналітичного забезпечення: 04050, м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 5 (1 поверх), тел. (044) 486-02-29; тел/факс (044) 486-10-81
Прийом реєстраційних та облікових справ від суб'єктів державної реєстрації та нотаріусів:
- НАРОЧНО (за описом) здійснюється з понеділка по четвер з 14.00 до 16.30 години за адресою: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6 (другий поверх), тел. (044) 291-68-81;
- ЗАСОБАМИ ПОШТОВОГО ЗВ'ЯЗКУ (поштовим відправленням за описом) направляти на адресу: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6, тел. (044) 291-68-81
ГРАФІК
особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом та керівниками структурних підрозділів Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2025 рік
з/п | Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Адреса проведення особистого прийому | Дані особистого прийому громадян | Години особистого прийому громадян | День та час проведення прямих («гарячих») телефонних ліній, контакти | Примітка | ||||
Керівництво | |||||||||||
1. | ЄКАСЬОВА | Директор | м. Київ, | перша п’ятниця | з 11-00до 13-00 години | четвертий четвер кожного місяця |
| ||||
2. | ЗЕЛІНКА | Заступник директора Департаменту з питань реєстрації | м. Київ, | другий вівторок | з 10-00 до 12-00 години | З питань: | |||||
3. | ГАЙДАМАКАНаталя Анатоліївна | Заступник директора Департаменту з питань реєстрації – начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій | м. Київ, | перша середа | з 11-00 до 13-00 години | З питань:-декларування і реєстрації місця проживання та контроль за веденням Реєстру територіальної громади міста Києва;-координація районних в місті Києві державних адміністрацій та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців | |||||
третя середа | |||||||||||
Керівники структурних підрозділів | |||||||||||
4. | ІСІКОВ | Начальник управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | м. Київ, | третій четвер | з 11-00 до 13-00 години | З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | |||||
5. | РОМАШКО | Начальник управління державної реєстрації актів цивільного стану | м. Київ, | перший | з 11-00до 13-00 години | З питань державної реєстрації актів цивільного стану (народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті) | |||||
третій вівторок | |||||||||||
6. | ДЗЮБЕНКО Лариса | Начальник відділу координації районних в місті Києві державних адміністрацій та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців | м. Київ, | друга середа кожного місяця | з 11-00 до 13-00 години | З питань реєстрації відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави | |||||
7. | ШЕПЕЛЬ | Державний реєстратор відділу координації районних в місті Києві державних адміністрацій та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців | м. Київ, | друга середа кожного місяця | з 11-00 до 13-00 години | З питань реєстрації юридичних осіб-релігійних організацій |
Головний спеціаліст – уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації): (044) 489-87-80.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]