Департамент з питань реєстрації
![]() | Директор Департаменту | 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (юридична адреса)
+380 (44) 486-10-81
|
![]() | Заступник директора Департаменту - начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Путій Володимир Миколайович Біографічна довідка | |
![]() | Заступник директора Департаменту |
ШАНОВНІ ЗАЯВНИКИ!
Відновлено прийом заяв щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень через центри надання адміністративних послуг міста Києва.
Більш детальна інформація щодо графіку роботи центрів надання адміністративних послуг міста Києва за посиланням.
Департамент, як суб'єкт надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до ст.18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» забезпечує надання до відома заявників інформацію про перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень згідно затвердженого графіку.
ГРАФІК
проведення консультацій щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 26/4 | Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 24 |
вівторок з 10.00 до 13.00 | четвер з 10.00 до 13.00 |
Також, необхідні документи, для проведення держаної реєстрації прав розміщено на сторінці Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на порталі відкритих даних за посиланням
ГРАФІК
прийому заяв власників об’єктів нерухомого майна та рішень суду про заборону вчинення реєстраційних дій
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради | |
Вівторок-середа | 9:00-13:00 |
Прийом заяв власників об’єктів нерухомого майна та рішень суду про заборону вчинення реєстраційних дій здійснюється виключно за попереднім записом по телефону (044)4898783; (044)4898776 (з 10-00 до 13-00) з понеділка по п’ятницю УВАГА! - До виконання приймаються виключно судові рішення, які набрали законної сили та наявні Єдиному державному реєстрі судових рішень. - Під час формування заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій додатково до відомостей, передбачених пунктом 6 цього Порядку, обов'язково, вносяться відомості про: реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна (реєстраційним номером об'єкта нерухомого майна є індивідуальний номер, який присвоюється кожному індивідуально. визначеному об'єкту нерухомого майна при проведенні державної реєстрації права власності). Під час повітряної тривоги в місті Києві прийом громадян призупиняється. Відвідувачі, які знаходяться в приміщенні, після оголошення повітряної тривоги, мають покинути приміщення та прямувати до найближчого укриття. Звертаємо увагу, що через наведені обставини можливі зміни в графіку прийому. Можливе перенесеня або скасуваня прийому. У випадку коли повітряна тривога лунає до початку робочого дня, графік прийому переноситься та відновлюється не раніше ніж через годину після закінчення повітряної тривоги. Наголошуємо, що через можливі перебої чи обмеження у курсуванні громадського транспорту, з постачанням електроенергії, послуг доступу до мережі інтернет та інших ситуацій, які можуть виникнути, про відновлення прийому та час, на який переноситься Ваш запис, Вам буде повідомлено фахівцями по телефону. Очікуйте додаткових повідомлень телефоном від фахівців Департаменту. Дякуємо за розуміння. Бережіть себе та своїх близьких! |
Основнi функцiї:
- Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
- права власності;
- речових прав, похідних від права власності;
- права власності на об'єкт незавершеного будівництва.
- Формування та зберігання реєстраційних справ, а також здійснення інших повноважень суб'єкта державної реєстрації прав, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
- Координація діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва.
- Методологічне забезпечення ведення Реєстру територіальної громади міста Києва.
- Проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу.
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ вул. Студентська, 7, м. Київ, 04050 тел. (044) 489-87-81, (093) 850-44-19 | |
АДРЕСИ ПРИЙОМУ ЗАЯВНИКІВ | |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м. Києві | пр-т Голосіївський, 42, м. Київ, 03039 |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві | вул. С. Олійника, 21, м. Київ, 02068 |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Деснянської РДА в м. Києві | пр-т Червоної Калини, 29, м. Київ, 02225 |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві | вул. Харківське шосе, 18, м. Київ, 02160 |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві | вул. Левка Лук’яненка, 16 м. Київ, 04205 |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Подільської РДА в м. Києві | вул. Костянтинівська, 9/6, м. Київ, 04071 |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві | пр-т Берестейський, 97, м. Київ, 03115 |
В приміщенні Центру надання адміністративних послуг Шевченківської РДА в м. Києві | б-р Тараса Шевченка, 26/4, м. Київ, 01054 |
РЕЖИМ РОБОТИ СПЕЦІАЛІСТІВ: | |
Понеділок | 09:00 – 18:00 |
Вівторок | 09:00 – 18:00 |
Середа | 09:00 – 18:00 |
Четвер | 09:00 – 18:00 |
П’ятниця | 09:00 – 16:45 |
Субота, неділя | Вихідний |
Обідня перерва | 13:00 – 13:45 |
Графік проведення консультацій щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації юридичних осіб - релігійних організацій
Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Контактний номер телефону для проведення консультацій | Дні проведення консультацій | Години проведення консультацій |
Шепель Олег Костянтинович | державний реєстратор відділу координації районних в місті Києві державних адміністрацій та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців | (044) 489-87-75 | Щосереди | з 11-00 до 13-00 години |
Нормативно-правова база:
- Конституція України
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Закон України «Про столицю України – місто герой Київ»
- Закон України «Про місцеві державні адміністрації»
- Закон України «Про державну службу»
- Закон України «Про запобігання корупції»
- Закон України «Про очищення влади»
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Закон України «Про доступ до публічної інформації»
- Закон України «Про звернення громадян»
- Закон України «Про державну реєстраціюречових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
- Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2022 р. № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»
- Рішення Київської міської ради від 21.09.2017 №40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Києва»
- Сімейний кодекс України
- Цивільний кодекс України
- Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»
- Наказ від 03.06.2021 № 25-з «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг»
- Наказ від 20.02.2023 № 18-з «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Наказ від 27.04.2023 № 30-з «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»
Відділ інформаційного та аналітичного забезпечення: 04050, м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 5 (1 поверх), тел. (044) 486-02-29; тел/факс (044) 486-10-81
Прийом реєстраційних та облікових справ від суб'єктів державної реєстрації та нотаріусів:
- НАРОЧНО (за описом) здійснюється з понеділка по четвер з 14.00 до 16.30 години за адресою: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6 (другий поверх), тел. (044) 291-68-81;
- ЗАСОБАМИ ПОШТОВОГО ЗВ'ЯЗКУ (поштовим відправленням за описом) направляти на адресу: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6, тел. (044) 291-68-81
ГРАФІК
особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом та керівниками структурних підрозділів Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
№ з/п | Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Адреса проведення особистого прийому | Дні особистого прийому громадян | Години особистого прийому громадян | День та час проведення прямих («гарячих») телефонних ліній, контакти | Примітка |
Керівництво | |||||||
1. | ЄКАСЬОВА | Директор Департаменту з питань реєстрації | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | перша п’ятниця кожного місяця | з 11-00 до |
четвертий четвер кожного місяця
(044) 202-77-38 з 15-00 до |
|
2. | ЗЕЛІНКА | Заступник директора Департаменту з питань реєстрації | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | другий вівторок кожного місяця | з 10-00 до | З питань: -організації та координації роботи щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; - державної реєстрації актів цивільного стану (народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті) | |
3. | ПУТІЙ | Заступник директора Департаменту з питань реєстрації – начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | другий четвер кожного місяця | з 10-00 до |
З питань: - реєстрації місця проживання та перебування; - реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
| |
Керівники структурних підрозділів | |||||||
4. | ІСІКОВ | Начальник управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | третій четвер кожного місяця | з 11-00 до | З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | |
5. | РОМАШКО | Начальник управління державної реєстрації актів цивільного стану | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | перший вівторок кожного місяця | з 11-00 до | З питань державної реєстрації актів цивільного стану (народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті) | |
третій вівторок кожного місяця | |||||||
6. | ГАЙДАМАКА
| Заступник начальника управління – начальник відділу декларування і реєстрації місця проживання та контролю за веденням реєстру територіальної громади міста Києва | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | перша середа кожного місяця | з 11-00 до | З питань реєстрації місця проживання та перебування фізичних осіб та питань, що стосуються Реєстру територіальної громади міста Києва | |
третя середа кожного місяця | |||||||
7. | ШЕПЕЛЬ | Державний реєстратор відділу координації районних в місті Києві державних адміністрацій та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | друга середа кожного місяця | з 11-00 до | З питань реєстрації юридичних осіб-релігійних організацій | |
четверта середа кожного місяця |
Спеціальна телефонна лінія управління з питань запобігання та виявлення корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за якою приймаються повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень: +38 (067) 242-32-70
Режим роботи:
Понеділок – четвер 08:00 – 17:00, п'ятниця 08:00 - 15:45
Обідня перерва 12:00 – 12:45
Захищена електронна поштова скринька: [email protected]
Головний спеціаліст - уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації): (044) 489-87-80.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]