Департамент з питань реєстрації
![]() | Директор Департаменту |
|
![]() | Заступник директора Департаменту - начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Путій Володимир Миколайович Біографічна довідка | |
![]() | Заступник директора Департаменту |
Основнi функцiї:
- Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
- права власності;
- речових прав, похідних від права власності;
- права власності на об'єкт незавершеного будівництва.
- Формування та зберігання реєстраційних справ, а також здійснення інших повноважень суб'єкта державної реєстрації прав, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
- Координація діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва.
- Методологічне забезпечення ведення Реєстру територіальної громади міста Києва.
До уваги ОСББ та ЖБК! Отримання інформації про зареєстрованих мешканців та власників квартир
Нормативно-правова база:
- Конституція України
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Закон України «Про столицю України – місто герой Київ»
- Закон України «Про місцеві державні адміністрації»
- Закон України «Про державну службу»
- Закон України «Про запобігання корупції»
- Закон України «Про очищення влади»
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Закон України «Про доступ до публічної інформації»
- Закон України «Про звернення громадян»
- Закон України «Про державну реєстраціюречових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»
- Рішення Київської міської ради від 21.09.2017 №40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Києва»
- Наказ №37-з «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг»
- Наказ №38-з «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно»
- Наказ №12-з «Про внесення змін в інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, затверджені наказом Департамент з питань реєстрації від 02.07.2019 №38-з»
Сектор інформаційного та аналітичного забезпечення: 04050, м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 5 (1 поверх), тел. (044) 486-02-29; тел/факс (044) 486-10-81
Прийом реєстраційних та облікових справ від суб'єктів державної реєстрації та нотаріусів:
- НАРОЧНО (за описом) здійснюється з понеділка по четвер з 14.00 до 16.30 години за адресою: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6 (другий поверх), тел. (044) 291-68-81;
- ЗАСОБАМИ ПОШТОВОГО ЗВ'ЯЗКУ (поштовим відправленням за описом) направляти на адресу: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6, тел. (044) 291-68-81
ГРАФІК
особистого прийому громадян керівництвом Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) на 2021 рік
№ з/п | Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Адреса проведення особистого прийому | Дні особистого прийому громадян | Години особистого прийому громадян | Примітка |
1. | ЄКАСЬОВА | Директор Департаменту з питань реєстрації | м. Київ, вул. Студентська, 7, каб. 3 | перша п’ятниця | з 11.00 до 13.00 години |
|
третя п’ятниця | з 11.00 до 13.00 години | |||||
2. | ЗЕЛІНКА | Заступник директора Департаменту з питань реєстрації | м. Київ, вул. Студентська, 7, | другий вівторок | з 10.00 до 12.00 години | З питань організації та координації роботи щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
3. | ПУТІЙ | Заступник директора Департаменту з питань реєстрації – начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій | м. Київ, вул. Студентська, 7, (044) 202-77-38 | другий четвер | з 10.00 до 12.00 години |
З питань: |
4. | ІСІКОВ
| Начальник управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | м. Київ, вул. Студентська, 7, | перший | з 11.00 до 13.00 години |
З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
третій четвер кожного місяця | ||||||
5. | ГРЕБЕНЮК
| Начальника відділу – державний реєстратор відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
м. Київ, вул. Студентська, 7, | друга середа кожного місяця | з 11.00 |
З питань реєстрації юридичних осіб-релігійних організацій |
четверта середа кожного місяця | ||||||
Проведення прямих телефонних («гарячих») ліній керівництвом Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється за номером телефону: (044) 202-77-38 |
ГРАФІК
проведення прямих телефонних («гарячих») ліній керівництвом Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2021 рік
№ з/п | Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Контактний номер прямої | Дні проведення | Години проведення |
1. | ЄКАСЬОВА | Директор Департаменту | (044) 202-77-38 | четвертий четвер | з 15.00 до 16.00 години |
2. | ЗЕЛІНКА | Заступник директора | |||
3. | ГАЙДАМАКА | Заступник начальника управління- начальник відділу координації реєстрації місця проживання та перебування | |||
4. | ІСІКОВ | Начальник управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
ГРАФІК
проведення консультацій щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації прав
Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 19-Б | Управління (Центр) надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації м. Київ, проспект. Перемоги, 97 |
середа з 10.00 до 13.00 УВАГА! На час дії карантину з 18.03.2020, консультації призупинено, однак, запроваджено додаткову гарячу телефонну лінію щодо переліку документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень згідно графіку: вівторок, середа, четвер з 10:00 до 13:00 год. за телефоном: 0971629874. | четвер з 15.00 до 18.00
|
Про корупційні правопорушення з боку працівників Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ви можете повідомити ГЛУЩЕНКО Інну Володимирівну за номером (066)260-71-27.
ГРАФІК
прийому заяв власників об’єктів нерухомого майна та рішень суду про заборону вчинення реєстраційних дій
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради | |
Понеділок-п’ятниця | 9:00-13:00 |
Номер телефону для попереднього запису для подачі заяви власника об'єктів нерухомого майна та рішень суду про заборону вчинення реєстраційних дій 0971629874. Також, запроваджено можливість подачі заяви власника об'єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій в електронній формі через кабінет електронних сервісів, за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/rrp/. У зв'язку з внесенням змін до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2020 року № 399, з 29 травня 2020 року під час формування заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій додатково до відомостей, передбачених пунктом 6 цього Порядку, обов'язково, вносяться відомості про: реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна (реєстраційним номером об'єкта нерухомого майна є індивідуальний номер, який присвоюється кожному індивідуально. визначеному об'єкту нерухомого майна при проведенні державної реєстрації права власності). |
-
Штатний розпис на 2020.pdfу форматі .pdf, 1.79 Мб
-
Структура.pdfу форматі .pdf, 277.9 Кб
-
РКМДА_720 від 19.04.2019 Положення (нова редакція).PDFу форматі .pdf, 1.98 Мб
-
Бюджетний запит 2017.pdfу форматі .pdf, 1.69 Мб
-
Бюджетний запит 2018.pdfу форматі .pdf, 2.44 Мб
-
Кошторис 2019.pdfу форматі .pdf, 1.02 Мб
-
Кошторис 2018.pdfу форматі .pdf, 416.8 Кб
-
Кошторис 2017.pdfу форматі .pdf, 505.3 Кб
-
Звернення громадян. Аналітична довідка 2017.pdfу форматі .pdf, 286.2 Кб
-
Отримання інформації про зареєстрованих мешканців та власників квартир.pdfу форматі .pdf, 72.4 Кб
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua