Фізична безбар’єрність
Фізична безбар’єрність – створення середовища, в якому громадські споруди та публічні місця, транспорт і послуги є фізично доступними для всіх суспільних груп.
Відповідно до законодавства України, під час проектування житлових і промислових будівель, як і при переобладнанні, ремонті, реконструкції існуючих житлових будинків і громадських будівель, обов’язковим є повне дотримання вимог безпеки, доступності та зручності використання таких будівель і споруд. Забезпечення доступного середовища для маломобільних груп населення, включаючи осіб з інвалідністю, є одним із соціально-економічних завдань, яке зачіпає права і потреби мільйонів громадян країни.
У Департаменті з питань реєстрації міста Києва біля входу до будівлі встановлена кнопка виклику персоналу/допомоги та зовнішні таблички зі шрифтом Брайля відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивності будівель і споруд».
Департамент з питань реєстрації міста Києва розташований за адресою місто Київ, вулиця Студентська, 7, телефон (044) 486-02-29.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі розміщена скриня для звернень громадян.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Просимо використовувати вказані способи подання звернення.
Ви можете:
- Принести звернення особисто і залишити в скриньці на вул. Хрещатик, 36, м. Київ (юридична адреса) або вул. Студентська, 7, м. Київ (фізична адреса).
- Надіслати лист поштою за адресою:вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01001 (юридична адреса) або вул. Студентська, 7, м. Київ, 04050 (фізична адреса).
- Надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected]
- Звернутися до контактного центру КМДА:
- через сайт https://1551.gov.ua/;
- з мобільних телефонів за телефоном 15-51 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора);
- з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва (044) 205-73-37 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора).
ВАЖЛИВО!
- У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
Звернення без зазначення авторства та місця проживання автора визнається анонімним і розгляду не підлягає.
- Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
- Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із здійсненням заходів правового режиму воєнного стану можлива тимчасова затримка в розгляді окремих звернень громадян.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]