Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Цифрова безбар’єрність

Цифрові трансформації стають людиноцентричними, щоб кожен без винятку міг інтегруватися онлайн без бар’єрів.

З’явились нові опції платформи Дія у напрямі безбар'єрності. Це, зокрема:

Нова сторінка «Дія. Бізнес без бар’єрів»:

як створювати робочі місця та інтегрувати в колектив людей з інвалідністю; як подолати вікові та гендерні обмеження, організувати умови для рівного батьківства.

Тут зібрані дослідження, практики, відеошпаргалки, успішні кейси, гайди – із чого почати та як рухатися далі компанії, яка візьме цінності безбар’єрності за основу своєї діяльності.

Новий розділ «Дія. Безбар’єрність», який має з’явитися у березні цього року. Він спростить комунікацію з державою для літніх людей, людей з інвалідністю та інших груп населення, для яких раніше держпослуги не завжди були зручними й дружніми.

На «Дія. Безбар’єрність» буде доступно викладено інформацію, як отримати пільги, послуги, документи, допомогу, дізнатися про свої права та можливості.


Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі розміщена скриня для звернень громадян.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Ви можете:

  1. Принести звернення особисто і залишити в скриньці на вул. Хрещатик, 36, м. Київ (юридична адреса) або вул. Студентська, 7, м. Київ (фізична адреса).
  2. Надіслати лист поштою за адресою:вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 (юридична адреса) або вул. Студентська, 7, м. Київ, 04050 (фізична адреса).
  3. Надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected]
  4. Звернутися до контактного центру КМДА:
  • через сайт https://1551.gov.ua/;
  • з мобільних телефонів за телефоном 15-51 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора);
  • з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва (044) 205-73-37 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора).

ВАЖЛИВО!

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
Звернення без зазначення авторства та місця проживання автора визнається анонімним і розгляду не підлягає.

  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
  • Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із здійсненням заходів правового режиму воєнного стану можлива тимчасова затримка в розгляді окремих звернень громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]