Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2022 рік

Аналітична довідка про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян в Управлінні туризму та промоцій за період з 01.01.2022 по 31.12.2022

Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління)  на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надає інформацію щодо проведеної роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2022 по 31.12.2022 року.

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих (гарячих) телефонних ліній з начальником розміщено на офіційному порталі Києва за посиланням: https://kyivcity.gov.ua/kyiv_ta_miska_vlada/struktura_150/vikonavchiy_organ_kivsko_misko_radi_kivska_miska_derzhavna_administratsiya/departamenti_ta_upravlinnya/upravlinnya_turizmu_ta_promotsiy/

Начальник Управління регулярно проводить наради з питання дотримання вимог чинного законодавства при роботі із зверненнями громадян.

Налагоджено роботу з електронними зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» від 02 липня 2015 року № 577 - VIII щодо електронного звернення та електронної петиції, на web - сторінці Управління розміщена електронна адреса [email protected]  для надсилання електронних звернень громадян.

В основу організації роботи зі зверненнями громадян в Управлінні покладено завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами) (далі – Інструкція), та іншими нормативно - правовими документами.

В Управлінні реєстрація звернень громадян здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (далі – система електронного документообігу АСКОД). Відповідно до системи електронного документообігу АСКОД за період              з 01.01.2022 по 31.12.2022 до Управління від виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 6 звернень від громадян.

У разі надходження звернень з виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Управління на виконання, які повторно не реєструються, Управлінням опрацьовуються та здійснюється контроль за їх розглядом у системі електронного документообігу АСКОД.

У випадку надходжень звернень безпосередньо до Управління,  відповідно до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1044 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930, із змінами, внесеними розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2015 № 1066 (далі – Порядок), наноситься реєстраційний штрих-код з датою отримання та номером звернення.

 Термін розгляду та виконання звернень визначається від дня їх реєстрації у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) або від дня надходження, якщо звернення надійшло безпосередньо до Управління.

В Управлінні існує система попередніх нагадувань виконавцям по зверненням громадян, яка включає усні та письмові попередження по своєчасному та якісному розгляду звернень. Щотижня проводяться апаратні наради, на яких серед інших поточних питань розглядаються питання щодо звернень громадян.  Працівником, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян, готується інформація про надходження термінів розгляду звернень громадян, відбуваються щоденні усні нагадування.

Пропозиції, заяви та скарги громадян після їх опрацювання з усіма документами формуються у справи, які зберігаються у особи, відповідальної за роботу зі зверненнями громадян. На титульній сторінці справи вказується повна інформація про заявника, а саме: прізвище, ім'я, по батькові, адреса,  соціальний стан, індекс справи, короткий перелік порушених питань, що відповідає вимогам Інструкції.

Наголошено на особливій увазі під час розгляду звернень  осіб, які мають статус Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». За період з 01.01.2022 по 31.12.2022 до Управління звернень зазначених пільгових категорій не надходило.

Особистий прийом громадян в Управлінні проводиться відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та графіка проведення особистого прийому громадян, який затверджено начальником Управління Радовою М.С. Здійснюється особистий прийом громадян в приміщенні Управління за адресою: вул. Басейна, ½ а , 4 поверх.

За період з 01.01.2022 по 31.12.2022 громадяни з проханням про особистий прийом до керівництва Управління не звертались та дзвінків на пряму («гарячу») телефонну лінію до керівництва  Управління не надходило.

Форма журналів особистого прийому громадян та проведення прямих («гарячих») телефонних ліній відповідає вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

На сайті Київської міської державної адміністрації на офіційній сторінці Управління розміщено графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Управління та інша інформація, яка стосується специфіки роботи.

В Управлінні в доступному для відвідувачів місці розташовано стенд, на якому розміщено витяги із Закону України «Про звернення громадян», графік особистого прийому громадян начальником Управління, зразок оформлення звернення та інша інформація відповідно до специфіки роботи Управління, як того вимагає Методика оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630.

Всього до Управління з початку року надійшло 6 звернень громадян.

Питання, зазначені у зверненнях громадян стосувалися:

  • співпраці у сфері готельного та ресторанного бізнесу;
  • пропозиції щодо арт-терапії та культурного просвітництва для ветеранів війни та загиблих добровольців;
  • перевірки діяльності туроператорів та турагентств.

На усі звернення вчасно надані ґрунтовні відповіді.

Так, відділом організації туристичної діяльності Управління було опрацьовано, в межах компетенції, звернення гр. Супрун С.В. щодо вирішення питання проведення перевірки діяльності туроператора «Адріатік Тревел» та турфірми «Поехали с нами», які під час воєнного стану в Україні організовують екскурсійні автобусні тури до Європи.

Статтею 11 Закону України «Про туризм» визначено повноваження місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевого самоврядування, до яких не належить здійснення контролю законності та якості наданих послуг суб'єктами туристичної діяльності. Так, порушені питання у звернені, виходять за межі наявної компетенції Управління.

Крім того, законодавством України не передбачено заборону ведення підприємницької діяльності у сфері туризму на час дії воєнного стану в Україні.

Водночас Управлінням поінформовано заявника, що органом ліцензування туроператорської діяльності є Державне агентство розвитку туризму України, до повноважень якого відносяться питання надання чи припинення дії ліцензій туристичних операторів України.

Управлінням, в межах компетенції, було опрацьовано звернення гр. Дериведмідя В.Д. щодо арт-терапії та культурного просвітництва для ветеранів війни та загиблих добровольців.

Спільно із заявником були напрацьовані подальші дії щодо створення туристичного маршруту, а саме визначення основних точок маршруту та підготовка їх опису. Після надання зазначеної інформації Управління продовжить спільну з гр. Дериведмідем В.Д. роботу щодо створення схеми маршруту та підготовки відповідної супровідної інформації.

Управління було опрацьовано, в межах компетенції, звернення посла бренду «Schindlerhof» Клауса Кобджола щодо співпраці у сфері готельного та ресторанного бізнесу.

Управління підтримує ініціативу професіоналів «HoReCa Angels» (готель – ресторан – кейтеринг), які об’єднали шукачів роботи та роботодавців у сфері готельно-ресторанного бізнесу у Федеративній Республіці Німеччина. Так, співпраця кваліфікованих спеціалістів сфери HoReCa сприятиме розвитку зазначеної галузі, отриманню професійного досвіду фахівцями та їх підтримки.

Реалізація вищезазначеного проєкту відкриє широкі можливості для розвитку як спеціалістів, так і самої сфери HoReCa не тільки у Німеччині, а в подальшому і в інших країнах Європи, серед яких Україна.             

Всі запити, що надходили до Управління туризму та промоцій вчасно розглянуті та заявникам надані ґрунтовні відповіді.

Станом на 31.12.2022 в Управлінні розроблено та затверджено наступні документи:

  • план заходів щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • посадова інструкція головного спеціаліста відділу організації туристичної діяльності Управління, на якого покладено обов’язки щодо організації роботи зі зверненнями громадян;
  • план роботи зі зверненнями громадян в Управлінні;
  • графік перевірок роботи зі зверненнями громадян в Управлінні;
  • графік звітування структурних підрозділів про роботу зі зверненнями громадян в Управлінні;
  • графік проведення особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній з начальником Управління.

Наразі Управлінням вживаються всі необхідні заходи для належного та своєчасного розгляду звернень громадян, здійснюється постійний моніторинг за організацією роботи зі зверненнями громадян. З метою недопущення повторних звернень з порушеного питання, проводиться аналіз опрацювання зазначеного питання.  Всі звернення розглядаються у встановлені терміни.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]