Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За І півріччя 2023 року

Аналітична довідка про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян в Управлінні туризму та промоцій за період з 01.01.2023 по 30.06.2023

Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління)  на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надає інформацію щодо проведеної роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2023 по 30.06.2023 року.

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих (гарячих) телефонних ліній з начальником розміщено на офіційному порталі Києва за посиланням: https://kyivcity.gov.ua/kyiv_ta_miska_vlada/struktura_150/vikonavchiy_organ_kivsko_misko_radi_kivska_miska_derzhavna_administratsiya/departamenti_ta_upravlinnya/upravlinnya_turizmu_ta_promotsiy/

Начальник Управління регулярно проводить наради з питання дотримання вимог чинного законодавства при роботі із зверненнями громадян.

Налагоджено роботу з електронними зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» від 02 липня 2015 року № 577 - VIII щодо електронного звернення та електронної петиції, на web - сторінці Управління розміщена електронна адреса [email protected]  для надсилання електронних звернень громадян.

В основу організації роботи зі зверненнями громадян в Управлінні покладено завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами) (далі – Інструкція), та іншими нормативно - правовими документами.

В Управлінні реєстрація звернень громадян здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (далі – система електронного документообігу АСКОД). Відповідно до системи електронного документообігу АСКОД за період з 01.01.2023 по 30.06.2023 до Управління від виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 1 звернення від громадянина.

У разі надходження звернень з виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Управління на виконання, які повторно не реєструються, Управлінням опрацьовуються та здійснюється контроль за їх розглядом у системі електронного документообігу АСКОД.

У випадку надходжень звернень безпосередньо до Управління,  відповідно до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1044 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930, із змінами, внесеними розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2015 № 1066 (далі – Порядок).

Термін розгляду та виконання звернень визначається від дня їх реєстрації у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) або від дня надходження, якщо звернення надійшло безпосередньо до Управління.

В Управлінні існує система попередніх нагадувань виконавцям по зверненням громадян, яка включає усні та письмові попередження по своєчасному та якісному розгляду звернень. Щотижня проводяться апаратні наради, на яких серед інших поточних питань розглядаються питання щодо звернень громадян.  Працівником, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян, готується інформація про надходження термінів розгляду звернень громадян, відбуваються щоденні усні нагадування.

Особистий прийом громадян в Управлінні проводиться відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та графіка проведення особистого прийому громадян, який затверджено начальником Управління Радовою М.С. Здійснюється особистий прийом громадян в приміщенні Управління за адресою: вул. Басейна, ½ а , 4 поверх.

За період з 01.01.2023 по 30.06.2023 громадяни з проханням про особистий прийом до керівництва Управління не звертались та дзвінків на пряму («гарячу») телефонну лінію до керівництва  Управління не надходило.

На сайті Київської міської державної адміністрації на офіційній сторінці Управління розміщено графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Управління та інша інформація, яка стосується специфіки роботи.

Всього до Управління з початку року надійшло 1 звернення громадянина.

Питання, зазначене у зверненні громадянина стосувалося:

  • видалення файлу з персональними даними, що розіщенно на порталі http://kyivcity.gov.ua.           

Запит, що надійшов до Управління туризму та промоцій буде вчасно розглянутий та надана ґрунтовна відповідь.

Наразі Управлінням вживаються всі необхідні заходи для належного та своєчасного розгляду звернень громадян, здійснюється постійний моніторинг за організацією роботи зі зверненнями громадян. З метою недопущення повторних звернень з порушеного питання, проводиться аналіз опрацювання зазначеного питання.  Всі звернення розглядаються у встановлені терміни.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]