Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Питання, що ставляться найчастіше

  • Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

 

  • На яку адресу можна подати письмове звернення?

01001, м. Київ-001, вул.Хрещатик, 36, Київська міська державна адміністрація.

Розклад роботи та години прийому громадської приймальні:
Понеділок – четвер 09:00–18:00, обідня перерва 13:00–13:45.
П'ятниця 09:00–16:45 обідня перерва 13:00–13:45.

 

  • Як потрапити на особистий прийом до керівництва Київської міської державної адміністрації?

Під час попереднього запису на особистий прийом до керівництва Київської міської державної адміністрації громадянин подає письмове звернення, в якому зазначає прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, зміст порушеного питання, прохання про особистий прийом.

Запис громадян на прийом до голови Київської міської державної адміністрації проводиться у разі, коли питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому першим заступником, заступниками голови Київської міської державної адміністрації чи начальником Головного управління (управління) тощо.

 

  • Як дізнатися про наслідки розгляду звернення, надісланого на адресу Київської міської державної адміністрації?

Для довідок за зверненнями громадян Ви можете звернутися до контактного центру КМДА з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва за телефоном 15-51 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора фіксованої мережі) або з мобільних телефонів за номером (044) 205-73-37 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора мобільного зв’язку).

 

  • У який термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

 

  • Чи можна записатись по телефону на особистий прийом до голови Київської міської державної адміністрації, першого заступника голови чи заступника голови Київської міської державної адміністрації?

Запис по телефону на особистий прийом громадян до голови Київської міської державної адміністрації, першого заступника голови чи заступника голови Київської міської державної адміністрації не проводиться.

 

  • Куди звертатись стосовно отримання земельної ділянки в оренду або в постійне користування?

Розгляд та вирішення питань землекористування перебувають виключно у межах компетенції Київської міської ради.

Так, процедуру надання в користування земельних ділянок у Києві фізичним і юридичним особам та оформлення права користування землею на підставі прийнятих Київською міською радою рішень визначено Регламентом розгляду питань щодо набуття та реалізації права користування землею у Києві, затвердженим рішенням Київради. Особа, яка має намір одержати земельну ділянку в оренду або у постійне користування, повинна звернутись з відповідним клопотанням (заявою) до Київської міської ради. У складі Київської міської ради діють: відділ забезпечення діяльності заступника міського голови – секретаря Київради та з питань звернень громадян, на який покладено обов'язки з реєстрації звернень громадян, і управління з питань землекористування та містобудування Київської міської ради. На підставі згоди Київської міської ради за договором із особою, яка має намір одержати земельну ділянку, землевпорядними організаціями розробляється документація із землеустрою. Розроблена документація з відповідними погодженнями в установленому порядку подається до Головного управління земельних ресурсів для підготовки проекту рішення Київської міської ради. Проєкт рішення Київради погоджується з постійною комісією Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури, після чого передається на розгляд Київської міської ради.

Отже, для розгляду питання землекористування необхідно звернутися з відповідним клопотанням (заявою) до Київської міської ради.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]