Цього року місто безкоштовно встановило 327 квартирних лічильників води пільговим категоріям киян
Цього року зусиллями Комунального концерну «Центр комунального сервісу» київським родинам встановили 327 квартирних приладів обліку холодної та гарячої води. В роботі – встановлення ще 243 лічильника. Про це повідомляють в Комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Встановлення приладів обліку здійснюється в рамках виконання програми «Турбота. Назустріч киянам». Право на безкоштовне отримання обладнання мають пільгові категорії киян.
Нагадаємо, 22 грудня Київська міська рада затвердила рішення «Про затвердження порядку встановлення засобів обліку холодного та гарячого водопостачання за рахунок коштів міського бюджету окремим пільговим категоріям населення міста Києва».
Щоб встановити у квартирі такий прилад обліку, необхідно: звернутися за місцем проживання до «Центру комунального сервісу» або його точок прийому, які є у кожному мікрорайоні міста та надати пакет необхідних документів (копію паспорта України; копію довідки реєстраційного номера облікової картки платника податків; копію пенсійного посвідчення або посвідчення, що підтверджує статус представника пільгової категорії громадян, інші документи для деяких пільгових категорій, які вказані у тексті документу).
Право на встановлення лічильників за пільговою програмою мають:
- інваліди 1 групи підгрупи «А»;
- діти-інваліди підгрупи «А»;
- одинокі непрацюючі пенсіонери, які потребують догляду, розмір пенсійної виплати яких не перевищує півтора прожиткового мінімуму доходів громадян для осіб, які втратили працездатність та які перебувають на обліку в територіальних центрах соціального обслуговування міста Києва;
- інваліди 1 групи підгрупи «Б» та інваліди 2 групи, розмір пенсійної виплати яких не перевищує півтора прожиткового мінімуму доходів громадян для осіб, які втратили працездатність та які перебувають на обліку в територіальних центрах соціального обслуговування міста Києва;
- опікуни неповнолітніх дітей-сиріт.
Отримати всю необхідну інформацію або консультацію щодо участі у програмі можна за телефоном гарячої лінії «Центру комунального сервісу»: (044)-247-40-40, або надіславши лист на електронну адресу: [email protected].
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]