Відтепер висловити побажання та пропозиції «Київпастрансу» можна за допомогою смартфону
КП «Київпастранс» розпочинає співпрацю зі Всеукраїнською книгою скарг «Каратєль». Тепер кожен охочий може висловити побажання та пропозиції до фахівців «Київпастрансу» за допомогою смартфону. Взаємодія відбуватиметься в межах вже існуючого проекту-опитування «Пасажирський контроль».
«Для мене дуже важлива думка пасажирів міського громадського транспорту, адже кожен відгук, кожна скарга дає змогу зробити послуги перевезення якіснішими та комфортнішими. Маю надію на плідну співпрацю з киянами та гостями столиці», – сказав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов.
Щоб скористатись сервісом «Каратєль», потрібно завантажити на смартфон однойменний мобільний додаток. У меню застосунку є опція «Книга скарг». На цьому екрані кожен зареєстрований користувач за допомогою смартфону може внести пропозиції або поскаржитися на порушення, надіславши пропозицію безпосередньо до КП «Київпастранс».
«Щоб залишити відгук чи скаргу в додатку, треба вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і зазначити, коли було зафіксовано цю проблему. Також можна додати фото або відео для підтвердження своїх слів», – пояснив директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.
Коли користувачі направляють скаргу через розділ «Книга скарг», то автоматично погоджуються з тим, що КП «Київпастранс» отримає персональні дані, які вони зазначили під час реєстрації в мобільному додатку.
Інтерактивний сервіс «Каратєль» доступний для платформ Android та iOS. Завантажити мобільний додаток можна за посиланням: http://karatel.org.ua.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]